Ja helaas krijg je bij een vraag als TS niet enkel lieve woordjes over de FvD te horen.quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:31 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik zie ook veel posts in dit topic die niet echt bijdragen aan een inhoudelijke en enigszins genuanceerde discussie, maar juist keihard afgeven, dan wel op users persoonlijk, dan wel op FvD. Zoals jouw eerste post in dit topic bijvoorbeeld, het komt nogal verbolgen over. Maar succes ermee.
Het grappige is dat Otten ervoor heeft gezorgd dat ze geroyeerd werden en Otten destijds de voornaamste factor van onvrede was bij veel leden van FvD. In hun statement hebben ze ook aangegeven dat ze achter Baudet stonden;quote:Op dinsdag 22 september 2020 21:19 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Henk Otten bijvoorbeeld. Of andere kritische leden
https://www.ewmagazine.nl(...)w-drie-leden-587289/
Sommigen zijn dan ook weer teruggekeerd nadat Otten geroyeerd werd.quote:Tot slot benadrukken wij nog maar eens, dat deze actie ons pijn doet en dat wij volledig achter Thierry Baudet en Forum voor Democratie staan. Juist daarom doen wij dit. Immers, juist Forum voor Democratie moet een open en democratisch gestructureerde partij zijn.
Stellen dat een user in een specifieke post vrij verbolgen over lijkt te komen, is niet keihard afgeven op de man.quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kom jij nu serieus klagen over afgeven op users door af te geven op een user?
Ah, oké, dus omdat dit hun visie is, moet er maar op worden ingehakt, inclusief alle mensen die zich kunnen vinden in die visie. Interessant.quote:Op woensdag 23 september 2020 00:00 schreef Puddington het volgende:
Ik snap ook niet dat FvDers begrip en schouderklopjes verwachten als ze zeggen dat ze tegen het partijkartel en alles en iedereen zijn. Wat verwacht je anders?
Als hun visie bestaat uit valse beschuldigingen van samenzwering en andere laster, dan is het zeer logisch dat degenen die het betreft niet meer zo vriendelijk zullen zijn.quote:Op woensdag 23 september 2020 08:29 schreef Dejannn het volgende:
Ah, oké, dus omdat dit hun visie is, moet er maar op worden ingehakt, inclusief alle mensen die zich kunnen vinden in die visie. Interessant.
Ja, zo werkt een discussieforum. Vreemd.quote:Op woensdag 23 september 2020 08:29 schreef Dejannn het volgende:
Ah, oké, dus omdat dit hun visie is, moet er maar op worden ingehakt, inclusief alle mensen die zich kunnen vinden in die visie. Interessant.
Je tracht te zeggen dat jij over veel zaken heel anders denkt dan de mensen van FvD. Oké, dat kan natuurlijk inderdaad. Moddergooien komt in de politiek helaas bijna overal voor, ik zie dat niet enkel FvD doen.quote:Op woensdag 23 september 2020 08:47 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als hun visie bestaat uit valse beschuldigingen van samenzwering en andere laster, dan is het zeer logisch dat degenen die het betreft niet meer zo vriendelijk zullen zijn.
Dat is geen discussiëren, maar bashenquote:Op woensdag 23 september 2020 10:28 schreef Puddington het volgende:
[..]
Ja, zo werkt een discussieforum. Vreemd.
Maar dit topic gaat over de FvDquote:Op woensdag 23 september 2020 10:47 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Je tracht te zeggen dat jij over veel zaken heel anders denkt dan de mensen van FvD. Oké, dat kan natuurlijk inderdaad. Moddergooien komt in de politiek helaas bijna overal voor, ik zie dat niet enkel FvD doen.
Sterker nog, het topic gaat over waarom je NIET op de FvD zou stemmen.quote:Op woensdag 23 september 2020 11:18 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar dit topic gaat over de FvD
En ongefundeerde beschuldigingen van samenzwering noemen we in Nederland niet "anders denken" maar gewoon laster.
Ik ben te laat bij dit topic om je BNW-linkjes te zien helaas. Maar heb je zelf wel gelezen welk linkje dit is? Het is gewoon een update over de ijsdikte eind afgelopen winter. Er staat notabene nog op allerlei manieren bij dat de ijsdikte de afgelopen jaren ondermaats is.quote:Op dinsdag 22 september 2020 22:25 schreef Antaris het volgende:
[..]
Aan welke zijde is het gemeten?
https://www.climate.gov/n(...)sea-ice-maximum-2020
Onzin volgens jou natuurlijk
Gesproken als een ware VVDerquote:Op woensdag 23 september 2020 11:44 schreef Tijger_m het volgende:
Ik heb overigens wel een hele goede reden om WEL op de FvD te stemmen gevonden. Hun belastingplannen.
Die zouden ons, mijn vrouw en ik, tienduizenden euro's per jaar meer opleveren en toeslagen kregen wij toch al niet. Waar de andere FvD stemmers van gaan rondkomen vind ik niet zo relevant
Oh nee, hoor, gesproken als iemand die de FvD liever ziet verdwijnenquote:Op woensdag 23 september 2020 11:50 schreef Puddington het volgende:
[..]
Gesproken als een ware VVDer
Je hebt mij die plannen voor 2040 zien fileren, denk je dat ik hun economische plannen realistischer vind?quote:Op woensdag 23 september 2020 11:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh nee, hoor, gesproken als iemand die de FvD liever ziet verdwijnen
Of denk je dat er nog iemand op de FvD stemt als de gevolgen van die belastingplannen duidelijk worden?
Hun plannen? Beetje te veel eer voor het bierviltje verhaal wat er op hun website staat.quote:Op woensdag 23 september 2020 11:55 schreef Puddington het volgende:
[..]
Je hebt mij die plannen voor 2040 zien fileren, denk je dat ik hun economische plannen realistischer vind?
Die zijn al duidelijk, ziet er prima uit wmb.quote:Op woensdag 23 september 2020 11:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh nee, hoor, gesproken als iemand die de FvD liever ziet verdwijnen
Of denk je dat er nog iemand op de FvD stemt als de gevolgen van die belastingplannen duidelijk worden?
De FvD website bij Standpunten zegt een 2 tarieven stelsel van 20 en 35%, dit doorgerekende verhaal heeft het over een vlaktaks van 50%.quote:Op woensdag 23 september 2020 11:59 schreef Selqae het volgende:
[..]
Die zijn al duidelijk, ziet er prima uit wmb.
https://www.cpb.nl/doorre(...)belastingstelsel-fvd
Dit zijn niet de plannen van FvD zoals zijn die steeds rondroepen.quote:Op woensdag 23 september 2020 11:59 schreef Selqae het volgende:
[..]
Die zijn al duidelijk, ziet er prima uit wmb.
https://www.cpb.nl/doorre(...)belastingstelsel-fvd
Ik denk niet dat FvDers veel hechten aan mensen met bijstand. Je weet toch, zijn toch alleen maar allochtonen, die moeten hun plaats kennen.quote:Op woensdag 23 september 2020 12:32 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dit zijn niet de plannen van FvD zoals zijn die steeds rondroepen.
Trouwens ziet een plan waarbij de mensen met bijstand er op achteruit gaan er niet "prima uit", dat is gewoon beroerd. Voor mijn gezinssamenstelling (alleenverdiener met kinderen) is het denk ik inderdaad prima, maar toch ben ik er op tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |