abonnement Unibet Coolblue
pi_195188760
And, a new one. ^O^
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195188766
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 21:36 schreef OptimusMaximus95 het volgende:
UPDATE

Zo nu tijdens het lachen, gieren en brullen over dit verhaal, krijg ik ineens een Whatsapp berichtje van haar. Wél een vrij lange bericht, maar ik zal proberen om deze ietwat samen te vatten.

In dit bericht verontschuldigd zij zich voor hoe zij telefonisch reageerde op haar ex. Ze geeft daarbij aan dat de relatie op zichzelf niet héél significant was gezien de korte duur. Waar ze vooral nog mee zit, is dat ze naïef is geweest om zich zo snel over te geven aan de relatie en dan ook snel te trouwen waar ze spijt van heeft. Ze wilde juist het (eerste keer) trouwen bewaren voor iemand die het volgens haar 'waard' is. Wat bovenop die spijt komt, is dat deze ex is vreemdgegaan met een vriendin van haar kort ná het trouwen en bezig leek te zijn met een relatie op te bouwen met die vriendin. Die ex is blijkbaar nu in relatie met die vriendin.

Volgens haar is het normaliter niet haar stijl om zo te reageren maar dat het wel héél moeilijk was om niet té reageren. Ze vond het al vernederend dat ze is bedrogen, en daarbovenop nog een schreeuw- en scheldkanon krijgen van haar ex was de druppel. Ze vond dat ze wél met emotie op die manier moest reageren om hem een spiegelbeeld voor te zetten maar ook omdat ze aangetast voelde in haar waarde. Ze heeft het contact met de ex verbroken maar deze belt soms nog omdat hij het kennelijk niet kan verteren dat zij hem de deur heeft gewezen nadat ze ontdekte dat hij haar aan het bedriegen was met die vriendin. Ze heeft dus ook geen contact met die vriendin inmiddels.

Ze benadrukte dat ze mij erg leuk vind, maar het jammer vind dat dit niet tot uiting kwam tegen het einde van de date aan. Ze zegt dat ze het leuk zou vinden om nog een keer op date te gaan en de eerste date als het ware opnieuw te doen, maar stelt mij de vraag of ik dat ook zie zitten.

Een héle interessante wending dit :o

Nice, en dat ga je doen? :P

zou ik wel doen iig :) ; blijkbaar had ze hem zelf ook door, en dat zegt natuurlijk ook wel wat

Bereid je alleen wel op voor dat je dus middenin een ongoing 'feestje' gaat springen.. that shit ain't over yet.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195188787
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 21:36 schreef OptimusMaximus95 het volgende:
UPDATE

Zo nu tijdens het lachen, gieren en brullen over dit verhaal, krijg ik ineens een Whatsapp berichtje van haar. Wél een vrij lange bericht, maar ik zal proberen om deze ietwat samen te vatten.

In dit bericht verontschuldigd zij zich voor hoe zij telefonisch reageerde op haar ex. Ze geeft daarbij aan dat de relatie op zichzelf niet héél significant was gezien de korte duur. Waar ze vooral nog mee zit, is dat ze naïef is geweest om zich zo snel over te geven aan de relatie en dan ook snel te trouwen waar ze spijt van heeft. Ze wilde juist het (eerste keer) trouwen bewaren voor iemand die het volgens haar 'waard' is. Wat bovenop die spijt komt, is dat deze ex is vreemdgegaan met een vriendin van haar kort ná het trouwen en bezig leek te zijn met een relatie op te bouwen met die vriendin. Die ex is blijkbaar nu in relatie met die vriendin.

Volgens haar is het normaliter niet haar stijl om zo te reageren maar dat het wel héél moeilijk was om niet té reageren. Ze vond het al vernederend dat ze is bedrogen, en daarbovenop nog een schreeuw- en scheldkanon krijgen van haar ex was de druppel. Ze vond dat ze wél met emotie op die manier moest reageren om hem een spiegelbeeld voor te zetten maar ook omdat ze aangetast voelde in haar waarde. Ze heeft het contact met de ex verbroken maar deze belt soms nog omdat hij het kennelijk niet kan verteren dat zij hem de deur heeft gewezen nadat ze ontdekte dat hij haar aan het bedriegen was met die vriendin. Ze heeft dus ook geen contact met die vriendin inmiddels.

Ze benadrukte dat ze mij erg leuk vind, maar het jammer vind dat dit niet tot uiting kwam tegen het einde van de date aan. Ze zegt dat ze het leuk zou vinden om nog een keer op date te gaan en de eerste date als het ware opnieuw te doen, maar stelt mij de vraag of ik dat ook zie zitten.

Een héle interessante wending dit :o

quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 21:40 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

DUN DUN DUNNNNNNNNNNNNN!!!
Ja, wow!

Heel tof dat ze initiatief neemt en zich in zekere zin kwetsbaar opstelt.
pi_195188860
quote:
7s.gif Op maandag 21 september 2020 21:49 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Nice, en dat ga je doen? :P

zou ik wel doen iig :) ; blijkbaar had ze hem zelf ook door, en dat zegt natuurlijk ook wel wat

Bereid je alleen wel op voor dat je dus middenin een ongoing 'feestje' gaat springen..that shit ain't over yet.
Dit
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195188888
quote:
7s.gif Op maandag 21 september 2020 21:49 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Nice, en dat ga je doen? :P

zou ik wel doen iig :) ; blijkbaar had ze hem zelf ook door, en dat zegt natuurlijk ook wel wat

Bereid je alleen wel op voor dat je dus middenin een ongoing 'feestje' gaat springen.. that shit ain't over yet.
Ik neig héél sterk om het wel te doen.

Het is voor mij veelzeggend in positieve zin dat zij initiatief durft te nemen om hier open en eerlijk over te zijn, dat terwijl het een emotioneel beladen en kwetsbare situatie is voor haar.
pi_195188898
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 21:50 schreef OptimusMaximus95 het volgende:

[..]

[..]

Ja, wow!

Heel tof dat ze initiatief neemt en zich in zekere zin kwetsbaar opstelt.
Ik hoop dat het een leuke dat wordt, maar ik sluit me ook aan bij wat SD zegt :)

Watch your back.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195188944
quote:
7s.gif Op maandag 21 september 2020 21:49 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Nice, en dat ga je doen? :P

zou ik wel doen iig :) ; blijkbaar had ze hem zelf ook door, en dat zegt natuurlijk ook wel wat

Bereid je alleen wel op voor dat je dus middenin een ongoing 'feestje' gaat springen.. that shit ain't over yet.
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 21:53 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Dit
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 21:55 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik hoop dat het een leuke dat wordt, maar ik sluit me ook aan bij wat SD zegt :)

Watch your back.
Haha, teksten als ''that shit ain't over yet'' en ''watch your back'' doen mij denken alsof ik op het punt sta om in een low-budget actiefilm van Jason Statham te belanden _O-
pi_195188985
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 21:54 schreef OptimusMaximus95 het volgende:

[..]

Ik neig héél sterk om het wel te doen.

Het is voor mij veelzeggend in positieve zin dat zij initiatief durft te nemen om hier open en eerlijk over te zijn, dat terwijl het een emotioneel beladen en kwetsbare situatie is voor haar.
Exact mijn idee.. open en eerlijk, dat doet het hem.. ze zit in een kutplek, niet heel raar dat ze door het lint gaat.. slimmer was geweest om die eikel op voicemail te swipen, maar ok, dat zijn keuzes van het moment.. nu lost ze het keurig en uit zichzelf (geloof ik) op. Me like :Y 14.gif
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195189011
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 21:57 schreef OptimusMaximus95 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Haha, teksten als ''that shit ain't over yet'' en ''watch your back'' doen mij denken alsof ik op het punt sta om in een low-budget actiefilm van Jason Statham te belanden _O-
Te veel engels op de werkplek, mijn beste maat is engelsman en veel in het buitenland gewerkt.. en Statham is my man 8-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195189040
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 21:57 schreef OptimusMaximus95 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Haha, teksten als ''that shit ain't over yet'' en ''watch your back'' doen mij denken alsof ik op het punt sta om in een low-budget actiefilm van Jason Statham te belanden _O-
We willen gewoon het beste voor je O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195189055
quote:
7s.gif Op maandag 21 september 2020 22:00 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Te veel engels op de werkplek, veel in het buitenland gewerkt.. en Statham is my man 8-)
Films van Jason Statham zijn van die goeie films om te kijken als je zin hebt om een film te kijken zonder te hoeven nadenken en nét voor het slapen gaan :D
  maandag 21 september 2020 @ 22:02:39 #12
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195189075
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 22:02 schreef OptimusMaximus95 het volgende:

[..]

Films van Jason Statham zijn van die goeie films om te kijken als je zin hebt om een film te kijken zonder te hoeven nadenken en nét voor het slapen gaan :D
Yeah, heerlijk zinloos geweld _O_ _O_

Steven Seagal in zijn goede jaren _O_ _O_
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195189141
quote:
7s.gif Op maandag 21 september 2020 21:59 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Exact mijn idee.. open en eerlijk, dat doet het hem.. ze zit in een kutplek, niet heel raar dat ze door het lint gaat.. slimmer was geweest om die eikel op voicemail te swipen, maar ok, dat zijn keuzes van het moment.. nu lost ze het keurig en uit zichzelf (geloof ik) op. Me like :Y 14.gif
Het getuigt van klasse om open en eerlijk te zijn en dat ook te durven. De makkelijkste weg voor haar was om gewoon niet eens initiatief te nemen, er niets meer over te zeggen, het in alle schaamte het in de vergetelheid te doen laten geraken en door te gaan.

Zoals ik zelf al eerder type, ze is erg leuk qua appearance , personality. Ook in dezelfde levensfase in zekere zin, en beide in dezelfde hoek voor wat betreft loopbaan. Het was alleen een grote verrassing in negatieve zin dat het escaleerde en voor mij op dat moment een turn-off.
pi_195189153
quote:
80s.gif Op maandag 21 september 2020 22:02 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Yeah, heerlijk zinloos geweld _O_ _O_

Steven Seagal in zijn goede jaren _O_ _O_
Die zijn helaas al lang voorbij ;(

Met mijn huidige vriendin gingen we heel romantisch naar Terminator Genisys O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195189181
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 22:05 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Die zijn helaas al lang voorbij ;(

Met mijn huidige vriendin gingen we heel romantisch naar Terminator Genisys O+
Ik zoek een vriendin die met mij meerdere malen per jaar een The Matrix Trilogy marathon avond wil afleggen. Wat een trilogy is dat zeg, géén enkele die The Matrix (trilogy) heeft kunnen overtreffen voor mij _O_ _O_ _O_

Nu je mij triggerde, misschien ga ik straks even deel 1 kijken. Is al inmiddels bijna een jaar geleden. _O-
  maandag 21 september 2020 @ 22:08:04 #16
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195189211
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 22:05 schreef OptimusMaximus95 het volgende:

[..]

Het getuigt van klasse om open en eerlijk te zijn en dat ook te durven. De makkelijkste weg voor haar was om gewoon niet eens initiatief te nemen, er niets meer over te zeggen, het in alle schaamte het in de vergetelheid te doen laten geraken en door te gaan.

Zoals ik zelf al eerder type, ze is erg leuk qua appearance , personality. Ook in dezelfde levensfase in zekere zin, en beide in dezelfde hoek voor wat betreft loopbaan. Het was alleen een grote verrassing in negatieve zin dat het escaleerde en voor mij op dat moment een turn-off.
En dus, was I right, en komt date 2 er gewoon :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195189223
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 22:06 schreef OptimusMaximus95 het volgende:

[..]

Ik zoek een vriendin die met mij meerdere malen per jaar een The Matrix Trilogy marathon avond wil afleggen. Wat een trilogy is dat zeg, géén enkele die The Matrix (trilogy) heeft kunnen overtreffen voor mij _O_ _O_ _O_
Het is wel fijn als je vriendin dezelfde smaak qua films heeft. Ze geeft geen kut om romantische films en kijkt met mij gezellig naar Expendables, Jurassic Park/World, Transformers, en Marvel.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195189251
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 22:08 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Het is wel fijn als je vriendin dezelfde smaak qua films heeft. Ze geeft geen kut om romantische films en kijkt met mij gezellig naar Expendables, Jurassic Park/World, Transformers, en Marvel.

_O_ _O_
pi_195189278
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 22:08 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Het is wel fijn als je vriendin dezelfde smaak qua films heeft. Ze geeft geen kut om romantische films en kijkt met mij gezellig naar Expendables, Jurassic Park/World, Transformers, en Marvel.
Marvel *O*
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  maandag 21 september 2020 @ 22:11:21 #20
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195189304
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 22:05 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Die zijn helaas al lang voorbij ;(

Met mijn huidige vriendin gingen we heel romantisch naar Terminator Genisys O+
Ja, oldskool stuff.. ik word oud :'(

Terminator als first date? smooth :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195189429
quote:
7s.gif Op maandag 21 september 2020 22:11 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ja, oldskool stuff.. ik word oud :'(

Terminator als first date? smooth :+
Damn......oud..... :'(
pi_195189514
quote:
14s.gif Op maandag 21 september 2020 22:08 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

En dus, was I right, en komt date 2 er gewoon :7
Ik heb inmiddels gereageerd, en we gaan voor date 2! Deze week nog! *O*
pi_195189808
quote:
7s.gif Op maandag 21 september 2020 22:11 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ja, oldskool stuff.. ik word oud :'(

Terminator als first date? smooth :+
Ja, was leuk :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195190218
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 22:20 schreef OptimusMaximus95 het volgende:

[..]

Ik heb inmiddels gereageerd, en we gaan voor date 2! Deze week nog! *O*
:')

Jouw kans om te gaan schreeuwen _O-
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_195190285
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2020 23:01 schreef Godshand het volgende:

[..]

:')

Jouw kans om te gaan schreeuwen _O-
Voordeel van de twijfel. Het slechtste wat er kan gebeuren bij date 2 is dat ik een verhaal heb.

Nog voldoende benzine in de auto om met plankgas te vertrekken als het weer tegenvalt.

Maar ehm... jullie verwachten zeker een update van mij van date 2? :P
pi_195190795
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2020 23:05 schreef OptimusMaximus95 het volgende:

[..]

Voordeel van de twijfel. Het slechtste wat er kan gebeuren bij date 2 is dat ik een verhaal heb.

Nog voldoende benzine in de auto om met plankgas te vertrekken als het weer tegenvalt.

Maar ehm... jullie verwachten zeker een update van mij van date 2? :P
"Het Datingtopic"

Dan lijkt mij een verslag van date 2 wel op zijn plaats ja :Y
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 22 september 2020 @ 00:01:41 #27
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195190948
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 22:20 schreef OptimusMaximus95 het volgende:

[..]

Ik heb inmiddels gereageerd, en we gaan voor date 2! Deze week nog! *O*
^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195192312
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 22:06 schreef OptimusMaximus95 het volgende:

[..]

Ik zoek een vriendin die met mij meerdere malen per jaar een The Matrix Trilogy marathon avond wil afleggen. Wat een trilogy is dat zeg, géén enkele die The Matrix (trilogy) heeft kunnen overtreffen voor mij _O_ _O_ _O_

Nu je mij triggerde, misschien ga ik straks even deel 1 kijken. Is al inmiddels bijna een jaar geleden. _O-
:{w
LOTR marathon, beste marathon!

Spannende 2e date dus in het verschiet!! Geniet er van!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_195192671
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2020 23:44 schreef Godshand het volgende:

[..]

"Het Datingtopic"

Dan lijkt mij een verslag van date 2 wel op zijn plaats ja :Y
Ik ben stiekem ook wel nieuwsgierig :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195193293
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2020 23:05 schreef OptimusMaximus95 het volgende:

[..]

Voordeel van de twijfel. Het slechtste wat er kan gebeuren bij date 2 is dat ik een verhaal heb.

Nog voldoende benzine in de auto om met plankgas te vertrekken als het weer tegenvalt.

Maar ehm... jullie verwachten zeker een update van mij van date 2? :P
Kwetsbaar kippetje. |:) kans voor je
pi_195194061
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 22:20 schreef OptimusMaximus95 het volgende:

[..]

Ik heb inmiddels gereageerd, en we gaan voor date 2! Deze week nog! *O*
:D
pi_195194120
Optimus Maximus Vulnerablitus Chickus Ploughus.

Oh God wat slecht :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195195559
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 09:40 schreef El_Thijs het volgende:
Optimus Maximus Vulnerablitus Chickus Ploughus.

Oh God wat slecht :')
Heel slecht dit :D :')
pi_195195592
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2020 23:44 schreef Godshand het volgende:

[..]

"Het Datingtopic"

Dan lijkt mij een verslag van date 2 wel op zijn plaats ja :Y
Morgen is de date, dus jullie moeten nog even afwachten op het verslag.

In de tussentijd maar even verder dates afspreken met de andere matches.
pi_195195749
edit

[ Bericht 97% gewijzigd door DeBraad op 24-09-2020 22:11:50 ]
  dinsdag 22 september 2020 @ 11:57:21 #36
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195196335
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 09:40 schreef El_Thijs het volgende:
Optimus Maximus Vulnerablitus Chickus Ploughus.

Oh God wat slecht :')
ik lees 'Vulploeg' :|W
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195196347
quote:
81s.gif Op dinsdag 22 september 2020 11:57 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

ik lees 'Vulploeg' :|W
Oh ja, dat kan ook nog.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195196650
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 11:24 schreef OptimusMaximus95 het volgende:

[..]

Morgen is de date, dus jullie moeten nog even afwachten op het verslag.

In de tussentijd maar even verder dates afspreken met de andere matches.
Begin maar met scheren
pi_195196899
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 12:14 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Begin maar met scheren
Scheren van wat?
pi_195196906
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 12:27 schreef OptimusMaximus95 het volgende:

[..]

Scheren van wat?
den kroonjuwelen
pi_195196927
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 12:27 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

den kroonjuwelen
:')
pi_195196953
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 12:14 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Begin maar met scheren
Niet gewoon harsen als een echte vent :{w
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195197132
quote:
Erna wat bijenwas erop en poetsen tot ze glimmen. Succes gegarandeerd. :Y
pi_195197184
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 12:39 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Erna wat bijenwas erop en poetsen tot ze glimmen. Succes gegarandeerd. :Y
Oogverblindend glans😅
pi_195197214
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 12:42 schreef OptimusMaximus95 het volgende:

[..]

Oogverblindend glans😅
Vrouwen houden van een man die zich verzorgd. Make it pretty dan worden ze bff's ermee. :Y
pi_195197225
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 12:44 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Vrouwen houden van een man die zich verzorgd. Make it pretty dan worden ze bff's ermee. :Y
I know. Verzorging altijd nummer 1 :Y
pi_195199094
Nou, ook a.s. vrijdag en zaterdag een date met twee Tinder matches. Ben benieuwd :D
pi_195202716
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 14:33 schreef OptimusMaximus95 het volgende:
Nou, ook a.s. vrijdag en zaterdag een date met twee Tinder matches. Ben benieuwd :D
Je bent op dreef 8-)
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195202955
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 17:52 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Je bent op dreef 8-)
Hopelijk gaat ie niet over de schreef ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195202978
Persoonlijk zou ik dat niet kunnen hoor, meerdere dates tegelijk.....maar goed, ieder z'n ding :)
pi_195203302
quote:
17s.gif Op dinsdag 22 september 2020 18:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Persoonlijk zou ik dat niet kunnen hoor, meerdere dates tegelijk.....maar goed, ieder z'n ding :)
Dit.
En ik lees dit hier best vaak.
Zo kan je toch nooit 100% aandacht voor 1 persoon hebben? Het is allemaal zo.. vluchtig!
Maximus schrijft vol lof over dat meisje en kijkt er naar uit, maar regelt ook nog 2 andere dates, dan lijkt het alsof ze toch niet zo leuk is?
Misschien dat je vanzelf zo wordt als je 20 keer door iets stoms afgewezen wordt en steeds wat in reserve wil hebben, maar voor mij zou het zo ook niet werken.
Of helemaal aandacht, of niet.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_195203471
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 18:36 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dit.
En ik lees dit hier best vaak.
Zo kan je toch nooit 100% aandacht voor 1 persoon hebben? Het is allemaal zo.. vluchtig!
Maximus schrijft vol lof over dat meisje en kijkt er naar uit, maar regelt ook nog 2 andere dates, dan lijkt het alsof ze toch niet zo leuk is?
Misschien dat je vanzelf zo wordt als je 20 keer door iets stoms afgewezen wordt en steeds wat in reserve wil hebben, maar voor mij zou het zo ook niet werken.
Of helemaal aandacht, of niet.
Het is geen kwestie van reserve hebben voor mij en heb gelukkig niet te maken gehad met stomme afwijzingen.

Ik ben gewoon niet haastig op zoek of iets dergelijks en geef voorkeur om het rustig aan te doen. Ik vind 1 date nog iets té vroeg om (vooringenomen) conclusies te trekken en om alle andere lopende matches af te kappen. Misschien dat een andere date zelfs leuker kan zijn.
pi_195203475
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 18:36 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dit.
En ik lees dit hier best vaak.
Zo kan je toch nooit 100% aandacht voor 1 persoon hebben? Het is allemaal zo.. vluchtig!
Maximus schrijft vol lof over dat meisje en kijkt er naar uit, maar regelt ook nog 2 andere dates, dan lijkt het alsof ze toch niet zo leuk is?
Misschien dat je vanzelf zo wordt als je 20 keer door iets stoms afgewezen wordt en steeds wat in reserve wil hebben, maar voor mij zou het zo ook niet werken.
Of helemaal aandacht, of niet.
Precies......
pi_195203481
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 18:47 schreef OptimusMaximus95 het volgende:

[..]

Het is geen kwestie van reserve hebben voor mij en heb gelukkig niet te maken gehad met veel of stomme afwijzingen.

Ik ben gewoon niet haastig op zoek of iets dergelijks en geef voorkeur om het rustig aan te doen. Ik vind 1 date nog iets té vroeg om (vooringenomen) conclusies te trekken en om alle andere lopende matches af te kappen. Misschien dat een andere date zelfs leuker kan zijn.
En wanneer is het dan goed genoeg?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_195203516
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 18:48 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

En wanneer is het dan goed genoeg?
Wanneer ik duidelijk in de roze wolken zit. Dat is een gevoel, klik en soortgelijke factoren. Zit geen harde wetenschap achter in de vorm van ax+b = y dat je van te voren kunt voorspellen.
pi_195203555
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 18:50 schreef OptimusMaximus95 het volgende:

[..]

Wanneer ik duidelijk in de roze wolken zit. Dat is een gevoel, klik en soortgelijke factoren. Zit geen harde wetenschap achter in de vorm van ax+b = y dat je van te voren kunt voorspellen.
Maar kan je dat nog voelen als je nog een hoop andere dates op hebt staan? Dan sta je jezelf toch niet toe om die wolk op te klimmen?

Het zal wel aan mij liggen en aan mijn karakter he :P Het is geen kritiek ofzo..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_195203564
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 17:52 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Je bent op dreef 8-)
Het is geen wedstrijd hoor, wil gewoon de tijd nemen om weer eens iemand te treffen waar ik in de roze wolken van zit. Normaliter gebruik(te) ik Tinder vooral voor hookups en soortgelijks, maar nu met Corona en de social distancing etc. is de scope van mijn Tindergebruik wat verbeed om ook eens online te daten i.p.v. enkel offline.

[ Bericht 1% gewijzigd door OptimusMaximus95 op 22-09-2020 19:04:30 ]
pi_195203651
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 18:53 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Maar kan je dat nog voelen als je nog een hoop andere dates op hebt staan? Dan sta je jezelf toch niet toe om die wolk op te klimmen?

Het zal wel aan mij liggen en aan mijn karakter he :P Het is geen kritiek ofzo..
Nope, ik ervaar het zeker niet als kritiek. Ik vind het juist leuk om in anonimiteit gedachten en perspectieven uit te wisselen, vandaar ook dat ik in dit topic ben komen aankakken.

Ik vind meerdere dates wel fijn, omdat zeker in deze Coronatijd, het leuk is om nieuwe mensen te leren kennen. Voor mij hoeft een date niet per se te leiden tot een hookup of relatie. Er zijn ook dates waarbij ik of zij afwees maar die wél hebben geleid tot een leuke vriendschap.

Maar ik ben dan ook best een rondkijker. Om enigszins een analogie op te zoeken, ik kocht ook niet de eerste de beste auto/huis na een eerste bezichtiging of/en testrit.

Ben pas recent weer open voor een nieuwe relatie. Heb vooral de afgelopen periode zitten hookuppen en dat soort taferelen.

Om direct antwoord te geven op je vraag. Ja dat lukt wel. Op het moment dat ik focus verlies op de andere dates als het ware en mij meer en meer ga richten op die ene, dat is het moment dat ik weet dat het diegene is waar ik voor moet gaan. Maar dan ben ik ook duieijk in de roze wolken met de vlinders in de buik en al.

[ Bericht 3% gewijzigd door OptimusMaximus95 op 22-09-2020 19:07:28 ]
pi_195203803
Een mooie discussie in dit topic, die nog netjes verloopt ook :)

My 2 cents:

Iedereen date op zijn of haar eigen manier. OM95 heeft meerdere hengels in de vijver hangen, en heeft nu een paar keer tegelijk beet. Lenny zou 1 hengel in de vijver gooien om te zien of er iets bijt. En beide manieren zijn prima. Wat voor de een goed werkt, hoeft voor jou niet te werken. Is dat erg? Nee, zeker niet. Het levert een mooie wisseling van gedachten op :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 22 september 2020 @ 19:23:33 #60
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_195204012
Eerlijk gezegd zou ik er zelf voor passen, klinkt een beetje als gelul wat die meid zegt. Een beetje van; 'Maar dit doet hij anders nooit hoor'.
Plus waarom überhaupt dat contact houden als iemand zo tegen je doet terwijl het toch iets 'nietszeggend' was.

Helemaal als je net gaat daten moet het gewoon leuk zijn maar met dit denk ik dat je je gewoon enorm veel shit op de hals gaat halen waar je helemaal niet tussen wil gaan staan.
pi_195204330
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 19:09 schreef El_Thijs het volgende:
Een mooie discussie in dit topic, die nog netjes verloopt ook :)

My 2 cents:

Iedereen date op zijn of haar eigen manier. OM95 heeft meerdere hengels in de vijver hangen, en heeft nu een paar keer tegelijk beet. Lenny zou 1 hengel in de vijver gooien om te zien of er iets bijt. En beide manieren zijn prima. Wat voor de een goed werkt, hoeft voor jou niet te werken. Is dat erg? Nee, zeker niet. Het levert een mooie wisseling van gedachten op :)
Neeeee alleen mijn mening is juist :( :( :(

:P
Tuurlijk kunnen we hier leuke gesprekken hebben, zo moeilijk is dat niet :D Ik zal wel gewoon oud zijn ofzo :P

Ja ik kan dus zo niet werken.. Ik vind dat die persoon 1 op 1 verdient, zodat ie ook alle kansen krijgt. Wat als ie leuk is maar de date van 2 dagen later heeft zo een mooie ogen, aaaaw O+ ; dan wint die tweede terwijl die eerste misschien veel beter bij mij zou passen (en ik hopelijk bij hem). Dus ik wacht liever af, geef een faire kans en dan zien we wel.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_195204523
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 19:43 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Neeeee alleen mijn mening is juist :( :( :(

:P
Tuurlijk kunnen we hier leuke gesprekken hebben, zo moeilijk is dat niet :D Ik zal wel gewoon oud zijn ofzo :P

Ja ik kan dus zo niet werken.. Ik vind dat die persoon 1 op 1 verdient, zodat ie ook alle kansen krijgt. Wat als ie leuk is maar de date van 2 dagen later heeft zo een mooie ogen, aaaaw O+ ; dan wint die tweede terwijl die eerste misschien veel beter bij mij zou passen (en ik hopelijk bij hem). Dus ik wacht liever af, geef een faire kans en dan zien we wel.
Denk ook wel dat het een generatieding is......damn, voel me oud ineens :o :D
pi_195204790
quote:
17s.gif Op dinsdag 22 september 2020 19:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Denk ook wel dat het een generatieding is......damn, voel me oud ineens :o :D
Laten we het wijs noemen O-)
(voor onze gemoedsrust he)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 22 september 2020 @ 20:12:24 #64
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_195204911
quote:
17s.gif Op dinsdag 22 september 2020 19:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Denk ook wel dat het een generatieding is......damn, voel me oud ineens :o :D
Nou nee, hier geen bejaard en vind het ook not done. ;) :P

Als je met iemand anders wil daten of verder wil dan vind ik dat je gewoon het fatsoen moet hebben om ergens een punt achter te durven zetten. Bij mensen die dat niet doen heb ik vooral het idee dat ze zijn zoals die man in die rivella reclame. :+
pi_195205056
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 20:05 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Laten we het wijs noemen O-)
(voor onze gemoedsrust he)
Goed idee :)


quote:
6s.gif Op dinsdag 22 september 2020 20:12 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Nou nee, hier geen bejaard en vind het ook not done. ;) :P

Als je met iemand anders wil daten of verder wil dan vind ik dat je gewoon het fatsoen moet hebben om ergens een punt achter te durven zetten. Bij mensen die dat niet doen heb ik vooral het idee dat ze zijn zoals die man in die rivella reclame. :+
bejaard...... -O-
pi_195205241
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 september 2020 20:12 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Nou nee, hier geen bejaard en vind het ook not done. ;) :P

Als je met iemand anders wil daten of verder wil dan vind ik dat je gewoon het fatsoen moet hebben om ergens een punt achter te durven zetten. Bij mensen die dat niet doen heb ik vooral het idee dat ze zijn zoals die man in die rivella reclame. :+
Sinds wanneer is iemand in de 30 oud? Je bent nog hartstikke jong joh. :P
pi_195205257
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2020 20:25 schreef OptimusMaximus95 het volgende:

[..]

Sinds wanneer is iemand in de 30 oud? Je bent nog hartstikke jong joh. :P
Ow en wij zijn dus wel oud? -O- -O-
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_195205284
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 20:27 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ow en wij zijn dus wel oud? -O- -O-
:Y
pi_195205290
Rimpelsauriers
pi_195205299
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 20:27 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ow en wij zijn dus wel oud? -O- -O-
Dat zei ik niet, hé. Geen woorden in de mond leggen. Ik spreek dan ook in gradaties. Er is ook een "jong" ná "hartstikke jong" :D
pi_195205310
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 september 2020 20:28 schreef Faxie het volgende:

[..]

:Y
Faxie.. mijn hart, wat doe je :'(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_195205323
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2020 20:29 schreef OptimusMaximus95 het volgende:

[..]

Dat zei ik niet, hé. Geen woorden in de mond leggen. Ik spreek dan ook in gradaties. Er is ook een "jong" ná "hartstikke jong" :D
Ok, kijk, dat is al veel beter :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_195205371
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 september 2020 20:28 schreef Faxie het volgende:

[..]

:Y
Auuu :'(
pi_195205779
Nou, ik ga pitten. Morgen dus de date. Daarna is het verslag hiervan in dit topic te vinden :P
  dinsdag 22 september 2020 @ 21:21:50 #75
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195206301
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 19:09 schreef El_Thijs het volgende:
Een mooie discussie in dit topic, die nog netjes verloopt ook :)

My 2 cents:

Iedereen date op zijn of haar eigen manier. OM95 heeft meerdere hengels in de vijver hangen, en heeft nu een paar keer tegelijk beet. Lenny zou 1 hengel in de vijver gooien om te zien of er iets bijt. En beide manieren zijn prima. Wat voor de een goed werkt, hoeft voor jou niet te werken. Is dat erg? Nee, zeker niet. Het levert een mooie wisseling van gedachten op :)
I'm with this guy.

Is gewoon kansvergroting, meestal werkt dat prima, maar soms gaan allebei je hengels tegelijkertijd aan de haal, shit happens..Murphy's Law applies everywhere :+

Ik zou het zelf trouwens gewoon in 2 weekenden proberen te organiseren, want twee dates in één weekend hoeft voor mij ook niet echt. Maja, als je 2 écht leuke hebt, en het kan echt niet anders.. dan kan ik me op zich best voorstellen dat je jezelf dan maar opoffert.. O-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195206403
2 Dates? :o :o Hoe dan? :'(
pi_195206692
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 september 2020 20:28 schreef Faxie het volgende:
Rimpelsauriers
Krakodillen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195206753
Zojuist terug van de date.

Was erg leuk. Gepraat over dingen en allebei besloten dat we elkaar zeker nog een keer willen zien.

En tegen het einde nog flink wat gezoend :+
pi_195207071
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 21:49 schreef Solid-Snake het volgende:
Zojuist terug van de date.

Was erg leuk. Gepraat over dingen en allebei besloten dat we elkaar zeker nog een keer willen zien.

En tegen het einde nog flink wat gezoend :+
Leuk om te horen kerel!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195208027
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2020 18:54 schreef OptimusMaximus95 het volgende:

[..]

Het is geen wedstrijd hoor, wil gewoon de tijd nemen om weer eens iemand te treffen waar ik in de roze wolken van zit. Normaliter gebruik(te) ik Tinder vooral voor hookups en soortgelijks, maar nu met Corona en de social distancing etc. is de scope van mijn Tindergebruik wat verbeed om ook eens online te daten i.p.v. enkel offline.
Dit was sarcastisch bedoeld hoor. Maar ik begrijp je wel.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195211172
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 21:49 schreef Solid-Snake het volgende:
Zojuist terug van de date.

Was erg leuk. Gepraat over dingen en allebei besloten dat we elkaar zeker nog een keer willen zien.

En tegen het einde nog flink wat gezoend :+
Ah dat is mooi!
pi_195212816
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 september 2020 21:21 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

I'm with this guy.

Is gewoon kansvergroting, meestal werkt dat prima, maar soms gaan allebei je hengels tegelijkertijd aan de haal, shit happens..Murphy's Law applies everywhere :+

Ik zou het zelf trouwens gewoon in 2 weekenden proberen te organiseren, want twee dates in één weekend hoeft voor mij ook niet echt. Maja, als je 2 écht leuke hebt, en het kan echt niet anders.. dan kan ik me op zich best voorstellen dat je jezelf dan maar opoffert.. O-)
Ik zou dat ook niet kunnen, dat vissen met twee hengels. Maar dat hoedft voorlopig ook niet meer O-)
Het is wat.......
  woensdag 23 september 2020 @ 11:44:29 #83
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195214197
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 10:13 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Ik zou dat ook niet kunnen, dat vissen met twee hengels. Maar dat hoedft voorlopig ook niet meer O-)
Zitten beetverklikkers op he, is niet overdreven inspannend ofzo, alleen lastig als er een school hongerige vissen langskomt, dan krijg je het druk :+ Ik hoef ook geen twee vissen tegelijk, maar heb wel graag regelmatig beet..

Itt de dames, die echt in veel gevallen pick and date kunnen doen uit hun like-collectie van kwijlende vreemdgangers met Audi en Karperfoto's, hebben mannen gewoon minder kans op een connectie, omdat aanbod en vraag dus blijkbaar een beetje scheef lopen.. Als je single line vist is dat idd wel de sportiefste manier, maar ik wil graag een leuke match en door met mijn leven vóórdat ik een rollator heb, en dus liggen er 2 lijntjes, want met de unmatch- and ghostrates waarmee je soms te maken hebt en vrouwen die puur voor perfectie gaan en 'afknappen' op elke uitstekende wenkbrauwhaar (jeetje, ga jij nooit naar de schoonheidsspecialiste ofzo? :o ), is de chat-to-date-score gewoon ehm 5 - 10% ofzo, en de actual dáte, is eigenlijk pas wanneer het échte filter erop komt, dus dan sneuvelt een hoop van die paar procent die je met moeite hebt binnengesleept alsnog :)
Dus, maak je even een op realiteit gebaseerd kansberekeningetje, dan snap je ook het sleepnetten, multichatten en serial-daten wat sommige mensen doen. :)

Het is een vicieuze cirkel, veel te veel mannenaanbod die willen vreemdgaan, daardoor vrouwen die van nature een onzekere inslag hebben en sowieso picky zijn (iedereen wil het mooiste snoepje uit de pot), maar nu ook nog wantrouwend, icm een overschot aan kerels die alles liken wat een hartslag heeft en die er alleen maar zitten voor prikakties.

Het is net vissen in de Nieuwe Waterweg, je vangt zat; plastic flessen, big shoppers, winkelwagentjes, ouwe theemutsen, geknakte vuvuzuela's, kinderfietsies en boomonderdelen... en terwijl je voor je uit zit te staren over het water en je zoveelste nieuwe onderlijn zit te knopen, komt de watertaxi langs gevlamd, met een optocht van leuke zeemeerminnen erachteraan die allemaal kansloos zijn, want die eikel is getrouwd, maja, snelle boot eh. w/
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 23 september 2020 @ 11:46:42 #84
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195214246
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 21:49 schreef Solid-Snake het volgende:
Zojuist terug van de date.

Was erg leuk. Gepraat over dingen en allebei besloten dat we elkaar zeker nog een keer willen zien.

En tegen het einde nog flink wat gezoend :+
Goed bezig! ^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195215704
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 21:49 schreef Solid-Snake het volgende:
Zojuist terug van de date.

Was erg leuk. Gepraat over dingen en allebei besloten dat we elkaar zeker nog een keer willen zien.

En tegen het einde nog flink wat gezoend :+
Leuk nieuws *O*
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_195235194
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 11:24 schreef OptimusMaximus95 het volgende:

[..]

Morgen is de date, dus jullie moeten nog even afwachten op het verslag.

In de tussentijd maar even verder dates afspreken met de andere matches.
En?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  donderdag 24 september 2020 @ 16:11:16 #87
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_195235224
quote:
10s.gif Op donderdag 24 september 2020 16:09 schreef Prisha het volgende:

[..]

En?
Gezien haar uitbarsting van eerder zou ik er niet van opkijken als hij vastgebonden in haar kelder zit. :+
pi_195235238
quote:
11s.gif Op donderdag 24 september 2020 16:11 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Gezien haar uitbarsting van eerder zou ik er niet van opkijken als hij vastgebonden in haar kelder zit. :+
:D _O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_195235950
quote:
11s.gif Op donderdag 24 september 2020 16:11 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Gezien haar uitbarsting van eerder zou ik er niet van opkijken als hij vastgebonden in haar kelder zit. :+
_O-
pi_195236056
quote:
11s.gif Op donderdag 24 september 2020 16:11 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Gezien haar uitbarsting van eerder zou ik er niet van opkijken als hij vastgebonden in haar kelder zit. :+
red flag die uitbarsting :Y
pi_195236516
quote:
11s.gif Op donderdag 24 september 2020 16:11 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Gezien haar uitbarsting van eerder zou ik er niet van opkijken als hij vastgebonden in haar kelder zit. :+
"Dit is mijn fetish."

"Niet helemaal mijn ding."

"Had ik gezegd dat je een keus had?"
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195238084
quote:
7s.gif Op woensdag 23 september 2020 11:44 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Zitten beetverklikkers op he, is niet overdreven inspannend ofzo, alleen lastig als er een school hongerige vissen langskomt, dan krijg je het druk :+ Ik hoef ook geen twee vissen tegelijk, maar heb wel graag regelmatig beet..

Itt de dames, die echt in veel gevallen pick and date kunnen doen uit hun like-collectie van kwijlende vreemdgangers met Audi en Karperfoto's, hebben mannen gewoon minder kans op een connectie, omdat aanbod en vraag dus blijkbaar een beetje scheef lopen.. Als je single line vist is dat idd wel de sportiefste manier, maar ik wil graag een leuke match en door met mijn leven vóórdat ik een rollator heb, en dus liggen er 2 lijntjes, want met de unmatch- and ghostrates waarmee je soms te maken hebt en vrouwen die puur voor perfectie gaan en 'afknappen' op elke uitstekende wenkbrauwhaar (jeetje, ga jij nooit naar de schoonheidsspecialiste ofzo? :o ), is de chat-to-date-score gewoon ehm 5 - 10% ofzo, en de actual dáte, is eigenlijk pas wanneer het échte filter erop komt, dus dan sneuvelt een hoop van die paar procent die je met moeite hebt binnengesleept alsnog :)
Dus, maak je even een op realiteit gebaseerd kansberekeningetje, dan snap je ook het sleepnetten, multichatten en serial-daten wat sommige mensen doen. :)

Het is een vicieuze cirkel, veel te veel mannenaanbod die willen vreemdgaan, daardoor vrouwen die van nature een onzekere inslag hebben en sowieso picky zijn (iedereen wil het mooiste snoepje uit de pot), maar nu ook nog wantrouwend, icm een overschot aan kerels die alles liken wat een hartslag heeft en die er alleen maar zitten voor prikakties.

Het is net vissen in de Nieuwe Waterweg, je vangt zat; plastic flessen, big shoppers, winkelwagentjes, ouwe theemutsen, geknakte vuvuzuela's, kinderfietsies en boomonderdelen... en terwijl je voor je uit zit te staren over het water en je zoveelste nieuwe onderlijn zit te knopen, komt de watertaxi langs gevlamd, met een optocht van leuke zeemeerminnen erachteraan die allemaal kansloos zijn, want die eikel is getrouwd, maja, snelle boot eh. w/
_O- Heerlijke beschrijving dit. Het klopt natuurlijk wel helemaal. Als er iets is wat de moderne tijd heeft bewezen dan is het wel dat het de meeste mensen (zeker ook vrouwen) helemaal niet om innerlijk gaat.

Maar vooral in blijven geloven.
pi_195238175
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 19:43 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Neeeee alleen mijn mening is juist :( :( :(

:P
Tuurlijk kunnen we hier leuke gesprekken hebben, zo moeilijk is dat niet :D Ik zal wel gewoon oud zijn ofzo :P

Ja ik kan dus zo niet werken.. Ik vind dat die persoon 1 op 1 verdient, zodat ie ook alle kansen krijgt. Wat als ie leuk is maar de date van 2 dagen later heeft zo een mooie ogen, aaaaw O+ ; dan wint die tweede terwijl die eerste misschien veel beter bij mij zou passen (en ik hopelijk bij hem). Dus ik wacht liever af, geef een faire kans en dan zien we wel.
Ik dacht altijd dat het een genderdingetje was, dat mannen hier gewoon overheen stapten en vrouwen hier inderdaad serieuzer in waren.

Tot ik er achter kwam dat meiden met wie ik aan het daten was tegelijkertijd nog met anderen aan het rommelen (inclusief seks) waren. :') Het is inderdaad iets van de moderne datecultuur, mensen willen perfectie en blijven daarom eindeloos doordaten.

Ik weet niet wat wijsheid is, heb allebei de manieren wel geprobeerd en het had allebei wel wat. :) Het is ook altijd wel prettig dat je weet dat als het bij de een niet lukt, er altijd nog iemand anders is.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2020 19:03:03 ]
  donderdag 24 september 2020 @ 19:27:37 #94
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_195238767
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 21:49 schreef Solid-Snake het volgende:
Zojuist terug van de date.

Was erg leuk. Gepraat over dingen en allebei besloten dat we elkaar zeker nog een keer willen zien.

En tegen het einde nog flink wat gezoend :+
De pannenkoekendame?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_195239251
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 18:54 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

_O- Heerlijke beschrijving dit. Het klopt natuurlijk wel helemaal. Als er iets is wat de moderne tijd heeft bewezen dan is het wel dat het de meeste mensen (zeker ook vrouwen) helemaal niet om innerlijk gaat.

Maar vooral in blijven geloven.
Dat is idd wel een goede beschrijving. Creatief ook nog, wel. :Y
pi_195239295
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 19:43 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Neeeee alleen mijn mening is juist :( :( :(

:P
Tuurlijk kunnen we hier leuke gesprekken hebben, zo moeilijk is dat niet :D Ik zal wel gewoon oud zijn ofzo :P

Ja ik kan dus zo niet werken.. Ik vind dat die persoon 1 op 1 verdient, zodat ie ook alle kansen krijgt. Wat als ie leuk is maar de date van 2 dagen later heeft zo een mooie ogen, aaaaw O+ ; dan wint die tweede terwijl die eerste misschien veel beter bij mij zou passen (en ik hopelijk bij hem). Dus ik wacht liever af, geef een faire kans en dan zien we wel.
Dit klinkt goed, maar zo zijn maar weinig mensen tegenwoordig. :P
Als het niet op de 1e date raak is, next.
pi_195239989
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 18:54 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

_O- Heerlijke beschrijving dit. Het klopt natuurlijk wel helemaal. Als er iets is wat de moderne tijd heeft bewezen dan is het wel dat het de meeste mensen (zeker ook vrouwen) helemaal niet om innerlijk gaat.

Maar vooral in blijven geloven.
Túúrlijk gaat het wel om innerlijk, maar alles eromheen telt gewoon voor 50% mee.

Ik zit er al een tijdje over te denken om voor de heck of it eens te kijken wat er gebeurt als ik mijn auto op mijn profiel kegel, maar eigenlijk vind ik het gewoon nasty.. Op zich wel lachen natuurlijk als experiment, maar als ik dan matches krijg die ik normaliter niet krijg, stap je meteen al met een bepaalde mindset die chat in :') Dat gaat echt niet werken als basis voor iets serieus.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195240103
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 19:51 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Dit klinkt goed, maar zo zijn maar weinig mensen tegenwoordig. :P
Als het niet op de 1e date raak is, next.
Wanneer vind jij het een 2e date waard dan? Ik hoef niet direct “head over heals” te zijn maar ik moet wel direct geïntrigeerd zijn.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195240116
quote:
7s.gif Op donderdag 24 september 2020 20:30 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Túúrlijk gaat het wel om innerlijk, maar alles eromheen telt gewoon voor 50% mee.

Ik zit er al een tijdje over te denken om voor de heck of it eens te kijken wat er gebeurt als ik mijn auto op mijn profiel kegel, maar eigenlijk vind ik het gewoon nasty.. Op zich wel lachen natuurlijk als experiment, maar als ik dan matches krijg die ik normaliter niet krijg, stap je meteen al met een bepaalde mindset die chat in :') Dat gaat echt niet werken als basis voor iets serieus.
Wat voor vrouwen wil je aantrekken dan?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  donderdag 24 september 2020 @ 20:43:27 #100
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195240157
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 20:39 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Wat voor vrouwen wil je aantrekken dan?
In ieder geval niet eentje die me leuk vindt omdat ik een bepaald merk auto rijd.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195240176
quote:
3s.gif Op donderdag 24 september 2020 20:43 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

In ieder geval niet eentje die me leuk vindt omdat ik een bepaald merk auto rijd.
Of die vindt dat je geen motor moet rijden.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195240191
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 19:00 schreef Generationalpha het volgende:
Het is inderdaad iets van de moderne datecultuur, mensen willen perfectie en blijven daarom eindeloos doordaten.

Voor een man is dit niet erg. Voor een vrouw wel.
  donderdag 24 september 2020 @ 20:48:06 #103
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195240225
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 20:44 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Of die vindt dat je geen motor moet rijden.
Ja, true, maar die staat er dan weer wel op.. als ze dat vinden, moeten ze niet mij hebben, en het is ook wel leuk als er dames kijken die toevallig ook rijden, dus dat heeft nut.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195240246
quote:
7s.gif Op donderdag 24 september 2020 20:30 schreef Sounddragon het volgende:
Ik zit er al een tijdje over te denken om voor de heck of it eens te kijken wat er gebeurt als ik mijn auto op mijn profiel kegel,
wat voor auto rijd je
  donderdag 24 september 2020 @ 20:56:36 #105
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195240374
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 20:49 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

wat voor auto rijd je
Kia Rio uit 2002. :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195240443
quote:
7s.gif Op donderdag 24 september 2020 20:48 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ja, true, maar die staat er dan weer wel op.. als ze dat vinden, moeten ze niet mij hebben, en het is ook wel leuk als er dames kijken die toevallig ook rijden, dus dat heeft nut.
Dat is zo. Ze reageren soms heel fel, zoals ik al eens verteld heb :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195240469
quote:
10s.gif Op donderdag 24 september 2020 16:09 schreef Prisha het volgende:

[..]

En?
quote:
11s.gif Op donderdag 24 september 2020 16:11 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Gezien haar uitbarsting van eerder zou ik er niet van opkijken als hij vastgebonden in haar kelder zit. :+
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 16:12 schreef Prisha het volgende:

[..]

:D _O-
quote:
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 16:48 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

red flag die uitbarsting :Y
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 17:16 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

"Dit is mijn fetish."

"Niet helemaal mijn ding."

"Had ik gezegd dat je een keus had?"
Ik heb heel hard moeten lachen, bedankt :)

Maar goed. Nu ik weer iets van mijzelf laat horen, kan ik het niet laten om nu dan ook mijn belofte in te lossen en het verslag hier neer te klakken. Ik weet niet wat de voorkeur heeft, een kort of uitgebreid verslag. Maar om jullie te verwennen, een uitgebreid verslag van de afgelopen dagen.

Dus bij deze.

UPDATE

Woensdag 24/9/2020

Nou, het is woensdagochtend. Ik ben wakker, met nog halfgeopende ogen grijp ik zoals gewoonlijk even naar mijn telefoon om de tot dan toe onbeantwoorde berichten te beantwoorden plus om even kort de digitale krant door te nemen. Tussen alle berichten door, tref ik dat mijn date nog even wilde inchecken of het allemaal nog doorgaat. Dit is dus de date waar het de vorige keer niet al té best ging vanwege haar uitbarsting, en waarbij zij niet wilde dat het game-over was maar dat ze wenste de date overnieuw te doen. Ze vond mij immers leuk. Laten we haar in deze update, date X noemen. Geverifieerd en al zet ik mijn ochtend voort. Met van alles en nog wat te doen, bevind ik mij al snel in de middaguren. Tijd om te vertrekken. Terwijl ik in mijn auto ben gestapt en deze wil starten, begin ik wat te gniffelen over haar uitbarsting en kijk of ik nog genoeg benzine heb om plankgas te geven als blijkt dat ook bij deze date red-flags boven komen drijven of dat ze tóch echt blijkt een issue te hebben met uitbarstingen.

Ik ben gearriveerd op de rendez-vous. Ditmaal spraken wij bij haar thuis af, in plaats van buiten. Leek mij ook beter, en even anders dan de dezelfde wandelroute opnieuw af te leggen. Het is geen spelletje dat het game-over is en je achteraf weer kunt inladen bij een oude checkpoint. Daarnaast, misschien ook wat comfortabeler voor haar om een thuiswedstrijd te hebben. Gewoon een drankje/brunch bij haar thuis. Ik was vrij ontspannen en belde aan, maar geïnteresseerd hoe zij deze date zal oppakken. Ze komt aanlopen, en ziet er eveneens héél ontspannen uit. Met héél refereer ik vooral naar de vorige keer waar ze ietwat gespannen leek en ook nog eens telefonisch ruzie liep te maken met haar ex. Ditmaal was het een veel leukere date, en haar persoonlijkheid sprak mij in principe wel aan. Misschien ligt het aan mij, maar die eerste indruk met haar uitbarsting bleef maar opdraven in mijn herinnering en daarom had ik aan het begin van de date nog wel is de neiging om vreselijk te lachen (wel kunnen inhouden uiteindelijk).

Waar haar persoonlijkheid mij in principe wel aansprak, vond ik het wel een tegenvaller dat ze wel snel greep om vergelijkingen te trekken met haar ex. Soms voelde het aan alsof ik een sollicitatiegesprek voerde ter vervanging van een oudgediende. Ze stelde aan het begin van de date best wat vragen alsof het een interview was. Afhankelijk van of ik bevestigend of ontkennend reageerde, zei ze iets in de trant van ''Dat is fijn, dat deed mijn ex dus nooit!'' of ''Oh dat grappig, dat deed mijn ex ook en dat vond ik wel leuk van hem''. Voor de lezers goed om te weten, ik vind het helemaal niet erg als een date/fwb/partner over haar ex spreekt. Dat hoort erbij. Het is onderdeel van haar leven geweest, hoe kort of lang de duur ook geweest mogen zijn. En dat kun je niet uitwissen en je moet je er vrij bij voelen om erover te praten. Maar daar zijn momenten voor, momenten waarbij je in retroperspectief spreekt met elkaar over elkaars leven bijvoorbeeld. Lopen vergelijken, tijdens een date, dat is wat mij tegenstaat. Zeker omdat het in deze fase nog centraal staat om elkaar te leren kennen, en te kijken of wij matchen. Niet of ik match met haar ex.

Afijn. Ze gaf best wel wat signalen om een stapje verder te gaan, maar ik was huiverig om hierin mee te gaan. Zeker omdat ik het gevoel heb dat haar hoofd nog wel zit bij dat scheidingsproces en ze het emotioneel niet heeft kunnen loslaten. Al met al, de date komt ten einde. Ik maak aanstalten om te vertrekken en precies wanneer ik eigenlijk mijzelf wil omdraaien, begint zij mij te zoenen. Ik ga hierin mee. Ze neemt initiatief om verder dan zoenen te willen, maar ik geef aan dat ik ''mij daar niet comfortabel bij voel en het rustiger aan wil doen, omdat ik niet het gevoel heb dat ze haar vorig hoofdstuk helemaal emotioneel heeft afgesloten''. Hoe geil ik ook ben, er stroomt ook wat bloed naar mijn hoofd. Ik voelde mij eerlijk gezegd totaal niet comfortabel om verder dan zoenen te gaan, voor nu. Heb liever dat zij zich 100% comfortabel voelt, en niet dat zij uit mixture-of-emotions nu aan het rebounden is.

Naar huis gegaan. In de avond, krijg ik een berichtje van mijn volgende date (laten we zeggen date Y) of het schikt om morgen (donderdag 24/9/2020) af te spreken in plaats van aanstaande vrijdag. Blijkbaar waren er wat verschuivingen in haar agenda. Kwam mij prima uit, dus hup naar bed en op naar de volgende date dag, donderdag.

Donderdag 25/9/2020
Ik had best wel zin in deze date y. Ze is even oud als ik, deelt dezelfde ambities en we lijken qua mindset op één lijn te zitten. Natuurlijk zijn dat vermoedens, dan wel hypotheses, die ik wilde toetsen bij deze date. Ik hou van een actieve date, dus ook voor deze date spraken we een wandeling af. Zij woont in een andere stad dan ik, maar wel in dezelfde stad als een fwb van mij. Met deze fwb spreek ik vrij regelmatig af, maar ook als we beiden zin hebben en één van ons in de buurt is (lees: dezelfde stad bevind). Met wat gezoen de dag ervoor, zat ik al met blauwe ballen, en ook realiserend dat deze eerste date met Y niet per sé tot iets hoeft te leiden, had ik met de fwb ook afgesproken voor later op de dag.

Wat blijkt, is dat ik met date y een hele leuke date heb. We klikken ontzettend. Voor de lezers die zichzelf afvragen hoe zij te vergelijken is met date x is mijn antwoord vrij kort en krachtig: date y maakt bij mij een hele goede indruk. Dat we ook qua levensfase goed matchen, helpt ook. Denk hierbij aan dezelfde leeftijd, zelfde carrièrestap, geen emotionele bagagge etc. We leken ook nog eens dezelfde humor te delen, waardoor we ook prima met elkaar konden lachen. Al met al een leuke date, we wandelden in zekere zin twee keer door het park. De route heen en dan weer terug, genoeg te babbelen.

Op een gegeven moment begon het te regenen, en leek het een ongelukkige wederzijdse reden te zijn om de date te beëindigen. Gezien ik met de auto was, stelde ik voor om haar naar huis te brengen. Het leek haar een goed idee om in ieder geval niet kletsnat thuis te arriveren. Op een gegeven moment, zijn we er. Ik parkeer de auto en we 'lijken' afscheid te nemen. Althans, zo leek het voor mij. Voordat mijn woorden mijn mond verlaten, vraagt ze ''wil je anders even nog wat drinken binnen?''. Ik hoefde niet lang na te denken en mijn blood flow stroomde al snel downstairs. Kort nadat we binnen waren, ging het er romantisch hevig aan toe. Volgens mij was mijn broek eerder uit dan mijn schoenen waren.

Het moment dat ik naar huis ging, was het moment dat mij ook de herinnering te binnen was geschoten dat ik met mijn fwb had afgesproken. Dus ook nog eens langs mijn fwb geweest...

Toen ik daadwerkelijk weer thuis arriveerde, ging ik nog wel even date Z berichten om concreet af te spreken waar en hoe laat we gingen afspreken. We hadden wel een dag uitgekozen zo tegen dit aankomend weekend aan, maar waar en hoe laat, dat zouden we nog afstemmen. Ik krijg al snel een respons dat ze geen zin meer heeft. Ze geeft aan dat het niet aan mij ligt, maar aan haar want ze wil verder gaan met een andere date die zij al heeft ontmoet.

Zo, en dit was de update. Ik heb een heel goed gevoel over date Y, en wil dan ook eigenlijk mij primair richten op haar voor wat betreft daten. En zodoende al die andere talloze matches, waarmee ik nog niet heb afgesproken, wil ik even laten voor wat het is.

[ Bericht 0% gewijzigd door OptimusMaximus95 op 24-09-2020 21:13:41 ]
pi_195240510
quote:
7s.gif Op donderdag 24 september 2020 20:30 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Túúrlijk gaat het wel om innerlijk, maar alles eromheen telt gewoon voor 50% mee.

Ik zit er al een tijdje over te denken om voor de heck of it eens te kijken wat er gebeurt als ik mijn auto op mijn profiel kegel, maar eigenlijk vind ik het gewoon nasty.. Op zich wel lachen natuurlijk als experiment, maar als ik dan matches krijg die ik normaliter niet krijg, stap je meteen al met een bepaalde mindset die chat in :') Dat gaat echt niet werken als basis voor iets serieus.
Op zich een leuk experiment ja. Sowieso is het best lastig om te bepalen wanneer mensen nou echt "zichzelf" zijn. Als ik kijk naar mijn eigen persoonlijkheid dan ben ik ook een heel ander persoon als ik vol in de datemodus ben en tijdens dates mijn leukste persoontje laat zien.

Dat maakt het sowieso al een nadeel ten opzichte van een situatie waarbij je elkaar beiden al jaren kent.
pi_195240518
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 20:46 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Voor een man is dit niet erg. Voor een vrouw wel.
Want? Waarom voor een vrouw wel?
pi_195240526
Alle andere dates denken "why?",
Maar OM gaat aan de haal met date Y.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195240613
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2020 19:27 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

De pannenkoekendame?
Ja.
pi_195240615
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2020 21:02 schreef OptimusMaximus95 het volgende:

Het moment dat ik naar huis ging, was het moment dat mij ook de herinnering te binnen was geschoten dat ik met mijn fwb had afgesproken. Dus ook nog eens langs mijn fwb geweest...

Dus een uurtje nadat jij je zaad gedeponeerd had in date Y, lag je alweer bovenop je FWB? _O- Allebei zonder condoom?
pi_195240711
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2020 21:02 schreef OptimusMaximus95 het volgende:

[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]

Ik heb heel hard moeten lachen, bedankt :)

Maar goed. Nu ik weer iets van mijzelf laat horen, kan ik het niet laten om nu dan ook mijn belofte in te lossen en het verslag hier neer te klakken. Ik weet niet wat de voorkeur heeft, een kort of uitgebreid verslag. Maar om jullie te verwennen, een uitgebreid verslag van de afgelopen dagen.

Dus bij deze.

UPDATE

Woensdag 24/9/2020

Nou, het is woensdagochtend. Ik ben wakker, met nog halfgeopende ogen grijp ik zoals gewoonlijk even naar mijn telefoon om de tot dan toe onbeantwoorde berichten te beantwoorden plus om even kort de digitale krant door te nemen. Tussen alle berichten door, tref ik dat mijn date nog even wilde inchecken of het allemaal nog doorgaat. Dit is dus de date waar het de vorige keer niet al té best ging vanwege haar uitbarsting, en waarbij zij niet wilde dat het game-over was maar dat ze wenste de date overnieuw te doen. Ze vond mij immers leuk. Laten we haar in deze update, date X noemen. Geverifieerd en al zet ik mijn ochtend voort. Met van alles en nog wat te doen, bevind ik mij al snel in de middaguren. Tijd om te vertrekken. Terwijl ik in mijn auto ben gestapt en deze wil starten, begin ik wat te gniffelen over haar uitbarsting en kijk of ik nog genoeg benzine heb om plankgas te geven als blijkt dat ook bij deze date red-flags boven komen drijven of dat ze tóch echt blijkt een issue te hebben met uitbarstingen.

Ik ben gearriveerd op de rendez-vous. Ditmaal spraken wij bij haar thuis af, in plaats van buiten. Leek mij ook beter, en even anders dan de dezelfde wandelroute opnieuw af te leggen. Het is geen spelletje dat het game-over is en je achteraf weer kunt inladen bij een oude checkpoint. Daarnaast, misschien ook wat comfortabeler voor haar om een thuiswedstrijd te hebben. Gewoon een drankje/brunch bij haar thuis. Ik was vrij ontspannen en belde aan, maar geïnteresseerd hoe zij deze date zal oppakken. Ze komt aanlopen, en ziet er eveneens héél ontspannen uit. Met héél refereer ik vooral naar de vorige keer waar ze ietwat gespannen leek en ook nog eens telefonisch ruzie liep te maken met haar ex. Ditmaal was het een veel leukere date, en haar persoonlijkheid sprak mij in principe wel aan. Misschien ligt het aan mij, maar die eerste indruk met haar uitbarsting bleef maar opdraven in mijn herinnering en daarom had ik aan het begin van de date nog wel is de neiging om vreselijk te lachen (wel kunnen inhouden uiteindelijk).

Waar haar persoonlijkheid mij in principe wel aansprak, vond ik het wel een tegenvaller dat ze wel snel greep om vergelijkingen te trekken met haar ex. Soms voelde het aan alsof ik een sollicitatiegesprek voerde ter vervanging van een oudgediende. Ze stelde aan het begin van de date best wat vragen alsof het een interview was. Afhankelijk van of ik bevestigend of ontkennend reageerde, zei ze iets in de trant van ''Dat is fijn, dat deed mijn ex dus nooit!'' of ''Oh dat grappig, dat deed mijn ex ook en dat vond ik wel leuk van hem''. Voor de lezers goed om te weten, ik vind het helemaal niet erg als een date/fwb/partner over haar ex spreekt. Dat hoort erbij. Het is onderdeel van haar leven geweest, hoe kort of lang de duur ook geweest mogen zijn. En dat kun je niet uitwissen en je moet je er vrij bij voelen om erover te praten. Maar daar zijn momenten voor, momenten waarbij je in retroperspectief spreekt met elkaar over elkaars leven bijvoorbeeld. Lopen vergelijken, tijdens een date, dat is wat mij tegenstaat. Zeker omdat het in deze fase nog centraal staat om elkaar te leren kennen, en te kijken of wij matchen. Niet of ik match met haar ex.

Afijn. Ze gaf best wel wat signalen om een stapje verder te gaan, maar ik was huiverig om hierin mee te gaan. Zeker omdat ik het gevoel heb dat haar hoofd nog wel zit bij dat scheidingsproces en ze het emotioneel niet heeft kunnen loslaten. Al met al, de date komt ten einde. Ik maak aanstalten om te vertrekken en precies wanneer ik eigenlijk mijzelf wil omdraaien, begint zij mij te zoenen. Ik ga hierin mee. Ze neemt initiatief om verder dan zoenen te willen, maar ik geef aan dat ik ''mij daar niet comfortabel bij voel en het rustiger aan wil doen, omdat ik niet het gevoel heb dat ze haar vorig hoofdstuk helemaal emotioneel heeft afgesloten''. Hoe geil ik ook ben, er stroomt ook wat bloed naar mijn hoofd. Ik voelde mij eerlijk gezegd totaal niet comfortabel om verder dan zoenen te gaan, voor nu. Heb liever dat zij zich 100% comfortabel voelt, en niet dat zij uit mixture-of-emotions nu aan het rebounden is.

Naar huis gegaan. In de avond, krijg ik een berichtje van mijn volgende date (laten we zeggen date Y) of het schikt om morgen (donderdag 24/9/2020) af te spreken in plaats van aanstaande vrijdag. Blijkbaar waren er wat verschuivingen in haar agenda. Kwam mij prima uit, dus hup naar bed en op naar de volgende date dag, donderdag.

Donderdag 25/9/2020
Ik had best wel zin in deze date y. Ze is even oud als ik, deelt dezelfde ambities en we lijken qua mindset op één lijn te zitten. Natuurlijk zijn dat vermoedens, dan wel hypotheses, die ik wilde toetsen bij deze date. Ik hou van een actieve date, dus ook voor deze date spraken we een wandeling af. Zij woont in een andere stad dan ik, maar wel in dezelfde stad als een fwb van mij. Met deze fwb spreek ik vrij regelmatig af, maar ook als we beiden zin hebben en één van ons in de buurt is (lees: dezelfde stad bevind). Met wat gezoen de dag ervoor, zat ik al met blauwe ballen, en ook realiserend dat deze eerste date met Y niet per sé tot iets hoeft te leiden, had ik met de fwb ook afgesproken voor later op de dag.

Wat blijkt, is dat ik met date y een hele leuke date heb. We klikken ontzettend. Voor de lezers die zichzelf afvragen hoe zij te vergelijken is met date x is mijn antwoord vrij kort en krachtig: date y maakt bij mij een hele goede indruk. Dat we ook qua levensfase goed matchen, helpt ook. Denk hierbij aan dezelfde leeftijd, zelfde carrièrestap, geen emotionele bagagge etc. We leken ook nog eens dezelfde humor te delen, waardoor we ook prima met elkaar konden lachen. Al met al een leuke date, we wandelden in zekere zin twee keer door het park. De route heen en dan weer terug, genoeg te babbelen.

Op een gegeven moment begon het te regenen, en leek het een ongelukkige wederzijdse reden te zijn om de date te beëindigen. Gezien ik met de auto was, stelde ik voor om haar naar huis te brengen. Het leek haar een goed idee om in ieder geval niet kletsnat thuis te arriveren. Op een gegeven moment, zijn we er. Ik parkeer de auto en we 'lijken' afscheid te nemen. Althans, zo leek het voor mij. Voordat mijn woorden mijn mond verlaten, vraagt ze ''wil je anders even nog wat drinken binnen?''. Ik hoefde niet lang na te denken en mijn blood flow stroomde al snel downstairs. Kort nadat we binnen waren, ging het er romantisch hevig aan toe. Volgens mij was mijn broek eerder uit dan mijn schoenen waren.

Het moment dat ik naar huis ging, was het moment dat mij ook de herinnering te binnen was geschoten dat ik met mijn fwb had afgesproken. Dus ook nog eens langs mijn fwb geweest...

Toen ik daadwerkelijk weer thuis arriveerde, ging ik nog wel even date Z berichten om concreet af te spreken waar en hoe laat we gingen afspreken. We hadden wel een dag uitgekozen zo tegen dit aankomend weekend aan, maar waar en hoe laat, dat zouden we nog afstemmen. Ik krijg al snel een respons dat ze geen zin meer heeft. Ze geeft aan dat het niet aan mij ligt, maar aan haar want ze wil verder gaan met een andere date die zij al heeft ontmoet.

Zo, en dit was de update. Ik heb een heel goed gevoel over date Y, en wil dan ook eigenlijk mij primair richten op haar voor wat betreft daten. En zodoende al die andere talloze matches, waarmee ik nog niet heb afgesproken, wil ik even laten voor wat het is.
Ik haakte af bij alinea 1....al die dates en een fwb..... damn.....maar goed, als het voor jou maar goed voelt :)
pi_195240741
quote:
14s.gif Op donderdag 24 september 2020 21:06 schreef El_Thijs het volgende:
Alle andere dates denken "why?",
Maar OM gaat aan de haal met date Y.
:') _!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_195240779
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 21:11 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dus een uurtje nadat jij je zaad gedeponeerd had in date Y, lag je alweer bovenop je FWB? _O- Allebei zonder condoom?
Ach, als hij dat toch leuk vindt, prima toch?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195240788
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 21:18 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ach, als hij dat toch leuk vindt, prima toch?
Uiteraard, vind het gewoon een prachtig verhaal.
  donderdag 24 september 2020 @ 21:19:19 #117
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_195240797
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 21:11 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ja.
Wat leuk zeg! De aanhouder wint! :P
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_195240798
quote:
17s.gif Op donderdag 24 september 2020 21:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ik haakte af bij alinea 1....al die dates en een fwb..... damn.....maar goed, als het voor jou maar goed voelt :)
Ik weet niet wat gebruikelijk is in deze reeks, wat betreft lengte van updates. Toen ik eenmaal aan het tikken was, kon ik net zo goed maar alles tikken :')
pi_195240823
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2020 21:19 schreef OptimusMaximus95 het volgende:

[..]

Ik weet niet wat gebruikelijk is in deze reeks, wat betreft lengte van updates. Toen ik eenmaal aan het tikken was, kon ik net zo goed maar alles tikken :')
Is geen standaard, gewoon lekker updates posten zoals jij wilt :Y
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 24 september 2020 @ 21:22:37 #120
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195240889
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2020 21:02 schreef OptimusMaximus95 het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Ik heb heel hard moeten lachen, bedankt :)

Maar goed. Nu ik weer iets van mijzelf laat horen, kan ik het niet laten om nu dan ook mijn belofte in te lossen en het verslag hier neer te klakken. Ik weet niet wat de voorkeur heeft, een kort of uitgebreid verslag. Maar om jullie te verwennen, een uitgebreid verslag van de afgelopen dagen.

Dus bij deze.

UPDATE

Woensdag 24/9/2020

Nou, het is woensdagochtend. Ik ben wakker, met nog halfgeopende ogen grijp ik zoals gewoonlijk even naar mijn telefoon om de tot dan toe onbeantwoorde berichten te beantwoorden plus om even kort de digitale krant door te nemen. Tussen alle berichten door, tref ik dat mijn date nog even wilde inchecken of het allemaal nog doorgaat. Dit is dus de date waar het de vorige keer niet al té best ging vanwege haar uitbarsting, en waarbij zij niet wilde dat het game-over was maar dat ze wenste de date overnieuw te doen. Ze vond mij immers leuk. Laten we haar in deze update, date X noemen. Geverifieerd en al zet ik mijn ochtend voort. Met van alles en nog wat te doen, bevind ik mij al snel in de middaguren. Tijd om te vertrekken. Terwijl ik in mijn auto ben gestapt en deze wil starten, begin ik wat te gniffelen over haar uitbarsting en kijk of ik nog genoeg benzine heb om plankgas te geven als blijkt dat ook bij deze date red-flags boven komen drijven of dat ze tóch echt blijkt een issue te hebben met uitbarstingen.

Ik ben gearriveerd op de rendez-vous. Ditmaal spraken wij bij haar thuis af, in plaats van buiten. Leek mij ook beter, en even anders dan de dezelfde wandelroute opnieuw af te leggen. Het is geen spelletje dat het game-over is en je achteraf weer kunt inladen bij een oude checkpoint. Daarnaast, misschien ook wat comfortabeler voor haar om een thuiswedstrijd te hebben. Gewoon een drankje/brunch bij haar thuis. Ik was vrij ontspannen en belde aan, maar geïnteresseerd hoe zij deze date zal oppakken. Ze komt aanlopen, en ziet er eveneens héél ontspannen uit. Met héél refereer ik vooral naar de vorige keer waar ze ietwat gespannen leek en ook nog eens telefonisch ruzie liep te maken met haar ex. Ditmaal was het een veel leukere date, en haar persoonlijkheid sprak mij in principe wel aan. Misschien ligt het aan mij, maar die eerste indruk met haar uitbarsting bleef maar opdraven in mijn herinnering en daarom had ik aan het begin van de date nog wel is de neiging om vreselijk te lachen (wel kunnen inhouden uiteindelijk).

Waar haar persoonlijkheid mij in principe wel aansprak, vond ik het wel een tegenvaller dat ze wel snel greep om vergelijkingen te trekken met haar ex. Soms voelde het aan alsof ik een sollicitatiegesprek voerde ter vervanging van een oudgediende. Ze stelde aan het begin van de date best wat vragen alsof het een interview was. Afhankelijk van of ik bevestigend of ontkennend reageerde, zei ze iets in de trant van ''Dat is fijn, dat deed mijn ex dus nooit!'' of ''Oh dat grappig, dat deed mijn ex ook en dat vond ik wel leuk van hem''. Voor de lezers goed om te weten, ik vind het helemaal niet erg als een date/fwb/partner over haar ex spreekt. Dat hoort erbij. Het is onderdeel van haar leven geweest, hoe kort of lang de duur ook geweest mogen zijn. En dat kun je niet uitwissen en je moet je er vrij bij voelen om erover te praten. Maar daar zijn momenten voor, momenten waarbij je in retroperspectief spreekt met elkaar over elkaars leven bijvoorbeeld. Lopen vergelijken, tijdens een date, dat is wat mij tegenstaat. Zeker omdat het in deze fase nog centraal staat om elkaar te leren kennen, en te kijken of wij matchen. Niet of ik match met haar ex.

Afijn. Ze gaf best wel wat signalen om een stapje verder te gaan, maar ik was huiverig om hierin mee te gaan. Zeker omdat ik het gevoel heb dat haar hoofd nog wel zit bij dat scheidingsproces en ze het emotioneel niet heeft kunnen loslaten. Al met al, de date komt ten einde. Ik maak aanstalten om te vertrekken en precies wanneer ik eigenlijk mijzelf wil omdraaien, begint zij mij te zoenen. Ik ga hierin mee. Ze neemt initiatief om verder dan zoenen te willen, maar ik geef aan dat ik ''mij daar niet comfortabel bij voel en het rustiger aan wil doen, omdat ik niet het gevoel heb dat ze haar vorig hoofdstuk helemaal emotioneel heeft afgesloten''. Hoe geil ik ook ben, er stroomt ook wat bloed naar mijn hoofd. Ik voelde mij eerlijk gezegd totaal niet comfortabel om verder dan zoenen te gaan, voor nu. Heb liever dat zij zich 100% comfortabel voelt, en niet dat zij uit mixture-of-emotions nu aan het rebounden is.

Naar huis gegaan. In de avond, krijg ik een berichtje van mijn volgende date (laten we zeggen date Y) of het schikt om morgen (donderdag 24/9/2020) af te spreken in plaats van aanstaande vrijdag. Blijkbaar waren er wat verschuivingen in haar agenda. Kwam mij prima uit, dus hup naar bed en op naar de volgende date dag, donderdag.

Donderdag 25/9/2020
Ik had best wel zin in deze date y. Ze is even oud als ik, deelt dezelfde ambities en we lijken qua mindset op één lijn te zitten. Natuurlijk zijn dat vermoedens, dan wel hypotheses, die ik wilde toetsen bij deze date. Ik hou van een actieve date, dus ook voor deze date spraken we een wandeling af. Zij woont in een andere stad dan ik, maar wel in dezelfde stad als een fwb van mij. Met deze fwb spreek ik vrij regelmatig af, maar ook als we beiden zin hebben en één van ons in de buurt is (lees: dezelfde stad bevind). Met wat gezoen de dag ervoor, zat ik al met blauwe ballen, en ook realiserend dat deze eerste date met Y niet per sé tot iets hoeft te leiden, had ik met de fwb ook afgesproken voor later op de dag.

Wat blijkt, is dat ik met date y een hele leuke date heb. We klikken ontzettend. Voor de lezers die zichzelf afvragen hoe zij te vergelijken is met date x is mijn antwoord vrij kort en krachtig: date y maakt bij mij een hele goede indruk. Dat we ook qua levensfase goed matchen, helpt ook. Denk hierbij aan dezelfde leeftijd, zelfde carrièrestap, geen emotionele bagagge etc. We leken ook nog eens dezelfde humor te delen, waardoor we ook prima met elkaar konden lachen. Al met al een leuke date, we wandelden in zekere zin twee keer door het park. De route heen en dan weer terug, genoeg te babbelen.

Op een gegeven moment begon het te regenen, en leek het een ongelukkige wederzijdse reden te zijn om de date te beëindigen. Gezien ik met de auto was, stelde ik voor om haar naar huis te brengen. Het leek haar een goed idee om in ieder geval niet kletsnat thuis te arriveren. Op een gegeven moment, zijn we er. Ik parkeer de auto en we 'lijken' afscheid te nemen. Althans, zo leek het voor mij. Voordat mijn woorden mijn mond verlaten, vraagt ze ''wil je anders even nog wat drinken binnen?''. Ik hoefde niet lang na te denken en mijn blood flow stroomde al snel downstairs. Kort nadat we binnen waren, ging het er romantisch hevig aan toe. Volgens mij was mijn broek eerder uit dan mijn schoenen waren.

Het moment dat ik naar huis ging, was het moment dat mij ook de herinnering te binnen was geschoten dat ik met mijn fwb had afgesproken. Dus ook nog eens langs mijn fwb geweest...

Toen ik daadwerkelijk weer thuis arriveerde, ging ik nog wel even date Z berichten om concreet af te spreken waar en hoe laat we gingen afspreken. We hadden wel een dag uitgekozen zo tegen dit aankomend weekend aan, maar waar en hoe laat, dat zouden we nog afstemmen. Ik krijg al snel een respons dat ze geen zin meer heeft. Ze geeft aan dat het niet aan mij ligt, maar aan haar want ze wil verder gaan met een andere date die zij al heeft ontmoet.

Zo, en dit was de update. Ik heb een heel goed gevoel over date Y, en wil dan ook eigenlijk mij primair richten op haar voor wat betreft daten. En zodoende al die andere talloze matches, waarmee ik nog niet heb afgesproken, wil ik even laten voor wat het is.
Goed verhaal, lekker kort. Druk leven zo :D _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 24 september 2020 @ 21:23:49 #121
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195240930
quote:
17s.gif Op donderdag 24 september 2020 21:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ik haakte af bij alinea 1....al die dates en een fwb..... damn.....maar goed, als het voor jou maar goed voelt :)
Geen FWB hebben :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 24 september 2020 @ 21:24:34 #122
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195240956
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 21:11 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dus een uurtje nadat jij je zaad gedeponeerd had in date Y, lag je alweer bovenop je FWB? _O- Allebei zonder condoom?
Zelfde jongeh! binnenkant, buitenkant.. :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 24 september 2020 @ 21:26:18 #123
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195241020
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 21:00 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dat is zo. Ze reageren soms heel fel, zoals ik al eens verteld heb :P
Ook wel een date gehad die erover begon, valt te proberen natuurlijk. :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195241143
quote:
10s.gif Op donderdag 24 september 2020 21:23 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Geen FWB hebben :+
Sommige mensen kiezen daar inderdaad heel bewust voor.....hoe gek dat ook klinkt.....
pi_195241157
quote:
17s.gif Op donderdag 24 september 2020 21:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Sommige mensen kiezen daar inderdaad heel bewust voor.....hoe gek dat ook klinkt.....
Saai!
  donderdag 24 september 2020 @ 21:34:13 #126
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195241214
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 21:32 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Saai!
Behoorlijk.

Jij geen sex, die FWB ook niet.. is toch lose - lose? -O-

How ken deze? :?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195241233
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 21:32 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Saai!
Jammer dan, mijn keuze!
pi_195241287
quote:
7s.gif Op donderdag 24 september 2020 21:34 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Behoorlijk.

Jij geen sex, die FWB ook niet.. is toch lose - lose? -O-

How ken deze? :?
Deze hele slechte zin heb ik er in iets andere bewoordingen ook weleens uit gegooid als ik merkte dat een meisje needy was. _O- "Waarom gaan we het niet gewoon doen als we er allebei zin in hebben?"
  donderdag 24 september 2020 @ 21:40:54 #129
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195241345
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 21:37 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Deze hele slechte zin heb ik er in iets andere bewoordingen ook weleens uit gegooid als ik merkte dat een meisje needy was. _O- "Waarom gaan we het niet gewoon doen als we er allebei zin in hebben?"
Psies! Moeilijk gedoe altijd :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195241495
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2020 21:19 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Wat leuk zeg! De aanhouder wint! :P
Dat zeker. Zouden meer mensen moeten doen. Denk dat er dan veel meer succesjes zou zijn qua daten. :+
pi_195241620
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 21:05 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Want? Waarom voor een vrouw wel?
is te offtopic
pi_195244432
:W
pi_195246510
quote:
7s.gif Op donderdag 24 september 2020 21:34 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Behoorlijk.

Jij geen sex, die FWB ook niet.. is toch lose - lose? -O-

How ken deze? :?
Precies! This can not
pi_195246972
Binnenkort date 2 met de dame met wie het erg goed klikte. Je kunt aannemen dat ik in redelijke mate in de roze wolken zit.
pi_195246985
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2020 10:23 schreef OptimusMaximus95 het volgende:
Binnenkort date 2 met de dame met wie het erg goed klikte. Je kunt aannemen dat ik in redelijke mate in de roze wolken zit.
O+
pi_195247180
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2020 10:23 schreef OptimusMaximus95 het volgende:
Binnenkort date 2 met de dame met wie het erg goed klikte. Je kunt aannemen dat ik in redelijke mate in de roze wolken zit.
Leuk man!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195247427
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2020 10:23 schreef OptimusMaximus95 het volgende:
Binnenkort date 2 met de dame met wie het erg goed klikte. Je kunt aannemen dat ik in redelijke mate in de roze wolken zit.
Klinkt goed O+
Heb je nog wel met date X gesproken na de date?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_195247551
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2020 10:23 schreef OptimusMaximus95 het volgende:
Binnenkort date 2 met de dame met wie het erg goed klikte. Je kunt aannemen dat ik in redelijke mate in de roze wolken zit.
Nice man _O_
pi_195248208
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2020 21:02 schreef OptimusMaximus95 het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Ik heb heel hard moeten lachen, bedankt :)

Maar goed. Nu ik weer iets van mijzelf laat horen, kan ik het niet laten om nu dan ook mijn belofte in te lossen en het verslag hier neer te klakken. Ik weet niet wat de voorkeur heeft, een kort of uitgebreid verslag. Maar om jullie te verwennen, een uitgebreid verslag van de afgelopen dagen.

Dus bij deze.

UPDATE

Woensdag 24/9/2020

Nou, het is woensdagochtend. Ik ben wakker, met nog halfgeopende ogen grijp ik zoals gewoonlijk even naar mijn telefoon om de tot dan toe onbeantwoorde berichten te beantwoorden plus om even kort de digitale krant door te nemen. Tussen alle berichten door, tref ik dat mijn date nog even wilde inchecken of het allemaal nog doorgaat. Dit is dus de date waar het de vorige keer niet al té best ging vanwege haar uitbarsting, en waarbij zij niet wilde dat het game-over was maar dat ze wenste de date overnieuw te doen. Ze vond mij immers leuk. Laten we haar in deze update, date X noemen. Geverifieerd en al zet ik mijn ochtend voort. Met van alles en nog wat te doen, bevind ik mij al snel in de middaguren. Tijd om te vertrekken. Terwijl ik in mijn auto ben gestapt en deze wil starten, begin ik wat te gniffelen over haar uitbarsting en kijk of ik nog genoeg benzine heb om plankgas te geven als blijkt dat ook bij deze date red-flags boven komen drijven of dat ze tóch echt blijkt een issue te hebben met uitbarstingen.

Ik ben gearriveerd op de rendez-vous. Ditmaal spraken wij bij haar thuis af, in plaats van buiten. Leek mij ook beter, en even anders dan de dezelfde wandelroute opnieuw af te leggen. Het is geen spelletje dat het game-over is en je achteraf weer kunt inladen bij een oude checkpoint. Daarnaast, misschien ook wat comfortabeler voor haar om een thuiswedstrijd te hebben. Gewoon een drankje/brunch bij haar thuis. Ik was vrij ontspannen en belde aan, maar geïnteresseerd hoe zij deze date zal oppakken. Ze komt aanlopen, en ziet er eveneens héél ontspannen uit. Met héél refereer ik vooral naar de vorige keer waar ze ietwat gespannen leek en ook nog eens telefonisch ruzie liep te maken met haar ex. Ditmaal was het een veel leukere date, en haar persoonlijkheid sprak mij in principe wel aan. Misschien ligt het aan mij, maar die eerste indruk met haar uitbarsting bleef maar opdraven in mijn herinnering en daarom had ik aan het begin van de date nog wel is de neiging om vreselijk te lachen (wel kunnen inhouden uiteindelijk).

Waar haar persoonlijkheid mij in principe wel aansprak, vond ik het wel een tegenvaller dat ze wel snel greep om vergelijkingen te trekken met haar ex. Soms voelde het aan alsof ik een sollicitatiegesprek voerde ter vervanging van een oudgediende. Ze stelde aan het begin van de date best wat vragen alsof het een interview was. Afhankelijk van of ik bevestigend of ontkennend reageerde, zei ze iets in de trant van ''Dat is fijn, dat deed mijn ex dus nooit!'' of ''Oh dat grappig, dat deed mijn ex ook en dat vond ik wel leuk van hem''. Voor de lezers goed om te weten, ik vind het helemaal niet erg als een date/fwb/partner over haar ex spreekt. Dat hoort erbij. Het is onderdeel van haar leven geweest, hoe kort of lang de duur ook geweest mogen zijn. En dat kun je niet uitwissen en je moet je er vrij bij voelen om erover te praten. Maar daar zijn momenten voor, momenten waarbij je in retroperspectief spreekt met elkaar over elkaars leven bijvoorbeeld. Lopen vergelijken, tijdens een date, dat is wat mij tegenstaat. Zeker omdat het in deze fase nog centraal staat om elkaar te leren kennen, en te kijken of wij matchen. Niet of ik match met haar ex.

Afijn. Ze gaf best wel wat signalen om een stapje verder te gaan, maar ik was huiverig om hierin mee te gaan. Zeker omdat ik het gevoel heb dat haar hoofd nog wel zit bij dat scheidingsproces en ze het emotioneel niet heeft kunnen loslaten. Al met al, de date komt ten einde. Ik maak aanstalten om te vertrekken en precies wanneer ik eigenlijk mijzelf wil omdraaien, begint zij mij te zoenen. Ik ga hierin mee. Ze neemt initiatief om verder dan zoenen te willen, maar ik geef aan dat ik ''mij daar niet comfortabel bij voel en het rustiger aan wil doen, omdat ik niet het gevoel heb dat ze haar vorig hoofdstuk helemaal emotioneel heeft afgesloten''. Hoe geil ik ook ben, er stroomt ook wat bloed naar mijn hoofd. Ik voelde mij eerlijk gezegd totaal niet comfortabel om verder dan zoenen te gaan, voor nu. Heb liever dat zij zich 100% comfortabel voelt, en niet dat zij uit mixture-of-emotions nu aan het rebounden is.

Naar huis gegaan. In de avond, krijg ik een berichtje van mijn volgende date (laten we zeggen date Y) of het schikt om morgen (donderdag 24/9/2020) af te spreken in plaats van aanstaande vrijdag. Blijkbaar waren er wat verschuivingen in haar agenda. Kwam mij prima uit, dus hup naar bed en op naar de volgende date dag, donderdag.

Donderdag 25/9/2020
Ik had best wel zin in deze date y. Ze is even oud als ik, deelt dezelfde ambities en we lijken qua mindset op één lijn te zitten. Natuurlijk zijn dat vermoedens, dan wel hypotheses, die ik wilde toetsen bij deze date. Ik hou van een actieve date, dus ook voor deze date spraken we een wandeling af. Zij woont in een andere stad dan ik, maar wel in dezelfde stad als een fwb van mij. Met deze fwb spreek ik vrij regelmatig af, maar ook als we beiden zin hebben en één van ons in de buurt is (lees: dezelfde stad bevind). Met wat gezoen de dag ervoor, zat ik al met blauwe ballen, en ook realiserend dat deze eerste date met Y niet per sé tot iets hoeft te leiden, had ik met de fwb ook afgesproken voor later op de dag.

Wat blijkt, is dat ik met date y een hele leuke date heb. We klikken ontzettend. Voor de lezers die zichzelf afvragen hoe zij te vergelijken is met date x is mijn antwoord vrij kort en krachtig: date y maakt bij mij een hele goede indruk. Dat we ook qua levensfase goed matchen, helpt ook. Denk hierbij aan dezelfde leeftijd, zelfde carrièrestap, geen emotionele bagagge etc. We leken ook nog eens dezelfde humor te delen, waardoor we ook prima met elkaar konden lachen. Al met al een leuke date, we wandelden in zekere zin twee keer door het park. De route heen en dan weer terug, genoeg te babbelen.

Op een gegeven moment begon het te regenen, en leek het een ongelukkige wederzijdse reden te zijn om de date te beëindigen. Gezien ik met de auto was, stelde ik voor om haar naar huis te brengen. Het leek haar een goed idee om in ieder geval niet kletsnat thuis te arriveren. Op een gegeven moment, zijn we er. Ik parkeer de auto en we 'lijken' afscheid te nemen. Althans, zo leek het voor mij. Voordat mijn woorden mijn mond verlaten, vraagt ze ''wil je anders even nog wat drinken binnen?''. Ik hoefde niet lang na te denken en mijn blood flow stroomde al snel downstairs. Kort nadat we binnen waren, ging het er romantisch hevig aan toe. Volgens mij was mijn broek eerder uit dan mijn schoenen waren.

Het moment dat ik naar huis ging, was het moment dat mij ook de herinnering te binnen was geschoten dat ik met mijn fwb had afgesproken. Dus ook nog eens langs mijn fwb geweest...

Toen ik daadwerkelijk weer thuis arriveerde, ging ik nog wel even date Z berichten om concreet af te spreken waar en hoe laat we gingen afspreken. We hadden wel een dag uitgekozen zo tegen dit aankomend weekend aan, maar waar en hoe laat, dat zouden we nog afstemmen. Ik krijg al snel een respons dat ze geen zin meer heeft. Ze geeft aan dat het niet aan mij ligt, maar aan haar want ze wil verder gaan met een andere date die zij al heeft ontmoet.

Zo, en dit was de update. Ik heb een heel goed gevoel over date Y, en wil dan ook eigenlijk mij primair richten op haar voor wat betreft daten. En zodoende al die andere talloze matches, waarmee ik nog niet heb afgesproken, wil ik even laten voor wat het is.
Do you even adult. :{ Wordt al moe als ik het lees, maar goed dat je er allemaal nog trek in hebt. Zou mij teveel tijd kosten. :D

In mijn 20er jaren was ik ook zo'n serial dater met fwb's, maar nu ga ik liever uit eten met vrienden soms :')
  vrijdag 25 september 2020 @ 12:14:23 #140
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195248501
quote:
9s.gif Op vrijdag 25 september 2020 01:06 schreef DeBraad het volgende:
:W
Hehe, mag je gewoon posten hoor B-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195248511
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 september 2020 12:14 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hehe, mag je gewoon posten hoor B-)
Er valt niet zo veel te posten eigenlijk :@
  vrijdag 25 september 2020 @ 12:16:35 #142
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195248525
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 september 2020 12:15 schreef DeBraad het volgende:

[..]

Er valt niet zo veel te posten eigenlijk :@
Ik kan je edit lezen he :D :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195248565
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 september 2020 12:16 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik kan je edit lezen he :D :P
_O- Het is lastig _O-
  vrijdag 25 september 2020 @ 12:24:10 #144
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195248617
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 september 2020 12:20 schreef DeBraad het volgende:

[..]

_O- Het is lastig _O-
Het is een uitdaging, komt goed, geduld, rustig, eerlijk en vooral jezelf blijven. ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195248625
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 september 2020 12:24 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Het is een uitdaging, komt goed, geduld, rustig, eerlijk en vooral jezelf blijven. ;)
Oh dat komt allemaal zeker wel goed. Maar het blijft lastig
pi_195248668
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2020 21:02 schreef OptimusMaximus95 het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Ik heb heel hard moeten lachen, bedankt :)

Maar goed. Nu ik weer iets van mijzelf laat horen, kan ik het niet laten om nu dan ook mijn belofte in te lossen en het verslag hier neer te klakken. Ik weet niet wat de voorkeur heeft, een kort of uitgebreid verslag. Maar om jullie te verwennen, een uitgebreid verslag van de afgelopen dagen.

Dus bij deze.

UPDATE

Woensdag 24/9/2020

Nou, het is woensdagochtend. Ik ben wakker, met nog halfgeopende ogen grijp ik zoals gewoonlijk even naar mijn telefoon om de tot dan toe onbeantwoorde berichten te beantwoorden plus om even kort de digitale krant door te nemen. Tussen alle berichten door, tref ik dat mijn date nog even wilde inchecken of het allemaal nog doorgaat. Dit is dus de date waar het de vorige keer niet al té best ging vanwege haar uitbarsting, en waarbij zij niet wilde dat het game-over was maar dat ze wenste de date overnieuw te doen. Ze vond mij immers leuk. Laten we haar in deze update, date X noemen. Geverifieerd en al zet ik mijn ochtend voort. Met van alles en nog wat te doen, bevind ik mij al snel in de middaguren. Tijd om te vertrekken. Terwijl ik in mijn auto ben gestapt en deze wil starten, begin ik wat te gniffelen over haar uitbarsting en kijk of ik nog genoeg benzine heb om plankgas te geven als blijkt dat ook bij deze date red-flags boven komen drijven of dat ze tóch echt blijkt een issue te hebben met uitbarstingen.

Ik ben gearriveerd op de rendez-vous. Ditmaal spraken wij bij haar thuis af, in plaats van buiten. Leek mij ook beter, en even anders dan de dezelfde wandelroute opnieuw af te leggen. Het is geen spelletje dat het game-over is en je achteraf weer kunt inladen bij een oude checkpoint. Daarnaast, misschien ook wat comfortabeler voor haar om een thuiswedstrijd te hebben. Gewoon een drankje/brunch bij haar thuis. Ik was vrij ontspannen en belde aan, maar geïnteresseerd hoe zij deze date zal oppakken. Ze komt aanlopen, en ziet er eveneens héél ontspannen uit. Met héél refereer ik vooral naar de vorige keer waar ze ietwat gespannen leek en ook nog eens telefonisch ruzie liep te maken met haar ex. Ditmaal was het een veel leukere date, en haar persoonlijkheid sprak mij in principe wel aan. Misschien ligt het aan mij, maar die eerste indruk met haar uitbarsting bleef maar opdraven in mijn herinnering en daarom had ik aan het begin van de date nog wel is de neiging om vreselijk te lachen (wel kunnen inhouden uiteindelijk).

Waar haar persoonlijkheid mij in principe wel aansprak, vond ik het wel een tegenvaller dat ze wel snel greep om vergelijkingen te trekken met haar ex. Soms voelde het aan alsof ik een sollicitatiegesprek voerde ter vervanging van een oudgediende. Ze stelde aan het begin van de date best wat vragen alsof het een interview was. Afhankelijk van of ik bevestigend of ontkennend reageerde, zei ze iets in de trant van ''Dat is fijn, dat deed mijn ex dus nooit!'' of ''Oh dat grappig, dat deed mijn ex ook en dat vond ik wel leuk van hem''. Voor de lezers goed om te weten, ik vind het helemaal niet erg als een date/fwb/partner over haar ex spreekt. Dat hoort erbij. Het is onderdeel van haar leven geweest, hoe kort of lang de duur ook geweest mogen zijn. En dat kun je niet uitwissen en je moet je er vrij bij voelen om erover te praten. Maar daar zijn momenten voor, momenten waarbij je in retroperspectief spreekt met elkaar over elkaars leven bijvoorbeeld. Lopen vergelijken, tijdens een date, dat is wat mij tegenstaat. Zeker omdat het in deze fase nog centraal staat om elkaar te leren kennen, en te kijken of wij matchen. Niet of ik match met haar ex.

Afijn. Ze gaf best wel wat signalen om een stapje verder te gaan, maar ik was huiverig om hierin mee te gaan. Zeker omdat ik het gevoel heb dat haar hoofd nog wel zit bij dat scheidingsproces en ze het emotioneel niet heeft kunnen loslaten. Al met al, de date komt ten einde. Ik maak aanstalten om te vertrekken en precies wanneer ik eigenlijk mijzelf wil omdraaien, begint zij mij te zoenen. Ik ga hierin mee. Ze neemt initiatief om verder dan zoenen te willen, maar ik geef aan dat ik ''mij daar niet comfortabel bij voel en het rustiger aan wil doen, omdat ik niet het gevoel heb dat ze haar vorig hoofdstuk helemaal emotioneel heeft afgesloten''. Hoe geil ik ook ben, er stroomt ook wat bloed naar mijn hoofd. Ik voelde mij eerlijk gezegd totaal niet comfortabel om verder dan zoenen te gaan, voor nu. Heb liever dat zij zich 100% comfortabel voelt, en niet dat zij uit mixture-of-emotions nu aan het rebounden is.

Naar huis gegaan. In de avond, krijg ik een berichtje van mijn volgende date (laten we zeggen date Y) of het schikt om morgen (donderdag 24/9/2020) af te spreken in plaats van aanstaande vrijdag. Blijkbaar waren er wat verschuivingen in haar agenda. Kwam mij prima uit, dus hup naar bed en op naar de volgende date dag, donderdag.

Donderdag 25/9/2020
Ik had best wel zin in deze date y. Ze is even oud als ik, deelt dezelfde ambities en we lijken qua mindset op één lijn te zitten. Natuurlijk zijn dat vermoedens, dan wel hypotheses, die ik wilde toetsen bij deze date. Ik hou van een actieve date, dus ook voor deze date spraken we een wandeling af. Zij woont in een andere stad dan ik, maar wel in dezelfde stad als een fwb van mij. Met deze fwb spreek ik vrij regelmatig af, maar ook als we beiden zin hebben en één van ons in de buurt is (lees: dezelfde stad bevind). Met wat gezoen de dag ervoor, zat ik al met blauwe ballen, en ook realiserend dat deze eerste date met Y niet per sé tot iets hoeft te leiden, had ik met de fwb ook afgesproken voor later op de dag.

Wat blijkt, is dat ik met date y een hele leuke date heb. We klikken ontzettend. Voor de lezers die zichzelf afvragen hoe zij te vergelijken is met date x is mijn antwoord vrij kort en krachtig: date y maakt bij mij een hele goede indruk. Dat we ook qua levensfase goed matchen, helpt ook. Denk hierbij aan dezelfde leeftijd, zelfde carrièrestap, geen emotionele bagagge etc. We leken ook nog eens dezelfde humor te delen, waardoor we ook prima met elkaar konden lachen. Al met al een leuke date, we wandelden in zekere zin twee keer door het park. De route heen en dan weer terug, genoeg te babbelen.

Op een gegeven moment begon het te regenen, en leek het een ongelukkige wederzijdse reden te zijn om de date te beëindigen. Gezien ik met de auto was, stelde ik voor om haar naar huis te brengen. Het leek haar een goed idee om in ieder geval niet kletsnat thuis te arriveren. Op een gegeven moment, zijn we er. Ik parkeer de auto en we 'lijken' afscheid te nemen. Althans, zo leek het voor mij. Voordat mijn woorden mijn mond verlaten, vraagt ze ''wil je anders even nog wat drinken binnen?''. Ik hoefde niet lang na te denken en mijn blood flow stroomde al snel downstairs. Kort nadat we binnen waren, ging het er romantisch hevig aan toe. Volgens mij was mijn broek eerder uit dan mijn schoenen waren.

Het moment dat ik naar huis ging, was het moment dat mij ook de herinnering te binnen was geschoten dat ik met mijn fwb had afgesproken. Dus ook nog eens langs mijn fwb geweest...

Toen ik daadwerkelijk weer thuis arriveerde, ging ik nog wel even date Z berichten om concreet af te spreken waar en hoe laat we gingen afspreken. We hadden wel een dag uitgekozen zo tegen dit aankomend weekend aan, maar waar en hoe laat, dat zouden we nog afstemmen. Ik krijg al snel een respons dat ze geen zin meer heeft. Ze geeft aan dat het niet aan mij ligt, maar aan haar want ze wil verder gaan met een andere date die zij al heeft ontmoet.

Zo, en dit was de update. Ik heb een heel goed gevoel over date Y, en wil dan ook eigenlijk mij primair richten op haar voor wat betreft daten. En zodoende al die andere talloze matches, waarmee ik nog niet heb afgesproken, wil ik even laten voor wat het is.
en als 1 van de dates of jij nou corona heeft?
pi_195248683
quote:
4s.gif Op vrijdag 25 september 2020 12:28 schreef Leonos het volgende:

[..]

en als 1 van de dates of jij nou corona heeft?
Dat heppie er dan goed ingestampt :Y
pi_195248897
quote:
4s.gif Op vrijdag 25 september 2020 12:28 schreef Leonos het volgende:

[..]

en als 1 van de dates of jij nou corona heeft?
Dat is natuurlijk wel een dingetje ja. Maar je moet er maar op vertrouwen dat wanneer je verder gaat dan de 1,5 meter koffie drinken of wandelen, de ander daar zit zonder dat hij/zij beginnende symptomen heeft of huisgenoten die met een besmetting thuis zitten.

Vertrouw je dat niet, dan gewoon niet verder gaan. Simple as that!
Het is wat.......
pi_195248979
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 12:44 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk wel een dingetje ja. Maar je moet er maar op vertrouwen dat wanneer je verder gaat dan de 1,5 meter koffie drinken of wandelen, de ander daar zit zonder dat hij/zij beginnende symptomen heeft of huisgenoten die met een besmetting thuis zitten.

Vertrouw je dat niet, dan gewoon niet verder gaan. Simple as that!
Gebeurt volgens mij toch vrij vaak dat ze niet zo verstandig zijn.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 25 september 2020 @ 12:55:29 #150
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195249085
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 12:44 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk wel een dingetje ja. Maar je moet er maar op vertrouwen dat wanneer je verder gaat dan de 1,5 meter koffie drinken of wandelen, de ander daar zit zonder dat hij/zij beginnende symptomen heeft of huisgenoten die met een besmetting thuis zitten.

Vertrouw je dat niet, dan gewoon niet verder gaan. Simple as that!
2 personen in close contact, of een rondje door de Appie, wat levert meer risico op denk je? O-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195249412
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2020 10:25 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

O+
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 september 2020 10:40 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Leuk man!
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 10:54 schreef Prisha het volgende:

[..]

Klinkt goed O+
Heb je nog wel met date X gesproken na de date?
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 september 2020 11:00 schreef DeBraad het volgende:

[..]

Nice man _O_
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 september 2020 11:47 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Do you even adult. :{ Wordt al moe als ik het lees, maar goed dat je er allemaal nog trek in hebt. Zou mij teveel tijd kosten. :D

In mijn 20er jaren was ik ook zo'n serial dater met fwb's, maar nu ga ik liever uit eten met vrienden soms :')
Nu ik wat gevoelens begin te krijgen, neem ik geen (actief) initiatief meer voor contact met date X of al die andere matches. Met de fwb hou ik wel contact, maar dat zal dan enkel de f zijn en niet de wb.

Ik heb nu dan ook even geen behoefte meer om (verder) te daten, gezien ik al iemand gevonden lijk te hebben. Zoals ik al zei, gaat het erg goed met date Y. Ben benieuwd of dit zo in stand zal blijven en hoe het zich verder zal ontwikkelen.

@Duiveltja : gewoon een combinatie van twintiger zijn en een geilbeer zijn :')

[ Bericht 2% gewijzigd door OptimusMaximus95 op 25-09-2020 14:55:35 ]
pi_195249425
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 13:16 schreef OptimusMaximus95 het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Nu ik wat gevoelens begin te krijgen, neem ik geen (actief) initiatief meer voor contact met date X of al die andere matches. Met de fwb hou ik wel contact, maar dat zal dan enkel de f zijn en niet de wb.

Ik heb nu dan ook even geen behoefte meer om (verder) te daten, gezien ik al iemand gevonden lijk te hebben. Zoals ik al zei, gaat het erg goed met date Y. Ben benieuwd of dit zo in stand zal blijven en hoe het zich verder zal ontwikkelen. Ben ook vrij tevreden dat ze een hoge drive lijkt te hebben en aangeeft een size queen te zijn. Zodoende lijkt het ook op die vlak te matchen.
Er gaat dus een X door hen en date X :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195249486
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 13:17 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Er gaat dus een X door hen en date X :P
Ja. Ik wil vooral focussen op date Y.

[ Bericht 12% gewijzigd door OptimusMaximus95 op 25-09-2020 14:57:36 ]
  vrijdag 25 september 2020 @ 13:26:40 #154
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_195249543
Size queen? :?
pi_195249872
Geen idee :')
pi_195249902
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 13:16 schreef OptimusMaximus95 het volgende:

@:Duiveltja : gewoon een combinatie van twintiger zijn en een geilbeer zijn :')
Niks mis mee, been there done that. :)
  vrijdag 25 september 2020 @ 14:24:25 #157
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_195250394
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 13:26 schreef Cue_ het volgende:
Size queen? :?
Heeft ze een size queen bed?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_195250634
Verkapte “kijk mij eens een grote penis hebben”-post :P
Sarcasme. Herken het.
pi_195250884
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 14:39 schreef Spirit82 het volgende:
Verkapte “kijk mij eens een grote penis hebben”-post :P
Ik mag best wat bescheidener zijn, ja. Merk dat iets té open zijn en uitgebreid tikken, niet altijd een goede combi is. Zodoende netjes post ge-edit.. ;)
pi_195250940
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2020 14:24 schreef MissButterflyy het volgende:
size queen bed
_O-
pi_195251475
Anyway, zondag een tweede date met haar!
pi_195251512
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 14:56 schreef OptimusMaximus95 het volgende:

[..]

Ik mag best wat bescheidener zijn, ja. Merk dat iets té open zijn en uitgebreid tikken, niet altijd een goede combi is. Zodoende netjes post ge-edit.. ;)
Bescheidenheid siert de mens O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195251760
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 15:36 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Bescheidenheid siert de mens O+
Zeker, het internet wil de mate van bescheidenheid wel eens doen verlagen.
pi_195251834
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 13:21 schreef OptimusMaximus95 het volgende:

[..]

Ja. Ik wil vooral focussen op date Y.
En X ondertussen laten denken dat jij het misschien wordt...
pi_195251842
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 13:16 schreef OptimusMaximus95 het volgende:

Nu ik wat gevoelens begin te krijgen, neem ik geen (actief) initiatief meer voor contact met date X of al die andere matches. Met de fwb hou ik wel contact, maar dat zal dan enkel de f zijn en niet de wb.

Ik heb nu dan ook even geen behoefte meer om (verder) te daten, gezien ik al iemand gevonden lijk te hebben. Zoals ik al zei, gaat het erg goed met date Y. Ben benieuwd of dit zo in stand zal blijven en hoe het zich verder zal ontwikkelen.

Begrijp ik het dan dat je na twee dates nu niks meer van je laat horen bij X, tenzij zij contact opneemt? Of had je al bij het afscheid na date 2 aangegeven dat het wat betreft jou hierbij bleef? Ik haal dat niet uit het verhaal.

Ik ben denk ik gewoon nieuwsgierig of je het rechtstreeks afkapt of het gewoon in het luchtledige laat hangen.

Uiteraard wel helemaal leuk dat je de roze wolkjes gevonden hebt, dat is gewoon altijd tof, vooral als het van beide kanten is :)
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_195251858
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 15:50 schreef OptimusMaximus95 het volgende:

[..]

Zeker, het internet wil de mate van bescheidenheid wel eens doen verlagen.
Of inkorten.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195251866
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2020 15:53 schreef Amee het volgende:

[..]

En X ondertussen laten denken dat jij het misschien wordt...
Oh you evil woman.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195251917
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 15:54 schreef Prisha het volgende:

[..]

Begrijp ik het dan dat je na twee dates nu niks meer van je laat horen bij X, tenzij zij contact opneemt? Of had je al bij het afscheid na date 2 aangegeven dat het wat betreft jou hierbij bleef? Ik haal dat niet uit het verhaal.

Ik ben denk ik gewoon nieuwsgierig of je het rechtstreeks afkapt of het gewoon in het luchtledige laat hangen.

Uiteraard wel helemaal leuk dat je de roze wolkjes gevonden hebt, dat is gewoon altijd tof, vooral als het van beide kanten is :)
Ik heb wel gebeld met haar om aan te geven dat ik ook een andere date heb gehad, waarbij ik in de roze wolken ben beland en dat ik mij op een andere date wil richten.

Wellicht dat ik het niet goed heb overgebracht in mijn vorige post. Ik bedoelde dat ik geen initiatieven meer neem om met vrouwen af te spreken, of dat nou date X is of mijn fwbs. Ik heb zowel date X en de fwb vertelt dat ik een leuke match gevonden heb. De fwbs worden dus vooral een f zonder wb.

Alhoewel er nog geen exclusiviteit is afgesproken, en ik mijzelf daarvoor nog niet reserveer, wil ik graag mijn aandacht volledig op date Y richten vanwege de erg goede klik.
pi_195251931
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 15:56 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Oh you evil woman.
De evil in mij had nog meer gezegd als ik het de mond niet had gesnoerd :P
pi_195251949
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2020 15:53 schreef Amee het volgende:

[..]

En X ondertussen laten denken dat jij het misschien wordt...
Zie mijn post hierboven. Ben altijd eerlijk en open tegenover mijn dates. Ik heb met haar gebeld hierover.
pi_195251983
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 15:59 schreef OptimusMaximus95 het volgende:

[..]

Ik heb wel gebeld met haar om aan te geven dat ik ook een andere date heb gehad, waarbij ik in de roze wolken ben beland en dat ik mij op die date wil richten.

Wellicht dat ik het niet goed heb overgebracht in mijn vorige post. Ik bedoelde dat ik geen initiatieven meer neem om met vrouwen af te spreken, of dat nou date X is of mijn fwbs. Ik heb zowel date X en de fwb vertelt dat ik een leuke match gevonden heb. De fwbs worden dus vooral een f zonder wb.

Alhoewel er nog geen exclusiviteit is afgesproken, en ik mijzelf daarvoor nog niet reserveer, wil ik graag mijn aandacht volledig op date Y richten vanwege de erg goede klik.
ahhh kijk, nice ^O^ .
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_195251996
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2020 14:24 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Heeft ze een size queen bed?
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 14:39 schreef Spirit82 het volgende:
Verkapte “kijk mij eens een grote penis hebben”-post :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 15:55 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Of inkorten.
De echte ik, de persoon achter het toetsenbord en dit account, is veel bescheidener! Echt waar! O+

Het internet maakt gewoon van mij een arrogante kwal. Soms dan :P

[ Bericht 25% gewijzigd door OptimusMaximus95 op 25-09-2020 16:08:55 ]
pi_195252000
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2020 16:00 schreef OptimusMaximus95 het volgende:

[..]

Zie mijn post hierboven. Ben altijd eerlijk en open tegenover mijn dates. Ik heb met haar gebeld hierover.
Ah, dat had ik niet zo begrepen.
pi_195252059
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2020 16:02 schreef Amee het volgende:

[..]

Ah, dat had ik niet zo begrepen.
Na zo'n halve autobiografie getikt te hebben, ben ik zelf ook even vergeten wat ik nou wél en niet heb getikt.

Maar het punt is, ik neem zelf geen enkel initiatief meer richten vrouwen om af te spreken of soortgelijks. Niet richting date X en niet richting de fwbs. Ik wil mijn aandacht richten op date Y. Klikt goed en de roze wolken zijn genoeg redenen om mij volledig te richten op date Y.
pi_195252994
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 16:04 schreef OptimusMaximus95 het volgende:

[..]

Na zo'n halve autobiografie getikt te hebben, ben ik zelf ook even vergeten wat ik nou wél en niet heb getikt.

Maar het punt is, ik neem zelf geen enkel initiatief meer richten vrouwen om af te spreken of soortgelijks. Niet richting date X en niet richting de fwbs. Ik wil mijn aandacht richten op date Y. Klikt goed en de roze wolken zijn genoeg redenen om mij volledig te richten op date Y.
En als zij het initiatief nemen? :P

Maar klinkt goed idd! En ik wens je ook succes met Y! ^O^
pi_195253016
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 16:02 schreef OptimusMaximus95 het volgende:

[..]


[..]


[..]

De echte ik, de persoon achter het toetsenbord en dit account, is veel bescheidener! Echt waar! O+

Het internet maakt gewoon van mij een arrogante kwal. Soms dan :P
Ik ken dat wel. Klinkt geschreven vaak anders dan je het bedoelde!
pi_195253090
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2020 16:48 schreef Amee het volgende:

[..]

En als zij het initiatief nemen? :P

Maar klinkt goed idd! En ik wens je ook succes met Y! ^O^
Dan geef ik eerlijk aan dat ik mij richt op iemand die ik leuk vind, en (even) niet-beschikbaar ben O+

Ik heb niet voor niets een riem, kan ik goed gebruiken om mijn broek strak te houden. Behalve voor date Y.
pi_195253185
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 16:53 schreef OptimusMaximus95 het volgende:

[..]

Dan geef ik eerlijk aan dat ik mij richt op iemand die ik leuk vind, en (even) niet-beschikbaar ben O+

Ik heb niet voor niets een riem, kan ik goed gebruiken om mijn broek strak te houden. Behalve voor date Y.
Ik hoor het al! Vind het fijn voor je. Verliefd is een goed begin. Haha!
pi_195253263
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2020 17:00 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik hoor het al! Vind het fijn voor je. Verliefd is een goed begin. Haha!
Ja, erg leuk gevoel dat verliefdheidsgebeuren. Kijk nu al uit naar zondag _O-
pi_195253581
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 17:06 schreef OptimusMaximus95 het volgende:

[..]

Ja, erg leuk gevoel dat verliefdheidsgebeuren. Kijk nu al uit naar zondag _O-
Hopelijk is de verliefdheid wederzijds. Succes.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_195258152
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2020 17:00 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik hoor het al! Vind het fijn voor je. Verliefd is een goed begin. Haha!
Verliefdheid is een fijn gevoel ja! Zeker als het wederzijds is O+
pi_195259028
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 september 2020 21:40 schreef DeBraad het volgende:

[..]

Verliefdheid is een fijn gevoel ja! Zeker als het wederzijds is O+
Helaas vaak niet tot de dood, maar de ervaring is hemels idd! Haha!
pi_195259326
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 14:56 schreef OptimusMaximus95 het volgende:

[..]

Ik mag best wat bescheidener zijn, ja. Merk dat iets té open zijn en uitgebreid tikken, niet altijd een goede combi is. Zodoende netjes post ge-edit.. ;)
Hahaha joh wat maakt het uit. Persoonlijk moest ik er om lachen. Kan die openheid altijd wel waarderen ;)
Sarcasme. Herken het.
pi_195259600
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2020 22:26 schreef Amee het volgende:

[..]

Helaas vaak niet tot de dood, maar de ervaring is hemels idd! Haha!
Een aantal keer écht verliefd geweest op iemand, ondanks dat het maar 1x wederzijds was (en na 3 maanden alweer over, fijn zo'n date die na 3 maanden zegt dat d'r gevoel is weggeebt en je 1 week later op Facebook ziet dat ze een nieuwe vriend heeft :') ) is het wel écht een heerlijk gevoel ja.
pi_195259650
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 september 2020 22:59 schreef DeBraad het volgende:

[..]

Een aantal keer écht verliefd geweest op iemand, ondanks dat het maar 1x wederzijds was (en na 3 maanden alweer over, fijn zo'n date die na 3 maanden zegt dat d'r gevoel is weggeebt en je 1 week later op Facebook ziet dat ze een nieuwe vriend heeft :') ) is het wel écht een heerlijk gevoel ja.
3 maanden hemels gevoel!
De pijn hoort erbij. :P
pi_195259686
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2020 23:02 schreef Amee het volgende:

[..]

3 maanden hemels gevoel!
De pijn hoort erbij. :P
Was iets minder lang dan 3 maanden een hemels gevoel _O-
Ze ging op een gegeven moment op vakantie, na de vakantie kreeg ik al een idee dat er iets veranderd was. Van intiem naar d'r hoofd wegdraaien toen ik d'r een kus wilde geven, en toen een appje met een heel friendzone verhaal :')
pi_195259701
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 september 2020 22:59 schreef DeBraad het volgende:

[..]

Een aantal keer écht verliefd geweest op iemand, ondanks dat het maar 1x wederzijds was (en na 3 maanden alweer over, fijn zo'n date die na 3 maanden zegt dat d'r gevoel is weggeebt en je 1 week later op Facebook ziet dat ze een nieuwe vriend heeft :') ) is het wel écht een heerlijk gevoel ja.
Daarom op meerdere hertjes inzetten :)
pi_195259759
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 september 2020 23:04 schreef DeBraad het volgende:

[..]

Was iets minder lang dan 3 maanden een hemels gevoel _O-
Ze ging op een gegeven moment op vakantie, na de vakantie kreeg ik al een idee dat er iets veranderd was. Van intiem naar d'r hoofd wegdraaien toen ik d'r een kus wilde geven, en toen een appje met een heel friendzone verhaal :')
Volgende keer langer. Ghehe!
pi_195259766
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 23:05 schreef Paszzz het volgende:

[..]

Daarom op meerdere hertjes inzetten :)
Jij bent duidelijk nog nooit verliefd geweest. Haha! :P
pi_195259767
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 23:05 schreef Paszzz het volgende:

[..]

Daarom op meerdere hertjes inzetten :)
Nee, dat doe ik nooit.
Als we in het praatstadium zitten dan wel, uiteraard. Tenzij de gesprekken al echt serieuzer worden en we gaan afspreken, dan kap ik het contact met de anderen af.

Hou er niet van om meerdere lijntjes open te hebben terwijl ik er met 1 van hen serieus mee bezig ben, snap je?
Mensen aan het lijntje houden :r
pi_195264979
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 september 2020 23:09 schreef DeBraad het volgende:

[..]

Nee, dat doe ik nooit.
Als we in het praatstadium zitten dan wel, uiteraard. Tenzij de gesprekken al echt serieuzer worden en we gaan afspreken, dan kap ik het contact met de anderen af.

Hou er niet van om meerdere lijntjes open te hebben terwijl ik er met 1 van hen serieus mee bezig ben, snap je?
Mensen aan het lijntje houden :r
Dat is idd een goede en eerlijke aanpak. Ik doe dat zelf ook. Maar het heeft een nadeel en dat is dat het veel tijd weggooit.
pi_195265006
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 11:55 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Dat is idd een goede en eerlijke aanpak. Ik doe dat zelf ook. Maar het heeft een nadeel en dat is dat het veel tijd weggooit.
Het gooit veel tijd weg. Maar then again, dat doet het sowieso allemaal wel, dus dan maar beter op die manier. Komen er ook nooit ruzies en gedoetjes.
  zaterdag 26 september 2020 @ 12:31:46 #193
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195265568
Ik kap het contact nooit af, maar ik ben wel open en eerlijk over andere dates.. Zeker als een eerste date een 2e wordt.. Dan mogen ze zelf hun plan trekken.. fwb gaat sowieso on hold, dat weet ze, en dat is andersom ook zo als zij iemand anders date.. Hebben we gewoon zo afgesproken.

Open en eerlijk werkt gewoon het beste, dan hoef je nooit ergens verstoppertje te spelen en/of te onthouden tegen wie je wat wel- of niet hebt gezegd.. Sim-pol.

Voorkeur voor chat is max 2, daten altijd 1, lukt niet altijd, maar dat is wel het streven; houdt het simpel en overzichtelijk.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195267243
Verkeerde topic
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_195279981
Sinds een paar dagen aan de praat met een leuke match op Tinder!
Ik had de app geïnstalleerd met geen verwachtingen...gewoon wat ouwehoeren.

Maar 1 match sprong er om de een of andere reden uit. En ik moest een berichtje sturen!
Dat werden al een aantal dagen zeer leuke gesprekken en eergisteren zelfs tot diep in de nacht met elkaar gesproken. En we hebben nummers uitgewisseld. Hoop humor, ook serieuze onderwerpen, veel raakvlakken, loopt eigenlijk vanzelf. Gek dat je soms iemand niet kent maar op basis van wat tekst op je tel je beide het idee hebt dat je elkaar langer kent.
Zal binnenkort wel op een date uitlopen hoop ik!
Niet dat we 3 weken intensief appen en het in het echt niet klikt 😂

[ Bericht 5% gewijzigd door Blaatieblaat op 27-09-2020 09:36:36 ]
  zondag 27 september 2020 @ 10:38:21 #196
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_195281212
3 weken is al heel veel. Ik gooide na 2 avondjes goed appen al wel de bal op om te daten. Op een gegeven moment weet je echt wel wat je moet weten.
pi_195281871
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 10:38 schreef Hexagon het volgende:
3 weken is al heel veel. Ik gooide na 2 avondjes goed appen al wel de bal op om te daten. Op een gegeven moment weet je echt wel wat je moet weten.
Als je écht zo'n klik met iemand hebt dat je de hele dag/avond kan appen zonder dat het stilvalt kan je na 2-3 dagen wel afspreken.
Maar als het gesprek niet ongemakkelijk / stil is, maar gewoon een beetje voortkabbelt dan wil ik toch eigenlijk altijd wel de kat uit de boom kijken en is't meestal 2-3 weken.
pi_195283512
quote:
10s.gif Op zondag 27 september 2020 11:31 schreef DeBraad het volgende:

[..]

Als je écht zo'n klik met iemand hebt dat je de hele dag/avond kan appen zonder dat het stilvalt kan je na 2-3 dagen wel afspreken.
Maar als het gesprek niet ongemakkelijk / stil is, maar gewoon een beetje voortkabbelt dan wil ik toch eigenlijk altijd wel de kat uit de boom kijken en is't meestal 2-3 weken.
2-3 dagen is wel snel! Op z'n minst een maand... :@
pi_195284339
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 13:05 schreef Amee het volgende:

[..]

2-3 dagen is wel snel! Op z'n minst een maand... :@
Jij hebt serieus een maand nodig voordat je met iemand op date wilt?
pi_195284367
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 13:37 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Jij hebt serieus een maand nodig voordat je met iemand op date wilt?
Ja. Soms meer. Als die andere dat niet ziet zitten dan maar niet.
Maar ik zit dan ook niet op een datingapp speciaal om iemand te vinden.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2020 13:39:32 ]
  zondag 27 september 2020 @ 13:39:55 #201
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_195284396
Wat voor enorme verhandelingen heb je dan allemaal wel niet met elkaar als dat een maand duurt?
pi_195284445
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 13:39 schreef Hexagon het volgende:
Wat voor enorme verhandelingen heb je dan allemaal wel niet met elkaar als dat een maand duurt?
Verschilt per persoon.
Maar nogmaals, het gaat bij mij natuurlijk niet om het daten. Ik zit niet op de apps.
pi_195284632
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 13:38 schreef Amee het volgende:

[..]

Ja. Soms meer. Als die andere dat niet ziet zitten dan maar niet.
Maar ik zit dan ook niet op een datingapp speciaal om iemand te vinden.
Je zit er om vrienden te maken? :')

Ga alsjeblieft niet andermans tijd zitten verspillen zeg.
pi_195284728
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 13:47 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Je zit er om vrienden te maken? :')

Ga alsjeblieft niet andermans tijd zitten verspillen zeg.
Joh, ik zit op geen een dating apps! Lees eens goed.
Ik chat met mensen die ik her en der ergens heb ontmoet en dan ga ik me niet laten verplichten om na 2 dagen te daten als ik iemand helemaal niet ken. Zit niemands tijd te verspillen of ze moeten het zelf willen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2020 13:50:12 ]
pi_195284915
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 13:41 schreef Amee het volgende:

[..]

Verschilt per persoon.
Maar nogmaals, het gaat bij mij natuurlijk niet om het daten. Ik zit niet op de apps.
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 13:49 schreef Amee het volgende:

[..]

Joh, ik zit op geen een dating apps! Lees eens goed.
Ik chat met mensen die ik her en der ergens heb ontmoet en dan ga ik me niet laten verplichten om na 2 dagen te daten als ik iemand helemaal niet ken. Zit niemands tijd te verspillen of ze moeten het zelf willen.
Maar heb je het nou wel of niet over contacten die je in een datingcontext aan gaat? Als het gaat om contacten buiten een datingcontext dan snap ik niet wat jouw perikelen met dit topic te maken hebben.
pi_195285345
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 13:57 schreef Chia het volgende:

[..]

[..]

Maar heb je het nou wel of niet over contacten die je in een datingcontext aan gaat? Als het gaat om contacten buiten een datingcontext dan snap ik niet wat jouw perikelen met dit topic te maken hebben.
Een wedervraag: Ben jij in dit topic ook opzoek naar een date? Zo niet, dan zitten we precies in hetzelfde schuitje. Gewoon leuk om mee te posten.

Maar als het niet gewenst is blijf ik wel weg, hoor. Geen probleem.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2020 14:13:21 ]
  Moderator zondag 27 september 2020 @ 14:28:10 #207
441859 crew  Lenny77
pi_195285721
Nou, je zou er verbaasd van staan hoeveel dates hier al ontstaan zijn :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_195285762
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 14:28 schreef Lenny77 het volgende:
Nou, je zou er verbaasd van staan hoeveel dates hier al ontstaan zijn :P
Zijn het er zoveel dan?
  Moderator zondag 27 september 2020 @ 14:36:15 #209
441859 crew  Lenny77
pi_195285909
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 14:29 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Zijn het er zoveel dan?
Euh toch al een paar waarvan we het weten :)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_195286047
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 14:29 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Zijn het er zoveel dan?
Moet je eens in het oudtopic kijken hoeveel kindjes daarvan zelfs al geboren zijn :)
pi_195286082
quote:
17s.gif Op zondag 27 september 2020 14:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Moet je eens in het oudtopic kijken hoeveel kindjes daarvan zelfs al geboren zijn :)
Ja dat weet ik. Maar hebben die mensen hier (R&P, dating topic) rondgehangen? Veel van die namen zeggen niks en ik zit hier toch al een behoorlijke tijd.
pi_195286119
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 14:42 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ja dat weet ik. Maar hebben die mensen hier (R&P, dating topic) rondgehangen? Veel van die namen zeggen niks en ik zit hier toch al een behoorlijke tijd.
Oh zo, nee ik denk voornamelijk via het hele forum leren kennen....
pi_195286137
quote:
17s.gif Op zondag 27 september 2020 14:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Oh zo, nee ik denk voornamelijk via het hele forum leren kennen....
Ik dacht dat Lenny het specifiek had over dit subforum en topicreeks. :P
pi_195286165
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 14:28 schreef Lenny77 het volgende:
Nou, je zou er verbaasd van staan hoeveel dates hier al ontstaan zijn :P
Nou, ik denk dat ik er ook een ga hebben via dit topic. Haha!
Hoewel niet specifiek opzoek en zeker niet via apps, kun je nooit weten wat er uit een leuke chat kan voortkomen. :P
Sta er in iig wel open voor.

Dit is voor jou O+ ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2020 14:45:15 ]
pi_195286177
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 14:44 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik dacht dat Lenny het specifiek had over dit subforum en topicreeks. :P
Maakt niet uit, ik kan het ook verkeerd begrepen hebben :)
pi_195286205
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 14:36 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Euh toch al een paar waarvan we het weten :)
Kan je nagaan hoeveel waar we niks van weten :P
  Moderator zondag 27 september 2020 @ 14:48:19 #217
441859 crew  Lenny77
pi_195286246
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 14:45 schreef rival het volgende:

[..]

Kan je nagaan hoeveel waar we niks van weten :P
Ja dat bedoel ik dus :P

En ja, over heel FOK! broeit en groeit er vanalles O+
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_195288691
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 14:28 schreef Lenny77 het volgende:
Nou, je zou er verbaasd van staan hoeveel dates hier al ontstaan zijn :P
Merk er niks van ;(
pi_195288749
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 14:48 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik dus :P

En ja, over heel FOK! broeit en groeit er vanalles O+
Dat klopt O+
pi_195288770
quote:
17s.gif Op zondag 27 september 2020 16:36 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Dat klopt O+
:')
pi_195289776
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 13:05 schreef Amee het volgende:

[..]

2-3 dagen is wel snel! Op z'n minst een maand... :@
Een maand is lang.
Als het nou écht goed met iemand klikt durf ik wel snel met iemand af te spreken hoor, waarom niet :@
En als het dan niets wordt dan ben je er niet weken naar toe aan't werken.
  Moderator zondag 27 september 2020 @ 17:34:31 #223
441859 crew  Lenny77
pi_195290007
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 16:34 schreef Faxie het volgende:

[..]

Merk er niks van ;(
Jij hebt dan ook het reactievermogen van een slak, ik heb hier best al wat open goaltjes voor jou gezien maar je laat de bal voorbij rollen en kijkt er naar :P
O+
Je bent wel lieffff hoor
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_195290022
quote:
10s.gif Op zondag 27 september 2020 17:23 schreef DeBraad het volgende:

[..]

Een maand is lang.
Als het nou écht goed met iemand klikt durf ik wel snel met iemand af te spreken hoor, waarom niet :@
En als het dan niets wordt dan ben ik er niet weken naar toe aan't werken.
Vind je de spanning niet leuk dan?
Ik heb nooit het gevoel gehad dat ik mijn tijd verdoe als het niets wordt. Vind de hele ervaring ook gewoon leuk .
pi_195290078
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2020 17:35 schreef Amee het volgende:

[..]

Vind je de spanning niet leuk dan?
Ik heb nooit het gevoel gehad dat ik mijn tijd verdoe als het niets wordt. Vind de hele ervaring ook gewoon leuk .
Oh ik vind die spanning wel leuk hoor, maar echt maximaal 1-2 weken, niet 1 maand.. Veel te lang, dan kan zo iemand al lang weer zoiets hebben van "doei" omdat het te lang duurt. Als het goed voelt voelt het goed
pi_195290234
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2020 17:35 schreef Amee het volgende:

[..]

Vind je de spanning niet leuk dan?
Ik heb nooit het gevoel gehad dat ik mijn tijd verdoe als het niets wordt. Vind de hele ervaring ook gewoon leuk .
Het kan leuk zijn, maar de spanning kan ook wegebben als het te lang duurt. Maar het is persoonlijk en hangt er wel per situatie vanaf, dat voel je wel aan.
pi_195290384
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 17:34 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Jij hebt dan ook het reactievermogen van een slak, ik heb hier best al wat open goaltjes voor jou gezien maar je laat de bal voorbij rollen en kijkt er naar :P
O+
Je bent wel lieffff hoor
Denken dat ik niet al geschopt heb :')



;(
  Moderator zondag 27 september 2020 @ 17:58:16 #228
441859 crew  Lenny77
pi_195290440
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 17:56 schreef Faxie het volgende:

[..]

Denken dat ik niet al geschopt heb :')

[ afbeelding ]

;(
:D

Sjhoapke toch :*
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_195290451
Pff een dag ben ik een beetje stil en meteen onzeker gezeik aan m'n kop :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_195290473
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 17:58 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

:D

Sjhoapke toch :*
Oeh kusjes :@
pi_195290516
quote:
10s.gif Op zondag 27 september 2020 17:38 schreef DeBraad het volgende:

[..]

Oh ik vind die spanning wel leuk hoor, maar echt maximaal 1-2 weken, niet 1 maand.. Veel te lang, dan kan zo iemand al lang weer zoiets hebben van "doei" omdat het te lang duurt. Als het goed voelt voelt het goed
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 17:47 schreef Womanly het volgende:

[..]

Het kan leuk zijn, maar de spanning kan ook wegebben als het te lang duurt. Maar het is persoonlijk en hangt er wel per situatie vanaf, dat voel je wel aan.
Dan zou het na een maand toch ook nog goed voelen als het echt goed is.
pi_195290531
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 17:56 schreef Faxie het volgende:

[..]

Denken dat ik niet al geschopt heb :')

[ afbeelding ]

;(
Je geeft te snel op. Ik bedoel, je gaat niet achter de reden aan.... of heb ik het mis?
pi_195290538
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 17:58 schreef Aiciu het volgende:
Pff een dag ben ik een beetje stil en meteen onzeker gezeik aan m'n kop :')
Wat dan?
pi_195290613
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 17:34 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Jij hebt dan ook het reactievermogen van een slak, ik heb hier best al wat open goaltjes voor jou gezien maar je laat de bal voorbij rollen en kijkt er naar :P
O+
Je bent wel lieffff hoor
Waren dat serieuze open goaltjes?
pi_195290621
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 17:58 schreef Aiciu het volgende:
Pff een dag ben ik een beetje stil en meteen onzeker gezeik aan m'n kop :')
Tijd terug was ik acht uur stil, we hadden net een telefoon gesprek gehad van een half uur en ik was daarna best wel druk..

Kreeg ik naar m'n kop dat het overduidelijk was dat ik er iemand naast had _O- Enige wat ik kon uitbrengen was dat ik geen zin had in dit onzekere gepraat tijdens de praatfase (aangezien zij alle keren dat ik een datum opgooide ja zei en daarna toch afzei) en haar het beste wenste.
  Moderator zondag 27 september 2020 @ 18:09:46 #236
441859 crew  Lenny77
pi_195290639
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 18:08 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Waren dat serieuze open goaltjes?
Nou, over de laatste maanden heb ik toch wel eens een goaltje zien staan, maar ook met die surfmeisjes: dat hij daar niet naar toe wou gaan die dag, en dat ander kyte meisje wat hij al kende enz,..
Hij freezed precies bij mogelijke opties?
Ik kan helemaal mis zitten hoor :@
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_195290650
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2020 18:01 schreef Amee het volgende:

[..]

[..]

Dan zou het na een maand toch ook nog goed voelen als het echt goed is.
Guess you're right. Heb zelf 2x langer dan 1 maand gewacht omdat het ook goed voelde en uiteindelijk was ik de 1e keer naar haar toe gereden en appte ze toen ik in haar straat was "Sorry heb geen zin meer :') " en zag ik haar in de auto stappen :') Dus dat was dat :')
En de 2e keer bleek iemand te zijn met heel veel persoonlijke problemen. En dat kan ik best hebben hoor don't get me wrong :@ heb zelf ook mijn dingen. Maar niet als je alles er op de 1e date al uitgooit alsof je ademt. ben ik toen erg van geschrokken.

Nummer 1 is van 2 jaar geleden, nummer 2 is van 4 jaar geleden _O- Damn
pi_195290706
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2020 18:01 schreef Amee het volgende:

[..]


[..]

Dan zou het na een maand toch ook nog goed voelen als het echt goed is.
Ja tuurlijk kan dat. :)
pi_195290711
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2020 18:02 schreef Amee het volgende:

[..]

Je geeft te snel op. Ik bedoel, je gaat niet achter de reden aan.... of heb ik het mis?
:N
pi_195290735
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 18:09 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nou, over de laatste maanden heb ik toch wel eens een goaltje zien staan, maar ook met die surfmeisjes: dat hij daar niet naar toe wou gaan die dag, en dat ander kyte meisje wat hij al kende enz,..
Hij freezed precies bij mogelijke opties?
Ik kan helemaal mis zitten hoor :@
Ow die _O- Nee die zag ik niet zo zitten, en dat bleek achteraf een goede zet :P

Die kitemeiden die ik al kende gaan 'm sowieso niet worden hoor.
  zondag 27 september 2020 @ 18:19:16 #241
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_195290802
quote:
10s.gif Op zondag 27 september 2020 18:08 schreef DeBraad het volgende:

[..]

Tijd terug was ik acht uur stil, we hadden net een telefoon gesprek gehad van een half uur en ik was daarna best wel druk..

Kreeg ik naar m'n kop dat het overduidelijk was dat ik er iemand naast had _O- Enige wat ik kon uitbrengen was dat ik geen zin had in dit onzekere gepraat tijdens de praatfase (aangezien zij alle keren dat ik een datum opgooide ja zei en daarna toch afzei) en haar het beste wenste.
Bizar. Run Forrest, run!!
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_195290826
Gewoon voor gaan joh. Wat kan er mis gaan?
pi_195291066
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2020 18:19 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Bizar. Run Forrest, run!!
Zo hard en lang gerend dat ik nu verdwaald ben ;(
pi_195291534
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2020 18:03 schreef Amee het volgende:

[..]

Wat dan?
Meteen dat onzekere gedoe of ik nog wel interesse heb, heb het maar afgekapt.

Na 2 dates al gezeik heb ik geen zin in op mijn enige vrije dag in de week :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_195291838
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 18:58 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Meteen dat onzekere gedoe of ik nog wel interesse heb, heb het maar afgekapt.

Na 2 dates al gezeik heb ik geen zin in op mijn enige vrije dag in de week :')
Hier zit niet veel informatie in :P
Als je na de tweede date al een paar dagen niets meer hebt gezegd is het wel begrijpelijk dat ze vraagt of er nog interesse is.

Het vraagt wel een beetje moeite en onderhoud, hoor :P
pi_195292585
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2020 19:13 schreef Amee het volgende:

[..]

Hier zit niet veel informatie in :P
Als je na de tweede date al een paar dagen niets meer hebt gezegd is het wel begrijpelijk dat ze vraagt of er nog interesse is.

Het vraagt wel een beetje moeite en onderhoud, hoor :P
Gisteren nog uit eten op mijn kosten :')
Zo gek is het toch niet dat ik na een week werken, geen zin heb in geklaag? Ik zeg van te voren al dat ik geen tijd heb, was geen probleem en lekker rustig, maar ondertussen het tegenovergestelde doen :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_195292883
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 17:58 schreef Aiciu het volgende:
Pff een dag ben ik een beetje stil en meteen onzeker gezeik aan m'n kop :')
Andersom vinden vrouwen het toch ook niet tof als een man dit zou doen. Doe het dan zelf ook niet, Ms. Labiel.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195293341
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 20:20 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Andersom vinden vrouwen het toch ook niet tof als een man dit zou doen. Doe het dan zelf ook niet, Ms. Labiel.
Slechte eigenschap van mensen.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_195294189
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 19:59 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Gisteren nog uit eten op mijn kosten :')
Zo gek is het toch niet dat ik na een week werken, geen zin heb in geklaag? Ik zeg van te voren al dat ik geen tijd heb, was geen probleem en lekker rustig, maar ondertussen het tegenovergestelde doen :')
Ze stelt een vraag, daar kan je toch ook gewoon lief op antwoorden :7
pi_195294564
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 21:24 schreef rival het volgende:

[..]

Ze stelt een vraag, daar kan je toch ook gewoon lief op antwoorden :7
Jawel, maar ik heb haar gewaarschuwd dat ik gemiddeld 55 uur per week werk en niet elke dag thuiskom. Dus als ik dan een dagje vrij heb wil ik gewoon even tijd voor mezelf. Was gisteravond al de hele tijd beschikbaar, maar wil ook gewoon voetbal kijken en mijn familie en vrienden bezoeken op mijn vrije dag. Is toch niet heel gek?
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_195294709
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 21:43 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Jawel, maar ik heb haar gewaarschuwd dat ik gemiddeld 55 uur per week werk en niet elke dag thuiskom. Dus als ik dan een dagje vrij heb wil ik gewoon even tijd voor mezelf. Was gisteravond al de hele tijd beschikbaar, maar wil ook gewoon voetbal kijken en mijn familie en vrienden bezoeken op mijn vrije dag. Is toch niet heel gek?
Maar op zo een dag is dus zelfs een lief berichtje sturen teveel voor je?
pi_195295692
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 21:49 schreef rival het volgende:

[..]

Maar op zo een dag is dus zelfs een lief berichtje sturen teveel voor je?
Was met niemand aan het appen, wat ook gewoon te zien is aan de WhatsApp status wanneer ik online was, dus snap niet echt wat het onzeker maakt.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_195295858
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 22:40 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Was met niemand aan het appen, wat ook gewoon te zien is aan de WhatsApp status wanneer ik online was, dus snap niet echt wat het onzeker maakt.
Het gaat er niet om of je online bent geweest of niet. Veel vrouwen vinden het gewoon toch leuk om even een leuk berichtje te ontvangen. Dan weet ze dat je aan haar denkt. Hoeft echt niet de hele dag door te appen.
pi_195296360
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 22:40 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Was met niemand aan het appen, wat ook gewoon te zien is aan de WhatsApp status wanneer ik online was, dus snap niet echt wat het onzeker maakt.
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 22:40 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Was met niemand aan het appen, wat ook gewoon te zien is aan de WhatsApp status wanneer ik online was, dus snap niet echt wat het onzeker maakt.
Kijk als dat nou dagelijks is dan snap ik dat het stoort maar dat haal ik niet uit je verhaal. Dus dan denk ik, stel der gewoon gerust. Hoeveel moeite is een appje sturen nou eigenlijk? Zeker als je gek bent op iemand is dat toch niet veel gevraagd?
pi_195297256
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2020 22:49 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Het gaat er niet om of je online bent geweest of niet. Veel vrouwen vinden het gewoon toch leuk om even een leuk berichtje te ontvangen. Dan weet ze dat je aan haar denkt. Hoeft echt niet de hele dag door te appen.
Dit ^
Al vraag je letterlijk alleen even hoe haar dag was en neem je 5 minuten de tijd om te appen. Hoe moeilijk is dat.
Even goedemorgen zeggen bij het wakker worden. Goedenavond als je gaat slapen
pi_195298446
quote:
10s.gif Op maandag 28 september 2020 01:35 schreef DeBraad het volgende:

[..]

Dit ^
Al vraag je letterlijk alleen even hoe haar dag was en neem je 5 minuten de tijd om te appen. Hoe moeilijk is dat.
Even goedemorgen zeggen bij het wakker worden. Goedenavond als je gaat slapen
:')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_195298828
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 23:23 schreef rival het volgende:

[..]

[..]

Kijk als dat nou dagelijks is dan snap ik dat het stoort maar dat haal ik niet uit je verhaal. Dus dan denk ik, stel der gewoon gerust. Hoeveel moeite is een appje sturen nou eigenlijk? Zeker als je gek bent op iemand is dat toch niet veel gevraagd?
Er is een delicate en dunne lijn qua appen, en wat je als interesse ziet, ziet hij of zij misschien wel als clingy en onzeker. Die balans is soms ver te zoeken :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195299248
Mwa een dagje stil op de app moet gewoon kunnen toch.
pi_195299298
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 09:26 schreef Womanly het volgende:
Mwa een dagje stil op de app moet gewoon kunnen toch.
Dat bedoel ik. Je hoeft echt niet elke dag te appen.

Bellen kan ook.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator maandag 28 september 2020 @ 09:36:50 #260
441859 crew  Lenny77
pi_195299384
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 23:23 schreef rival het volgende:

[..]

[..]

Kijk als dat nou dagelijks is dan snap ik dat het stoort maar dat haal ik niet uit je verhaal. Dus dan denk ik, stel der gewoon gerust. Hoeveel moeite is een appje sturen nou eigenlijk? Zeker als je gek bent op iemand is dat toch niet veel gevraagd?
Mja maar hij zegt een paar posts terug ook wel: een dagje geen gezin in geklaag.
Dus dan lees ik dat het app-contact al niet prettig was ?
Dan vraag ik me eerder af waarom op die tweede date gaan, als ze toch maar een zeur is?

Seks?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_195299593
quote:
10s.gif Op maandag 28 september 2020 01:35 schreef DeBraad het volgende:

[..]

Dit ^
Al vraag je letterlijk alleen even hoe haar dag was en neem je 5 minuten de tijd om te appen. Hoe moeilijk is dat.
Even goedemorgen zeggen bij het wakker worden. Goedenavond als je gaat slapen
Met liefst zo'n plaatje erbij?



[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2020 09:52:24 ]
  Moderator maandag 28 september 2020 @ 09:53:08 #262
441859 crew  Lenny77
pi_195299610
quote:
4s.gif Op maandag 28 september 2020 09:52 schreef Leonos het volgende:

[..]

Met liefst zo'n plaatje erbij?

[ afbeelding ]
Ma awwwwwwwww O+ O+
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_195299706
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 09:26 schreef Womanly het volgende:
Mwa een dagje stil op de app moet gewoon kunnen toch.
Marteling wanneer je al vlinders voelt :P
pi_195299710
quote:
4s.gif Op maandag 28 september 2020 09:52 schreef Leonos het volgende:

[..]

Met liefst zo'n plaatje erbij?

[ afbeelding ]
:D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195299867
quote:
4s.gif Op maandag 28 september 2020 09:52 schreef Leonos het volgende:

[..]

Met liefst zo'n plaatje erbij?

[ afbeelding ]
Nee :')
Ik overdreef lichtelijk. Maar het is wel even fijn om i.i.g zeker in het begin ff elke dag met elkaar te appen toch?
pi_195299915
quote:
10s.gif Op maandag 28 september 2020 10:13 schreef DeBraad het volgende:

[..]

Nee :')
Ik overdreef lichtelijk. Maar het is wel even fijn om i.i.g zeker in het begin ff elke dag met elkaar te appen toch?
Goedemorgen Braad! :@
pi_195299929
quote:
4s.gif Op maandag 28 september 2020 10:16 schreef Leonos het volgende:

[..]

Goedemorgen Braad! :@
Goedemorgen *kuch* Leonos :@
pi_195300120
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 21:43 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Jawel, maar ik heb haar gewaarschuwd dat ik gemiddeld 55 uur per week werk en niet elke dag thuiskom. Dus als ik dan een dagje vrij heb wil ik gewoon even tijd voor mezelf. Was gisteravond al de hele tijd beschikbaar, maar wil ook gewoon voetbal kijken en mijn familie en vrienden bezoeken op mijn vrije dag. Is toch niet heel gek?
Ik vraag me af wat je dan precies zoekt? Iemand die op afroep beschikbaar is?
Het is wat.......
pi_195300512
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 10:28 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Ik vraag me af wat je dan precies zoekt? Iemand die op afroep beschikbaar is?
Weet niet of ik echt iemand zoek of gewoon de aandacht wil.
Vrouwtje die mee wil met de motor en sporten zou fijn zijn, dan heb ik ook meer tijd voor haar.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_195300520
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 10:53 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Weet niet of ik echt iemand zoek of gewoon de aandacht wil.
Vrouwtje die mee wil met de motor en sporten zou fijn zijn, dan heb ik ook meer tijd voor haar.
Dus eigenlijk hou je gewoon graag mensen aan het lijntje? :r
pi_195300571
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 09:36 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Mja maar hij zegt een paar posts terug ook wel: een dagje geen gezin in geklaag.
Dus dan lees ik dat het app-contact al niet prettig was ?
Dan vraag ik me eerder af waarom op die tweede date gaan, als ze toch maar een zeur is?

Seks?
We hadden juist veel contact via voicememo, geen seks gehad, ben bijna 30 en op heb meer behoefte aan stabiliteit nu.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_195300599
quote:
15s.gif Op maandag 28 september 2020 10:54 schreef DeBraad het volgende:

[..]

Dus eigenlijk hou je gewoon graag mensen aan het lijntje? :r
Nee, daarom heb ik het afgekapt toen ik de gedachte kreeg dat het niks werd.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_195300637
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 10:53 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Weet niet of ik echt iemand zoek of gewoon de aandacht wil.
Vrouwtje die mee wil met de motor en sporten zou fijn zijn, dan heb ik ook meer tijd voor haar.
Dan iedereen afkappen die niet mee wil op de motor en/of wil sporten
Het is wat.......
pi_195301016
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 11:00 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Nee, daarom heb ik het afgekapt toen ik de gedachte kreeg dat het niks werd.
Denk dat je daar goed aan hebt gedaan. Als je al zo snel uitgekeken op iemand bent en geïrriteerd raakt is ze vast niet de juiste voor je! Op naar de volgende :)
pi_195305360
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 09:36 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Mja maar hij zegt een paar posts terug ook wel: een dagje geen gezin in geklaag.
Dus dan lees ik dat het app-contact al niet prettig was ?
Dan vraag ik me eerder af waarom op die tweede date gaan, als ze toch maar een zeur is?

Seks?
Das mogelijk idd. Of misschien is elk appje terwijl ie rust wilt wel gezeik. Ja dan gaat het allemaal ook niet werken natuurlijk.

Verder weet ik niet met welke intentie iemand wel of niet op 2e date gaat :P
pi_195307991
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2020 22:49 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Het gaat er niet om of je online bent geweest of niet. Veel vrouwen vinden het gewoon toch leuk om even een leuk berichtje te ontvangen. Dan weet ze dat je aan haar denkt. Hoeft echt niet de hele dag door te appen.
Dit inderdaad. Gewoon even een berichtje doen, is ze ook tevreden. Als je dan door gaat met je dag is het prima.

Behalve waar ik toen mee bezig was, hadden net een gesprek gehad telefonisch, vervolgens reageer ik 8 uur niet en wordt mij verweten dat ik er iemand naast had, want anders kon ik wel reageren :') _O-
pi_195310689
Daten tot 22:00 mensen! :'( ;)
pi_195311488
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 19:00 schreef Themeparktommy het volgende:
Daten tot 22:00 mensen! :'( ;)
Als 't heel erg gezellig is gewoon thuis voortzetten. Anders goede reden om iemand te lozen om 22 uur :7
pi_195311505
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 19:00 schreef Themeparktommy het volgende:
Daten tot 22:00 mensen! :'( ;)
Vluggertje..... :o :D
pi_195312605
quote:
17s.gif Op maandag 28 september 2020 19:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Vluggertje..... :o :D
Kom eraan!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195312780
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 19:51 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Kom eraan!
Tot zo :D :D
pi_195313247
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 13:38 schreef Amee het volgende:

[..]

Ja. Soms meer. Als die andere dat niet ziet zitten dan maar niet.
Maar ik zit dan ook niet op een datingapp speciaal om iemand te vinden.
lekker aandachtshoereren dus

[ Bericht 91% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2020 20:10:40 ]
pi_195313626
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 20:10 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

lekker aandachtshoereren dus
Leg uit?
  Moderator maandag 28 september 2020 @ 20:41:07 #284
441859 crew  Lenny77
pi_195314086
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 20:10 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

lekker aandachtshoereren dus
Hoe dan? Ze zit niet eens op een app...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_195315319
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 20:10 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

lekker aandachtshoereren dus
:')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195315795
quote:
17s.gif Op maandag 28 september 2020 19:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Vluggertje..... :o :D
Moet lukken _O- Als je maar voor 10 uur weg bent!
pi_195315798
Dima zat alweer op de kast voordat ie alles had gelezen/begrepen :’)
pi_195315800
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 20:10 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

lekker aandachtshoereren dus
Dima, jij hebt hier niets te zoeken.
pi_195315825
quote:
10s.gif Op maandag 28 september 2020 21:54 schreef DeBraad het volgende:

[..]

Moet lukken _O- Als je maar voor 10 uur weg bent!
6 minuten lukt je wel toch :+
pi_195315832
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 21:55 schreef rival het volgende:

[..]

6 minuten lukt je wel toch :+
Seconden of 15
pi_195315839
quote:
10s.gif Op maandag 28 september 2020 21:54 schreef DeBraad het volgende:

[..]

Moet lukken _O- Als je maar voor 10 uur weg bent!
Het is toch geen avondklok? :P
pi_195315854
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 21:55 schreef rival het volgende:

[..]

6 minuten lukt je wel toch :+
🤔
pi_195315863
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 21:56 schreef Amee het volgende:

[..]

Het is toch geen avondklok? :P
Nee, maar misschien heeft ze om 10 uur andere plannen :P
pi_195315884
quote:
10s.gif Op maandag 28 september 2020 21:54 schreef DeBraad het volgende:

[..]

Moet lukken _O- Als je maar voor 10 uur weg bent!
Dat zeg ik.....vluggertje :D
pi_195315885
quote:
10s.gif Op maandag 28 september 2020 21:55 schreef DeBraad het volgende:

[..]

Seconden of 15
Incl uitkleden :+
pi_195315897
quote:
17s.gif Op maandag 28 september 2020 21:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Dat zeg ik.....vluggertje :D
Heul vlug :D
pi_195315899
quote:
10s.gif Op maandag 28 september 2020 21:58 schreef DeBraad het volgende:

[..]

Heul vlug :D
:D
pi_195315900
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 21:58 schreef rival het volgende:

[..]

Incl uitkleden :+
En uithijgen van het uitkleden #OBEES
pi_195315982
:')
pi_195315998
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 22:01 schreef Faxie het volgende:
:')
Hey Faxie. Wanneer ga je eens over op E-mail?
pi_195316008
quote:
10s.gif Op maandag 28 september 2020 21:59 schreef DeBraad het volgende:

[..]

En uithijgen van het uitkleden #OBEES
Haaha! Ik heb beeld!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')