"Het Datingtopic"quote:Op maandag 21 september 2020 23:05 schreef OptimusMaximus95 het volgende:
[..]
Voordeel van de twijfel. Het slechtste wat er kan gebeuren bij date 2 is dat ik een verhaal heb.
Nog voldoende benzine in de auto om met plankgas te vertrekken als het weer tegenvalt.
Maar ehm... jullie verwachten zeker een update van mij van date 2?
quote:Op maandag 21 september 2020 22:20 schreef OptimusMaximus95 het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels gereageerd, en we gaan voor date 2! Deze week nog!![]()
quote:Op maandag 21 september 2020 22:06 schreef OptimusMaximus95 het volgende:
[..]
Ik zoek een vriendin die met mij meerdere malen per jaar een The Matrix Trilogy marathon avond wil afleggen. Wat een trilogy is dat zeg, géén enkele die The Matrix (trilogy) heeft kunnen overtreffen voor mij![]()
![]()
Nu je mij triggerde, misschien ga ik straks even deel 1 kijken. Is al inmiddels bijna een jaar geleden.![]()
Ik ben stiekem ook wel nieuwsgierigquote:Op maandag 21 september 2020 23:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
"Het Datingtopic"
Dan lijkt mij een verslag van date 2 wel op zijn plaats ja
Kwetsbaar kippetje.quote:Op maandag 21 september 2020 23:05 schreef OptimusMaximus95 het volgende:
[..]
Voordeel van de twijfel. Het slechtste wat er kan gebeuren bij date 2 is dat ik een verhaal heb.
Nog voldoende benzine in de auto om met plankgas te vertrekken als het weer tegenvalt.
Maar ehm... jullie verwachten zeker een update van mij van date 2?
quote:Op maandag 21 september 2020 22:20 schreef OptimusMaximus95 het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels gereageerd, en we gaan voor date 2! Deze week nog!![]()
Heel slecht ditquote:Op dinsdag 22 september 2020 09:40 schreef El_Thijs het volgende:
Optimus Maximus Vulnerablitus Chickus Ploughus.
Oh God wat slecht![]()
Morgen is de date, dus jullie moeten nog even afwachten op het verslag.quote:Op maandag 21 september 2020 23:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
"Het Datingtopic"
Dan lijkt mij een verslag van date 2 wel op zijn plaats ja
ik lees 'Vulploeg'quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:40 schreef El_Thijs het volgende:
Optimus Maximus Vulnerablitus Chickus Ploughus.
Oh God wat slecht![]()
Oh ja, dat kan ook nog.quote:
Begin maar met scherenquote:Op dinsdag 22 september 2020 11:24 schreef OptimusMaximus95 het volgende:
[..]
Morgen is de date, dus jullie moeten nog even afwachten op het verslag.
In de tussentijd maar even verder dates afspreken met de andere matches.
Niet gewoon harsen als een echte ventquote:
Oogverblindend glans😅quote:Op dinsdag 22 september 2020 12:39 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Erna wat bijenwas erop en poetsen tot ze glimmen. Succes gegarandeerd.
I know. Verzorging altijd nummer 1quote:Op dinsdag 22 september 2020 12:44 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Vrouwen houden van een man die zich verzorgd. Make it pretty dan worden ze bff's ermee.
Je bent op dreefquote:Op dinsdag 22 september 2020 14:33 schreef OptimusMaximus95 het volgende:
Nou, ook a.s. vrijdag en zaterdag een date met twee Tinder matches. Ben benieuwd
Hopelijk gaat ie niet over de schreefquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |