Ron uitzwaaienquote:Op zaterdag 19 september 2020 20:19 schreef Moira het volgende:
Vergeet de prono niet nog ff gauw in te vullen he!
Is dat jouw mol soms?quote:Op zaterdag 19 september 2020 20:24 schreef Moira het volgende:
hoezo denkt iedereen dat Ron eruit gaat?
Dat is de Mol bij de onthulling.quote:
Mislukte stemming voor penningmeester.quote:
#tunnelquote:Op zaterdag 19 september 2020 20:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Besluit.
Kan nu al op Horace slaan, die het penningmeesterbesluit beïnvloede.
Horace of Tygoquote:Op zaterdag 19 september 2020 20:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of op Tygo die de manier waarop het besluit tot stand kwam steunde.
Na bijna tien minuten mag dat ook wel een keer.quote:Op zaterdag 19 september 2020 20:37 schreef Fred_B het volgende:
Wat mij betreft kunnen we beginnen..
Briefje in je laatjequote:Op zaterdag 19 september 2020 20:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[ ] ja
[ ] nee
kruis aan, gr gr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Vastgeketendquote:
Nikkie droeg laatst een slotjes/sleutelketting in de afleveringquote:Op zaterdag 19 september 2020 20:39 schreef Moira het volgende:
Titel van de opdracht is 'Sleutel bos' met spatie
Rik vindt dit ook een olijf"bos"quote:Op zaterdag 19 september 2020 20:39 schreef Moira het volgende:
Titel van de opdracht is 'Sleutel bos' met spatie
quote:
Hehe, gingen ze zijn kleren in de bomen verstoppen als wraakquote:Op zaterdag 19 september 2020 20:41 schreef superniger het volgende:
Seizoen van Frits Sissing zat toen ook aan een ketting
Ja en de mensen op wie ze 't programma tegenwoordig cateren (voor wie 't naar de zaterdagavond is gegaan) zouden dat iig ook geweldig vinden als 't Ron isquote:Op zaterdag 19 september 2020 20:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
En dan ergens nog een goede keuze ook, want telkens dat idee van "zo is ie gewoon"
Milouska was geniaalquote:Op zaterdag 19 september 2020 20:42 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja en de mensen op wie ze 't programma tegenwoordig cateren (voor wie 't naar de zaterdagavond is gegaan) zouden dat iig ook geweldig vinden als 't Ron is
Maar Ron zou dan een soort Milouska zijn als mol denk ik, zit je het hele seizoen naar een schijtirritante act te kijken
quote:Op zaterdag 19 september 2020 20:42 schreef essnhills het volgende:
Tygo letterlijk de sleutelpositie?
Goeie!quote:Op zaterdag 19 september 2020 20:42 schreef essnhills het volgende:
Tygo letterlijk de sleutelpositie?
Het is echt weer niksquote:
Idd om naar te kijken misschien niet zo handig bedacht, maar de opdracht zelf lijkt me wel echt leuk om te doen als groepsspelquote:Op zaterdag 19 september 2020 20:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het is echt weer niks
Ook totaal niet leuk voor ons, je kijkt naar mensen die rondlopen en roepen.
En de regie filtert de mol-acties wegquote:Op zaterdag 19 september 2020 20:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het is echt weer niks
Het zou schelen als je tussentijds wat visuaks dit zien als je ziet waar welk geld nu is.quote:Op zaterdag 19 september 2020 20:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het is echt weer niks
Kan toch gewoon als afkorting van haar naam?quote:
Valt wel meequote:Op zaterdag 19 september 2020 20:46 schreef Moira het volgende:
"Zo verdrietig, nee hoor, ..." wat zeidie op het laatst?
Ja dat dan weer wel. Maar niet om naar te kijken.quote:Op zaterdag 19 september 2020 20:45 schreef Moira het volgende:
[..]
Idd om naar te kijken misschien niet zo handig bedacht, maar de opdracht zelf lijkt me wel echt leuk om te doen als groepsspel
Valt wel meequote:Op zaterdag 19 september 2020 20:46 schreef Moira het volgende:
"Zo verdrietig, nee hoor, ..." wat zeidie op het laatst?
Ik vond juist tot nu toe de opdrachten veel beter te volgen en te redeneren waar gemold kon worden. Deze vond ik dan wel weer minder.quote:Op zaterdag 19 september 2020 20:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het is echt weer niks
Ook van toepassing op opdracht 3 van vorige weekquote:Op zaterdag 19 september 2020 20:47 schreef Guanabana het volgende:
Zoveel geld met zo'n schijtopdrachtje
Dat vond ik heel gek. Denk dat als de pot hoger stond het bedrag voor die opdracht lager was geweest.quote:Op zaterdag 19 september 2020 20:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ook van toepassing op opdracht 3 van vorige week
voor de kinderenquote:Op zaterdag 19 september 2020 20:50 schreef Legoblokje het volgende:
Waarom doen ze dit, dit is toch totaal onnodig
Zoals de belgen doen van die graphics bij de uitlegquote:Op zaterdag 19 september 2020 20:50 schreef Momo het volgende:
Minder chaos opdrachten. Maak het begrijpbaarder voor de kijker.
dit is de nieuwe kidsversiequote:Op zaterdag 19 september 2020 20:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Die kijken maar de Kids versie van dit programma.
Dat heeft Milouska uitgevonden in 2007 ofzoquote:Op zaterdag 19 september 2020 20:52 schreef ijs_beer het volgende:
Ron zou wel een nieuw type mol kunnen zijn, de-vreselijke-irritante-vent-mol.
Ik denk dat het ook niet zou tellen.quote:Op zaterdag 19 september 2020 20:52 schreef Redefine het volgende:
Wel typisch dat Ellie dat geld van Jeroen uit de pot wil laten.
En overzichtskaartjes dat hebben we ook lang niet gehad.quote:Op zaterdag 19 september 2020 20:50 schreef Momo het volgende:
Minder chaos opdrachten. Maak het begrijpbaarder voor de kijker.
Miljouska deed dat al.quote:Op zaterdag 19 september 2020 20:52 schreef ijs_beer het volgende:
Ron zou wel een nieuw type mol kunnen zijn, de-vreselijke-irritante-vent-mol.
quote:Op zaterdag 19 september 2020 20:53 schreef Moira het volgende:
[..]
Dat heeft Milouska uitgevonden in 2007 ofzo
edit: ohnee die is geen vent
Zolang Rik daar niks over zegt wel.quote:Op zaterdag 19 september 2020 20:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook niet zou tellen.
Dat zou voor het eerst in zijn leven zijn.quote:
Owh wacht, ze kunnen het nog deels of geheel moeten inleverenquote:
Ik denk inderdaad dat dit meespeeltquote:Op zaterdag 19 september 2020 20:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat vond ik heel gek. Denk dat als de pot hoger stond het bedrag voor die opdracht lager was geweest.
quote:Op zaterdag 19 september 2020 20:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou voor het eerst in zijn leven zijn.
quote:Op zaterdag 19 september 2020 20:56 schreef Cee het volgende:
[..]
De opdracht in het restaurant van aflevering 1 was eter-discipline.
Covid incoming.quote:Op zaterdag 19 september 2020 20:57 schreef Guanabana het volgende:
Maar dan moeten ze dus random naar binnen ergens, met het gevaar dat ze bij nietsvermoedende mensen naar binnen gaan?
Tygo is toch gewoon weer typisch Tygo?quote:Op zaterdag 19 september 2020 20:57 schreef essnhills het volgende:
Ik zit lekker in mijn Horace tunnel maar Tygo is erg verdacht deze aflevering
quote:Op zaterdag 19 september 2020 20:58 schreef Moira het volgende:
Straks kom ik een 'shit Ron is een Milouska-mol' tunnel terecht
Ron als Mol zou echt een ramp zijn.quote:Op zaterdag 19 september 2020 20:58 schreef Moira het volgende:
Straks kom ik een 'shit Ron is een Milouska-mol' tunnel terecht
Na, de sleutelpositie net, en die opmerkingen net.. Dit is Tygo x2quote:Op zaterdag 19 september 2020 20:58 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Tygo is toch gewoon weer typisch Tygo?
Steenkleurige muur vond ik ook wel ijzersterkquote:Op zaterdag 19 september 2020 20:59 schreef Legoblokje het volgende:
''een soort langwerpig gebouw''. Dat is toch geen omschrijving man
Wat denk je zelf..quote:Op zaterdag 19 september 2020 20:57 schreef Guanabana het volgende:
Maar dan moeten ze dus random naar binnen ergens, met het gevaar dat ze bij nietsvermoedende mensen naar binnen gaan?
Of het regentquote:Op zaterdag 19 september 2020 21:01 schreef Momo het volgende:
Doet de bewoner raam weer dicht want winter
quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:01 schreef Cee het volgende:
Effe de luiken open zodat die kamers helemaal zeiknat worden.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:02 schreef Moira het volgende:
Patrick is het sowieso niet maar ik denk dat Peggy het ook niet is
Hm, ze wilde vorige keer wel erg graag doorlopen waardoor ze die gouden stenen misten en bij dat punt van x0,5 uitkwamen. Op basis o.a . daarvan streep ik haar nog niet wegquote:Op zaterdag 19 september 2020 21:02 schreef Moira het volgende:
Patrick is het sowieso niet maar ik denk dat Peggy het ook niet is
quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:04 schreef Redefine het volgende:
Die vrouw is de politie aan het bellen.
Of het hele bedrag moeten ze teruggeven als er ook maar 1 luik openstaatquote:Op zaterdag 19 september 2020 21:04 schreef Legoblokje het volgende:
Deze 2 opdrachten zijn vrij makkelijk, komt vast nog iets waarmee er weer een zooi geld uit de pot gaat
Ze krijgen min geld.quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:03 schreef essnhills het volgende:
Ik mag hopen dat die mensen daar een vergoeding voor krijgen
Maar zo is die altijd, ook bij zijn eigen programma's vroeger van Pluk de dag en zoquote:Op zaterdag 19 september 2020 21:04 schreef Moira het volgende:
Ron is wel écht een rete irritante act voor de camerahet leuke aan WIDM is juist dat mensen die je van tv ziet met hun 'acts' daar tenminste als zichzelf een spel spelen.
quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:04 schreef Redefine het volgende:
Die vrouw is de politie aan het bellen.
Ja. In het begin nauwelijks geld te winnen. En nu opeens redelijk makkelijk te winnen.quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:04 schreef Legoblokje het volgende:
Deze 2 opdrachten zijn vrij makkelijk, komt vast nog iets waarmee er weer een zooi geld uit de pot gaat
Ah... venijn zit in de staartquote:Op zaterdag 19 september 2020 21:04 schreef Rene het volgende:
Waarom doet mn mol zo goed hun best!!
Ja dat is z'n act van tv, met z'n vrouw op de bank issie echt niet zo hoorquote:Op zaterdag 19 september 2020 21:05 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maar zo is die altijd, ook bij zijn eigen programma's vroeger van Pluk de dag en zo
Ja. Al lijkt mij wel dat het alleen telt als iemand dat zelf doet. Niet de wind of een bewoner.quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:05 schreef Momo het volgende:
Een van die ramen viel ook een beetje weer dicht toen ze weg liepen
Ik kreeg wel de indruk dat ze dat aan de overkant konden zien.quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:05 schreef Momo het volgende:
Een van die ramen viel ook een beetje weer dicht toen ze weg liepen
Het lijkt me sowieso dat je als mol daar wilt lopen.quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:07 schreef essnhills het volgende:
Maar als die opmerking van Rik over mooie prestatie gericht was op de Mol en hij doelde op het stiekem weer dichtdoen van de luiken..
Dan is het dus iemand die daar rondliep
'Ron, schat, wil jij koffie zetten' Ron: 'koffie? Hoe zet je datquote:Op zaterdag 19 september 2020 21:05 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja dat is z'n act van tv, met z'n vrouw op de bank issie echt niet zo hoor
Hoeft niet, de mensen die daar rondliepen konden niet zien wat de rode luiken waren. Ze hebben in totaal 7 luiken geopend (zeggen ze, het ene paar 3 en het andere 4), dus ze zijn door de porto-mensen sowieso naar verkeerde luiken geleid (expres of per ongeluk).quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:07 schreef essnhills het volgende:
Maar als die opmerking van Rik over mooie prestatie gericht was op de Mol en hij doelde op het stiekem weer dichtdoen van de luiken..
Dan is het dus iemand die daar rondliep
Ja, maar Horace is mijn molquote:Op zaterdag 19 september 2020 21:08 schreef eborn het volgende:
[..]
Het lijkt me sowieso dat je als mol daar wilt lopen.
*laat kopje vallen*quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
'Ron, schat, wil jij koffie zetten' Ron: 'koffie? Hoe zet je dat'
Ja. Wij hebben ook ongeveer de helft van de buitenkant niet open zien gaan.quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:08 schreef Moira het volgende:
[..]
Hoeft niet, de mensen die daar rondliepen konden niet zien wat de rode luiken waren. Ze hebben in totaal 7 luiken geopend (zeggen ze, het ene paar 3 en het andere 4), dus ze zijn door de porto-mensen sowieso naar verkeerde luiken geleid (expres of per ongeluk).
snapjequote:Op zaterdag 19 september 2020 21:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Wij hebben ook ongeveer de helft van de buitenkant niet open zien gaan.
Je kunt ook mensen naar verkeerde luiken toe laten gaan.quote:
¤ 2000,-. De luikenopdracht danquote:Op zaterdag 19 september 2020 21:10 schreef Moira het volgende:
hoe heette deze opdracht trouwens? en maximale geld te verdienen?
Story of his life.quote:
Jupquote:Op zaterdag 19 september 2020 21:11 schreef ijs_beer het volgende:
Er zijn toch luiken geopend waarvan wij de voorkanten niet gezien hebben? Door Peggy?
O.a. ja.quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:11 schreef ijs_beer het volgende:
Er zijn toch luiken geopend waarvan wij de voorkanten niet gezien hebben? Door Peggy?
Hmm, goed puntquote:Op zaterdag 19 september 2020 21:08 schreef Moira het volgende:
[..]
Hoeft niet, de mensen die daar rondliepen konden niet zien wat de rode luiken waren. Ze hebben in totaal 7 luiken geopend (zeggen ze, het ene paar 3 en het andere 4), dus ze zijn door de porto-mensen sowieso naar verkeerde luiken geleid (expres of per ongeluk).
Thanks, ik krijg weer meer vertrouwen in mijn molquote:Op zaterdag 19 september 2020 21:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je kunt ook mensen naar verkeerde luiken toe laten gaan.
Maar dat maakt niet uit toch?quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:11 schreef ijs_beer het volgende:
Het verbaasde me dat ze niet even uit het raam hingen om te checken.quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:08 schreef Moira het volgende:
[..]
nah bedoel dezequote:Op zaterdag 19 september 2020 21:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
¤ 2000,-. De luikenopdracht dan
Inb4 96 slowmotions.quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:12 schreef Cee het volgende:
Degene die de ton als eerste aanfakkelt wint dit seizoen van ER.
Thanksquote:Op zaterdag 19 september 2020 21:13 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Opdracht heet 'Fortuin?', maximumbedrag is 200 per geraakt schild
Geen idee, ik wist het ook niet dus ik had dezelfde vraag gesteld op het .com forum en kreeg dit als antwoordquote:
thanksquote:Op zaterdag 19 september 2020 21:14 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Geen idee, ik wist het ook niet dus ik had dezelfde vraag gesteld op het .com forum en kreeg dit als antwoord
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:16 schreef Moira het volgende:
Of zou Ron juist zo mollerig getoond worden omdat 'ie straks afvalt?
Maar dan zou de kandidaat die met de mol stond dit weten. Want ze hebben gezien welke luiken open gingen, toch?quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm, goed punt
* essnhills weer terug haar Horace tunnel induikt
Ja Nikkie.quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:17 schreef Legoblokje het volgende:
Aan de hand van de leader weten we dat er sowieso 1 pijl raak gaat
Rick van der Ven had er ook wel 1 ingeschotenquote:Op zaterdag 19 september 2020 21:18 schreef Redefine het volgende:
Ze missen en type Sjef van der Berg.
Wietse van Alten ook.quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:18 schreef Max23 het volgende:
[..]
Rick van der Ven had er ook wel 1 ingeschoten
quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:21 schreef Doevelaer het volgende:
Hardop gelachen om 'Nikkie de Jager'
Mwah, is maar 200 euro, zegt niet zoveelquote:Op zaterdag 19 september 2020 21:21 schreef DaMart het volgende:
De mol gaat hier natuurlijk sowieso niet raak schieten...
Slim gedaan.quote:
jaquote:Op zaterdag 19 september 2020 21:24 schreef Legoblokje het volgende:
Kandidaats om dit vlak voor een test te doen
quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:23 schreef MrBadGuy het volgende:
Zei ie nu tegen Ellie: "geld voor de pot"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |