Airziona wat'ssj up mesj jouw?quote:Op donderdag 17 september 2020 20:46 schreef Arizona het volgende:
is dit zi’n klassiek Ijsbeer je bent dronken-topic?
Het gaat goeoeoeoeoettquote:Op donderdag 17 september 2020 20:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Airziona wat'ssj up mesj jouw?
Die goeie ouwe tijdquote:Op donderdag 17 september 2020 20:46 schreef Arizona het volgende:
is dit zi’n klassiek Ijsbeer je bent dronken-topic?
Hee, jongens kijk! Martien Meiland post hier kennelijk.quote:
Ik heb ze altijd gemistquote:
Voor de sfeer, Atje voor de sfeeeeeerquote:
Ja die moeten we dan wel halen hequote:Op donderdag 17 september 2020 20:50 schreef Em31 het volgende:
Ondertussen in de rest van Nederland om 1 uur ‘s nachts
[ afbeelding ]
Geen enkele kandidaat spreekt me echt aan, beetje veel van hetzelfde ook voor het gevoel.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:51 schreef Greys het volgende:
Dankzij Milow en Sanne Hans al na één lied janken bij De Beste Zangers.
same. Heb geprobeerd te kijken en luisteren maar t boeit me nietquote:Op donderdag 17 september 2020 20:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik sla dit jaar echt over. Geen enkele kandidaat spreekt me echt aan, beetje veel van hetzelfde ook voor het gevoel.
Hoe hoe hoe was de film?quote:Op donderdag 17 september 2020 20:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja die moeten we dan wel halen he![]()
Al ga ik vroeg slapen denk ik, want ben wat gammel en morgen een drukke dag
Stef Bos. Dat is de reden dat ik het kijk.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik sla dit jaar echt over. Geen enkele kandidaat spreekt me echt aan, beetje veel van hetzelfde ook voor het gevoel.
Ja dat kan natuurlijk.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Geen enkele kandidaat spreekt me echt aan, beetje veel van hetzelfde ook voor het gevoel.Maar zal uiteindelijk toch wel weer wat moois tussen zitten.
Daarom beginnen wij dus nu al. TOETERTJES.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:50 schreef Em31 het volgende:
Ondertussen in de rest van Nederland om 1 uur ‘s nachts
[ afbeelding ]
Oh is dat ook weer begonnen!quote:Op donderdag 17 september 2020 20:51 schreef Greys het volgende:
Dankzij Milow en Sanne Hans al na één lied janken bij De Beste Zangers.
Ook.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
same. Heb geprobeerd te kijken en luisteren maar t boeit me niet
Dan is een nachtje overslaan beter ja.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja die moeten we dan wel halen he![]()
Al ga ik vroeg slapen denk ik, want ben wat gammel en morgen een drukke dag
Hoe kwam je aan die cijfers? Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 17 september 2020 20:56 schreef Dave het volgende:
Als het aantal besmettingen in de thuissituatie 50% is, op het werk 10% en in de horeca 5%, dan gaat een uur eerder horeca sluiten en kleinere groepen in de horeca toch geen zoden aan de dijk zetten?
quote:Op donderdag 17 september 2020 20:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Daarom beginnen wij dus nu al. TOETERTJES.
Zal @Koen66 blij mee zijnquote:Op donderdag 17 september 2020 20:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
Even reclame gemaakt voor de leukste SC van FOK!
Ik probeer het ook nog te doorgronden...quote:Op donderdag 17 september 2020 20:56 schreef Dave het volgende:
Als het aantal besmettingen in de thuissituatie 50% is, op het werk 10% en in de horeca 5%, dan gaat een uur eerder horeca sluiten en kleinere groepen in de horeca toch geen zoden aan de dijk zetten?
Het is natuurlijk ook niet zo dat dat virus thuis spontaan uit je muur komtquote:Op donderdag 17 september 2020 20:56 schreef Dave het volgende:
Die film was heeeeel mooi!quote:
quote:Op donderdag 17 september 2020 20:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
Nice.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
Je zou dus kunnen stellen dat als je het oploopt in de horeca, dat de kans 50% is dat de volgende zieke iemand thuis isquote:Op donderdag 17 september 2020 20:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook niet zo dat dat virus thuis spontaan uit je muur komt
Leukquote:Op donderdag 17 september 2020 20:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
ohhh nice. Dus de moeite waard.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die film was heeeeel mooi!Ik kende het boek al, want jaren terug gelezen, dus wist al wel dat het verhaal me aan zou spreken en @:Meke vond de film ook al goed. Maar ook echt mooi gefilmd en opgebouwd en in beeld gebracht.
Ja daag alleen voor jullie in het westen hoorquote:Op donderdag 17 september 2020 20:59 schreef Greys het volgende:
WE GAAN HIER VOOR DE ZEKERHEID OOK HET LICHT AAN GOOIEN OM MIDDERNACHT JONGAS
TL buizen, bouwlampen, alles gooien we in de strijd!!11!quote:Op donderdag 17 september 2020 20:59 schreef Greys het volgende:
Absoluut.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:00 schreef Cyan9 het volgende:
Het is verdorie 21:00 uur en ik ben gewoon al moe. Is dit *slik* ouderdom?
dat doet me aan een hele oude horrorfilm denken...the Blob. Daar kwam van alles uit de muurquote:Op donderdag 17 september 2020 20:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook niet zo dat dat virus thuis spontaan uit je muur komt
De maatregelen zelf klinken niet iets waarvan ik denk "ja, dat zet echt zoden aan de dijk", maar op zich is het natuurlijk ook wel zo dat het hoge aantal besmettingen in de thuissituatie vooral ligt aan het feit dat je elkaar thuis gewoon minder makkelijk kunt ontlopen. Zelfs al doe je nog zo je best.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:56 schreef Dave het volgende:
Ik las de recensie in de VaraGids (ja ik ben oud) en het lijkt me een aanrader.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die film was heeeeel mooi!Ik kende het boek al, want jaren terug gelezen, dus wist al wel dat het verhaal me aan zou spreken en @:Meke vond de film ook al goed. Maar ook echt mooi gefilmd en opgebouwd en in beeld gebracht.
Nee, het is wennen aan dat het weer vroeger donket wordt.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:00 schreef Cyan9 het volgende:
Zekerquote:Op donderdag 17 september 2020 20:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dan is een nachtje overslaan beter ja.
Oh ja kak.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja daag alleen voor jullie in het westen hoor
Lekker de spotlight op mijn ochtendploeg ontbijtjesquote:Op donderdag 17 september 2020 20:59 schreef Greys het volgende:
Tijd om AOW aan te gaan vragen.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:00 schreef Cyan9 het volgende:
nee dat is jonkie-ziektequote:Op donderdag 17 september 2020 21:00 schreef Cyan9 het volgende:
Dat antwoord kan ik accepteren.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:01 schreef Arizona het volgende:
N
[..]
Nee, het is wennen aan dat het weer vroeger donket wordt.
Nog 20 jaar en dan zit je om half 10 knikkebollend op je schommelstoel naar Omroep Max te kijken, gepresenteerd door Jan Smit.quote:
Zeker, echt een aanrader!quote:Op donderdag 17 september 2020 20:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
ohhh nice. Dus de moeite waard.
Rotkind.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:02 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Tijd om AOW aan te gaan vragen.
Je werkt gewoon harder nu, met een vrijwilligersfunctie erbijquote:Op donderdag 17 september 2020 21:00 schreef Cyan9 het volgende:
En dankzij deze maatregel zijn we meer tijd thuis bij elkaar dus dit kan niet... meer.... mis... gaan...quote:Op donderdag 17 september 2020 21:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De maatregelen zelf klinken niet iets waarvan ik denk "ja, dat zet echt zoden aan de dijk", maar op zich is het natuurlijk ook wel zo dat het hoge aantal besmettingen in de thuissituatie vooral ligt aan het feit dat je elkaar thuis gewoon minder makkelijk kunt ontlopen. Zelfs al doe je nog zo je best.
niet. Dan ren je juist rondjes om je rollator heenquote:Op donderdag 17 september 2020 21:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nog 20 jaar en dan zit je om half 10 knikkebollend op je schommelstoel naar Omroep Max te kijken.
Och hemel, volgens mij heb ik die gezien ooitquote:Op donderdag 17 september 2020 21:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat doet me aan een hele oude horrorfilm denken...the Blob. Daar kwam van alles uit de muur
Prachtig, denk ik dan toch.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:03 schreef sportfreak het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.bd.nl/breda/f(...)t-prachtig~af46d9cd/
Wat vinden jullie, 'prachtig' of 'hartverscheurend' ?
Ik zou toch voor het eerste gaan..
Ik wil niet denken aan over 20 jaar, vooral niet in het scenario dat bepaalde dingen dan nog net zo zijn als nu.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nog 20 jaar en dan zit je om half 10 knikkebollend op je schommelstoel naar Omroep Max te kijken, gepresenteerd door Jan Smit.
Iedereen is zich natuurlijk aan het opladen voor het NF seizoen, nu alquote:Op donderdag 17 september 2020 21:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
ZekerEn helpt mee dat er sowieso niet echt meer een nachtbagger is hier
Hard werken, dat blauw zijn.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je werkt gewoon harder nu, met een vrijwilligersfunctie erbij
je wordt zo rond 21:00 heel moe. Af en toe met het ooglid trillen. Meestal de linkerkant. Rare klanken uit de keel. Dat soort dingen. Gaat wel over.quote:
Het één sluit het ander niet uit.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:03 schreef sportfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Trillende oogleden en rare klanken heb ik nog niet bij mezelf ontdekt.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
je wordt zo rond 21:00 heel moe. Af en toe met het ooglid trillen. Meestal de linkerkant. Rare klanken uit de keel. Dat soort dingen. Gaat wel over.
Het is de natuur. Zo gaat dat nou eenmaal. Ik neig ook eerder naar het eerstequote:Op donderdag 17 september 2020 21:03 schreef sportfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Geef het wat tijdquote:Op donderdag 17 september 2020 21:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Trillende oogleden en rare klanken heb ik nog niet bij mezelf ontdekt.
Subliem!quote:Op donderdag 17 september 2020 21:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
En dankzij deze maatregel zijn we meer tijd thuis bij elkaar dus dit kan niet... meer.... mis... gaan...
@Prisha Uit welk land kwam deze man ? Van mij mag hij meedoen.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Iedereen is zich natuurlijk aan het opladen voor het NF seizoen, nu al
G'woon wa bier d'r in!quote:Op donderdag 17 september 2020 21:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
rare klanken heb ik nog niet bij mezelf ontdekt.
Ja echt ook gewoon zo'n zin inquote:Op donderdag 17 september 2020 21:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Iedereen is zich natuurlijk aan het opladen voor het NF seizoen, nu al
Zeker met dat stelletje ongeregeld hier!quote:
Het is inderdaad de natuur maar ik vind het heel erg zielig en kan het bijna niet zienquote:Op donderdag 17 september 2020 21:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is de natuur. Zo gaat dat nou eenmaal. Ik neig ook eerder naar het eerste
Dat was toch vorige maand al? Wout van Aert won toen.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja echt ook gewoon zo'n zin in![]()
Lekker met luier aan naar San Remo kijken
Ik heb dan ook al ontzettend veel gedaan.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zeker met dat stelletje ongeregeld hier!
Belgiëquote:Op donderdag 17 september 2020 21:08 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:Prisha Uit welk land kwam deze man ? Van mij mag hij meedoen.
MAATREGELEN!quote:Op donderdag 17 september 2020 21:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb dan ook al ontzettend veel gedaan.
Ik hoop het, ik hoop het!quote:Op donderdag 17 september 2020 21:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
Dit, dit kan niet meer misgaan dit....
Ah toe, de IJsbar moet ook al eerder dichtquote:
De legende, Wout Wout Wout van Aert. Beste renner ooit. Komt als eerste over de streep, half uur later volgt de rest.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:10 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dat was toch vorige maand al? Wout van Aert won toen.
Max 6 personen thuis hè, 1 van de regels. Je moet natuurlijk geen feestjes gaan geven.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De maatregelen zelf klinken niet iets waarvan ik denk "ja, dat zet echt zoden aan de dijk", maar op zich is het natuurlijk ook wel zo dat het hoge aantal besmettingen in de thuissituatie vooral ligt aan het feit dat je elkaar thuis gewoon minder makkelijk kunt ontlopen. Zelfs al doe je nog zo je best.
Ik ontken alles.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoeveel bans heb je al uitgedeeld?
Ik dacht 1Vandaag vandaag.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hoe kwam je aan die cijfers? Heb ik iets gemist?
Jij mag best nog een wijntje hoor meid. *hips*quote:Op donderdag 17 september 2020 21:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah toe, de IJsbar moet ook al eerder dicht
Oh ja, verhip, ik heb nog radler wijn.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Jij mag best nog een wijntje hoor meid. *hips*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |