chufi en Justin_Case tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch gepdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierSPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/![]()
En mayoquote:Op woensdag 16 september 2020 20:19 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Denk dat hij een tv heeft met doorlopend ajax-tv.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Weet ik niet, is niet meer bij te houden hoe je politiek correct moet zijn tegenwoordig.quote:Op woensdag 16 september 2020 20:23 schreef noodgang het volgende:
[..]
Mogen we dat nog zo noemen, is het niet meer een kansentijd?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hoop dat Mark in het paradijs leeft waar hij zoveel mayo kan eten als hij wilUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
Geoefend met een topic naar ander subforum schoppen
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
GO GO GO!quote:Op woensdag 16 september 2020 20:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mark![]()
waren echt leuke tijden met hem.
00:00 exact allemaal online en als een malle posten"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op woensdag 16 september 2020 20:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Oude garde.
Nah dan log ik maar weer uit.![]()
![]()
Blijkbaar. Ik ben me al aan het inlikken.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
en Utopiaquote:Op woensdag 16 september 2020 20:19 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Denk dat hij een tv heeft met doorlopend ajax-tv.Uw ADH vitamine Worst
Paul
![]()
Jaaaaaaaaaa schakeltjeeeeeeeeeeeeeeeee ik zit midden in mn ontgroening!quote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op woensdag 16 september 2020 20:21 schreef Paul het volgende:
Het handboek DTS was trouwens wel een dik boek hee, maar gelezen
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat heb je als ONZ mod niet nodig, alle topics worden juist daarheen getraptquote:Op woensdag 16 september 2020 20:25 schreef Paul het volgende:
Geoefend met een topic naar ander subforum schoppen![]()
Dat hoeft dan ook niet.quote:Op woensdag 16 september 2020 20:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Oude garde.
Nah dan log ik maar weer uit.![]()
avond gizmo
![]()
woow gefeliciteerd kerel! hahaquote:Op woensdag 16 september 2020 20:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa schakeltjeeeeeeeeeeeeeeeee ik zit midden in mn ontgroening!
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
yes yesquote:Op woensdag 16 september 2020 20:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
schakeltopia![]()
Heb je je kabeltje al binnen ?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Paul
![]()
Leuk he!!!!!!!!!!!!!! Zal ik je DTS laten winnen?quote:Op woensdag 16 september 2020 20:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
woow gefeliciteerd kerel! haha
Waar?quote:Op woensdag 16 september 2020 20:26 schreef devzero het volgende:
[..]
hij had comprimerende foto's van murp gevonden![]()
![]()
Fijnquote:Op woensdag 16 september 2020 20:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goed hier. Ik vermaak me hier weer eens in het spel![]()
Hoe gaat het met jou en het prinsesje
Goed hoor, de kleine doet het weer helemaal en heeft nergens meer last van alleen ben ik nog een beetje angstig..![]()
quote:Op woensdag 16 september 2020 20:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Leuk he!!!!!!!!!!!!!! Zal ik je DTS laten winnen?![]()
Snap ikquote:Op woensdag 16 september 2020 20:27 schreef hemarookworst het volgende:
Moet nog naar huis fietsen maar geen zin in![]()
Lekker blijven Giz. Nodigen we wat van uto erbij uit.quote:Op woensdag 16 september 2020 20:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Oude garde.
Nah dan log ik maar weer uit.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mistig was een oud account van mij waar ik het wachtwoord en het emailadres niet meer van weet.quote:![]()
![]()
Neuj geen zin.quote:Op woensdag 16 september 2020 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker blijven Giz. Nodigen we wat van uto erbij uit.![]()
![]()
Hahaatjes!quote:Op woensdag 16 september 2020 20:29 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Mistig was een oud account van mij waar ik het wachtwoord en het emailadres niet meer van weet."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik maak wel een lijstje.quote:Op woensdag 16 september 2020 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker blijven Giz. Nodigen we wat van uto erbij uit.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Snap je maar jammer.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Duurt nog wel even voor je die angst loslaat denk ik. Maar gelukkig gaat het goed met haar en jouquote:Op woensdag 16 september 2020 20:28 schreef madam-april het volgende:
[..]
Fijn
Goed hoor, de kleine doet het weer helemaal en heeft nergens meer last van alleen ben ik nog een beetje angstig..![]()
![]()
Die is uit eten bij de Griek.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 16 september 2020 20:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Oude garde.
Nah dan log ik maar weer uit.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Hey chef-kok extraordinairequote:Op woensdag 16 september 2020 20:29 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Mistig was een oud account van mij waar ik het wachtwoord en het emailadres niet meer van weet.![]()
![]()
Paul
![]()
Als ze maar geen hartaanval krijgt zoquote:Op woensdag 16 september 2020 20:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die is uit eten bij de Griek.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Was ze stuk?quote:Op woensdag 16 september 2020 20:28 schreef madam-april het volgende:
[..]
Fijn
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Komt goed Paul,quote:Op woensdag 16 september 2020 20:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Als ze maar geen hartaanval krijgt zo“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moet nog naar huis fietsen maar geen zin inMaar moet wel zoquote:Uw ADH vitamine Worst
Stomme ttThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja klopt maar het gaat al wel beter dan de eerste dagen.quote:Op woensdag 16 september 2020 20:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Duurt nog wel even voor je die angst loslaat denk ik. Maar gelukkig gaat het goed met haar en jou![]()
Nou, ik ben ff gamen hoor. Tot in oktober allemaal
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op woensdag 16 september 2020 20:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou, ik ben ff gamen hoor. Tot in oktober allemaal![]()
![]()
![]()
Game ze!quote:Op woensdag 16 september 2020 20:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou, ik ben ff gamen hoor. Tot in oktober allemaalOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
lol scherp!quote:Op woensdag 16 september 2020 20:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]haha dat was eerst een andere tt
Paul heeft die even aangepast zo te zien
Veel plezier kampioen en tot snel weerquote:Op woensdag 16 september 2020 20:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou, ik ben ff gamen hoor. Tot in oktober allemaal![]()
![]()
Doorschijnende tepels op SBS
Graag gedaan~FEYENOORD~
Paul
![]()
quote:gelukkig doe je niet mee aan m'n ontgroening hee
oeii da's wel lastigquote:Op woensdag 16 september 2020 20:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Kun je de TT niet weer terug zetten? Moet er telkens paulgod in?![]()
Door corona gedoe?quote:Op woensdag 16 september 2020 20:33 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Helaas is het laatste deel niet echt actief.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ik ben nog even aan het eten, waar moet ik zijn ?quote:Op woensdag 16 september 2020 20:34 schreef Paul het volgende:
[..]gelukkig doe je niet mee aan m'n ontgroening hee
Mooi zoquote:Op woensdag 16 september 2020 20:32 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja klopt maar het gaat al wel beter dan de eerste dagen.Houdt ze je verder niet wakker snachts met huilen ?
![]()
Dan zou ik even naar de huisarts gaanquote:Op woensdag 16 september 2020 20:33 schreef R-woud93 het volgende:
Graag gedaan![]()
Limoentjuhhhhhhhquote:Op woensdag 16 september 2020 20:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mooi zoHoudt ze je verder niet wakker snachts met huilen ?
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Paul
![]()
ik ben 100 topics aan het slotten heequote:Op woensdag 16 september 2020 20:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik ben nog even aan het eten, waar moet ik zijn ?
https://forum.fok.nl/fok/list_new_topicsWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Tv ga ik voor een paar tepels niet aanzetten.quote:Op woensdag 16 september 2020 20:33 schreef R-woud93 het volgende:
Graag gedaan![]()
quote:Op woensdag 16 september 2020 20:35 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dan zou ik even naar de huisarts gaan
~FEYENOORD~
Wie is die justin bieber die mij steeds tagt @Justin_CaseGlibber links, glibber rechts
Op vrijdag 12 april 2019 11:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
:B :"Ja, da's zielug hoor! Een slak zouten! TJILP!"![]()
Zou het sowieso niet aanraden neequote:Op woensdag 16 september 2020 20:35 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Tv ga ik voor een paar tepels niet aanzetten.~FEYENOORD~
Maar 100 ?quote:Op woensdag 16 september 2020 20:35 schreef Paul het volgende:
[..]
ik ben 100 topics aan het slotten hee
https://forum.fok.nl/fok/list_new_topics![]()
M1st1g💋🥳🥳🥳🥳quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Eyo sladwakquote:Op woensdag 16 september 2020 20:36 schreef wadslak het volgende:
Wie is die justin bieber die mij steeds tagt @:Justin_case![]()
![]()
Moppieeee🥳🥳🥳🥳🥳🥳❤❤❤❤quote:Op woensdag 16 september 2020 20:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jacqieeeeenog gefeliciteerd met de winst van vorige maand
![]()
Beetje laat maar beter dan nooitFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Daar hoef je toch geen vriendin voor te hebben. Scharrels doen het ook primaquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja wat is er dan?quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Limoentjuhquote:Op woensdag 16 september 2020 20:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Herr Derrabbit, Misdaadverdelger![]()
Toekomstige winnaar van de Giro
Paul
![]()
Nee nietsquote:Op woensdag 16 september 2020 20:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja wat is er dan?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Hoe is t met je?quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
JAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 16 september 2020 20:36 schreef wadslak het volgende:
Wie is die justin bieber die mij steeds tagt @:Justin_case
Zonder wrijving geen glans![]()
Ik zag het niet eens hoorquote:
Was Mikey die er wat over zei en toen pas zag ik hetMaar ik vond het wel grappig
![]()
![]()
Wat hier in de buurt daarvoor in is, krijg ik geen plaatselijke zwellingen van.quote:Op woensdag 16 september 2020 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar hoef je toch geen vriendin voor te hebben. Scharrels doen het ook prima![]()
limoentjuh word oktober winares🥳🥳🥳🥳🥳Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Paul
![]()
Jacq doet nu net alsof ze niet ziet dat ik mod ben
AFBLIJVEN.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Uhm nee. @noodgangquote:Op woensdag 16 september 2020 20:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
limoentjuh word oktober winares🥳🥳🥳🥳🥳Zonder wrijving geen glans![]()
Yeahhh Jut en Jul presentquote:Op woensdag 16 september 2020 19:41 schreef Limoentjuh het volgende:
@:dud0r![]()
![]()
![]()
![]()
@:already_in_usevolgende maand weer jut en Jul present
@:madam-april
Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Nu weet ik nog niks, je kan net zo goed Hans Teeuwen of akwasi zijnquote:Glibber links, glibber rechts
Ik jank niet.quote:Op woensdag 16 september 2020 20:39 schreef wadslak het volgende:
[..]
Nu weet ik nog niks, je kan net zo goed Hans Teeven of akwasi zijnZonder wrijving geen glans![]()
quote:Op woensdag 16 september 2020 20:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
limoentjuh word oktober winares🥳🥳🥳🥳🥳quote:![]()
mooi zeg met mij ook goed dud0r terug m1st1g terug Limoentjuh terug ik heb gelukquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Haha jaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 16 september 2020 20:39 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Yeahhh Jut en Jul present![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yess zussie![]()
![]()
Er komen er meer terug. Hebt ik ff geregeldquote:Op woensdag 16 september 2020 20:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mooi zeg met mij ook goed dud0r terug m1st1g terug Limoentjuh terug ik heb geluk
askimquote:Op woensdag 16 september 2020 20:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Limoentjuf FTW.![]()
![]()
![]()
Hmm lastige ditquote:Glibber links, glibber rechts
Yeshquote:Op woensdag 16 september 2020 20:40 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Er komen er meer terug. Hebt ik ff geregeld![]()
Tijd niet gezien. Alles goed?quote:Op woensdag 16 september 2020 20:39 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Yeahhh Jut en Jul present
Wanneer krijg ik de scheidingspspieren?![]()
![]()
Dud0r heb ik geregeldquote:Op woensdag 16 september 2020 20:40 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Er komen er meer terug. Hebt ik ff geregeld
Zussiequote:Op woensdag 16 september 2020 20:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Haha jaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yess zussie![]()
Hoe is het met jou dan ?Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
@martinmarvelous en @omgevallenflat2 helaas nietquote:Op woensdag 16 september 2020 20:40 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Er komen er meer terug. Hebt ik ff geregeld![]()
![]()
Hey leave lekker gegeten?quote:
Nee die niet nee.quote:Op woensdag 16 september 2020 20:41 schreef devzero het volgende:
[..]
@:martinmarvelous en @:omgevallenflat2 helaas nietZonder wrijving geen glans![]()
Dat is wel zondequote:Op woensdag 16 september 2020 20:41 schreef devzero het volgende:
[..]
@:martinmarvelous en @:omgevallenflat2 helaas niet![]()
![]()
Moentjuh!!quote:Op woensdag 16 september 2020 20:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Lief Maanlichtje![]()
Hoe is het ?
Goed, heel goed zelfs. hoe gaat het met jou ??![]()
SukerbolleGlibber links, glibber rechts
Hoi,quote:Op woensdag 16 september 2020 20:40 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Tijd niet gezien. Alles goed?
Wanneer krijg ik de scheidingspspieren?
Ja hoor. Met jou ook ?
Haha grapjas
Je hebt zeker geluk.quote:Op woensdag 16 september 2020 20:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mooi zeg met mij ook goed dud0r terug m1st1g terug Limoentjuh terug ik heb geluk![]()
![]()
Ome Devquote:Op woensdag 16 september 2020 20:41 schreef devzero het volgende:
[..]
@:martinmarvelous en @:omgevallenflat2 helaas niet
Griene tsiis.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij tagt mij terwijl ik lekker rustig de frontpage aan het lezen ben. Wie ben jij?quote:Glibber links, glibber rechts
@martin_marvelousquote:Op woensdag 16 september 2020 20:41 schreef devzero het volgende:
[..]
@:martinmarvelous en @:omgevallenflat2 helaas nietUw ADH vitamine Worst
Jij ook <3quote:Op woensdag 16 september 2020 20:42 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Leuk dat je er weer bent, maatje.Glibber links, glibber rechts
ja heerlijk maar ook happy hier te zijn met dudor m1st1g limoentjuhquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dat is mooi. Ik kan echt niet klagen.quote:Op woensdag 16 september 2020 20:42 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hoi,
Ja hoor. Met jou ook ?
Haha grapjas![]()
![]()
En uptempo.quote:Op woensdag 16 september 2020 20:43 schreef Moonlight het volgende:
Het is hier weer ouderwets gezellig
Dankjequote:Op woensdag 16 september 2020 20:42 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Leuk dat je er weer bent, maatje.![]()
Oops verkeerde account.
Heel rustig. Te rustig soms maar verder wel okquote:Op woensdag 16 september 2020 20:41 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Zussie![]()
Hoe is het met jou dan ?![]()
Nu wel stuk beterlachen dit , nostalgie
![]()
Hoe is het met jou ?![]()
quote:Op woensdag 16 september 2020 20:42 schreef wadslak het volgende:
[..]
Jij tagt mij terwijl ik lekker rustig de frontpage aan het lezen ben. Wie ben jij?
Poep of piesquote:Glibber links, glibber rechts
Paul
![]()
ik had vanmorgen Dud0r geroggeldquote:Op woensdag 16 september 2020 20:41 schreef devzero het volgende:
[..]
@:martinmarvelous en @:omgevallenflat2 helaas niet![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 september 2020 20:43 schreef Paul het volgende:
Schakeltopia![]()
https://forum.fok.nl/fok/list_new_topics![]()
![]()
Paul
![]()
quote:Op woensdag 16 september 2020 20:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dud0r heb ik geregeld
Wa dat net sizze kin...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hey paulusquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op woensdag 16 september 2020 20:44 schreef Moonlight het volgende:
Jammer dat Omgevallenflat2 niet meer bestaat~FEYENOORD~
Nice.quote:Op woensdag 16 september 2020 20:43 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat is mooi. Ik kan echt niet klagen.
Volgende maand ook weer keer meedoen?
HEMA
Ahquote:Op woensdag 16 september 2020 20:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Limoentjuf FTW.![]()
Iedereen doet wel mee voor spek en bonen met noodgang erbij![]()
![]()
DOEN!!quote:Op woensdag 16 september 2020 20:44 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nice.
HEMA![]()
![]()
Wel 1.5 meter he, ik heb corona.Glibber links, glibber rechts
yeah volgende maand party en deze maand wint freshfruit![]()
![]()
![]()
ja blauwquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Zekerquote:Op woensdag 16 september 2020 20:44 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Laatste bezoek, 949 dagen.
Ja die zie ik snel terugkeren![]()
misschien toch even koffie zetten zo, maar eigenlijk beetje te laat al
wie wil er wat drinken en taart![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eindelijk hebben we iemand die het is gelukt te infiltreren in de Mod rangenquote:
Ah goede afstand, anders wordt het bier jaloers.quote:Glibber links, glibber rechts
Niet veel om handen ? Nog wel aan het werk ?quote:Op woensdag 16 september 2020 20:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heel rustig. Te rustig soms maar verder wel ok![]()
Nu wel stuk beterlachen dit , nostalgie
![]()
Hoe is het met jou ?
Ja leuk he ? Ik vind het ook superleuk. En dat bijna iedereen mee gaat doen is ook top!![]()
Met mij gaat alles goed. Slak en ik zijn al sinds maart continu bij elkaar. Dat bevalt me ook wel.Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Als ik er de tijd voor heb.quote:Op woensdag 16 september 2020 20:44 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nice.
HEMA![]()
![]()
Jaaaa graagquote:Op woensdag 16 september 2020 20:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oh wat fijn om te lezenquote:Op woensdag 16 september 2020 20:46 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Niet veel om handen ? Nog wel aan het werk ?
Ja leuk he ? Ik vind het ook superleuk. En dat bijna iedereen mee gaat doen is ook top!![]()
Met mij gaat alles goed. Slak en ik zijn al sinds maart continu bij elkaar. Dat bevalt me ook wel.![]()
![]()
![]()
![]()
Piet Piraat (stien struis) heef zo ongeveer al zijn 200 klonen op anoniem gezet.quote:Op woensdag 16 september 2020 20:45 schreef noodgang het volgende:
@:magnetronkoffie
@:Pg_up
@:LurkJeRot
@:Stien_Struis
@:Martin_marvellous![]()
Jij mag dat natuurlijkquote:Op woensdag 16 september 2020 20:47 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Doe mij ook zon pilletje![]()
![]()
Kom ik binnenkort wel ophalen bij jou.quote:Op woensdag 16 september 2020 20:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is nooit te laat voor koffie johquote:Op woensdag 16 september 2020 20:46 schreef Schakeltopia het volgende:
misschien toch even koffie zetten zo, maar eigenlijk beetje te laat al![]()
Ga zo een kop zetten![]()
![]()
Je moet er maar zin in hebbenquote:Op woensdag 16 september 2020 20:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Piet Piraat (stien struis) heef zo ongeveer al zijn 200 klonen op anoniem gezet.![]()
![]()
ga meteen aan gooien prinsesquote:Op woensdag 16 september 2020 20:47 schreef Moonlight het volgende:
@:jacquelinehasselbaink interessant programma op nederland 2Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Sommige hebben daar geen pilletjes voor nodigquote:Op woensdag 16 september 2020 20:47 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Doe mij ook zon pilletje
Paul
![]()
JE GAAT NIET NIEUWE TOPICS MAKEN JAquote:Op woensdag 16 september 2020 20:46 schreef Schakeltopia het volgende:
misschien toch even koffie zetten zo, maar eigenlijk beetje te laat alWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Waar is mijn vriend HaagsGlibber links, glibber rechts
altijd welkomquote:Op woensdag 16 september 2020 20:48 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Kom ik binnenkort wel ophalen bij jou.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Hoe maak ik cannabis zetpillen en wat zijn de voordelen?quote:Op woensdag 16 september 2020 20:47 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Doe mij ook zon pilletje![]()
![]()
Paul
![]()
Mag hier niet meer komen, nieuwe regels van mijquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Hey modjequote:Op woensdag 16 september 2020 20:48 schreef Paul het volgende:
[..]
JE GAAT NIET NIEUWE TOPICS MAKEN JAwaar is bradge?
![]()
Iets met radio heeft hij nu.quote:Op woensdag 16 september 2020 20:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Piet Piraat (stien struis) heef zo ongeveer al zijn 200 klonen op anoniem gezet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Doe jij nog steeds de ' ik drink koffie om 02.23' act?quote:Op woensdag 16 september 2020 20:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Het is nooit te laat voor koffie joh![]()
Ga zo een kop zettenZonder wrijving geen glans![]()
quote:Op woensdag 16 september 2020 20:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oh wat fijn om te lezen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog fijner om mee te mogen maken.
Hoe is het met jou dan ?Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Ik weet nog goed, het was 1994. Dat haags en ik gezellig in ons flatje Baantjer zaten te kijken.Glibber links, glibber rechts
ja ook goed zo happy dat jullie hier zijn ...quote:Op woensdag 16 september 2020 20:49 schreef Already_in_use het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Oink oink oink nijntjequote:Op woensdag 16 september 2020 20:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sommige hebben daar geen pilletjes voor nodig
Baantjes?quote:Op woensdag 16 september 2020 20:49 schreef wadslak het volgende:
Ik weet nog goed, het was 1994. Dat haags en ik gezellig in ons flatje Baantjes zaten te kijken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Al zwanger?quote:Op woensdag 16 september 2020 20:49 schreef Already_in_use het volgende:
[..]![]()
Schaatsbaantjes? Met Rintje Ritsmaquote:Op woensdag 16 september 2020 20:49 schreef wadslak het volgende:
Ik weet nog goed, het was 1994. Dat haags en ik gezellig in ons flatje Baantjes zaten te kijken.
Dat vind ik nou echt leuk om te horenquote:Op woensdag 16 september 2020 20:46 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Niet veel om handen ? Nog wel aan het werk ?
[b] Met mij gaat alles goed. Slak en ik zijn al sinds maart continu bij elkaar. Dat bevalt me ook wel. [b]Match made in dts heaven
![]()
Nee zit nog altijd thuisKomt wel goed maar pfff verveel me wel kapot zo.
![]()
Dan ga ik van mezelf al hard genoegquote:
Nee, baantjer!quote:Op woensdag 16 september 2020 20:50 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Schaatsbaantjes? Met Rintje RitsmaGlibber links, glibber rechts
Zwembaantjes met Pietertjequote:Op woensdag 16 september 2020 20:50 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Schaatsbaantjes? Met Rintje Ritsma![]()
Nah weed mot ik niet.quote:Op woensdag 16 september 2020 20:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe maak ik cannabis zetpillen en wat zijn de voordelen?
[ afbeelding ]
Nee baantjer, met de kok. Met c o c k.quote:Glibber links, glibber rechts
top doen wequote:Op woensdag 16 september 2020 20:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Van de week even een datum prikken.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Met COCK zeker?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Das lief.quote:Op woensdag 16 september 2020 20:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja ook goed zo happy dat jullie hier zijn ...![]()
![]()
![]()
Was het zo saai dan hier ?
Ah met die gast van Lucky Lettersquote:Op woensdag 16 september 2020 20:51 schreef wadslak het volgende:
[..]
Nee baantjer, met de kok. Met c o c k.![]()
ja ned 2 tochquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dat krijg je ervan als doorgewinterde DTS'ers terug komenquote:![]()
ik misste jullie gewoon hier en haags ookquote:Op woensdag 16 september 2020 20:51 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Das lief.
Was het zo saai dan hier ?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
lekker man!quote:Op woensdag 16 september 2020 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als doorgewinterde DTS'ers terug komen![]()
DT master.quote:Op woensdag 16 september 2020 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als jij vind dat een cock geluk brengt, dan zijn het inderdaad Lucky letters.quote:Op woensdag 16 september 2020 20:52 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ah met die gast van Lucky Letters
Glibber links, glibber rechts
OG's are backquote:Op woensdag 16 september 2020 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
![]()
![]()
mag poppie thnxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Birtanem.quote:
madam ook hier wouwquote:![]()
![]()
![]()
![]()
Ja en ook “ik drink koffie om 20:54 act”quote:Op woensdag 16 september 2020 20:49 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Doe jij nog steeds de ' ik drink koffie om 02.23' act?![]()
![]()
Ja als ik het regel dan regel ik het wel goed hehquote:Op woensdag 16 september 2020 20:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
madam ook hier wouw![]()
![]()
![]()
Dat is wel een gemis zegquote:Op woensdag 16 september 2020 20:44 schreef Moonlight het volgende:
Jammer dat Omgevallenflat2 niet meer bestaat![]()
![]()
Nee. Maar we hebben wel goedkeuring gekregen.quote:
Ik zat toen toch met slechte uitslag van uitstrijkje ? Remember ?
Heeft nog even geduurd en zijn ook foute cellen weggehaald. Maar nu is het allemaal goed dus. 4 weken geleden die uitslag pas gehad.Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
seni seviyorumquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op woensdag 16 september 2020 20:54 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja als ik het regel dan regel ik het wel goed heh
Nijntjequote:Hoiiquote:Op woensdag 16 september 2020 20:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
madam ook hier wouw![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan niet he, het was zo'n mooie herinnering.quote:Op woensdag 16 september 2020 20:54 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja als ik het regel dan regel ik het wel goed hehGlibber links, glibber rechts
quote:Op woensdag 16 september 2020 20:55 schreef wadslak het volgende:
[..]
Dan niet he, het was zo'n mooie herinnering.
dit is mooi nieuws hopelijk snel een mooiere uitslagquote:Op woensdag 16 september 2020 20:54 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee. Maar we hebben wel goedkeuring gekregen.
Heeft nog even geduurd en zijn ook foute cellen weggehaald. Maar nu is het allemaal goed dus. 4 weken geleden die uitslag pas gehad.![]()
![]()
![]()
Man man Gtst is er niks bijquote:Glibber links, glibber rechts
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Volgende keer gewoon een appje sturen.quote:Op woensdag 16 september 2020 20:54 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja als ik het regel dan regel ik het wel goed heh![]()
![]()
Ik zal voor je duimen.quote:Op woensdag 16 september 2020 20:54 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Heeft nog even geduurd en zijn ook foute cellen weggehaald. Maar nu is het allemaal goed dus. 4 weken geleden die uitslag pas gehad.
Actioni contrariam semper et qualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
zeker meisquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Seni cok seviyorumquote:Op woensdag 16 september 2020 20:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dit is mooi nieuws hopelijk snel een mooiere uitslag![]()
![]()
![]()
![]()
Over welke app hebben wij het?Glibber links, glibber rechts
Ben de seni seviyorum.quote:
Uit mijn hoofd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja kan niet heb ik niet ow niet tegen mijquote:Op woensdag 16 september 2020 20:56 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon een appje sturen.![]()
![]()
Nooit gezien zelfs.quote:Op woensdag 16 september 2020 20:56 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ben na seizoen 84 afgehaakt. VOLLEDIG de draad kwijt.![]()
Moppiequote:Op woensdag 16 september 2020 20:54 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Heeft nog even geduurd en zijn ook foute cellen weggehaald. Maar nu is het allemaal goed dus. 4 weken geleden die uitslag pas gehad.![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 september 2020 20:54 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja als ik het regel dan regel ik het wel goed hehnetjes.
![]()
wat?quote:Op woensdag 16 september 2020 20:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben de seni seviyorum.
Uit mijn hoofd.![]()
Je moet ook niet over de stekker van je TV struikelen.quote:Op woensdag 16 september 2020 20:56 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ben na seizoen 84 afgehaakt. VOLLEDIG de draad kwijt.Glibber links, glibber rechts
prinsesquote:![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 september 2020 20:54 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 16 september 2020 20:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt leuk om te horenMatch made in dts heaven
![]()
Nee zit nog altijd thuisKomt wel goed maar pfff verveel me wel kapot zo.
Gaat supergoed. Erg gelukkig met hem.
Ja dat snap ik. Even is dat leuk maar op den duur wordt je daar gek van.
Hoe is het met jou en de love ?Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Voelt als langer geleden. Goed nieuws en je weet wat je nu moet doenquote:Op woensdag 16 september 2020 20:54 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |