chufi en Justin_Case tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierSPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/![]()
En mayoquote:Op woensdag 16 september 2020 20:19 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Denk dat hij een tv heeft met doorlopend ajax-tv.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Weet ik niet, is niet meer bij te houden hoe je politiek correct moet zijn tegenwoordig.quote:Op woensdag 16 september 2020 20:23 schreef noodgang het volgende:
[..]
Mogen we dat nog zo noemen, is het niet meer een kansentijd?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hoop dat Mark in het paradijs leeft waar hij zoveel mayo kan eten als hij wilUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
Geoefend met een topic naar ander subforum schoppen
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
GO GO GO!quote:Op woensdag 16 september 2020 20:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mark![]()
waren echt leuke tijden met hem.
00:00 exact allemaal online en als een malle posten"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op woensdag 16 september 2020 20:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Oude garde.
Nah dan log ik maar weer uit.![]()
![]()
Blijkbaar. Ik ben me al aan het inlikken.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
en Utopiaquote:Op woensdag 16 september 2020 20:19 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Denk dat hij een tv heeft met doorlopend ajax-tv.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Paul
![]()
Jaaaaaaaaaa schakeltjeeeeeeeeeeeeeeeee ik zit midden in mn ontgroening!quote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op woensdag 16 september 2020 20:21 schreef Paul het volgende:
Het handboek DTS was trouwens wel een dik boek hee, maar gelezen
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat heb je als ONZ mod niet nodig, alle topics worden juist daarheen getraptquote:Op woensdag 16 september 2020 20:25 schreef Paul het volgende:
Geoefend met een topic naar ander subforum schoppen![]()
Dat hoeft dan ook niet.quote:Op woensdag 16 september 2020 20:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Oude garde.
Nah dan log ik maar weer uit.![]()
avond gizmo
![]()
woow gefeliciteerd kerel! hahaquote:Op woensdag 16 september 2020 20:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa schakeltjeeeeeeeeeeeeeeeee ik zit midden in mn ontgroening!
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
yes yesquote:Op woensdag 16 september 2020 20:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
schakeltopia![]()
Heb je je kabeltje al binnen ?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Paul
![]()
Leuk he!!!!!!!!!!!!!! Zal ik je DTS laten winnen?quote:Op woensdag 16 september 2020 20:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
woow gefeliciteerd kerel! haha
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Waar?quote:Op woensdag 16 september 2020 20:26 schreef devzero het volgende:
[..]
hij had comprimerende foto's van murp gevonden![]()
![]()
Fijnquote:Op woensdag 16 september 2020 20:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goed hier. Ik vermaak me hier weer eens in het spel![]()
Hoe gaat het met jou en het prinsesje
Goed hoor, de kleine doet het weer helemaal en heeft nergens meer last van alleen ben ik nog een beetje angstig..![]()
quote:Op woensdag 16 september 2020 20:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Leuk he!!!!!!!!!!!!!! Zal ik je DTS laten winnen?![]()
Snap ikquote:Op woensdag 16 september 2020 20:27 schreef hemarookworst het volgende:
Moet nog naar huis fietsen maar geen zin in![]()
Lekker blijven Giz. Nodigen we wat van uto erbij uit.quote:Op woensdag 16 september 2020 20:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Oude garde.
Nah dan log ik maar weer uit.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mistig was een oud account van mij waar ik het wachtwoord en het emailadres niet meer van weet.quote:![]()
![]()
Neuj geen zin.quote:Op woensdag 16 september 2020 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker blijven Giz. Nodigen we wat van uto erbij uit.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |