MOENTJUHquote:Op woensdag 16 september 2020 19:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Samen met @:noodgang @:flippiee @:skysherrif
Haagsie![]()
Hoest met jou?quote:
Doe je ook weer mee?quote:
Uiteraardquote:Op woensdag 16 september 2020 17:39 schreef Justin_Case het volgende:
Dus
@:madam-april
@:moemoe
@:skysherrif
@:dud0r
@:wadslak
@:limoentjuh
@:already_in_use
@:nattekat
@:grrrrrrrr
Doen volgende maand sowieso mee
quote:Op woensdag 16 september 2020 19:40 schreef devzero het volgende:
[..]
en mods doen niet mee in de stats
Die weet ik zo niet.quote:Op woensdag 16 september 2020 19:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eentje was binnen een dag weg.
Ja, gaan jullie eens weg.quote:
Moest lachenquote:
Nee maar het loopt snel uit de klauwen weer terwijl niet mijn bedoeling opzich. Maar krijg daar gezeik over. Policy is ook relatief heb ik gemerkt onderhand. Naja of niet omdat ik er dan over door ga zeuren maar alsnog kreeg ik een ban. En na heel veel mails mag ik weer posten hier. Dus nja laat ik het maar neit doen.quote:Op woensdag 16 september 2020 19:40 schreef Durmada het volgende:
[..]
Een topic openen is toch niet tegen de policy
Hi Limoen !!! Tijd niet gezien !quote:Op woensdag 16 september 2020 19:41 schreef Limoentjuh het volgende:
@:dud0r![]()
![]()
![]()
![]()
@:already_in_usevolgende maand weer jut en Jul present
@:madam-april
ik hoest niet gelukkigquote:
Niet zo zuurquote:Op woensdag 16 september 2020 19:42 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hi Limoen !!! Tijd niet gezien !
een topic reportquote:Op woensdag 16 september 2020 19:42 schreef ToT het volgende:
Waarom heet een gerapporteerde post eigenlijk een TR?
En waar is dat gele driehoekje met dat uitroepteken dan voor? Dat lijkt me eerder een Topic Report.
quote:Op woensdag 16 september 2020 19:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goudvis![]()
Hoe is het met je duim inmiddels ? Die was gebroken toch ?ben het beetje vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |