hij is nog groenquote:
Dat kan niet meer!quote:Op woensdag 16 september 2020 19:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Het vader syndroom. Murp wat is er gebeurd, is er een nieuw kind op komst?
Oke doeiquote:
Neuh niet echt behoefte aan ook zelf. En heb beloofd me te gedragen tegen de mods en admins.quote:Op woensdag 16 september 2020 19:37 schreef Durmada het volgende:
[..]
Nu is Paul mod dus kan het prima
verbaast het je?quote:Op woensdag 16 september 2020 19:39 schreef murp het volgende:
[..]
@:paul heeft zich toch nog niet goed ingelezen
Jaweeeeeeeelquote:Op woensdag 16 september 2020 19:39 schreef murp het volgende:
[..]
@:paul heeft zich toch nog niet goed ingelezen
Samen met @noodgang @Flippiee @skysherrifquote:Op woensdag 16 september 2020 19:28 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik ben de beste mod. Dat je het even weet.
Een topic openen is toch niet tegen de policyquote:Op woensdag 16 september 2020 19:39 schreef kree het volgende:
[..]
Neuh niet echt behoefte aan ook zelf. En heb beloofd me te gedragen tegen de mods en admins.
en mods doen niet mee in de statsquote:Op woensdag 16 september 2020 19:39 schreef Paul het volgende:
Er komen ook nieuwe regels!
Zoals geen rellen meer in DTS!
Eentje was binnen een dag weg.quote:
nehquote:
Limoenquote:Op woensdag 16 september 2020 19:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Samen met @:noodgang @:flippiee @:skysherrif
Haagsie![]()
Feli Paul.quote:Op woensdag 16 september 2020 19:38 schreef Paul het volgende:
WAT ENG ik krijg net voor het eerst een note te zien van iemand, geen idee wat ik er mee moet hoor hee
Ja dat heb je nou al vijf keer gezegd.quote:Op woensdag 16 september 2020 19:39 schreef Justin_Case het volgende:
@:limoentjuh doet in oktober mee. @:dud0r
quote:
quote:Op woensdag 16 september 2020 19:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Samen met @:noodgang @:flippiee @:skysherrif
Haagsie![]()
kijk, ik kan zo naar een ander topic!quote:Op woensdag 16 september 2020 19:37 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dat kan best. Maar jullie zijn wel mods he en nu is het hier heel open. Maarja.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |