Omdat ik veel van Paultjuhh in mijzelf ziequote:Op woensdag 16 september 2020 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]Hee murp! Gelijk even een vraagje:
In de naam van alles wat onheilig is: WAAROM?!?!?
Hoeveel heeft hij er nu dan?quote:Op woensdag 16 september 2020 19:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat jij al desinger bent. we wilden jou, maar ja... twee tagjes mag niet meer
Dit klopt nait.quote:Op woensdag 16 september 2020 19:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat jij al desinger bent. we wilden jou, maar ja... twee tagjes mag niet meer
Had solo die titel niet gewonnen?quote:Op woensdag 16 september 2020 19:28 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik ben de beste mod. Dat je het even weet.
Haha okee dan!quote:Op woensdag 16 september 2020 19:36 schreef murp het volgende:
[..]
Omdat ik veel van Paultjuhh in mijzelf zie
En met mij is het ook goed gekomen.
En het is ONZ he, laten we het lekker gezellig en luchtig houden op ONZ
Snel, zet een TR!quote:Op woensdag 16 september 2020 19:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zit je hier nou te stoken?
Wiemquote:Op woensdag 16 september 2020 19:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Had solo die titel niet gewonnen?
Nou dat kan best. Maar jullie zijn wel mods he en nu is het hier heel open. Maarja.....quote:Op woensdag 16 september 2020 19:36 schreef murp het volgende:
[..]
weblogger bedoel je?!?!quote:Op woensdag 16 september 2020 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoeveel heeft hij er nu dan?
En an sich had ik best wel modje van ONZ willen worden, als DTS ergens anders had gezeten!Dit is me soms wat te veel een wespennest!
Nee solo niet wiemquote:
Nu is Paul mod dus kan het primaquote:Op woensdag 16 september 2020 19:21 schreef kree het volgende:
[..]
Ga je gang hoor. Maar op jou rekening die dan.
Heb er zo mijn redenen voor nl met ban etc en. En ok ja ze liepen wel goeddat wel iig.
Hoe bedoel jequote:Op woensdag 16 september 2020 19:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
weblogger bedoel je?!?!
das een lachtagje
Ik zet zelden een TR.quote:
Meer dan eens wel.quote:Op woensdag 16 september 2020 19:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb al eerder meegemaakt dat een beginnend mod met de grond gelijk gemaakt werd. Zo laf
Het vader syndroom. Murp wat is er gebeurd, is er een nieuw kind op komst?quote:Op woensdag 16 september 2020 19:36 schreef murp het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 september 2020 19:28 schreef Dotteke het volgende:
Geef paul een kans. Kat het niet bijvoorbaat al af.
Gewoon weggooienquote:Op woensdag 16 september 2020 19:38 schreef Paul het volgende:
WAT ENG ik krijg net voor het eerst een note te zien van iemand, geen idee wat ik er mee moet hoor hee
Wat nou weer?quote:
een note of een TR?quote:Op woensdag 16 september 2020 19:38 schreef Paul het volgende:
WAT ENG ik krijg net voor het eerst een note te zien van iemand, geen idee wat ik er mee moet hoor hee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |