Best wel leuk bedacht toch?quote:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 16 september 2020 19:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Best wel leuk bedacht toch?
Maar hij pikt mij er gelijk tussen uit.
Die had ik gezien.Auw.quote:Op woensdag 16 september 2020 19:14 schreef Superbadeendje het volgende:
Een brug is best wel een goede blikopener, maar een schadepost van 1,7 miljoen euro.![]()
[ facebook ]
Sund.quote:Op woensdag 16 september 2020 19:14 schreef Superbadeendje het volgende:
Een brug is best wel een goede blikopener, maar een schadepost van 1,7 miljoen euro.![]()
[ facebook ]
@Paul is ok en nee we gaan geen nieuw kree topic maken althans ik niet iig.quote:Op woensdag 16 september 2020 19:13 schreef Durmada het volgende:
[..]
Paul lijkt me een goede mod. Het is tijd voor een nieuw @:kree topic.
quote:Op woensdag 16 september 2020 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent nog mod hier op ONZ ook 😂
😆quote:
Niet meer rellen dus.Je hebt nu een functie.En hoeren en sloeren mag ook niet meer.quote:
Denk je eens in; hij maakt hier de dienst nu uit!quote:Op woensdag 16 september 2020 19:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet meer rellen dus.Je hebt nu een functie.En hoeren en sloeren mag ook niet meer.
Hoezo niet? Dat zijn de best lopende topics...quote:Op woensdag 16 september 2020 19:16 schreef kree het volgende:
[..]
@:paul is ok en nee we gaan geen nieuw kree topic maken althans ik niet iig.
Nou. Breek me de bek niet open 😛quote:Op woensdag 16 september 2020 19:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet meer rellen dus.Je hebt nu een functie.En hoeren en sloeren mag ook niet meer.
Vreemd, zou gewoon moeten kunnen.quote:
Ga je gang hoor. Maar op jou rekening die dan.quote:Op woensdag 16 september 2020 19:20 schreef Durmada het volgende:
[..]
Hoezo niet? Dat zijn de best lopende topics...
"HEE! HEBBEN JULLIE DIE LAATSTE REL NOG MEEGEKREGEN HEE! Moet je zien wat deze 2 users tegen elkaar zeiden hee!"quote:Op woensdag 16 september 2020 19:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou. Breek me de bek niet open 😛
Ik geef het 3 dagen.quote:Op woensdag 16 september 2020 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Denk je eens in; hij maakt hier de dienst nu uit!
Weer een note voor Yvonne roepenquote:Op woensdag 16 september 2020 19:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dank je.Hier ga je al fout dus,.
@:Yvonne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |