Neem dan gewoon een pilsjequote:Op woensdag 16 september 2020 19:05 schreef kree het volgende:
Blikje red bull open. Got them zeg die dingen zijn niet goed voor mijn hartslag enzo.
Wat een slecht topic.quote:Op woensdag 16 september 2020 19:03 schreef Justin_Case het volgende:
ONZ / Mijn favoriete openingszin
Goeie
quote:Op woensdag 16 september 2020 19:05 schreef Durmada het volgende:
Ik ben blij dat Paul zo alsnog plezier kan beleven.
Via FC Utrecht zal het niet gebeuren.
Hey Paulquote:
Heb je daadwerkelijk ergens op geklikt danquote:
Jawel man lekker met stoere jongens opgesloten zitten, echt wat voor jouquote:
🥰quote:
Nee.quote:Op woensdag 16 september 2020 19:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je daadwerkelijk ergens op geklikt dan
Ja manquote:Op woensdag 16 september 2020 19:06 schreef kree het volgende:
[..]
Om ff te compenseren enzo hahaha wou je zeggen?
Ja feli,en succes.quote:
quote:Op woensdag 16 september 2020 19:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Paulje bent mod. Gefeliciteerd
Jezus wat een slecht topicquote:Op woensdag 16 september 2020 19:09 schreef Paul het volgende:
EERSTE SLOTJEEEEEE
ONZ / Better call Paul.
Ik had niet anders verwacht.quote:Op woensdag 16 september 2020 19:09 schreef Paul het volgende:
EERSTE SLOTJEEEEEE
ONZ / Better call Paul.
Herken de kwaliteitquote:Op woensdag 16 september 2020 19:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht.
quote:Op woensdag 16 september 2020 19:10 schreef maily het volgende:
Nou willen ze zeker ammaal verkering met je
quote:Op woensdag 16 september 2020 19:11 schreef Mrsloveable het volgende:
OMG!!! Wat zie en lees ik nu Paul MOD
Nu heb ik spijt dat ik geen verkering meer met hem heb
Hmms voor ik de moeite doe. Waard om te lezen ook nog?quote:Op woensdag 16 september 2020 19:09 schreef Paul het volgende:
EERSTE SLOTJEEEEEE
ONZ / Better call Paul.
Je bent nog mod hier op ONZ ook 😂quote:
Je bent streng heequote:Op woensdag 16 september 2020 19:09 schreef Paul het volgende:
EERSTE SLOTJEEEEEE
ONZ / Better call Paul.
Ik mag hopen dat hij gewoon voor dat kleurtje en die tag betaald heeft maar dat er verder geen rechten aan vast zitten!quote:Op woensdag 16 september 2020 19:11 schreef moemoe het volgende:
Mijn grote God, @:paul is mod...
Dat deze dag ooit mocht aanbreken...
Na zoveel jaren lobbyen is het hem eindelijk gelukt.
[ afbeelding ]
Jouw topics slot ik nietttttttttquote:
Paul lijkt me een goede mod. Het is tijd voor een nieuw @kree topic.quote:Op woensdag 16 september 2020 19:11 schreef kree het volgende:
[..]
Hmms voor ik de moeite doe. Waard om te lezen ook nog?
Best wel leuk bedacht toch?quote:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 16 september 2020 19:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Best wel leuk bedacht toch?
Maar hij pikt mij er gelijk tussen uit.
Die had ik gezien.Auw.quote:Op woensdag 16 september 2020 19:14 schreef Superbadeendje het volgende:
Een brug is best wel een goede blikopener, maar een schadepost van 1,7 miljoen euro.![]()
[ facebook ]
Sund.quote:Op woensdag 16 september 2020 19:14 schreef Superbadeendje het volgende:
Een brug is best wel een goede blikopener, maar een schadepost van 1,7 miljoen euro.![]()
[ facebook ]
@Paul is ok en nee we gaan geen nieuw kree topic maken althans ik niet iig.quote:Op woensdag 16 september 2020 19:13 schreef Durmada het volgende:
[..]
Paul lijkt me een goede mod. Het is tijd voor een nieuw @:kree topic.
quote:Op woensdag 16 september 2020 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent nog mod hier op ONZ ook 😂
😆quote:
Niet meer rellen dus.Je hebt nu een functie.En hoeren en sloeren mag ook niet meer.quote:
Denk je eens in; hij maakt hier de dienst nu uit!quote:Op woensdag 16 september 2020 19:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet meer rellen dus.Je hebt nu een functie.En hoeren en sloeren mag ook niet meer.
Hoezo niet? Dat zijn de best lopende topics...quote:Op woensdag 16 september 2020 19:16 schreef kree het volgende:
[..]
@:paul is ok en nee we gaan geen nieuw kree topic maken althans ik niet iig.
Nou. Breek me de bek niet open 😛quote:Op woensdag 16 september 2020 19:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet meer rellen dus.Je hebt nu een functie.En hoeren en sloeren mag ook niet meer.
Vreemd, zou gewoon moeten kunnen.quote:
Ga je gang hoor. Maar op jou rekening die dan.quote:Op woensdag 16 september 2020 19:20 schreef Durmada het volgende:
[..]
Hoezo niet? Dat zijn de best lopende topics...
"HEE! HEBBEN JULLIE DIE LAATSTE REL NOG MEEGEKREGEN HEE! Moet je zien wat deze 2 users tegen elkaar zeiden hee!"quote:Op woensdag 16 september 2020 19:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou. Breek me de bek niet open 😛
Ik geef het 3 dagen.quote:Op woensdag 16 september 2020 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Denk je eens in; hij maakt hier de dienst nu uit!
Weer een note voor Yvonne roepenquote:Op woensdag 16 september 2020 19:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dank je.Hier ga je al fout dus,.
@:Yvonne
quote:
Had het gelezen.quote:Op woensdag 16 september 2020 19:22 schreef Paul het volgende:
HET STAAT OOK OP DE FRONTPAGE!
Brekend: Paul is moderator
quote:Op woensdag 16 september 2020 19:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Kom je aan FF dan kom je aan mij.
Nu moet ik heel hard lachenquote:Op woensdag 16 september 2020 19:25 schreef ToT het volgende:
Ook al zit Paul 95% zeker te geinen, dit gaat echt ZOOOOO uit de klauwen lopen he!
Een mod hoort redelijk onzichtbaar te zijn, geen onrust veroorzaken enzo.
Nou er is ook blijkbaar een soort caps lock probleempje hier onder mods. Weet niet,,,,,?quote:Op woensdag 16 september 2020 19:25 schreef ToT het volgende:
Ook al zit Paul 95% zeker te geinen, dit gaat echt ZOOOOO uit de klauwen lopen he!
Een mod hoort redelijk onzichtbaar te zijn, geen onrust veroorzaken enzo.
Zo is dat.quote:
Eens!quote:Op woensdag 16 september 2020 19:28 schreef Dotteke het volgende:
Geef paul een kans. Kat het niet bijvoorbaat al af.
Haha ach nee ik zie het ook wel hoor, maar ik heb wel zo mijn verwachtingen!quote:Op woensdag 16 september 2020 19:28 schreef Dotteke het volgende:
Vandaar dat je een assistent nodig hebt.quote:Op woensdag 16 september 2020 19:28 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik ben de beste mod. Dat je het even weet.
Of elkaar uren later quoten zodat je niet meer weet waar het over gingquote:Op woensdag 16 september 2020 16:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Iedereen praat dan door elkaar heen, geen touw aan vast te knopen de gesprekken
Heb al eerder meegemaakt dat een beginnend mod met de grond gelijk gemaakt werd. Zo lafquote:
Nou we zullen het zien he. Maar ik ben het met dotteke eens wel van geef het gewoon een kans even. Zien we vanzelf wel he.quote:Op woensdag 16 september 2020 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ach nee ik zie het ook wel hoor, maar ik heb wel zo mijn verwachtingen!
Sorryquote:Op woensdag 16 september 2020 19:22 schreef Maanvis het volgende:
gvd ik wacht al een uur en nog steeds is er niet onverwacht een pizza bezorgd.
WIE JAT MIJN PIZZA'S
Ik ben aan het dollen,je kent me toch?quote:Op woensdag 16 september 2020 19:28 schreef Dotteke het volgende:
Het is "des foks" wel dit soort dingen maar ok. Ik zie niet direct een probleem ofzo Dus naja waarom niet.quote:Op woensdag 16 september 2020 19:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb al eerder meegemaakt dat een beginnend mod met de grond gelijk gemaakt werd. Zo laf
Euh. Nee niet echt meer 😛quote:Op woensdag 16 september 2020 19:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben aan het dollen,je kent me toch?
Ja nee natuurlijk, ik zit ook niet gelijk schuimbekkend in FB Danny ter verantwoording te roepen of zo!quote:Op woensdag 16 september 2020 19:30 schreef kree het volgende:
[..]
Nou we zullen het zien he. Maar ik ben het met dotteke eens wel van geef het gewoon een kans even. Zien we vanzelf wel he.
quote:
quote:Op woensdag 16 september 2020 19:31 schreef Paul het volgende:
Ohja deze moet ik dus elke dag een uurtje op slot zetten om nr 1 te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |