Juist em, beetje dollen moet kunnen. Anders zou ik uit mijn rol vallen.quote:Op woensdag 16 september 2020 19:30 schreef kree het volgende:
[..]
Nou we zullen het zien he. Maar ik ben het met dotteke eens wel van geef het gewoon een kans even. Zien we vanzelf wel he.
Nee joh, gewoon hele reeks achter de schermen zettenquote:Op woensdag 16 september 2020 19:31 schreef Paul het volgende:
Ohja deze moet ik dus elke dag een uurtje op slot zetten om nr 1 te worden
Ben benieuwd wat hij met een rel gaat doen!quote:Op woensdag 16 september 2020 19:32 schreef devzero het volgende:
@:paul mod op ONZZou hij dan eindelijk stoppen met stoken?
Ik durf al niks meer te zeggen.quote:Op woensdag 16 september 2020 19:32 schreef devzero het volgende:
vast nietquote:Op woensdag 16 september 2020 19:32 schreef devzero het volgende:
Nou dat moet ook kunnen. Maar tot op zekere hoogte iig.quote:Op woensdag 16 september 2020 19:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Juist em, beetje dollen moet kunnen. Anders zou ik uit mijn rol vallen.
quote:Op woensdag 16 september 2020 19:33 schreef murp het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon hele reeks achter de schermen zetten
Maar dan ziet niemand dat hij gewonnen heeft en dat is ook weer niet goed voor zijn egoquote:Op woensdag 16 september 2020 19:33 schreef murp het volgende:
[..]
Ik zeg doen!quote:Op woensdag 16 september 2020 19:31 schreef Paul het volgende:
Ohja deze moet ik dus elke dag een uurtje op slot zetten om nr 1 te worden
[..]
ga eens je rotzooi opruimen ipv hier te posten. Hup werken jij!quote:
Ik ben ook een hongerig varken hoorquote:
OH SORRY SNEL WEER OPENquote:Op woensdag 16 september 2020 19:34 schreef moemoe het volgende:
Nou zeg, de oude baggerkliek kan je niet feliciteren als je mijn topic dicht gooit hè @:paul.
Nizzy,mijn onbereikbare liefde.quote:
Hey Nizno.quote:
[..]
quote:Op woensdag 16 september 2020 19:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nizzy,mijn onbereikbare liefde.
quote:
quote:Op woensdag 16 september 2020 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat hij met een rel gaat doen!
tuurlijk wel, aan het einde van de maand weer terug zetten!quote:Op woensdag 16 september 2020 19:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar dan ziet niemand dat hij gewonnen heeft en dat is ook weer niet goed voor zijn ego
omdat jij al designer bent. we wilden jou, maar ja... twee tagjes mag niet meerquote:Op woensdag 16 september 2020 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]Hee murp! Gelijk even een vraagje:
In de naam van alles wat onheilig is: WAAROM?!?!?
quote:Op woensdag 16 september 2020 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]Hee murp! Gelijk even een vraagje:
In de naam van alles wat onheilig is: WAAROM?!?!?
Zit je hier nou te stoken?quote:Op woensdag 16 september 2020 19:35 schreef murp het volgende:
[..]
[..]
tuurlijk wel, aan het einde van de maand weer terug zetten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |