chufi en Justin_Case tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierSPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/Zonder wrijving geen glans![]()
Da's zijn actquote:Op woensdag 16 september 2020 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]Gast, je kunt echt niet tegen een grapje he?
Zonder wrijving geen glans![]()
Klopt!quote:Op woensdag 16 september 2020 17:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier zijn geen acts hoorde ik net.![]()
![]()
Evening peopleWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hmmm... Ik heb een standvastige eet methode. Ik eet gewogen porties.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:16 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik eet wel 1x per week vlees als't kan, maar buiten broodbeleg om (Gebraden gehakt/Kalkoenfilet en leverworst) probeer ik het niet te doen. Geen specifieke reden verder
Vanmiddag nog 360gram Ribeye steak met brood weggewerkt.![]()
![]()
Hey Aloa 🖐🏻quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 16 september 2020 17:37 schreef Rob het volgende:
[..]
Hmmm... Ik heb een standvastige eet methode. Ik eet gewogen porties.
Vanmiddag nog 360gram Ribeye steak met brood weggewerkt.Niiiiiice!
![]()
Hey Lieffie 🥰quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dus
@madam-april
@moemoe
@skysherrif
@dud0r
@wadslak
@Limoentjuh
@Already_in_use
@Nattekat
@Grrrrrrrr