Echt?quote:Op woensdag 16 september 2020 20:01 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Oktober wordt reünie maand in dts
Eens.quote:Op woensdag 16 september 2020 20:01 schreef ToT het volgende:
Nee maar tof voor je, Paul.Heel erg veel succes gewenst de komende tijd!
positieve note gezetquote:Op woensdag 16 september 2020 20:01 schreef ToT het volgende:
Nee maar tof voor je, Paul.Heel erg veel succes gewenst de komende tijd!
Vond het hier niet leuk meer eigenlijk. Maar als het volgende maand echt zo druk gaat worden met de oude users dan ben ik hier 18uur per dagquote:Op woensdag 16 september 2020 20:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hey wel prima, jij bent ook al lang niet hier geweest
TT is een knipperlicht geworden.quote:
Kunnen we het dan "Bocktober" noemen, met een plaatje van een bok in de OP en alleen maar halve liters bockbier klappen tijden het bolcken?quote:Op woensdag 16 september 2020 20:01 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Oktober wordt reünie maand in dts
Volgens mij zag ik hem net hysterisch krijsend naar de uitgang rennen.quote:Op woensdag 16 september 2020 20:02 schreef Paul het volgende:
Waar is SWJ eigenlijk? Zou hij... dan... in shock zijn?
Jaquote:
Net als al zijn relaties?quote:Op woensdag 16 september 2020 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
TT is een knipperlicht geworden.
Dit heb ik met SBE ook vaak.quote:
Corona? Of gestopt/geswitcht?quote:Op woensdag 16 september 2020 20:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vond het hier niet leuk meer eigenlijk. Maar als het volgende maand echt zo druk gaat worden met de oude users dan ben ik hier 18uur per dag![]()
Blij dat ik nog even geen werk heb
quote:Op woensdag 16 september 2020 20:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kunnen we het dan "Bocktober" noemen, met een plaatje van een bok in de OP en alleen maar halve liters bockbier klappen tijden het bolcken?![]()
![]()
We moeten wat tijdens de tweede lockdown hequote:Op woensdag 16 september 2020 20:03 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja
@:Grrrrrrrr
@:noodgang
@:dud0r
@:madam-april
@:limoentjuh
@:already_in_use
@:Dven
En deze misschien:
@:wadslak
@:moemoe
@:skysherrif
Ik schenk zo m'n 3e Brand Bockje in.quote:Op woensdag 16 september 2020 20:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kunnen we het dan "Bocktober" noemen, met een plaatje van een bok in de OP en alleen maar halve liters bockbier klappen tijden het bolcken?![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 september 2020 20:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit heb ik met SBE ook vaak.
Jaquote:Op woensdag 16 september 2020 20:03 schreef noodgang het volgende:
[..]
We moeten wat tijdens de tweede lockdown he
Hebben ze allemaal toegezegd in dat lijstje?quote:Op woensdag 16 september 2020 20:03 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja
En deze misschien:
quote:Op woensdag 16 september 2020 20:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hebben ze allemaal toegezegd in dat lijstje?
Lekker heur. Heb nog geen bocks gekocht maar zal er wel de nodige gaan klappen komende maandquote:Op woensdag 16 september 2020 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik schenk zo m'n 3e Brand Bockje in.
@SuperwormJim hij mentioned mequote:
Tegen Paul als mod is geen lockdown opgewassen!quote:Op woensdag 16 september 2020 20:03 schreef noodgang het volgende:
[..]
Brand dubbelbockquote:Op woensdag 16 september 2020 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik schenk zo m'n 3e Brand Bockje in.
Just another day at the office van een ambtenaarquote:Op woensdag 16 september 2020 20:03 schreef noodgang het volgende:
[..]
Top usersquote:Op woensdag 16 september 2020 20:03 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja
En deze misschien:
Die vergat ik nog jaquote:Op woensdag 16 september 2020 20:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Top users
@:engine @:m1st1g ook nog erbij
Ja zijn nu half geld bij Jumbo.quote:Op woensdag 16 september 2020 20:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lekker heur. Heb nog geen bocks gekocht maar zal er wel de nodige gaan klappen komende maand
Die is hier niet meer, hij heeft ontslag genomen omdat ik zijn collega nu ben. Het spijt me..quote:Op woensdag 16 september 2020 20:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
@:superwormjiM hij mentioned me
Da's wel waar, hoe bevalt jouw ambtenarenleventje?quote:Op woensdag 16 september 2020 20:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Just another day at the office van een ambtenaar
Nee wat andersquote:Op woensdag 16 september 2020 20:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Corona? Of gestopt/geswitcht?
quote:Op woensdag 16 september 2020 20:06 schreef hemarookworst het volgende:
Lol als hdero en aplex weer meedoen gaat deze reeks 100% weer dicht
Maar dan is hij jouw collega toch niet?quote:Op woensdag 16 september 2020 20:05 schreef Paul het volgende:
[..]
Die is hier niet meer, hij heeft ontslag genomen omdat ik zijn collega nu ben. Het spijt me..
Oh moeten jullie weer binnen blijven zo veel mogelijk?quote:Op woensdag 16 september 2020 20:05 schreef kree het volgende:
Owh randstad maatregelen. Nou dit gaat weer fun worden. Omg zeg. Dam'n corona gezeik ben ik allang al zat enzo.
Je kan het nu helemaal vergeten ff om punten te krijgenquote:Op woensdag 16 september 2020 20:06 schreef FreshFruit het volgende:
Niet geslapen nog,dit gaat een lastig nachtje worden.
Klopt, jij gaat mij helpen met ONZ en ik ga @Nikonlover nog voordragenquote:Op woensdag 16 september 2020 20:07 schreef noodgang het volgende:
[..]
Maar dan is hij jouw collega toch niet?
Appartementencomplexquote:Op woensdag 16 september 2020 20:06 schreef hemarookworst het volgende:
Was niks geworden helaas, dus doe andere dingen tussendoor en dan andere pogingen wagen voor ambtenaarquote:Op woensdag 16 september 2020 20:06 schreef noodgang het volgende:
[..]
Da's wel waar, hoe bevalt jouw ambtenarenleventje?
Ik vind het ook een beetje raar om ineens allerlei mensen er ineens erbij te roepen.quote:Op woensdag 16 september 2020 20:06 schreef hemarookworst het volgende:
quote:Op woensdag 16 september 2020 20:07 schreef Paul het volgende:
[..]
Klopt, jij gaat mij helpen met ONZ en ik ga @:nikonlover nog voordragen
Ik wil de return van streepje!quote:Op woensdag 16 september 2020 20:06 schreef hemarookworst het volgende:
Laters, fijne avond.quote:
Ah, da's jammer. Waarschijnlijk nog teveel competenties, dat komt wel goed hoor!!quote:Op woensdag 16 september 2020 20:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Was niks geworden helaas, dus doe andere dingen tussendoor en dan andere pogingen wagen voor ambtenaar
Geen flauw idee maar lijkt erop dat er hier meer maatregelen komen nu in de randstad. Dam'n dacht nu wel over maar omdat iedereen zich nu gaat laten testen slaat de meter uit bij de regering enzo weer. Gaan we weer.quote:Op woensdag 16 september 2020 20:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Oh moeten jullie weer binnen blijven zo veel mogelijk?
quote:Op woensdag 16 september 2020 20:07 schreef noodgang het volgende:
[..]
Appartementencomplex![]()
Dan moet Martin ook een pilsie komen drinken
Probeer om in een kantoor te komen werken waar ze een balustrade hebben!quote:Op woensdag 16 september 2020 20:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Was niks geworden helaas, dus doe andere dingen tussendoor en dan andere pogingen wagen voor ambtenaar
@Filosoofertquote:Op woensdag 16 september 2020 20:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
En filo maar weet niet wat zijn username precies is.
@:flippingcoin zeehondenfluisteraar
Die 1000 halen lijkt een onhaalbare grens Dot,maar ik blijf vrolijk.quote:Op woensdag 16 september 2020 20:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan het nu helemaal vergeten ff om punten te krijgen
Deze had ik bewaard m'n jongen. Kom maar met die namenquote:
Flip ook jaquote:Op woensdag 16 september 2020 20:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Waarom nu dan niet even een dutje doenquote:Op woensdag 16 september 2020 20:06 schreef FreshFruit het volgende:
Niet geslapen nog,dit gaat een lastig nachtje worden.
Ik was het niet.quote:Op woensdag 16 september 2020 20:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Deze had ik bewaard m'n jongen. Kom maar met die namen
Met alles wat je zei werd niet serieus genomen.quote:Op woensdag 16 september 2020 20:08 schreef Paul het volgende:
Hee maar ik had afgelopen dagen allemaal hints hier gepost
ONZ / [ronde 33] Het dodetopicspel #7631 Koffie
ONZ / [ronde 33] Het dodetopicspel #7631 Koffie
ONZ / [ronde 33] Het dodetopicspel #7632 Time for a change
ONZ / [ronde 33] Het dodetopicspel #7645 wist niet
ONZ / [ronde 33] Het dodetopicspel #7650 Mevrouw HaagseGod
Anders ik welquote:Op woensdag 16 september 2020 20:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die 1000 halen lijkt een onhaalbare grens Dot,maar ik blijf vrolijk.
En vind het echt leuk dat ze volgende maand er zijn.
Blijf het jammer voor je vinden. Slaat nergens opquote:Op woensdag 16 september 2020 20:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dah hedde gij maar mooi geregeld.quote:
Te vroeg wakker geworden tijdens mijn slaap assessmentquote:Op woensdag 16 september 2020 20:08 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ah, da's jammer. Waarschijnlijk nog teveel competenties, dat komt wel goed hoor!!
Doe ik gewoon evenquote:Op woensdag 16 september 2020 20:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dah hedde gij maar mooi geregeld.
Ja, die is tricky inderdaad. Het vergt best wat oefening non met zoveel koffie nog de hele dag te slapenquote:Op woensdag 16 september 2020 20:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Te vroeg wakker geworden tijdens mijn slaap assessment
Kan ik punten doneren?quote:Op woensdag 16 september 2020 20:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Komt wel goed hoor.quote:Op woensdag 16 september 2020 20:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blijf het jammer voor je vinden. Slaat nergens op
Die zit tegenwoordig op de traktor en trekt regelmatig koeien af.quote:Op woensdag 16 september 2020 20:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah ja![]()
Ik vind het nu al leuk
Wereldgozerquote:Op woensdag 16 september 2020 20:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja leuke user![]()
@:I was ook keigoed in dit spelBenieuwd hoe het met hem gaat.
wat is er loos moentjuhgod?quote:Op woensdag 16 september 2020 20:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Pas maar op, dadelijk komt @Nattekat ook nogquote:Op woensdag 16 september 2020 20:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah ja![]()
Ik vind het nu al leuk
We doen even eenquote:
Flippieeeeequote:Op woensdag 16 september 2020 20:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
wat is er loos moentjuhgod?
Laat maar komen! BLOK DIE KAT!1!!1quote:Op woensdag 16 september 2020 20:13 schreef noodgang het volgende:
[..]
Pas maar op, dadelijk komt @:nattekat ook nog
Ja @mario390 was op het strand.quote:
Jaaaa papoeaatjequote:Op woensdag 16 september 2020 20:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Er komt een hele grote reünie aan in oktoberquote:Op woensdag 16 september 2020 20:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Da's zeker waarquote:Op woensdag 16 september 2020 20:11 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja, die is tricky inderdaad. Het vergt best wat oefening non met zoveel koffie nog de hele dag te slapen
Heyquote:
Die twee zijn pas ergquote:Op woensdag 16 september 2020 20:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wil de return van streepje!
Moenquote:Op woensdag 16 september 2020 20:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heyjij hoort er ook bij ja
![]()
Toen je hier pas kwam meeposten ging je keihardje had makkelijk kunnen Winnen
Het gemis van Mark zal groot zijn (rip)quote:Op woensdag 16 september 2020 20:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 16 september 2020 20:15 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Er komt een hele grote reünie aan in oktober
Ja misschien wel papoeatjes heb nu weer wat meer tijd.quote:Op woensdag 16 september 2020 20:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
![]()
Gouden tijden jaquote:Op woensdag 16 september 2020 20:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 16 september 2020 20:16 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Het gemis van Mark zal groot zijn (rip)
Nattekat vs mistigquote:Op woensdag 16 september 2020 20:13 schreef noodgang het volgende:
[..]
Pas maar op, dadelijk komt @:nattekat ook nog
WIST JE NOG DAT HIJ DE HELE NACHT OP BLEEF????quote:
G E N O Tquote:Op woensdag 16 september 2020 20:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[..]
Ja misschien wel papoeatjes heb nu weer wat meer tijd.
Da's wel een goed ideequote:Op woensdag 16 september 2020 20:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Probeer om in een kantoor te komen werken waar ze een balustrade hebben!
gaat wel hard hierquote:
/ban @Katbotquote:Op woensdag 16 september 2020 20:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nattekat vs mistig![]()
Jammer dat Homijn anoniem is gegaan.dat was ook lachen homijnbot vs katbot.
En Homijn vs @:naatje1
Hij leest vast met een grote glimlach mee.quote:Op woensdag 16 september 2020 20:16 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
blijft triest ja.quote:Op woensdag 16 september 2020 20:16 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat is gewoon knapquote:Op woensdag 16 september 2020 20:17 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
WIST JE NOG DAT HIJ DE HELE NACHT OP BLEEF????
HAD IE 0 PUNTEN![]()
![]()
NUL PUNTEN![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 september 2020 20:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij leest vast met een grote glimlach mee.
Mooie tijden waren datquote:Op woensdag 16 september 2020 20:17 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
HAD IE 0 PUNTEN![]()
![]()
NUL PUNTEN![]()
![]()
ja maar ben oud geworden hou dat allemaal niet meer bij zo rapquote:
Denk dat hij een tv heeft met doorlopend ajax-tv.quote:Op woensdag 16 september 2020 20:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij leest vast met een grote glimlach mee.
quote:Op woensdag 16 september 2020 20:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
blijft triest ja.
misschien bolkt die nog in de hemel met wat mayonaise
NUL! (0) PUNTEN! (...)quote:Op woensdag 16 september 2020 20:17 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
HAD IE 0 PUNTEN![]()
![]()
NUL PUNTEN![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 16 september 2020 20:19 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Denk dat hij een tv heeft met doorlopend ajax-tv.
Ja, ik weet zelf niet eens hoe ik dat doe. Zal wel talent zijn ofzoquote:Op woensdag 16 september 2020 20:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Op een of andere manier win jij toch wel!!![]()
Niemand die een kans maakt tegen noodgang.
Als het zo gaat als nu wordt het een puntarme maand jaquote:Op woensdag 16 september 2020 20:19 schreef hemarookworst het volgende:
Allemaal 0 punten als oude garde gaat meedoen
MOOIquote:Op woensdag 16 september 2020 20:19 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja alles is weer goed met de kleine
Een hele maand zonder punten zou ook wel een hele prestatie zijnquote:Op woensdag 16 september 2020 20:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als het zo gaat als nu wordt het een puntarme maand ja
quote:Op woensdag 16 september 2020 20:20 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja, ik weet zelf niet eens hoe ik dat doe. Zal wel talent zijn ofzo
Je hebt altijd de downtime nog.quote:Op woensdag 16 september 2020 20:21 schreef noodgang het volgende:
[..]
Een hele maand zonder punten zou ook wel een hele prestatie zijn
Klinkt als mijquote:Op woensdag 16 september 2020 20:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]toptalent om te hebben wel. Dts winnen zonder er wat voor te doen
Mogen we dat nog zo noemen, is het niet meer een kansentijd?quote:Op woensdag 16 september 2020 20:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je hebt altijd de downtime nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |