Echt?quote:Op woensdag 16 september 2020 20:01 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Oktober wordt reünie maand in dts

Eens.quote:Op woensdag 16 september 2020 20:01 schreef ToT het volgende:
Nee maar tof voor je, Paul.Heel erg veel succes gewenst de komende tijd!

positieve note gezetquote:Op woensdag 16 september 2020 20:01 schreef ToT het volgende:
Nee maar tof voor je, Paul.Heel erg veel succes gewenst de komende tijd!

Vond het hier niet leuk meer eigenlijk. Maar als het volgende maand echt zo druk gaat worden met de oude users dan ben ik hier 18uur per dagquote:Op woensdag 16 september 2020 20:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hey wel prima, jij bent ook al lang niet hier geweest

TT is een knipperlicht geworden.quote:

Kunnen we het dan "Bocktober" noemen, met een plaatje van een bok in de OP en alleen maar halve liters bockbier klappen tijden het bolcken?quote:Op woensdag 16 september 2020 20:01 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Oktober wordt reünie maand in dts

Volgens mij zag ik hem net hysterisch krijsend naar de uitgang rennen.quote:Op woensdag 16 september 2020 20:02 schreef Paul het volgende:
Waar is SWJ eigenlijk? Zou hij... dan... in shock zijn?

Jaquote:

Net als al zijn relaties?quote:Op woensdag 16 september 2020 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
TT is een knipperlicht geworden.

Dit heb ik met SBE ook vaak.quote:

Corona? Of gestopt/geswitcht?quote:Op woensdag 16 september 2020 20:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vond het hier niet leuk meer eigenlijk. Maar als het volgende maand echt zo druk gaat worden met de oude users dan ben ik hier 18uur per dag![]()
Blij dat ik nog even geen werk heb

quote:Op woensdag 16 september 2020 20:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kunnen we het dan "Bocktober" noemen, met een plaatje van een bok in de OP en alleen maar halve liters bockbier klappen tijden het bolcken?![]()
![]()

We moeten wat tijdens de tweede lockdown hequote:Op woensdag 16 september 2020 20:03 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja
@:Grrrrrrrr
@:noodgang
@:dud0r
@:madam-april
@:limoentjuh
@:already_in_use
@:Dven
En deze misschien:
@:wadslak
@:moemoe
@:skysherrif

Ik schenk zo m'n 3e Brand Bockje in.quote:Op woensdag 16 september 2020 20:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kunnen we het dan "Bocktober" noemen, met een plaatje van een bok in de OP en alleen maar halve liters bockbier klappen tijden het bolcken?![]()
![]()

quote:Op woensdag 16 september 2020 20:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit heb ik met SBE ook vaak.

Jaquote:Op woensdag 16 september 2020 20:03 schreef noodgang het volgende:
[..]
We moeten wat tijdens de tweede lockdown he

Hebben ze allemaal toegezegd in dat lijstje?quote:Op woensdag 16 september 2020 20:03 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja
@:Grrrrrrrr
@:noodgang
@:dud0r
@:madam-april
@:limoentjuh
@:already_in_use
@:Dven
En deze misschien:
@:wadslak
@:moemoe
@:skysherrif

quote:Op woensdag 16 september 2020 20:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hebben ze allemaal toegezegd in dat lijstje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |