SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierSPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
lFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
MrsL.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een singles avond![]()
Paul, dat soort dingen, net als dat hele speed-daten is zó geforceerd.
Laat die shit gewoon gebeuren.
Die meid waar ik laatst mee appte die leerde ik kennen via een datingsite en dat is een gekkieDus dat hoeft voor mij niet meer. Gewoon lekker met iemand de kroeg in, wie weet kom je iemand tegen.
![]()
quote:
"Hello, my name is Olga! I like wild and steamy sex, all night long. I also like hamsters and men who keep lists of online riots. And yellow swimming trunks really turn me on, da! And my father always said 'Hee!' when he was swinging his axe against a tree so a man who uses that word often must be very masculine and STRONG!"![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:15 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Hello, my name is Olga! I like wild and steamy sex, all night long. I also like hamsters and men who keep lists of online riots. And yellow swimming trunks really turn me on, da! And my father always said 'Hee!' when he was swinging his axe against a tree so a man who uses that word often must be very masculine and STRONG!"![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga even stuk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Alleen die tandjes er nog uit voor alle veiligheid.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:15 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Hello, my name is Olga! I like wild and steamy sex, all night long. I also like hamsters and men who keep lists of online riots. And yellow swimming trunks really turn me on, da! And my father always said 'Hee!' when he was swinging his axe against a tree so a man who uses that word often must be very masculine and STRONG!"
Zo steek ik hem er niet in.![]()
Ik poseer nog liever naakt dan dat ik zo'n vod aan zou trekkenquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit is Paul z'n gele zwembroek, die hij van een andere FOK!ker heeft gekregen toen die stopte op het forum te komen.
[ afbeelding ]
Hier door @:DJMO geshowd!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:15 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee nee, hier gaan we heen:quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:15 schreef DeBraad het volgende:
Een singles avond![]()
Paul, dat soort dingen, net als dat hele speed-daten is zó geforceerd.
Laat die shit gewoon gebeuren.
Die meid waar ik laatst mee appte die leerde ik kennen via een datingsite en dat is een gekkieDus dat hoeft voor mij niet meer. Gewoon lekker met iemand de kroeg in, wie weet kom je iemand tegen.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik poseer nog liever naakt dan dat ik zo'n vod aan zou trekken![]()
![]()
![]()
Succesquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee nee, hier gaan we heen:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee nee, hier gaan we heen:
[ afbeelding ]
"Hello, my name is Min Ching Ping and I'm horny!"![]()
Vreselijkquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:19 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Hello, my name is Min Ching Ping and I'm horny!"![]()
![]()
![]()
![]()
Goedemorgen,nog even de groetjes aan je collega en bedankt voor de terugkoppeling.Hij had een mention van jou gehad.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik poseer nog liever naakt dan dat ik zo'n vod aan zou trekken
Heb ik gedaanquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:21 schreef Jippie het volgende:
[..]
Snap ook niet dat @:Paul jou door zijn handen heeft laten glippen!
Eej Jippie
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Love you long time.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:19 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Hello, my name is Min Ching Ping and I'm horny!"“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:21 schreef Jippie het volgende:
[..]
Snap ook niet dat @:Paul jou door zijn handen heeft laten glippen!
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Paul is te glibberigquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:21 schreef Jippie het volgende:
[..]
Snap ook niet dat @:Paul jou door zijn handen heeft laten glippen!![]()
![]()
Die hoorn went vanzelf.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach Paul moet niet te kieskeurig zijn he!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ach arm menshjad een gebit in moeten hebben..quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:19 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Hello, my name is Min Ching Ping and I'm horny!"Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Hij is nog niet klaar voor verkeren denk ik..quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:22 schreef Jippie het volgende:
[..]
Maar vanwege zijn gedrag toch? Hij had zuiniger op jou moeten zijn"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Kut, daar had ik ook nog een photoshopje van gemaakt in één of ander topic, maar ik weet niet meer welke.quote:
Was ook een Aziatische schone op hoge leeftijd die dat zei!
Zat in een bootje, verkocht eten en daar had ik iets mee gephotoshopt. Verkocht iets van stierenkloten of zo.![]()
Lekker een hoorn in je navel als ze je pijpt.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Spannend!quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:15 schreef Paul het volgende:
Time for a change. Binnenkort wordt alles anders.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker een hoorn in je navel als ze je pijpt.![]()
![]()
Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Kut, daar had ik ook nog een photoshopje van gemaakt in één of ander topic, maar ik weet niet meer welke.
Was ook een Aziatische schone op hoge leeftijd die dat zei!
Zat in een bootje, verkocht eten en daar had ik iets mee gephotoshopt. Verkocht iets van stierenkloten of zo.
quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker een hoorn in je navel als ze je pijpt.
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |