Precies, voldoende personeel was al voor Corona een issue.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou nog voldoende personeel vinden en we zijn klaar voor de volgende golf
Dit was een serie waar ze alles lieten zien van binnenkomst, het vertellen dat ze de ic op moesten niet wisten of ze er uit zouden komen. de verzorging en het er weer uitkomenquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb idd wel eens filmpjes enzo gezien van tijdens de 1e golf.
Gaat niks veranderen met dit kabinet.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:44 schreef Jippie het volgende:
[..]
Precies, voldoende personeel was al voor Corona een issue.
Dotquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, doe je wel zachtjes dan
Ik heb helaas geen videolandquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit was een serie waar ze alles lieten zien van binnenkomst, het vertellen dat ze de ic op moesten niet wisten of ze er uit zouden komen. de verzorging en het er weer uitkomen
Heb echt met tranen over mijn wangen deze serie zitten kijken. Ik vond hem heftig
Geen zwemmen vandaag dus Paul. Wat ga je nu doen?quote:
quote:
Hey Ferrousquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit was een serie waar ze alles lieten zien van binnenkomst, het vertellen dat ze de ic op moesten niet wisten of ze er uit zouden komen. de verzorging en het er weer uitkomen
Heb echt met tranen over mijn wangen deze serie zitten kijken. Ik vond hem heftig
Gommers moet het van zijn charisma hebben, hij heeft een licht 'spraakgebrek' maar als die man aan het woord is.... Ik werp mij zo aan zijn voeten..quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik bedoel zo'n stock-foto voor reclames enzo!
Jammer, misschien komt het een keer op You tube hier is wel een heel klein stukjequote:
geile zwembroek?quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:46 schreef Paul het volgende:
Ik ga zo zwemmen met @:Sundaze ze doet een paarse bikini aan
Ik gele zwembroek
gele kleurquote:
Ferrous.quote:
Ja denk ik ook. Als mensen straks weer meer binnen zitten en bij elkaar gaan kruipen dan gaat het fout.quote:
A gezellig, je hebt gelijk de nieuwe gestrikt. Nou veel plezier paulquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:46 schreef Paul het volgende:
Ik gele zwembroek
quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[ afbeelding ]
gele zwembroek
Vanavond ff kijkenquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer, misschien komt het een keer op You tube hier is wel een heel klein stukje
Ze zei NEE.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A gezellig, je hebt gelijk de nieuwe gestrikt. Nou veel plezier paul
quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:47 schreef Jippie het volgende:
[..]
Gommers moet het van zijn charisma hebben, hij heeft een licht 'spraakgebrek' maar als die man aan het woord is.... Ik werp mij zo aan zijn voeten..
quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[ afbeelding ]
gele zwembroek
Is maar een klein stukje hoor, maar deze vrouw is wel helemaal gevolgdquote:
Nieuwe vriendin?quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:46 schreef Paul het volgende:
Ik gele zwembroek
quote:
Een vriend,iemand van de sportpage.quote:
999 is ook 999quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat zei jou
Nog even de 900 aantikken,dan ga ik slapen.
Oeps, staat Paul straks met zijn gele zwembroekje voor niets te wachtenquote:
HUHHHHHHHHHHH ZE IS TOCH EEN VROUWquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een vriend,iemand van de sportpage.
quote:
Dit is Paul z'n gele zwembroek, die hij van een andere FOK!ker heeft gekregen toen die stopte op het forum te komen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[ afbeelding ]
gele zwembroek
Ze zei geen nee hoor, ze zei ja/neequote:Op dinsdag 15 september 2020 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps, staat Paul straks met zijn gele zwembroekje voor niets te wachten
O dacht ook dat het een vrouw was, en net pas lidquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een vriend,iemand van de sportpage.
Zwem jij zo verleidelijk dan?quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:51 schreef Paul het volgende:
[..]ze twijfelde nog, maar als we hebben gezwommen komt het wel goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |