Mja, daar word ik dan weer niet super enthousiast van. Als ik die garage zo zie naast dat super toffe huis.quote:Op donderdag 31 december 2020 13:24 schreef Leandra het volgende:
Ik zag pas een huis met een redelijk aparte dakvorm, geen mansarde maar aan 4 kanten, en daar hebben ze jaren later een garage naast gebouwd waarvan het dak net anders is.
Ik zat me al af te vragen wat dat deed voor het totaalplaatje.
Hopelijk een werkende link bij het praatje:
https://maps.app.goo.gl/kydgSg7xh82ARweV8
Wij hebben een houten buitenschil, de onderste halve meter is een stenen muurtje en daarboven verticaal geplaatste larix schaaldelen. Eénmaal in de bruinoleum gezet. Goed overstek van het dak erboven.quote:Op donderdag 31 december 2020 13:25 schreef bleiblei het volgende:
Elke paar jaar een een 150m2 aan houten beplanking opnieuw in de beits of lak zetten is geen doen.
Oh, das wel goed nieuws! Voordeel van zo een opbouw is dat het ook al gauw een halve meter muur scheelt als je een zekere isolatiewaarde wil halen. En dat is ook wel.een flinke winquote:Op donderdag 31 december 2020 13:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Wij hebben een houten buitenschil, de onderste halve meter is een stenen muurtje en daarboven verticaal geplaatste larix schaaldelen. Eénmaal in de bruinoleum gezet. Goed overstek van het dak erboven.
Dat staat er nu een jaar of 13 en daar hoeven we komende jaren nog niks aan te doen.
Mwah, mooi is wat anders denk ik...quote:Op donderdag 31 december 2020 13:24 schreef Leandra het volgende:
Ik zag pas een huis met een redelijk aparte dakvorm, geen mansarde maar aan 4 kanten, en daar hebben ze jaren later een garage naast gebouwd waarvan het dak net anders is.
Ik zat me al af te vragen wat dat deed voor het totaalplaatje.
Hopelijk een werkende link bij het praatje:
https://maps.app.goo.gl/kydgSg7xh82ARweV8
Maar ja, zoiets heb ik al een keer gebouwd. En das ook zo saai om weer zoiets neer te zettenquote:Op donderdag 31 december 2020 13:59 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Mwah, mooi is wat anders denk ik...
Als houtskeletbouw echt onderhoudsarm is dan past denk ik zoiets beter in de tuin.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een Frans statoiletquote:Op dinsdag 18 april 2023 22:04 schreef bleiblei het volgende:
Oh, en een sneakpeak... Dit is hoe onze wc beneden er nu uit ziet:
[ afbeelding ]
En boven is het niet heel veel beter. Maar! Ze gaan wel vet worden
. Wat minder standaard zeg maar. Zoals het hoort bij ons
.
Mooie ruimte. Blijft deze zo groot?quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:04 schreef bleiblei het volgende:
Oh, en een sneakpeak... Dit is hoe onze wc beneden er nu uit ziet:
[ afbeelding ]
En boven is het niet heel veel beter. Maar! Ze gaan wel vet worden
. Wat minder standaard zeg maar. Zoals het hoort bij ons
.
Er komt wel weer een muur + deur in, maar de toiletruimte wordt bij benadering 1.65x1.80. Dat is lekker groot, maar je kan er geen yoga in doen.quote:Op woensdag 19 april 2023 06:33 schreef Essebes het volgende:
[..]
Mooie ruimte. Blijft deze zo groot?
quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:04 schreef bleiblei het volgende:
Maar! Ze gaan wel vet worden. Wat minder standaard zeg maar. Zoals het hoort bij ons
.
Muur + deur bij het toilet is toch wel erg standaard hoor...quote:Op woensdag 19 april 2023 08:01 schreef SQ het volgende:
Er komt wel weer een muur + deur in, maar de toiletruimte wordt bij benadering 1.65x1.80. Dat is lekker groot, maar je kan er geen yoga in doen.
Haha nee beide toiletten worden echt COMPLEET andersquote:Op woensdag 19 april 2023 11:03 schreef Shandaly het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben benieuwd!! Passend bij de badkamer?
[..]
Muur + deur bij het toilet is toch wel erg standaard hoor...![]()
Die tuin!!!💗
Huh, hoe is de laatste update van eind 2020. Waar is die 2 jaar geblevenquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:46 schreef bleiblei het volgende:
Nou, kickerdekick. Bloed kruipt toch waar het niet gaan kan.
Ik denk 2 jaar, want jouw jongste was echt nog newborn toen.quote:Op woensdag 19 april 2023 11:29 schreef Tink89 het volgende:
Jouw tuin <3 was echt heerlijk vorig jaar daar even te zitten met de kindjes. Of is het alweer twee jaar geleden? Time flies...
Anyway: blij met de updates en heel benieuwd naar de wc!
En ik stem voor een bbq met alle trouwe volgers ;-)
Eckte VT-wonen thema'squote:Op woensdag 19 april 2023 11:08 schreef SQ het volgende:
[..]
Haha nee beide toiletten worden echt COMPLEET anders
Stijl beneden: rijksmuseum
Stijl boven: zonnig modern
Frans, ben jij het?quote:Op woensdag 19 april 2023 12:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Eckte VT-wonen thema's
Museum-chic en Modern-Summer
Heel gaaf! Zelf gemaakt?quote:Op woensdag 19 april 2023 13:42 schreef SQ het volgende:
Klopt, de moestuin is van vorig jaar, de foto's hierboven zijn van zomer 2021.
De schommel is ook van vorig jaar:
[ afbeelding ]
(Live view want ik zit heerlijk in het lentezonnetje)
Wat denk jequote:
Dan zou François juist op het toilet tot zijn recht komen natuurlijkquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:31 schreef Molo het volgende:
François kijkt alsof ie net een ongelukje heeft gehad.
Plus: Willem
Tevens tof idee!
Zijn achternaam is ook heel passend, maar vind Willem gewoon meer een baasquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dan zou François juist op het toilet tot zijn recht komen natuurlijk
Willem gestemd trouwens
Jep, maar misschien heb ik spontaan 'schijt' aan de uitkomstquote:
Ook een oude meester, lekker vunzig tintjequote:Op vrijdag 21 april 2023 21:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jep, maar misschien heb ik spontaan schijt aan de uitkomst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |