Maar ja, zoiets heb ik al een keer gebouwd. En das ook zo saai om weer zoiets neer te zettenquote:Op donderdag 31 december 2020 13:59 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Mwah, mooi is wat anders denk ik...
Als houtskeletbouw echt onderhoudsarm is dan past denk ik zoiets beter in de tuin.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een Frans statoiletquote:Op dinsdag 18 april 2023 22:04 schreef bleiblei het volgende:
Oh, en een sneakpeak... Dit is hoe onze wc beneden er nu uit ziet:
[ afbeelding ]
En boven is het niet heel veel beter. Maar! Ze gaan wel vet worden
. Wat minder standaard zeg maar. Zoals het hoort bij ons
.
Mooie ruimte. Blijft deze zo groot?quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:04 schreef bleiblei het volgende:
Oh, en een sneakpeak... Dit is hoe onze wc beneden er nu uit ziet:
[ afbeelding ]
En boven is het niet heel veel beter. Maar! Ze gaan wel vet worden
. Wat minder standaard zeg maar. Zoals het hoort bij ons
.
Er komt wel weer een muur + deur in, maar de toiletruimte wordt bij benadering 1.65x1.80. Dat is lekker groot, maar je kan er geen yoga in doen.quote:Op woensdag 19 april 2023 06:33 schreef Essebes het volgende:
[..]
Mooie ruimte. Blijft deze zo groot?
quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:04 schreef bleiblei het volgende:
Maar! Ze gaan wel vet worden. Wat minder standaard zeg maar. Zoals het hoort bij ons
.
Muur + deur bij het toilet is toch wel erg standaard hoor...quote:Op woensdag 19 april 2023 08:01 schreef SQ het volgende:
Er komt wel weer een muur + deur in, maar de toiletruimte wordt bij benadering 1.65x1.80. Dat is lekker groot, maar je kan er geen yoga in doen.
Haha nee beide toiletten worden echt COMPLEET andersquote:Op woensdag 19 april 2023 11:03 schreef Shandaly het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben benieuwd!! Passend bij de badkamer?
[..]
Muur + deur bij het toilet is toch wel erg standaard hoor...![]()
Die tuin!!!💗
Huh, hoe is de laatste update van eind 2020. Waar is die 2 jaar geblevenquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:46 schreef bleiblei het volgende:
Nou, kickerdekick. Bloed kruipt toch waar het niet gaan kan.
Ik denk 2 jaar, want jouw jongste was echt nog newborn toen.quote:Op woensdag 19 april 2023 11:29 schreef Tink89 het volgende:
Jouw tuin <3 was echt heerlijk vorig jaar daar even te zitten met de kindjes. Of is het alweer twee jaar geleden? Time flies...
Anyway: blij met de updates en heel benieuwd naar de wc!
En ik stem voor een bbq met alle trouwe volgers ;-)
Eckte VT-wonen thema'squote:Op woensdag 19 april 2023 11:08 schreef SQ het volgende:
[..]
Haha nee beide toiletten worden echt COMPLEET anders
Stijl beneden: rijksmuseum
Stijl boven: zonnig modern
Frans, ben jij het?quote:Op woensdag 19 april 2023 12:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Eckte VT-wonen thema's
Museum-chic en Modern-Summer
Heel gaaf! Zelf gemaakt?quote:Op woensdag 19 april 2023 13:42 schreef SQ het volgende:
Klopt, de moestuin is van vorig jaar, de foto's hierboven zijn van zomer 2021.
De schommel is ook van vorig jaar:
[ afbeelding ]
(Live view want ik zit heerlijk in het lentezonnetje)
Wat denk jequote:
Dan zou François juist op het toilet tot zijn recht komen natuurlijkquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:31 schreef Molo het volgende:
François kijkt alsof ie net een ongelukje heeft gehad.
Plus: Willem
Tevens tof idee!
Zijn achternaam is ook heel passend, maar vind Willem gewoon meer een baasquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dan zou François juist op het toilet tot zijn recht komen natuurlijk
Willem gestemd trouwens
Jep, maar misschien heb ik spontaan 'schijt' aan de uitkomstquote:
Ook een oude meester, lekker vunzig tintjequote:Op vrijdag 21 april 2023 21:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jep, maar misschien heb ik spontaan schijt aan de uitkomst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |