Ze blijft mij verbazen.quote:Op maandag 14 september 2020 19:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je weet nog geen 10% van wat moemoe allemaal kan!
Ik heb geen editrechten meer. Sorry.quote:Op maandag 14 september 2020 15:46 schreef kree het volgende:
[..]
Oeh wat irritant en gaat topic dicht lol
Nee het is handmatig ik heb ze toegevoegd voor het merendeel iig en samen met @:DJMO die er is als backup met bewerk rechten ervan. Ook als mod denk dan maar ik kwam zo op het idee en djmo ging er samen in mee. Vindt t nog steeds een leuk idee. Maar hij is beetje stil gevallen onderhand mss max wie willen zeggen bereikt
Maar is niet automatisch hangt puur af van wat mensen opgeven of willen wijzigen
Haagsie = botjes gebruikenquote:Op maandag 14 september 2020 19:34 schreef Paul het volgende:
DTS-woordenboek:
Man3= man man man
Bolken= blocken (geen idee wie dat verzonnen heeft hee)
Wat nog meer?
Bbq al weer klaar?quote:
Messi mag ook niet weg onder 700 Mioquote:Op maandag 14 september 2020 19:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
en wat ik nu luisterte ,bayern geben hem niet vrij deze jaar niet onder 60 mio.
ja maar dat is en utopische summequote:Op maandag 14 september 2020 19:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Messi mag ook niet weg onder 700 Mio
quote:
ik ga niet over sport. moet je bij @heywoodu zijn.quote:Op maandag 14 september 2020 09:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moet je even aan @:DJMO vragen.
quote:Op maandag 14 september 2020 19:42 schreef chufi het volgende:
Je kunt ook gewoon het bestand met gifjes posten , kunnen we zelf uitzoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |