SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierSPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ProostWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er blijven records sneuvelenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oeh wat irritant en gaat topic dicht lolquote:Op maandag 14 september 2020 15:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En mensen die op anoniem gaan worden er automatisch uit gegooid of moet je dat ook handmatig doen?
Nee het is handmatig ik heb ze toegevoegd voor het merendeel iig en samen met @DJMO die er is als backup met bewerk rechten ervan. Ook als mod denk dan maar ik kwam zo op het idee en djmo ging er samen in mee. Vindt t nog steeds een leuk idee. Maar hij is beetje stil gevallen onderhand mss max wie willen zeggen bereikt
Maar is niet automatisch hangt puur af van wat mensen opgeven of willen wijzigenDo what you love, love what you do!![]()
Is een keertje wat andersquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat wordt voorlopig geen sneeuwpop maken.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Denk het ook nietquote:Op maandag 14 september 2020 15:47 schreef Superbadeendje het volgende:
Dat wordt voorlopig geen sneeuwpop maken.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ga ik toch sowieso niet meer meemaken denk ik. Sneeuw wel, maar zoveel om er een SNEEUWPOP van te maken...quote:Op maandag 14 september 2020 15:47 schreef Superbadeendje het volgende:
Dat wordt voorlopig geen sneeuwpop maken.Zonder wrijving geen glans![]()
Ik begin al honger te krijgen.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
bbqen met de kerst i.p.v. gourmettenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 14 september 2020 15:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
bbqen met de kerst i.p.v. gourmetten
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ga je toch even iets eten..quote:Op maandag 14 september 2020 15:48 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik begin al honger te krijgen."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wel leuk, en dan beetje nep sneeuw op tafel leggenquote:Op maandag 14 september 2020 15:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
bbqen met de kerst i.p.v. gourmetten
Wat let je?quote:Op maandag 14 september 2020 15:48 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik begin al honger te krijgen.Zonder wrijving geen glans![]()
We hadden vroeger Amerikanen als buren en die BBq'den altijd. Wat voor weer het was maakte niet uit.quote:Op maandag 14 september 2020 15:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wel leuk, en dan beetje nep sneeuw op tafel leggenActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik heb liever een kerst met een flinke berg sneeuwquote:Op maandag 14 september 2020 15:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wel leuk, en dan beetje nep sneeuw op tafel leggen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar in het café is vaak gezelliger als er niemand bij mij thuis kan komenquote:Op maandag 14 september 2020 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey lief konijntje, bier kan je ook thuis drinken als het café niet meer kan
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Die zijn daar wel groot fan van iddquote:Op maandag 14 september 2020 15:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We hadden vroeger Amerikanen als buren en die BBq'den altijd. Wat voor weer het was maakte niet uit.
Maar in Amerika is ook lekker weer met kerst
Dat ligt er aan waar je in Amerika zit.quote:Op maandag 14 september 2020 15:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die zijn daar wel groot fan van idd
Maar in Amerika is ook lekker weer met kerst
Maar hoe moet het dan met de most wonderfull time of the yearquote:Op maandag 14 september 2020 15:53 schreef Justin_Case het volgende:
Wat mij betreft schaffen ze kerst af![]()
![]()
Dat geldt dan voor suikerfeestquote:Op maandag 14 september 2020 15:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar hoe moet het dan met de most wonderfull time of the year![]()
Zonder wrijving geen glans![]()
Maar Zwarte Piet moet blijven.
Hoax, Carnaval is dan de beste tijd van het jaarquote:Op maandag 14 september 2020 15:54 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat geldt dan voor suikerfeest
Carnaval is stomquote:Op maandag 14 september 2020 15:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoax, Carnaval is dan de beste tijd van het jaar"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:
Een hoop mensen die een week lang lol hebben en uiterst vrolijk zijn. Hoe kan dat stom zijnquote:
Ja toptijd van het jaar ineens moeten we allemaal gezellig met elkaar gaan doen. Lolquote:Op maandag 14 september 2020 15:53 schreef Justin_Case het volgende:
Wat mij betreft schaffen ze kerst afDo what you love, love what you do!![]()
Dat is ook weer waar. Ben je er gelijk ffkes uitquote:Op maandag 14 september 2020 15:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar in het café is vaak gezelliger als er niemand bij mij thuis kan komenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Omdat het vaak om alleen maar zuipen gaatquote:Op maandag 14 september 2020 15:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een hoop mensen die een week lang lol hebben en uiterst vrolijk zijn. Hoe kan dat stom zijn
Wmb ook maar denk dat we die tijd voorbij zijn. Gaat weg.quote:Op maandag 14 september 2020 15:55 schreef Superbadeendje het volgende:
Maar Zwarte Piet moet blijven.Do what you love, love what you do!![]()
Alaafquote:Op maandag 14 september 2020 15:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoax, Carnaval is dan de beste tijd van het jaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan moet je ook geen carnaval in Brabant gaan vierenquote:Op maandag 14 september 2020 15:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Omdat het vaak om alleen maar zuipen gaat
Preciesquote:Op maandag 14 september 2020 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Ben je er gelijk ffkes uit
Idd.quote:Op maandag 14 september 2020 15:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen carnaval in Brabant gaan vieren
Ergens anders kunnen ze niet echt carnaval vierenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Owh kreeg sorry van mn verhuurders btw. En terecht.
Naja kans 2 dan maar wmb dan vergeven.Do what you love, love what you do!![]()
Netjes van ze.quote:Op maandag 14 september 2020 16:01 schreef kree het volgende:
Owh kreeg sorry van mn verhuurders btw. En terecht.
Naja kans 2 dan maar wmb dan vergeven.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Daarom ook in Zuid Limburg gaan vieren. Daar kom je alleen niet in als je een Über tokkie bent voor wie carnaval alleen maar om zuipen gaat.quote:Op maandag 14 september 2020 16:00 schreef Dotteke het volgende:
Ergens anders kunnen ze niet echt carnaval vierenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik vier het ook nietquote:Op maandag 14 september 2020 15:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen carnaval in Brabant gaan vieren
Daarom want het was niet zo ok op deze manier iig. Maar ik ben dan ook niet te moeilijk weer erin. Wmb gewoon weer opnieuw. Mss is het ook beetje aan elkaar wennen nog wel. Want we wonen natuurlijk zowat bij elkaar in huis.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Preciesquote:Op maandag 14 september 2020 15:53 schreef Justin_Case het volgende:
Wat mij betreft schaffen ze kerst afThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
O, dat is wel netjes geregeld danquote:Op maandag 14 september 2020 16:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom ook in Zuid Limburg gaan vieren. Daar kom je alleen niet in als je een Über tokkie bent voor wie carnaval alleen maar om zuipen gaat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |