Eigenlijjk zou ik dit topique in KLB moeten openen. Het is immers een klacht. Maar omdat het een klacht over mezelf is en het over een ONZ user en een niet actieve usert gaat
Oke, ik post nu al enkele weken in het Dode Topiquespel. Ik denk zo anderhalve maand ofzo ? Dat komt doordat ik niet aan de gang kan blijven met topiques openen en levend houden in ONZ. Dus ga ik daar maar slowchatten. Of cybersex hebben met @jerney. Of gezellig keuvelen met @jacquelinehasselbaink. Of de godganse nacht
@mario390 blokken en dan schaterlachen om hoe overtroken deze ostlander er op reageert

. Of ikMaar wissel gestoorde dronkemansverhalen uit met @kree.
Maargoed, 1 van de meest actieve users daar is @Dotteke. En zij verwelkomt me altijd netjes in het topique als ik er weer eens ben

. Dus ik dacht: oooh dat is natuurlijk @Dottey. Dottey ken ik nog uit de studio vlemmix tijd en zij staat in mijn teleofon als Dotteke. Na navraag blijkt dus dat ik die naam zelf bedacht heb voor Dottey. Ik denk omdat we haar vaak Dottekop noemde en dan ond ik Dotteke wat netter, ofzo. Of om gewoon te voorkomen dat ik haar zo lomp zou behandelen zoals ik de rest van FOK! behandel? Geen idee!?
Ik dacht dus dat Dottey haar nick had laten veranderen naar Dotteke

.
Maar het blijken dus 2 compleet verschillende personen te zijn. Het kwam aan het licht door
@Socios' topique waar hij vraagt waar
@MeraViglioSa is gebleven. En nou wist ik dat
@Dottey @MeraViglioSa irl kent, dus ik vol goede moed Dotteke PM'en. Blijkt die meravidinges helemaal niet te kennen.
Uiteindeljk kwam de aap uit de mouw... ik heb gewoon 1,5 maand gedacht dat Dotteke Dottey was

.
Klacht: Koosnaampjes verzinnen voor FOK!kers en vervolgens niet doorhebben dat de persoon die onder het koosnaampje post niet de oorspronkelijke persoon is

Sorry voor dit kutverhaal maar misschien hebben jullie er iets aan. DOe niet zoals maanvis.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een
gedicht over MaanvisHet
ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!