Gestopt met lezenquote:Op maandag 14 september 2020 19:37 schreef Maanvis het volgende:
Oke, ik post nu al enkele weken in het Dode Topiquespel.
Als je een DTSer boos wilt maken moet je eens met je FOK! vriendjes massaal vlak voor 3:40 daar gaan posten.quote:Op maandag 14 september 2020 19:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gestopt met lezen
DTS![]()
De users in DTS
Ik heb ff met de echte dottey geappt. Zij heeft geen contact meer met meravigliosaquote:Op maandag 14 september 2020 19:45 schreef Socios het volgende:
DTS
jacquelinehasselbaink_!
Verder goede OP.
Is dat het equivalent van de fokstok jatten?quote:Op maandag 14 september 2020 19:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je een DTSer boos wilt maken moet je eens met je FOK! vriendjes massaal vlak voor 3:40 daar gaan posten.
voor @mario390 welquote:Op maandag 14 september 2020 19:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dat het equivalent van de fokstok jatten?
Maar die is geestelijk ontoerekeningsvatbaarquote:
En wat is daar het practisch nut van?quote:Op maandag 14 september 2020 19:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar die is geestelijk ontoerekeningsvatbaar
Elke dag tot 4 uur mee kunnen posten met een doelloos forumspelletjequote:Op maandag 14 september 2020 19:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En wat is daar het practisch nut van?
maar ga jij hem dan niet trollen omdat ie ontoerekeningsvatbaar is?quote:Op maandag 14 september 2020 19:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elke dag tot 4 uur mee kunnen posten met een doelloos forumspelletje
Ik ga niet tot 4 uur snachts wachten om iemand te trollen die zijn rage vervolgens niet eens in fatsoenlijk Nederlands kan verwoorden neequote:Op maandag 14 september 2020 19:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar ga jij hem dan niet trollen omdat ie ontoerekeningsvatbaar is?
oh ik dacht dat jij sowieso wel om 4u wakker was.quote:Op maandag 14 september 2020 19:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga niet tot 4 uur snachts wachten om iemand te trollen die zijn rage vervolgens niet eens in fatsoenlijk Nederlands kan verwoorden nee
Vervlogen tijdenquote:Op maandag 14 september 2020 20:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oh ik dacht dat jij sowieso wel om 4u wakker was.
Ja, slap hèquote:Op maandag 14 september 2020 20:13 schreef Flippiee het volgende:
Dus je hebt je erbij neergelegd dat DTS bestaat
ONZ is zo dood als ien dales.quote:Op maandag 14 september 2020 20:13 schreef Flippiee het volgende:
Dus je hebt je erbij neergelegd dat DTS bestaat
Helemaal doodquote:Op maandag 14 september 2020 20:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ONZ is zo dood als ien dales.
We kunnen beter necrofiel worden dan hebben we tenminste wat aan ien.
idd.. maar 2 of 3 topiques om te kiezen behalve de slowchatsquote:
Van wie mocht dat niet meer?quote:Op maandag 14 september 2020 20:53 schreef Maanvis het volgende:
het is nu wel beter nu @:socios weer terug is en @:mikeytt de baggerschep heeft opgepikt.
Ik durfde het laatst ook niet meer,dat baggeren. want ik mocht niet meer mentionen en niet meer over DTS praten.
Een heel deerniswekkende situatie
Het is wat hèquote:Op maandag 14 september 2020 22:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Nu ben je niet meer bijzonder voor die vis.
Een dmquote:
van superwormjimquote:
dat heb ik ook in een post gezet en die is vervolges genotequote:Op dinsdag 15 september 2020 07:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Daar trek je je toch niets van aan, man!
als dotteke en dottey samen een zaaddonor vinden kunnen ze kun kindje dotje noemenquote:Op dinsdag 15 september 2020 07:51 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Nou, dan wacht ik maar tot er een user komt die zich die zich dotje gaat noemen
Dotje dusquote:Op dinsdag 15 september 2020 08:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als dotteke en dottey samen een zaaddonor vinden kunnen ze kun kindje dotje noemen
dat staat erquote:
Gelukkig was jij de enige die mijn obsessie waarnamquote:
Dottey postte in het begin van UTO ook volgens mijquote:Op woensdag 16 september 2020 16:13 schreef Maanvis het volgende:
Subtiel schopje om mezelf moed in te praten meer moeite in mijn topiques te steken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |