Ik vind vrij zijn juist zoveel beter als ik wel even weg ga. Dat geeft me meer energie. Dit weekend heb ik eigenlijk ook veel te weinig gedaan. Zaterdag voelde ik me brak van vermoeidheid, dus de halve dag op de bank gelegen en daarna naar schoonzus geweest. Gisteren hebben we alleen maar trouwlocaties gezocht en vervolgens vakantiehuisjes om de trouwlocaties te gaan bekijken. Echt het gevoel alsof ik geen weekend heb gehad. Terwijl een weekendje weg en rennen en hollen om alles te doen juist zoveel fijner is.quote:Op maandag 14 september 2020 09:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ja, maandag![]()
En ik ben ook toe aan vakantie, die ene week in juli deed het toch niet helemaal. Aan de ene kant wil ik weg, en aan de andere kant wil ik thuisblijven, dus dat schiet ook al niet op.Maar binnenkort toch eens serieus een week vrij prikken in oktober/november. Want rond kerst pak ik sowieso rond de twee weken vrij. Boomknuffelen
![]()
Sociale agenda is zich inmiddels wel steeds meer aan het vullen, sommige weken alweer drie avonden van huis
Jij snapt hetquote:Op maandag 14 september 2020 09:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het was de schak van de slaap van je sloopkamer![]()
Ik ben van nature best een huismus en hoef niet zo nodig weekendjes weg.quote:Op maandag 14 september 2020 09:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind vrij zijn juist zoveel beter als ik wel even weg ga. Dat geeft me meer energie. Dit weekend heb ik eigenlijk ook veel te weinig gedaan. Zaterdag voelde ik me brak van vermoeidheid, dus de halve dag op de bank gelegen en daarna naar schoonzus geweest. Gisteren hebben we alleen maar trouwlocaties gezocht en vervolgens vakantiehuisjes om de trouwlocaties te gaan bekijken. Echt het gevoel alsof ik geen weekend heb gehad. Terwijl een weekendje weg en rennen en hollen om alles te doen juist zoveel fijner is.
Wil je in okt/nov nog weg gaan?
Dat zijn voor mij de maandag middag overleggenquote:Op maandag 14 september 2020 09:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
O god maandagochtendoverleggen zijn de meest levenslustzuigendeoverleggen.
quote:Op maandag 14 september 2020 09:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat zijn voor mij de maandag middag overleggen.
Maar ik zit nu bij een software architectuur cursus en het gaat al een half uur over het overtuigen van managers![]()
![]()
![]()
Omg, zo lekkerquote:Op maandag 14 september 2020 09:47 schreef Blues het volgende:
@:annex https://www.koopmans.com/recept/fantasiekoekjes/ tip: snij de abrikoosjes heel fijn! En de walnoot minder fijn.
@:Isabeau mooiii!
Lekker ontbijt mėt Fries suikerbrood
Checkquote:Op maandag 14 september 2020 09:52 schreef Myraela het volgende:
Oeh, suikerbrood.Met veel roomboter.
Wat leuk en gezelligquote:Op zondag 13 september 2020 22:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vandaag was echt fijn. Lekker op het gemak in en om huis geprutst. Ik heb geloof ik onder de knie hoe ik mezelf niet helemaal in de stress werk als er visite komt.
En het was enorm gezellig met Lonaa en F. Dora vond de tuin superdupermegaawesome
wat klinkt dit lekkerquote:Op maandag 14 september 2020 09:59 schreef Blues het volgende:
Zo. En nu hebben we een tijdsgat van nu tot 1300 (planeterium tijdslot)Eens bedenken wat we gaan doen...heerlijke luxe, leven in t moment en maar zien waar we uitkomen.
Je hebt t weer ook echt "tegen" he?quote:Op maandag 14 september 2020 09:59 schreef Blues het volgende:
Zo. En nu hebben we een tijdsgat van nu tot 1300 (planeterium tijdslot)Eens bedenken wat we gaan doen...heerlijke luxe, leven in t moment en maar zien waar we uitkomen.
Wanneer gaan jullie op de boot?quote:Op maandag 14 september 2020 09:59 schreef Blues het volgende:
👍🏼quote:Op maandag 14 september 2020 09:47 schreef Blues het volgende:
@:annex https://www.koopmans.com/recept/fantasiekoekjes/ tip: snij de abrikoosjes heel fijn! En de walnoot minder fijn.
Vanmiddag om 1500 kunnen we ons melden bij de jachthaven.quote:Op maandag 14 september 2020 10:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie op de boot?
Heerlijk zeg, zo'n vakantie. Ik ben er ook echt aan toe. Zeker aan eens tijd zonder de kinderen, even opladen zonder lawaai aan m'n kop en consant aan staan. Het zit er helaas nog niet in de komende tijd.
Heel vervelendquote:
Ja mooi plekje; jarenlang was de soap rondom het dure zwembad van Menaam op Omrop Fryslan te volgen; de aanleiding voor de aanleg van die zwemvijver.quote:Op maandag 14 september 2020 11:05 schreef Blues het volgende:
[..]
Vanmiddag om 1500 kunnen we ons melden bij de jachthaven.
Hopelijk kan jij er ook binnenkort even tussenuit. Ik herken wat je zegt van vroeger..
[..]
Heel vervelend![]()
Inmiddels een verborgen pareltje gevonden:
De Swanneblom. Wat een plekje om lekker de tijd stuk te slaan!
https://www.uytland.nl/pa(...)blom-slappeterp.html
We horen hier alleen maar meerkoeten en zwaluwen. Met een trekker op de achtergrond![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 11:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja mooi plekje; jarenlang was de soap rondom het dure zwembad van Menaam op Omrop Fryslan te volgen; de aanleiding voor de aanleg van die zwemvijver.
Ik herinner me inderdaad levendig dat ik daar niet wasquote:Op zondag 13 september 2020 15:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wij trouwden lekker in de bieb in de binnenstad en vroeger er bijna niemand voor
Staat die nog steeds?quote:Op maandag 14 september 2020 12:43 schreef Sarabi het volgende:
Zwembad is wel erg koud geworden.
Maar nog wel lekker om even in af te koelen.
Zeewierkroospakkingquote:Op maandag 14 september 2020 12:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Staat die nog steeds?Is die niet onwijs ranzig nu dan? Of laat je het filter altijd gewoon draaien?
Terwijl ik nog wel zo'n hitsig pak droegquote:Op maandag 14 september 2020 12:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik herinner me inderdaad levendig dat ik daar niet was
Paar uur per dag de filter aan en verder wel het chloor bijvullen wanneer nodig.quote:Op maandag 14 september 2020 12:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Staat die nog steeds?Is die niet onwijs ranzig nu dan? Of laat je het filter altijd gewoon draaien?
Dat is leuk! om samen te doen.quote:Op maandag 14 september 2020 12:54 schreef Myraela het volgende:
Toen ik m'n vriend dit weekend vroeg om samen dansles te nemen, zei hij uiteindelijk ja. Dus meteen maar contact opgenomen en we kunnen volgende maand met het beginnersklasje stijldansen meedoen.Lijkt me stiekem best tof.
Denk ook dat het wel gezellig gaat zijn.quote:Op maandag 14 september 2020 12:59 schreef AnneX het volgende:
Dat is leuk! om samen te doen.
En thuis oefenen.
Dit zou een van de voorwaarden zijn mocht ik ook iemand vinden die zo gek is om met mijn te willen trouwen. Geen danslesquote:Op maandag 14 september 2020 12:54 schreef Myraela het volgende:
Toen ik m'n vriend dit weekend vroeg om samen dansles te nemen, zei hij uiteindelijk ja. Dus meteen maar contact opgenomen en we kunnen volgende maand met het beginnersklasje stijldansen meedoen.Lijkt me stiekem best tof.
De Liefde jongen...de 💕quote:Op maandag 14 september 2020 13:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dit zou een van de voorwaarden zijn mocht ik ook iemand vinden die zo gek is om met mijn te willen trouwen. Geen dansles
Goed voor elkaar, mijnes weigert al krap tweeëntwintig jaar.quote:Op maandag 14 september 2020 12:54 schreef Myraela het volgende:
Gelijk heeftiequote:Op maandag 14 september 2020 13:06 schreef minilot het volgende:
[..]
Goed voor elkaar, mijnes weigert al krap tweeëntwintig jaar.Have fun ermee!
Het liefst zou ik een lijstje maken van alle dingen mensen zeggen nooit te gaan doen, die ze uiteindelijk toch gewoon gaan doen. Omdat het in een andere situatie soms toch gewoon anders voelt of omdat je gewoon bent veranderd.quote:Op maandag 14 september 2020 13:03 schreef derLudolf het volgende:
Dit zou een van de voorwaarden zijn mocht ik ook iemand vinden die zo gek is om met mijn te willen trouwen. Geen dansles
Gut ja! Herinneringen!quote:Op maandag 14 september 2020 13:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Dansles. Heul lang geleden. Heel leuk met een leuke danspartner, maar die komen vaak later! De eerste lessen moest ik, als een van de kleinsten, dansen met de kleinste jongen (die dus nog kleiner was dan ik met mijn ca 160). En ik voel nog dat vieze zweterige hand op m'n rug en hij stonk. Dit was een ouderwetse dansschool, dus meisjes in rok/jurk en jongens in pak. Hij had een veel te groot heel oud pak aan. Een gruwel.
De jongen waarmee ik afdanste daarentegenIk zwijmel nog wel eens
Dat is voor mij precies de reden dat ik er nooit eerder aan ben begonnen.quote:Op maandag 14 september 2020 13:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Dansles. Heul lang geleden. Heel leuk met een leuke danspartner, maar die komen vaak later! De eerste lessen moest ik, als een van de kleinsten, dansen met de kleinste jongen (die dus nog kleiner was dan ik met mijn ca 160). En ik voel nog dat vieze zweterige hand op m'n rug en hij stonk. Dit was een ouderwetse dansschool, dus meisjes in rok/jurk en jongens in pak. Hij had een veel te groot heel oud pak aan. Een gruwel.
Onder druk wordt alles vloeibaar, ook principes.quote:Op maandag 14 september 2020 13:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het liefst zou ik een lijstje maken van alle dingen mensen zeggen nooit te gaan doen, die ze uiteindelijk toch gewoon gaan doen. Omdat het in een andere situatie soms toch gewoon anders voelt of omdat je gewoon bent veranderd.
Mijn eigen lijstje zou overigens ook best lang zijn hoor. Ik had ook nooit gedacht dat ik een burgerlijke trut zou worden.
Ach, ik was 15 of 16, en ik ging met een heel stel vriendinnen, eerst dansen en dan daar in de "bar" jus d'orange drinken (bier en wijn waren zo vies) en dan weer terug naar huis op de fiets met z'n allen en samen blijven want de dansschool lag midden in het Spijkerkwartier, toen nog de hoerenbuurt. Werd je aangesproken door jochies uit de achterhoek (aan het accent te horen) die een excursie hadden georganiseerd in een busje. Of wij hoeren warenquote:Op maandag 14 september 2020 13:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is voor mij precies de reden dat ik er nooit eerder aan ben begonnen.Los van dat ik bang zou zijn dat niemand met mij zou willen dansen, heb ik ook de neiging het nogal snel 'vies' te vinden wanneer iemand in m'n buurt komt of me aanraakt. Dat is niet handig.
Leuk! Was ik 2 weken terug nog.quote:Op maandag 14 september 2020 13:02 schreef minilot het volgende:
Onderweg naar https://www.logerenbijdeboswachter.nl/natuurkampeerterreinen/drie !
Zit tikkie ingebouwd hier op de achterbank
[ afbeelding ]
![]()
En daar kreeg je de auto -zo- vol meequote:Op maandag 14 september 2020 13:22 schreef minilot het volgende:
Er wordt dit keer, op verzoek van J. op zo'n campinggasje gekookt. Ik vind het zelf nogal onnodig gekut op zo'n wiebelding, maar hij ziet maar hoe ver -ie komt terwijl ik met Günther in het bos ga overgooien. Omdat CUL, de driedaagse planning:
- Tomatengroentebsoep en broodjes worst met bbqsaus
- Udonnoedels met gele paprika, ui, gehaktballetjes, zwartebonensaus, spiegelei en kroepoek
- Gnocchi + bolognese met fijngesneden chorizo erdoor
Niks dat gekoeld hoeft![]()
Verder mee: gedroogde abrikozen, gedroogde ananas, gedroogde appel, fles whiskey, fles spiced rum, water, tros bananen, heel veel kerstomaatjes en voor de wél ontbijten de koter een zak krentenbollen
Nou, zoveel moeite hoef je niet te doen om een Aygo vol te krijgen toch?quote:Op maandag 14 september 2020 13:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
En daar kreeg je de auto -zo- vol mee
Iedereen ging, het was de activiteit voor het hele dorp op vrijdagavond. Niet gaan was geen optie voor 14 jarige JT.quote:Op maandag 14 september 2020 13:30 schreef minilot het volgende:
Citroën C1tje, Ludolf!
Klinkt niet heel aangenaam Jagar, was gewoon niet op les gaan geen optie? Teveel peer pressure?
Dit klinkt wel als heel fijne nostalgiequote:Op maandag 14 september 2020 13:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb geen trauma's van dansles. Was altijd super gezellig. De mooiste, wat oudere jongen van de dansschool vroeg mij binnen een maand steeds ten dans(dat bleek te liggen aan een Dire Straits t-shirt wat ik droeg). En daardoor dansten ook de andere leuke jongens vaak met me. Ook regelmatig met een meisje moeten dansen, want mannentekort. Maar ook dat was niet erg. Heb het altijd super gezellig gevonden. Beetje tutten voor die tijd, want moest er wel mooi uitzien natuurlijk. En dan met een groepje van school. Sommige nummers doen me nog steeds aan mijn danslessen denken.
Deze vooral:
Kelvin wordt er niet warm of koud van. Pascal is meer van drukte maken.quote:Op maandag 14 september 2020 13:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Onder druk wordt alles vloeibaar, ook principes.
Maar ik en dansen, dan moet je toch wel richting de 0 Kelvin gaan
Toch jammer, AnneX. Lissabon schijnt prachtig te zijn en loopt niet weg. Dus hopelijk volgend jaar? Wat gaan jullie qua omboeken doen?quote:Op maandag 14 september 2020 13:22 schreef AnneX het volgende:
Dansles: dat hoorde bij de opvoeding, op de m.m.s.![]()
De meisjes op een rij aan de ene kant van de zaal, en de jongens aan de andere kant.
En helaasch...de stedentrip naar Lissabon is gecancel’d.
Wij hebben het er wel op laten aankomen en zojuist een mail dat wij kunnen omboeken.
Dan maar niet.
quote:Op maandag 14 september 2020 13:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toch jammer, AnneX. Lissabon schijnt prachtig te zijn en loopt niet weg. Dus hopelijk volgend jaar? Wat gaan jullie qua omboeken doen?
En dubbelquote mislukt. Ook @Tele :quote:[b]Op maandag 14 september 2020 13:45 schreef Isabeau het volgende:[/b
[..]
Toch jammer, AnneX. Lissabon schijnt prachtig te zijn en loopt niet weg. Dus hopelijk volgend jaar? Wat gaan jullie qua omboeken doen?
Weet ik, maar ik wist niet bij welke druk waterstof vloeibaar isquote:Op maandag 14 september 2020 13:44 schreef z80 het volgende:
[..]
Kelvin wordt er niet warm of koud van. Pascal is meer van drukte maken.
Welke ben je geweest?quote:Op maandag 14 september 2020 14:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja. Staatsbosbeheer
Deze zomer 5 gehad
Auto vol laden is zo makkelijk. Terwijl we ook een paar keer op de fiets zijn geweest dus zoveel mee hoeft ook helemaal niet.quote:Op maandag 14 september 2020 13:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nou, zoveel moeite hoef je niet te doen om een Aygo vol te krijgen toch?
Ok, ik hoefde niet op de ruimte te letten, maar twee jaar geleden had ik in m'n eentje de Clio best wel vol
Ik heb inderdaad ook een dergelijke herinnerkng aan het eerste jaar dansen...quote:Op maandag 14 september 2020 13:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Denk je dat suikerbrood in een enveloppe past??quote:Op maandag 14 september 2020 09:47 schreef Blues het volgende:
Hoeveel had je er gewild?quote:Op maandag 14 september 2020 16:47 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Denk je dat suikerbrood in een enveloppe past??
Zo nietquote:Op maandag 14 september 2020 16:47 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Denk je dat suikerbrood in een enveloppe past??
Kan ik em invriezen?quote:
quote:Op maandag 14 september 2020 16:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zo niet
https://rutgerbakt.nl/brood-recepten/suikerbrood/
quote:Op maandag 14 september 2020 16:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]Alsof ik daar tijd voor heb
*zucht* de goede oude tijd dat ik me afvroeg wat ik morgen te doen zou hebben.. nu vooral wanneer heb ik tijd om dingen af te maken.. ik heb een to-do lijst van 6 kantjes
Als je thuiswerktquote:Op maandag 14 september 2020 16:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]Alsof ik daar tijd voor heb
*zucht* de goede oude tijd dat ik me afvroeg wat ik morgen te doen zou hebben.. nu vooral wanneer heb ik tijd om dingen af te maken.. ik heb een to-do lijst van 6 kantjes
Volgens de site van een bakker waar ik net keek 2-3 weken. Zal iets van doen hebben met de suikermassa's denk, die vast vocht opnemen uit het deeg.quote:
quote:Op maandag 14 september 2020 17:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Volgens de site van een bakker waar ik net keek 2-3 weken. Zal iets van doen hebben met de suikermassa's denk, die vast vocht opnemen uit het deeg.
Da’s fijn nieuwsquote:Op maandag 14 september 2020 17:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
Overigens vandaag een negatieve covid uitslagdus dat gekocht en gesnotter betekenen nog niks
Fijnquote:Op maandag 14 september 2020 17:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
Overigens vandaag een negatieve covid uitslagdus dat gekocht en gesnotter betekenen nog niks
Als die twee van mij dat woensdag ook krijgen, zal ik blij zijnquote:Op maandag 14 september 2020 17:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
Dat is top.quote:Op maandag 14 september 2020 18:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben zo blij dat het ziekenhuis nu een tentje heeft opgezet voor medewerkers waar je je op covid kan laten testen en binnen 24 uur de uitslag krijgt. Je kan gewoon binnen lopen zonder afspraak,
Goed geregeld, laten veel mensen zich testen?quote:Op maandag 14 september 2020 18:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben zo blij dat het ziekenhuis nu een tentje heeft opgezet voor medewerkers waar je je op covid kan laten testen en binnen 24 uur de uitslag krijgt. Je kan gewoon binnen lopen zonder afspraak,
Jaquote:Op maandag 14 september 2020 19:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dat is top.
Wat is het beleid bij jullie? Bij klachten testen en thuis blijven?
quote:Op maandag 14 september 2020 19:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
JaMaar je hebt nu natuurlijk fijn snel de uitslag en dan kan je of weer aan het werk of tsja..
Wow, da's luxe zeg... Wij moeten dag vooruit een afspraak maken en dan volgende ochtend 8:30 met de auto door de parkeergarage tokkelen....quote:Op maandag 14 september 2020 18:59 schreef Isabeau het volgende:
Er zitten ook genoeg prachtige grondeekhoorns. En de grijze zijn ook leuke fotomodellen hoor. De echt grote grijze met enorme pluimstaart waren wel wat minder in aantal aanwezig, maar wel heel mooiquote:Op zondag 13 september 2020 20:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Rode eekhoorns zijn toch veel mooier dan die grijze
*nieuwe verslavingquote:Op maandag 14 september 2020 19:50 schreef Kreator het volgende:
Uren vermaak:
https://quickdraw.withgoogle.com/#
Ik vind het een beetje gek..quote:
Je kan hier al om 7.45 terechtquote:Op maandag 14 september 2020 19:23 schreef fietsie het volgende:
Wow, da's luxe zeg... Wij moeten dag vooruit een afspraak maken en dan volgende ochtend 8:30 met de auto door de parkeergarage tokkelen....
Bij mij is ie Duits?quote:Op maandag 14 september 2020 19:50 schreef Kreator het volgende:
Uren vermaak:
https://quickdraw.withgoogle.com/#
Ooit op een vakantie in Venezuela een uur bezig geweest op onze boot om zeeëgel naalden uit de handpalmen van een andere passagier te halen met een heel klein bot pincetje. (waarom zit er in een ehbo doos op zo'n boot geen fatsoenlijke pincet?!) Ik hoorde later dat hij 2 dagen later vervroegd naar huis was vertrokken want handen helemaal opgezwollen en ontstokenquote:Op maandag 14 september 2020 19:43 schreef Candaasje het volgende:
Toen ik me ook in het water begaf (best een uitdaging met al die rotsen en blote voeten...) begon vriend opeens over een zee-egel.
Ik gelijk van die horror beelden voor me van voeten en handen doorboord door afbrekende stekels![]()
Vriend: dit is pas de eerste die ik zie hoor! Geen zorgen joh!
Ik: *trekt benen en armen in een blijft zo klein mogelijk zitten op noodle-ding.
Vriend: Oh wacht, hier zitten er 5! Oh nee, 6!
quote:
Ja brr, dat bedoel ik dus. Vriend heeft de weg terug gescout, maar ik blijf morgen mooi aan de veilige kantquote:Op maandag 14 september 2020 20:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ooit op een vakantie in Venezuela een uur bezig geweest op onze boot om zeeëgel naalden uit de handpalmen van een andere passagier te halen met een heel klein bot pincetje. (waarom zit er in een ehbo doos op zo'n boot geen fatsoenlijke pincet?!) Ik hoorde later dat hij 2 dagen later vervroegd naar huis was vertrokken want handen helemaal opgezwollen en ontstokenDus ik zou uit de buurt blijven
We waren overigens ook aan het snorkelen.
Nadeel aan rotsen in de zeequote:Op maandag 14 september 2020 20:16 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja brr, dat bedoel ik dus. Vriend heeft de weg terug gescout, maar ik blijf morgen mooi aan de veilige kant
Ben je meteen (weer) wakkerquote:
Als ik bodem of rotsen niet vertrouw doe ik altijd waterschoentjes aan.quote:Op maandag 14 september 2020 20:16 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja brr, dat bedoel ik dus. Vriend heeft de weg terug gescout, maar ik blijf morgen mooi aan de veilige kant
Enjoyquote:Op maandag 14 september 2020 20:36 schreef minilot het volgende:
Internetverbinding hier is tamelijk ruk momenteel dus voor vakantieupdate verwijs ik nu maar gewoon gemakzuchtig naar http://twitter.com/ilonavg
Günther plat, tijd voor de rum![]()
Veel plezier! En bedankt voor de herinnering, we zouden hier nog een glaasje whisky nemen.quote:Op maandag 14 september 2020 20:36 schreef minilot het volgende:
Internetverbinding hier is tamelijk ruk momenteel dus voor vakantieupdate verwijs ik nu maar gewoon gemakzuchtig naar http://twitter.com/ilonavg
Günther plat, tijd voor de rum![]()
Je moet ook gewoon doen als ik, af en toe wat bijkopen, nooit verkopen!quote:Op maandag 14 september 2020 20:41 schreef Clubsoda het volgende:
Veel plezier voor de mensen in boten en tenten!
Tjonge, we zijn al sinds vanmiddag bezig met tuinieren, heel veel eten koken, minitieus opruimen en alles poetsen. Ben er nu wel een beetje klaar mee. Wat een pokkewerk, je huis verkopen
Is het voor foto’s of kijkers? Bij het laatste, hopelijk snel verkocht (sowieso natuurlijk) want anders moet je steeds opruimenquote:Op maandag 14 september 2020 20:41 schreef Clubsoda het volgende:
Veel plezier voor de mensen in boten en tenten!
Tjonge, we zijn al sinds vanmiddag bezig met tuinieren, heel veel eten koken, minitieus opruimen en alles poetsen. Ben er nu wel een beetje klaar mee. Wat een pokkewerk, je huis verkopen
Kijkers. Het moet in twee dagen gepiept zijn qua bezichtigingen. Compleet anders dan 9 jaar geleden, toen druppelden er over een periode van weken steeds wat mensen binnen. Dit is prettigerquote:Op maandag 14 september 2020 20:56 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Is het voor foto’s of kijkers? Bij het laatste, hopelijk snel verkocht (sowieso natuurlijk) want anders moet je steeds opruimen
Jaha, dat is alleen qua optelsom van mijn gewenste woonlocatie, -oppervlakte en portemonnee geen haalbare kaartquote:Op maandag 14 september 2020 20:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon doen als ik, af en toe wat bijkopen, nooit verkopen!
Succes met je huis op z’n allerpresentabelst maken!
Vanaf een afstandje, zekerquote:Op maandag 14 september 2020 20:40 schreef sigme het volgende:
Maar zeeëgels zijn zo sprookjesachtig mooi!
Ik ben hier gewoon met 1 blote poot vol op een stiekelstruiktak gaan staan. Nu zitten er gaatjes in de poot. En m’n knie zeurt van het amandelbomenklimmen van gisteren. Maar hè, ik klim tenminste nog eens in een boom.
Las dat ook ja. Ben zo bang dat ze dan de orca’s gaan afschietenquote:Op maandag 14 september 2020 21:46 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Vanaf een afstandje, zeker
En au!
Ik las net dat wilde orcas begonnen zijn met boten aan te vallen in de straat van Gibraltar. Dat is vrij bijzonder, want er zijn verder in het wild geen aanvallen bekend op mensen. (Enkel in gevangenschap uitgebuite orcas hebben wel mensen gedood).
Maar ja, het zijn zwaar bedreigde groepen, er wordt daar veel te veel voedsel weggevist (blauwvintonijn), het gaat daardoor ook slecht met de jongen en de volwassen dieren raken vaak verwond door de schepen en lijnen, (vissers schijnen ook agressief te reageren op de d
Orcas), er is te veel vaarverkeer, te veel toerisme...
Ik ben benieuwd wanneer ze het eerste schip laten kapseizen. (Tot nu toe slopen ze vooral de kiel en het roer).
Arme dieren. (De orcas dus). Ze zijn normaal juist nieuwsgierig, vindingrijk. Maar er gaat echt iets goed mis.
Ze zijn beschermd. Maar mocht dat toch het plan worden, dan hoop ik dat Sea Sheperd hier in actie wil komen. En dan ga ik met liefde mee aan boord.quote:Op maandag 14 september 2020 21:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Las dat ook ja. Ben zo bang dat ze dan de orca’s gaan afschieten
Weet je zeker dat het muggen zijn? Kunnen ook vliegen zijn.quote:Op maandag 14 september 2020 21:50 schreef Candaasje het volgende:
Tevens: godvergeten smerige klotejeukdie bulten trekken maar héél langzaam weg, en ondertussen heb ik er weer velen bij.
Het zijn stealth muggen. Ze zoemen niet maar gaan heel sneaky op je zitten
Ze zien er muggig uit, met van die lange pootjes, voor hoger dan achter en een snuitje.quote:Op maandag 14 september 2020 21:57 schreef z80 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het muggen zijn? Kunnen ook vliegen zijn.
Volgens mij zijn mensen ook bescherm, in ieder geval kinderen, maar daar zie ik de laatste dagen bar weinig vanquote:Op maandag 14 september 2020 21:53 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ze zijn beschermd. Maar mocht dat toch het plan worden, dan hoop ik dat Sea Sheperd hier in actie wil komen. En dan ga ik met liefde mee aan boord.
En ik mag hopen dat er heel veel weerstand komt van het gewone volk. Dan vreet iedereen zijn sushi maar eens zonder blauwvintonijn. (Dat zou sowieso niet misstaan, die dieren lijden ook vreselijk onder de visserij, en vele andere dieren met hen. )
Hmm dat valt vies tegen merk ikquote:Op maandag 14 september 2020 22:05 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn mensen ook bescherm, in ieder geval kinderen, maar daar zie ik de laatste dagen bar weinig van
Ik heb dat vaak ook met buitenlandse muggen. Veel heftiger en langer last dan thuis.quote:Op maandag 14 september 2020 22:04 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ze zien er muggig uit, met van die lange pootjes, voor hoger dan achter en een snuitje.
Het zijn in elk geval geen paardenvliegen ofzo, zeer zijn veel kleiner.
Nu moet ik wel zeggen dat mijn vriend ook onder de rode plekjes zit, maar heel niet zo veel jeuk heeft. Bij mij zijn de plekken ook groter, dus wellicht reageer ik er wat sterker op.
Kan ik me nog inschrijven?quote:Op maandag 14 september 2020 21:10 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Kijkers. Het moet in twee dagen gepiept zijn qua bezichtigingen. Compleet anders dan 9 jaar geleden, toen druppelden er over een periode van weken steeds wat mensen binnen. Dit is prettiger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zitten nu zo gezellig op het deels open achterdek met kaarsjes aan en een borreltje erbij. Af en toe komen er een paar kletsende meerkoetjes voorbij![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 22:48 schreef Blues het volgende:
Zo even bijlezen. Voor de nieuwsgierigen, het meeste van vandaag staat onder dag 2
Ik doe even het dakraam open, en zwaaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zitten nu zo gezellig op het deels open achterdek met kaarsjes aan en een borreltje erbij. Af en toe komen er een paar kletsende meerkoetjes voorbij
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Zo even bijlezen. Voor de nieuwsgierigen, het meeste van vandaag staat onder dag 2
LeukleukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zitten nu zo gezellig op het deels open achterdek met kaarsjes aan en een borreltje erbij. Af en toe komen er een paar kletsende meerkoetjes voorbij![]()
Herinneringen! BoegschoefgenotEerste nacht Langweer ook
Mijn Doerakje lijkt veel op die van jullie, maar had een extra slaapkamer onder het achterdek. Waar ik na twee onrustige nachten uit verhuisd ben naar de kajuit. Ik slaap overal goed, geen idee waarom me dat daar niet lukte. Kajuit beviel prima.
Als je de ruiten op het voordek dicht doet, en daar wat kussens tegenaan bouwt heb je trouwens ook een uit-ste-ken-de relaxplek. Voor als je eens de andere kant uit zou willen kijken
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Fijn verslag, ik bukte onder de brug doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zitten nu zo gezellig op het deels open achterdek met kaarsjes aan en een borreltje erbij. Af en toe komen er een paar kletsende meerkoetjes voorbij
We have far more in common than that which devides us..
Ze hadden zo de brug die -precies wel- paste, andersom om het dorp heen was er ook 1 geweest die -net niet- gepast hadquote:Op maandag 14 september 2020 23:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Fijn verslag, ik bukte onder de brug door
Zal toch gebeurenquote:Op maandag 14 september 2020 23:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze hadden zo de brug die -precies wel- paste, andersom om het dorp heen was er ook 1 geweest die -net niet- gepast had
Waarom denk je dat er bij veel bruggen en sluizen rijen met bankjes staan?quote:
Eh, nooit geweest daar per boot maar ook nooit op zo’n bankje gezeten. Kan me wel voorstellen dat het voor veel vermaak zorgtquote:Op maandag 14 september 2020 23:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er bij veel bruggen en sluizen rijen met bankjes staan?
" Zit ie goed vastgeknoopt? "quote:
Hangmevrouwquote:Op maandag 14 september 2020 23:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
" Zit ie goed vastgeknoopt? "
- mevrouw, eh, deze sluis schut omlaag, in de richting die u nu vaart -
" Ja en wat dan nog?!"
- ok, dan zelf weten-
Enjoyquote:Op dinsdag 15 september 2020 07:05 schreef Barreltje het volgende:
Oh en vandaag krijg ik de sleutel van mn juppen flat
Als je de stopknop hebt gevonden, laat je het me dan even wetenquote:Op dinsdag 15 september 2020 07:23 schreef Myraela het volgende:
Niet in slaap vallen omdat ik maar aan het plannen blijf in mn hoofd, ‘s ochtends te vroeg wakker worden en meteen weer doorgaan...
Stop, hoofd, stop.
Valeriaan helpt..quote:Op dinsdag 15 september 2020 07:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je de stopknop hebt gevonden, laat je het me dan even weten
Ik moet zo bij de huisarts zijn voor mijn schouder en dan vraag k ook even of ze misschien dé tip heeft tegen piekeren. Zal wel nietJross zei dat ik maar moest gaan mediteren, wie weet is dat een prima tip.
Geniet van vandaag BarreltjeJe eigen stekkie
En hopelijk ook zsm meubels
(en dat die bovenste luchtwegklachten snel voorbij zijn en niet erger gaan worden
kunnen ze je dan in een vliegtuig weigeren?)
Bedankt voor de tipsquote:Op dinsdag 15 september 2020 08:00 schreef Uhmmpie het volgende:
Valeriaan helpt..
En mediteren werkt hier ook wel... maar dat is ook wel een beetje gevalletje oefening baart kunst.
In het begin BLIJF je afdwalen...
nog steeds gaat het met een druk hoofd minder maar omdat je het je bewust bent.. kun je je hoofd ook weer bijsturen.
Probeer het anders eens met guided meditation.
Youtube staat er vol mee maar luister zelf graag naar The Honest Guys.
Dan heb je ook meteen een focuspunt voor je gedachten als je dreigt af te dwalen naar de waan van de dag
Mja je moet even kijken wat je fijn vind.. maar die stem doet het voor mij wel aardigquote:Op dinsdag 15 september 2020 08:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bedankt voor de tipsIk zal het youtubekanaal eens opzoeken. Want dat laatste klinkt ook handig.
Ja, stem is super belangrijkquote:Op dinsdag 15 september 2020 08:04 schreef Uhmmpie het volgende:
Mja je moet even kijken wat je fijn vind.. maar die stem doet het voor mij wel aardig
Sowieso nederlanders en engels..quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, stem is super belangrijk
Er is een super goede world of warcraft lore serie op youtube. Maar....wordt ingesproken door een Nederlander die Engels spreekt met een enorm Nederlands accent. Ik. Kan. er. Niet. Naar. Luisteren. Het is zo naar
Succes met de stopknop.. hier ligt tegenwoordig ook de headset klaar om op te doen voor meditatie snachts als het te gek wordt met piekeren.. en 99 van de 100 keer werkt dat dan welquote:Op dinsdag 15 september 2020 07:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet zo bij de huisarts zijn voor mijn schouder en dan vraag k ook even of ze misschien dé tip heeft tegen piekeren. Zal wel nietJross zei dat ik maar moest gaan mediteren, wie weet is dat een prima tip.
Geniet van vandaag BarreltjeJe eigen stekkie
En hopelijk ook zsm meubels
(en dat die bovenste luchtwegklachten snel voorbij zijn en niet erger gaan worden
kunnen ze je dan in een vliegtuig weigeren?)
Vooral vlak voor het slapen er niet teveel mee bezig zijn, zou een goed begin zijn. Ik was nu net voor het slapen nog met m'n vriend in gesprek over de gastenlijst en kosten, dat is geen aanrader.quote:Op dinsdag 15 september 2020 07:39 schreef Isabeau het volgende:
hmm als je je uitslag op papier hebt.. kun je die natuurlijk heel practisch onder handbereik meenemen...quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Succes met de stopknop.. hier ligt tegenwoordig ook de headset klaar om op te doen voor meditatie snachts als het te gek wordt met piekeren.. en 99 van de 100 keer werkt dat dan wel![]()
En dat laatste maak ik me zorgen om ja.. of ik dan uberhaupt wel mag vliegen.. nouja dan maar een beetje faken.. niet hoesten en snotteren achter mn mondkapje ofzo..
in nederland...quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:52 schreef Myraela het volgende:
Maar wel of geen corona, als je symptomen hebt, moet je toch gewoon thuisblijven?
quote:Als de uitslag van de test negatief is, dan had je op het moment dat je getest werd geen infectie met het nieuwe coronavirus. Je hoeft niet meer thuis te blijven en mag weer doen wat je normaal ook zou doen (bijv. werken of naar school). (Dit geldt niet als je binnen moest blijven omdat je contact bent van een COVID-19-patiënt. In dat geval blijf je de resterende dagen van de quarantaineperiode van 10 dagen thuis.) Blijf je wel aan de regels houden die voor iedereen in Nederland gelden: houd 1,5 meter afstand van mensen die niet bij je in huis wonen, was regelmatig je handen en hoest en nies in je elleboog.
Krijg je nieuwe klachten die kunnen passen bij infectie met het nieuwe coronavirus, of zijn je klachten verergerd nadat je getest bent? Blijf dan thuis en bel opnieuw naar het landelijke afsprakennummer coronatest via 0800- 1202.
Neem bij ernstige klachten telefonisch contact op met de huisarts of huisartsenpost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |