Ik vind vrij zijn juist zoveel beter als ik wel even weg ga. Dat geeft me meer energie. Dit weekend heb ik eigenlijk ook veel te weinig gedaan. Zaterdag voelde ik me brak van vermoeidheid, dus de halve dag op de bank gelegen en daarna naar schoonzus geweest. Gisteren hebben we alleen maar trouwlocaties gezocht en vervolgens vakantiehuisjes om de trouwlocaties te gaan bekijken. Echt het gevoel alsof ik geen weekend heb gehad. Terwijl een weekendje weg en rennen en hollen om alles te doen juist zoveel fijner is.quote:Op maandag 14 september 2020 09:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ja, maandag![]()
En ik ben ook toe aan vakantie, die ene week in juli deed het toch niet helemaal. Aan de ene kant wil ik weg, en aan de andere kant wil ik thuisblijven, dus dat schiet ook al niet op.Maar binnenkort toch eens serieus een week vrij prikken in oktober/november. Want rond kerst pak ik sowieso rond de twee weken vrij. Boomknuffelen
![]()
Sociale agenda is zich inmiddels wel steeds meer aan het vullen, sommige weken alweer drie avonden van huis
Jij snapt hetquote:Op maandag 14 september 2020 09:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het was de schak van de slaap van je sloopkamer![]()
Ik ben van nature best een huismus en hoef niet zo nodig weekendjes weg.quote:Op maandag 14 september 2020 09:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind vrij zijn juist zoveel beter als ik wel even weg ga. Dat geeft me meer energie. Dit weekend heb ik eigenlijk ook veel te weinig gedaan. Zaterdag voelde ik me brak van vermoeidheid, dus de halve dag op de bank gelegen en daarna naar schoonzus geweest. Gisteren hebben we alleen maar trouwlocaties gezocht en vervolgens vakantiehuisjes om de trouwlocaties te gaan bekijken. Echt het gevoel alsof ik geen weekend heb gehad. Terwijl een weekendje weg en rennen en hollen om alles te doen juist zoveel fijner is.
Wil je in okt/nov nog weg gaan?
Dat zijn voor mij de maandag middag overleggenquote:Op maandag 14 september 2020 09:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
O god maandagochtendoverleggen zijn de meest levenslustzuigendeoverleggen.
quote:Op maandag 14 september 2020 09:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat zijn voor mij de maandag middag overleggen.
Maar ik zit nu bij een software architectuur cursus en het gaat al een half uur over het overtuigen van managers![]()
![]()
![]()
Omg, zo lekkerquote:Op maandag 14 september 2020 09:47 schreef Blues het volgende:
@:annex https://www.koopmans.com/recept/fantasiekoekjes/ tip: snij de abrikoosjes heel fijn! En de walnoot minder fijn.
@:Isabeau mooiii!
Lekker ontbijt mėt Fries suikerbrood
Checkquote:Op maandag 14 september 2020 09:52 schreef Myraela het volgende:
Oeh, suikerbrood.Met veel roomboter.
Wat leuk en gezelligquote:Op zondag 13 september 2020 22:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vandaag was echt fijn. Lekker op het gemak in en om huis geprutst. Ik heb geloof ik onder de knie hoe ik mezelf niet helemaal in de stress werk als er visite komt.
En het was enorm gezellig met Lonaa en F. Dora vond de tuin superdupermegaawesome
wat klinkt dit lekkerquote:Op maandag 14 september 2020 09:59 schreef Blues het volgende:
Zo. En nu hebben we een tijdsgat van nu tot 1300 (planeterium tijdslot)Eens bedenken wat we gaan doen...heerlijke luxe, leven in t moment en maar zien waar we uitkomen.
Je hebt t weer ook echt "tegen" he?quote:Op maandag 14 september 2020 09:59 schreef Blues het volgende:
Zo. En nu hebben we een tijdsgat van nu tot 1300 (planeterium tijdslot)Eens bedenken wat we gaan doen...heerlijke luxe, leven in t moment en maar zien waar we uitkomen.
Wanneer gaan jullie op de boot?quote:Op maandag 14 september 2020 09:59 schreef Blues het volgende:
👍🏼quote:Op maandag 14 september 2020 09:47 schreef Blues het volgende:
@:annex https://www.koopmans.com/recept/fantasiekoekjes/ tip: snij de abrikoosjes heel fijn! En de walnoot minder fijn.
@:Isabeau mooiii!
Lekker ontbijt mėt Fries suikerbrood
Vanmiddag om 1500 kunnen we ons melden bij de jachthaven.quote:Op maandag 14 september 2020 10:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie op de boot?
Heerlijk zeg, zo'n vakantie. Ik ben er ook echt aan toe. Zeker aan eens tijd zonder de kinderen, even opladen zonder lawaai aan m'n kop en consant aan staan. Het zit er helaas nog niet in de komende tijd.
Heel vervelendquote:
Ja mooi plekje; jarenlang was de soap rondom het dure zwembad van Menaam op Omrop Fryslan te volgen; de aanleiding voor de aanleg van die zwemvijver.quote:Op maandag 14 september 2020 11:05 schreef Blues het volgende:
[..]
Vanmiddag om 1500 kunnen we ons melden bij de jachthaven.
Hopelijk kan jij er ook binnenkort even tussenuit. Ik herken wat je zegt van vroeger..
[..]
Heel vervelend![]()
Inmiddels een verborgen pareltje gevonden:
De Swanneblom. Wat een plekje om lekker de tijd stuk te slaan!
https://www.uytland.nl/pa(...)blom-slappeterp.html
We horen hier alleen maar meerkoeten en zwaluwen. Met een trekker op de achtergrond![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 11:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja mooi plekje; jarenlang was de soap rondom het dure zwembad van Menaam op Omrop Fryslan te volgen; de aanleiding voor de aanleg van die zwemvijver.
Ik herinner me inderdaad levendig dat ik daar niet wasquote:Op zondag 13 september 2020 15:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wij trouwden lekker in de bieb in de binnenstad en vroeger er bijna niemand voor
Staat die nog steeds?quote:Op maandag 14 september 2020 12:43 schreef Sarabi het volgende:
Zwembad is wel erg koud geworden.
Maar nog wel lekker om even in af te koelen.
Zeewierkroospakkingquote:Op maandag 14 september 2020 12:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Staat die nog steeds?Is die niet onwijs ranzig nu dan? Of laat je het filter altijd gewoon draaien?
Terwijl ik nog wel zo'n hitsig pak droegquote:Op maandag 14 september 2020 12:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik herinner me inderdaad levendig dat ik daar niet was
Paar uur per dag de filter aan en verder wel het chloor bijvullen wanneer nodig.quote:Op maandag 14 september 2020 12:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Staat die nog steeds?Is die niet onwijs ranzig nu dan? Of laat je het filter altijd gewoon draaien?
Dat is leuk! om samen te doen.quote:Op maandag 14 september 2020 12:54 schreef Myraela het volgende:
Toen ik m'n vriend dit weekend vroeg om samen dansles te nemen, zei hij uiteindelijk ja. Dus meteen maar contact opgenomen en we kunnen volgende maand met het beginnersklasje stijldansen meedoen.Lijkt me stiekem best tof.
Denk ook dat het wel gezellig gaat zijn.quote:Op maandag 14 september 2020 12:59 schreef AnneX het volgende:
Dat is leuk! om samen te doen.
En thuis oefenen.
Dit zou een van de voorwaarden zijn mocht ik ook iemand vinden die zo gek is om met mijn te willen trouwen. Geen danslesquote:Op maandag 14 september 2020 12:54 schreef Myraela het volgende:
Toen ik m'n vriend dit weekend vroeg om samen dansles te nemen, zei hij uiteindelijk ja. Dus meteen maar contact opgenomen en we kunnen volgende maand met het beginnersklasje stijldansen meedoen.Lijkt me stiekem best tof.
De Liefde jongen...de 💕quote:Op maandag 14 september 2020 13:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dit zou een van de voorwaarden zijn mocht ik ook iemand vinden die zo gek is om met mijn te willen trouwen. Geen dansles
Goed voor elkaar, mijnes weigert al krap tweeëntwintig jaar.quote:Op maandag 14 september 2020 12:54 schreef Myraela het volgende:
Gelijk heeftiequote:Op maandag 14 september 2020 13:06 schreef minilot het volgende:
[..]
Goed voor elkaar, mijnes weigert al krap tweeëntwintig jaar.Have fun ermee!
Het liefst zou ik een lijstje maken van alle dingen mensen zeggen nooit te gaan doen, die ze uiteindelijk toch gewoon gaan doen. Omdat het in een andere situatie soms toch gewoon anders voelt of omdat je gewoon bent veranderd.quote:Op maandag 14 september 2020 13:03 schreef derLudolf het volgende:
Dit zou een van de voorwaarden zijn mocht ik ook iemand vinden die zo gek is om met mijn te willen trouwen. Geen dansles
Gut ja! Herinneringen!quote:Op maandag 14 september 2020 13:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Dansles. Heul lang geleden. Heel leuk met een leuke danspartner, maar die komen vaak later! De eerste lessen moest ik, als een van de kleinsten, dansen met de kleinste jongen (die dus nog kleiner was dan ik met mijn ca 160). En ik voel nog dat vieze zweterige hand op m'n rug en hij stonk. Dit was een ouderwetse dansschool, dus meisjes in rok/jurk en jongens in pak. Hij had een veel te groot heel oud pak aan. Een gruwel.
De jongen waarmee ik afdanste daarentegenIk zwijmel nog wel eens
Dat is voor mij precies de reden dat ik er nooit eerder aan ben begonnen.quote:Op maandag 14 september 2020 13:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Dansles. Heul lang geleden. Heel leuk met een leuke danspartner, maar die komen vaak later! De eerste lessen moest ik, als een van de kleinsten, dansen met de kleinste jongen (die dus nog kleiner was dan ik met mijn ca 160). En ik voel nog dat vieze zweterige hand op m'n rug en hij stonk. Dit was een ouderwetse dansschool, dus meisjes in rok/jurk en jongens in pak. Hij had een veel te groot heel oud pak aan. Een gruwel.
De jongen waarmee ik afdanste daarentegenIk zwijmel nog wel eens
Onder druk wordt alles vloeibaar, ook principes.quote:Op maandag 14 september 2020 13:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het liefst zou ik een lijstje maken van alle dingen mensen zeggen nooit te gaan doen, die ze uiteindelijk toch gewoon gaan doen. Omdat het in een andere situatie soms toch gewoon anders voelt of omdat je gewoon bent veranderd.
Mijn eigen lijstje zou overigens ook best lang zijn hoor. Ik had ook nooit gedacht dat ik een burgerlijke trut zou worden.
Ach, ik was 15 of 16, en ik ging met een heel stel vriendinnen, eerst dansen en dan daar in de "bar" jus d'orange drinken (bier en wijn waren zo vies) en dan weer terug naar huis op de fiets met z'n allen en samen blijven want de dansschool lag midden in het Spijkerkwartier, toen nog de hoerenbuurt. Werd je aangesproken door jochies uit de achterhoek (aan het accent te horen) die een excursie hadden georganiseerd in een busje. Of wij hoeren warenquote:Op maandag 14 september 2020 13:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is voor mij precies de reden dat ik er nooit eerder aan ben begonnen.Los van dat ik bang zou zijn dat niemand met mij zou willen dansen, heb ik ook de neiging het nogal snel 'vies' te vinden wanneer iemand in m'n buurt komt of me aanraakt. Dat is niet handig.
Leuk! Was ik 2 weken terug nog.quote:Op maandag 14 september 2020 13:02 schreef minilot het volgende:
Onderweg naar https://www.logerenbijdeboswachter.nl/natuurkampeerterreinen/drie !
Zit tikkie ingebouwd hier op de achterbank
[ afbeelding ]
![]()
En daar kreeg je de auto -zo- vol meequote:Op maandag 14 september 2020 13:22 schreef minilot het volgende:
Er wordt dit keer, op verzoek van J. op zo'n campinggasje gekookt. Ik vind het zelf nogal onnodig gekut op zo'n wiebelding, maar hij ziet maar hoe ver -ie komt terwijl ik met Günther in het bos ga overgooien. Omdat CUL, de driedaagse planning:
- Tomatengroentebsoep en broodjes worst met bbqsaus
- Udonnoedels met gele paprika, ui, gehaktballetjes, zwartebonensaus, spiegelei en kroepoek
- Gnocchi + bolognese met fijngesneden chorizo erdoor
Niks dat gekoeld hoeft![]()
Verder mee: gedroogde abrikozen, gedroogde ananas, gedroogde appel, fles whiskey, fles spiced rum, water, tros bananen, heel veel kerstomaatjes en voor de wél ontbijten de koter een zak krentenbollen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |