abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195052070
BOEM
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator maandag 14 september 2020 @ 09:23:48 #2
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195052083
sloapkoamer
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_195052120
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2020 09:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ja, maandag -O-

En ik ben ook toe aan vakantie, die ene week in juli deed het toch niet helemaal. Aan de ene kant wil ik weg, en aan de andere kant wil ik thuisblijven, dus dat schiet ook al niet op. :') Maar binnenkort toch eens serieus een week vrij prikken in oktober/november. Want rond kerst pak ik sowieso rond de twee weken vrij. Boomknuffelen O+

Sociale agenda is zich inmiddels wel steeds meer aan het vullen, sommige weken alweer drie avonden van huis :D
Ik vind vrij zijn juist zoveel beter als ik wel even weg ga. Dat geeft me meer energie. Dit weekend heb ik eigenlijk ook veel te weinig gedaan. Zaterdag voelde ik me brak van vermoeidheid, dus de halve dag op de bank gelegen en daarna naar schoonzus geweest. Gisteren hebben we alleen maar trouwlocaties gezocht en vervolgens vakantiehuisjes om de trouwlocaties te gaan bekijken. Echt het gevoel alsof ik geen weekend heb gehad. Terwijl een weekendje weg en rennen en hollen om alles te doen juist zoveel fijner is.

Wil je in okt/nov nog weg gaan?
pi_195052142
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2020 09:22 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Het was de schak van de slaap van je sloopkamer :P :@
Jij snapt het :D
pi_195052195
O god maandagochtendoverleggen zijn de meest levenslustzuigendeoverleggen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_195052210
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 09:25 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik vind vrij zijn juist zoveel beter als ik wel even weg ga. Dat geeft me meer energie. Dit weekend heb ik eigenlijk ook veel te weinig gedaan. Zaterdag voelde ik me brak van vermoeidheid, dus de halve dag op de bank gelegen en daarna naar schoonzus geweest. Gisteren hebben we alleen maar trouwlocaties gezocht en vervolgens vakantiehuisjes om de trouwlocaties te gaan bekijken. Echt het gevoel alsof ik geen weekend heb gehad. Terwijl een weekendje weg en rennen en hollen om alles te doen juist zoveel fijner is.

Wil je in okt/nov nog weg gaan?
Ik ben van nature best een huismus en hoef niet zo nodig weekendjes weg.
En in deze tijden staat het plannen, rekening houden en regelen me nog steeds wat tegen. Als ik op vakantie ben wil ik hersenloos genieten en dat kan nu niet 100%. Waar ik helemaal achter sta. Dus vandaar dat ik nog niet ga.
Maar de behoefte groeit en mijn weerstand tegen het regelen neemt in gelijke mate af, dus wie weet.

Maar eerst moeten er kittenkinders het huis uit dus voorlopig gaat moeder sowieso nog nergens naartoe voor meerdere nachten :P
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 14 september 2020 @ 09:39:26 #7
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_195052310
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 09:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
O god maandagochtendoverleggen zijn de meest levenslustzuigendeoverleggen.
Dat zijn voor mij de maandag middag overleggen :+.

Maar ik zit nu bij een software architectuur cursus en het gaat al een half uur over het overtuigen van managers :z :z :z :z
pi_195052327
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 09:39 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Dat zijn voor mij de maandag middag overleggen :+.

Maar ik zit nu bij een software architectuur cursus en het gaat al een half uur over het overtuigen van managers :z :z :z :z
_O-

Ik heb al twee projectoverleggen achter de rug en ik mag zo een 2 uur durende bespreking in over de nieuwe werkwijze voor afdelingen :Y)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_195052407
@AnneX https://www.koopmans.com/recept/fantasiekoekjes/ tip: snij de abrikoosjes heel fijn! En de walnoot minder fijn.

@Isabeau mooiii!

Lekker ontbijt mėt Fries suikerbrood :9
pi_195052466
Oeh, suikerbrood. :9 Met veel roomboter. :9
  maandag 14 september 2020 @ 09:53:13 #11
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195052477
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2020 09:47 schreef Blues het volgende:
@:annex https://www.koopmans.com/recept/fantasiekoekjes/ tip: snij de abrikoosjes heel fijn! En de walnoot minder fijn.

@:Isabeau mooiii!

Omg, zo lekker :9
pi_195052499
quote:
14s.gif Op maandag 14 september 2020 09:52 schreef Myraela het volgende:
Oeh, suikerbrood. :9 Met veel roomboter. :9
Check 8-)
pi_195052506
quote:
1s.gif Op zondag 13 september 2020 22:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vandaag was echt fijn. Lekker op het gemak in en om huis geprutst. Ik heb geloof ik onder de knie hoe ik mezelf niet helemaal in de stress werk als er visite komt.

En het was enorm gezellig met Lonaa en F. Dora vond de tuin superdupermegaawesome O+
Wat leuk en gezellig *O*
pi_195052544
Zo. En nu hebben we een tijdsgat van nu tot 1300 (planeterium tijdslot) :D Eens bedenken wat we gaan doen...heerlijke luxe, leven in t moment en maar zien waar we uitkomen. O+
pi_195052579
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2020 09:59 schreef Blues het volgende:
Zo. En nu hebben we een tijdsgat van nu tot 1300 (planeterium tijdslot) :D Eens bedenken wat we gaan doen...heerlijke luxe, leven in t moment en maar zien waar we uitkomen. O+
wat klinkt dit lekker
We have far more in common than that which devides us..
pi_195053001
quote:
Je hebt t weer ook echt "tegen" he? :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_195053118
quote:
Wanneer gaan jullie op de boot?

Heerlijk zeg, zo'n vakantie. Ik ben er ook echt aan toe. Zeker aan eens tijd zonder de kinderen, even opladen zonder lawaai aan m'n kop en consant aan staan. Het zit er helaas nog niet in de komende tijd.
pi_195053240
quote:
@:annex https://www.koopmans.com/recept/fantasiekoekjes/ tip: snij de abrikoosjes heel fijn! En de walnoot minder fijn.

👍🏼
pi_195053282
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 10:50 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Wanneer gaan jullie op de boot?

Heerlijk zeg, zo'n vakantie. Ik ben er ook echt aan toe. Zeker aan eens tijd zonder de kinderen, even opladen zonder lawaai aan m'n kop en consant aan staan. Het zit er helaas nog niet in de komende tijd.
Vanmiddag om 1500 kunnen we ons melden bij de jachthaven.

Hopelijk kan jij er ook binnenkort even tussenuit. Ik herken wat je zegt van vroeger..
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 10:41 schreef fietsie het volgende:

Je hebt t weer ook echt "tegen" he? :)
Heel vervelend O+

Inmiddels een verborgen pareltje gevonden:
De Swanneblom. Wat een plekje om lekker de tijd stuk te slaan!
https://www.uytland.nl/pa(...)blom-slappeterp.html

We horen hier alleen maar meerkoeten en zwaluwen. Met een trekker op de achtergrond O+
pi_195053434
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2020 11:05 schreef Blues het volgende:

[..]

Vanmiddag om 1500 kunnen we ons melden bij de jachthaven.

Hopelijk kan jij er ook binnenkort even tussenuit. Ik herken wat je zegt van vroeger..
[..]

Heel vervelend O+

Inmiddels een verborgen pareltje gevonden:
De Swanneblom. Wat een plekje om lekker de tijd stuk te slaan!
https://www.uytland.nl/pa(...)blom-slappeterp.html

We horen hier alleen maar meerkoeten en zwaluwen. Met een trekker op de achtergrond O+
Ja mooi plekje; jarenlang was de soap rondom het dure zwembad van Menaam op Omrop Fryslan te volgen; de aanleiding voor de aanleg van die zwemvijver.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_195053913
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 11:17 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ja mooi plekje; jarenlang was de soap rondom het dure zwembad van Menaam op Omrop Fryslan te volgen; de aanleiding voor de aanleg van die zwemvijver.
^O^
Tis niet echt groot maar mooi plekje idd.
  maandag 14 september 2020 @ 12:16:25 #22
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195054240
En nu dus op het terras van de Doelen in Franeker koffie en thee en gezonde vruchten nuttigen in de vorm van een aarbeiengebakje en een appeltaart. O-)
Hierna naar het planetarium van Eise Eisinga.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_195054552
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2020 15:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wij trouwden lekker in de bieb in de binnenstad en vroeger er bijna niemand voor *O*
Ik herinner me inderdaad levendig dat ik daar niet was }:|
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_195054565
Zwembad is wel erg koud geworden.
Maar nog wel lekker om even in af te koelen.
pi_195054575
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:43 schreef Sarabi het volgende:
Zwembad is wel erg koud geworden.
Maar nog wel lekker om even in af te koelen.
Staat die nog steeds? :D Is die niet onwijs ranzig nu dan? Of laat je het filter altijd gewoon draaien?
pi_195054592
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:44 schreef Myraela het volgende:

[..]

Staat die nog steeds? :D Is die niet onwijs ranzig nu dan? Of laat je het filter altijd gewoon draaien?
Zeewierkroospakking :9
pi_195054671
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2020 12:42 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik herinner me inderdaad levendig dat ik daar niet was }:|
Terwijl ik nog wel zo'n hitsig pak droeg :9~
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_195054672
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:44 schreef Myraela het volgende:

[..]

Paar uur per dag de filter aan en verder wel het chloor bijvullen wanneer nodig.
Hij is niet vies behalve wat kleine blaadjes.
pi_195054673
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2020 12:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zeewierkroospakking :9
Ik sla over. :D
pi_195054712
Toen ik m'n vriend dit weekend vroeg om samen dansles te nemen, zei hij uiteindelijk ja. Dus meteen maar contact opgenomen en we kunnen volgende maand met het beginnersklasje stijldansen meedoen. :D Lijkt me stiekem best tof.
pi_195054780
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:54 schreef Myraela het volgende:
Toen ik m'n vriend dit weekend vroeg om samen dansles te nemen, zei hij uiteindelijk ja. Dus meteen maar contact opgenomen en we kunnen volgende maand met het beginnersklasje stijldansen meedoen. :D Lijkt me stiekem best tof.
Dat is leuk! om samen te doen.
En thuis oefenen. *O*
pi_195054804
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2020 12:59 schreef AnneX het volgende:
Dat is leuk! om samen te doen.
En thuis oefenen. *O*
Denk ook dat het wel gezellig gaat zijn. :D Hij heeft iets minder zin in lessen, maar gelukkig lijkt het hem wel heel tof om het ook gewoon te kunnen. Kunnen we als er ooit ergens mensen dansen tenminste gewoon meedoen.
pi_195054810
Onderweg naar https://www.logerenbijdeboswachter.nl/natuurkampeerterreinen/drie !

Zit tikkie ingebouwd hier op de achterbank :7

:W
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator maandag 14 september 2020 @ 13:03:34 #34
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195054819
quote:
Dit zou een van de voorwaarden zijn mocht ik ook iemand vinden die zo gek is om met mijn te willen trouwen. Geen dansles
pi_195054847
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2020 13:03 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dit zou een van de voorwaarden zijn mocht ik ook iemand vinden die zo gek is om met mijn te willen trouwen. Geen dansles
De Liefde jongen...de 💕

Kijk eens wat mini doet...uit liefde: kamperen...met rolkoffers.🤪
pi_195054872
quote:
Goed voor elkaar, mijnes weigert al krap tweeëntwintig jaar. :7 Have fun ermee! ^O^
pi_195054897
Dansles. Heul lang geleden. Heel leuk met een leuke danspartner, maar die komen vaak later! De eerste lessen moest ik, als een van de kleinsten, dansen met de kleinste jongen (die dus nog kleiner was dan ik met mijn ca 160). En ik voel nog dat vieze zweterige hand op m'n rug en hij stonk. Dit was een ouderwetse dansschool, dus meisjes in rok/jurk en jongens in pak. Hij had een veel te groot heel oud pak aan. Een gruwel.
De jongen waarmee ik afdanste daarentegen *; Ik zwijmel nog wel eens
pi_195054922
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2020 13:06 schreef minilot het volgende:

[..]

Goed voor elkaar, mijnes weigert al krap tweeëntwintig jaar. :7 Have fun ermee! ^O^
Gelijk heeftie :P
pi_195054940
Planetaria O+ Veel plezier vanmiddag Bloes en Golfer *O*
pi_195054948
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2020 13:03 schreef derLudolf het volgende:
Het liefst zou ik een lijstje maken van alle dingen mensen zeggen nooit te gaan doen, die ze uiteindelijk toch gewoon gaan doen. Omdat het in een andere situatie soms toch gewoon anders voelt of omdat je gewoon bent veranderd.

Mijn eigen lijstje zou overigens ook best lang zijn hoor. Ik had ook nooit gedacht dat ik een burgerlijke trut zou worden. :')
pi_195054965
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Dansles. Heul lang geleden. Heel leuk met een leuke danspartner, maar die komen vaak later! De eerste lessen moest ik, als een van de kleinsten, dansen met de kleinste jongen (die dus nog kleiner was dan ik met mijn ca 160). En ik voel nog dat vieze zweterige hand op m'n rug en hij stonk. Dit was een ouderwetse dansschool, dus meisjes in rok/jurk en jongens in pak. Hij had een veel te groot heel oud pak aan. Een gruwel.
Gut ja! Herinneringen!
Ik was het lelijke eendje van de dansvloer. En eindigde met een lelijke woerd :')
Waar hij me eerst nog echt ten dans vroeg ‘regelden’ we het later met een knikje en handgebaar. We bleven anders toch over.
Romantisch jonguh ;( Het was een jongen van Chinese afkomst, ik ruik de knoflook en andere specerijen in zijn adem en op zijn kleding nog steeds :X
pi_195055012
quote:
Dat is voor mij precies de reden dat ik er nooit eerder aan ben begonnen. :D Los van dat ik bang zou zijn dat niemand met mij zou willen dansen, heb ik ook de neiging het nogal snel 'vies' te vinden wanneer iemand in m'n buurt komt of me aanraakt. Dat is niet handig.
  Moderator maandag 14 september 2020 @ 13:20:44 #43
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195055054
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:13 schreef Myraela het volgende:

[..]

Het liefst zou ik een lijstje maken van alle dingen mensen zeggen nooit te gaan doen, die ze uiteindelijk toch gewoon gaan doen. Omdat het in een andere situatie soms toch gewoon anders voelt of omdat je gewoon bent veranderd.

Mijn eigen lijstje zou overigens ook best lang zijn hoor. Ik had ook nooit gedacht dat ik een burgerlijke trut zou worden. :')
Onder druk wordt alles vloeibaar, ook principes.

Maar ik en dansen, dan moet je toch wel richting de 0 Kelvin gaan :+
pi_195055068
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:17 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat is voor mij precies de reden dat ik er nooit eerder aan ben begonnen. :D Los van dat ik bang zou zijn dat niemand met mij zou willen dansen, heb ik ook de neiging het nogal snel 'vies' te vinden wanneer iemand in m'n buurt komt of me aanraakt. Dat is niet handig.
Ach, ik was 15 of 16, en ik ging met een heel stel vriendinnen, eerst dansen en dan daar in de "bar" jus d'orange drinken (bier en wijn waren zo vies) en dan weer terug naar huis op de fiets met z'n allen en samen blijven want de dansschool lag midden in het Spijkerkwartier, toen nog de hoerenbuurt. Werd je aangesproken door jochies uit de achterhoek (aan het accent te horen) die een excursie hadden georganiseerd in een busje. Of wij hoeren waren _O-
  Moderator maandag 14 september 2020 @ 13:22:05 #45
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195055070
Sowieso met mijn motoriek zou m'n danspartner dan iets met stalen neuzen moeten dragen :P
  maandag 14 september 2020 @ 13:22:07 #46
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195055074
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2020 13:02 schreef minilot het volgende:
Onderweg naar https://www.logerenbijdeboswachter.nl/natuurkampeerterreinen/drie !

Zit tikkie ingebouwd hier op de achterbank :7
[ afbeelding ]

:W
Leuk! Was ik 2 weken terug nog. O+
pi_195055075
Dansles: dat hoorde bij de opvoeding, op de m.m.s. B-)
De meisjes op een rij aan de ene kant van de zaal, en de jongens aan de andere kant.

En helaasch...de stedentrip naar Lissabon is gecancel’d.
Wij hebben het er wel op laten aankomen en zojuist een mail dat wij kunnen omboeken.
Dan maar niet. -O-
pi_195055086
Er wordt overigens dit keer voor het eerst, vanzelfsprekend op verzoek van J., op een campinggasje gekookt ipv lokale horeca. Ik vind het zelf nogal onnodig gekut op zo'n wiebelding, maar hij ziet maar hoe ver -ie komt terwijl ik met Günther in het bos ga overgooien. :7

Omdat CUL, de driedaagse planning:
- Tomatengroentensoep en broodjes worst met bbqsaus
- Udonnoedels met gele paprika, ui, gehaktballetjes, zwartebonensaus, spiegelei en kroepoek
- Gnocchi + bolognese met fijngesneden chorizo erdoor

Niks dat gekoeld hoeft te blijven ^O^

Verder mee: gedroogde abrikozen, gedroogde ananas, gedroogde appel, fles whiskey, fles spiced rum, water, tros bananen, heel veel kerstomaatjes en voor de wél ontbijtende koter een zak krentenbollen :)

[ Bericht 5% gewijzigd door minilot op 14-09-2020 13:31:46 ]
pi_195055101
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:22 schreef minilot het volgende:
Er wordt dit keer, op verzoek van J. op zo'n campinggasje gekookt. Ik vind het zelf nogal onnodig gekut op zo'n wiebelding, maar hij ziet maar hoe ver -ie komt terwijl ik met Günther in het bos ga overgooien. Omdat CUL, de driedaagse planning:
- Tomatengroentebsoep en broodjes worst met bbqsaus
- Udonnoedels met gele paprika, ui, gehaktballetjes, zwartebonensaus, spiegelei en kroepoek
- Gnocchi + bolognese met fijngesneden chorizo erdoor
Niks dat gekoeld hoeft :)

Verder mee: gedroogde abrikozen, gedroogde ananas, gedroogde appel, fles whiskey, fles spiced rum, water, tros bananen, heel veel kerstomaatjes en voor de wél ontbijten de koter een zak krentenbollen :)
En daar kreeg je de auto -zo- vol mee :D
pi_195055110
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:22 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Leuk! Was ik 2 weken terug nog. O+
Hetzelfde kampeerterrein? :D
  Moderator maandag 14 september 2020 @ 13:28:38 #51
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195055150
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:24 schreef fietsie het volgende:

[..]

En daar kreeg je de auto -zo- vol mee :D
Nou, zoveel moeite hoef je niet te doen om een Aygo vol te krijgen toch?

Ok, ik hoefde niet op de ruimte te letten, maar twee jaar geleden had ik in m'n eentje de Clio best wel vol :+
pi_195055151
oh, dansles. De horror. In het dorp waar ik opgroeide de traditie om dat met 15 allemaal te doen. Ik ben 1.88, en op m'n 15e was ik ook 1.88. En onhandig, en klungelig. De jongens waren duidelijk nog niet 1.88, en wouden nooit met me dansen, want de jongen moest wel groter zijn dan het meisje. En de jongens moesten altijd het meisje ten dans vragen. Uiteindelijk moest ik altijd met de gladjakker van een leraar dansen.

/trauma.
pi_195055166
Citroën C1tje, Ludolf!

Klinkt niet heel aangenaam Jagar, was gewoon niet op les gaan geen optie? Teveel peer pressure?
pi_195055184
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2020 13:30 schreef minilot het volgende:
Citroën C1tje, Ludolf!

Klinkt niet heel aangenaam Jagar, was gewoon niet op les gaan geen optie? Teveel peer pressure?
Iedereen ging, het was de activiteit voor het hele dorp op vrijdagavond. Niet gaan was geen optie voor 14 jarige JT.
pi_195055240
Zo vroeg al zo lang zijn, dat was als pubermeisje op zichzelf vast ook al best een uitdaging, dansles nog daargelaten :*
pi_195055273
Ik was ook lang, dat was met sporten ook verschrikkelijk. Ik had dan wel jongens in de klas die net zo lang waren. Maar ik stond dan dus ook altijd verplicht bij die jongens wanneer we met gymles in de ringen moesten hangen. Maar dat was dan weer 1. net iets te hoog voor mij en 2. ik had natuurlijk lang niet zoveel kracht in m'n armen als die jongens.
pi_195055314
Ik heb geen trauma's van dansles. Was altijd super gezellig. De mooiste, wat oudere jongen van de dansschool vroeg mij binnen een maand steeds ten dans O+ (dat bleek te liggen aan een Dire Straits t-shirt wat ik droeg). En daardoor dansten ook de andere leuke jongens vaak met me. Ook regelmatig met een meisje moeten dansen, want mannentekort. Maar ook dat was niet erg. Heb het altijd super gezellig gevonden. Beetje tutten voor die tijd, want moest er wel mooi uitzien natuurlijk. En dan met een groepje van school. Sommige nummers doen me nog steeds aan mijn danslessen denken.

Deze vooral:
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_195055349
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb geen trauma's van dansles. Was altijd super gezellig. De mooiste, wat oudere jongen van de dansschool vroeg mij binnen een maand steeds ten dans O+ (dat bleek te liggen aan een Dire Straits t-shirt wat ik droeg). En daardoor dansten ook de andere leuke jongens vaak met me. Ook regelmatig met een meisje moeten dansen, want mannentekort. Maar ook dat was niet erg. Heb het altijd super gezellig gevonden. Beetje tutten voor die tijd, want moest er wel mooi uitzien natuurlijk. En dan met een groepje van school. Sommige nummers doen me nog steeds aan mijn danslessen denken.

Deze vooral:
Dit klinkt wel als heel fijne nostalgie O+
  maandag 14 september 2020 @ 13:44:52 #59
63722 z80
I fink you freaky
pi_195055351
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2020 13:20 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Onder druk wordt alles vloeibaar, ook principes.

Maar ik en dansen, dan moet je toch wel richting de 0 Kelvin gaan :+
Kelvin wordt er niet warm of koud van. Pascal is meer van drukte maken.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_195055360
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2020 13:22 schreef AnneX het volgende:
Dansles: dat hoorde bij de opvoeding, op de m.m.s. B-)
De meisjes op een rij aan de ene kant van de zaal, en de jongens aan de andere kant.

En helaasch...de stedentrip naar Lissabon is gecancel’d.
Wij hebben het er wel op laten aankomen en zojuist een mail dat wij kunnen omboeken.
Dan maar niet. -O-
Toch jammer, AnneX. Lissabon schijnt prachtig te zijn en loopt niet weg. Dus hopelijk volgend jaar? Wat gaan jullie qua omboeken doen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_195055427
Ik heb geen dansles gedaan. Veel van m'n vriendinnen deden het wel, maar het was een dansschool waar je een rok/jurk en een panty in de juiste kleur en speciale schoenen moest hebben en ik had geen idee hoe ik dat zou moeten regelen, bovendien dacht ik dat ik helemaal niet zou kunnen dansen. In mijn tweede jaar op de uni woonde ik in een huis met meisje-meisjes die naar allemaal gala's gingen en dansen oefenden, maar daar heb ik me allemaal ook buiten gehouden. Achteraf jammer, want ik heb een hoop gezellige avondjes gemist omdat ik dacht dat het niks voor mij was.
pi_195055458
M'n GGZ-doorverwijzing-circus is nog steeds gaande :') dit is week 3 van heen en weer bellen en overleggen en lengtes van wachtlijsten bekijken en "wat wordt er vergoed" enzovoort enzovoort :')
Nu hoef ik iig niks te doen tot m'n huisarts terugbelt, dus dat scheelt. :D
pi_195055471
@AnneX hebben jullie uiteindelijk nog iets van vakantie gehad? In Nederland of zo? Zo jammer van Lissabon ;(
pi_195055675
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Toch jammer, AnneX. Lissabon schijnt prachtig te zijn en loopt niet weg. Dus hopelijk volgend jaar? Wat gaan jullie qua omboeken doen?
quote:
0s.gif [b]Op maandag 14 september 2020 13:45 schreef Isabeau het volgende:[/b
[..]
En dubbelquote mislukt. Ook @Tele :
Ja, op een prachtige lokatie, aan de overkant van de Taag met uitzicht op Lisboa. Toevallig was Lot daar met man en kind, vlak voor de lockdown.
Wij hadden zelf half april al doorgeboekt naar volgende week.
Nu heb ik maar eens afgewacht. Voorlopig zie ik ons niet vliegen. De schijterds. 😂
Er moet ook nog een niet-gebruikte Fletcher hotel bon besteed worden.
Die resteert nog van Enschede meet, dat werd toen een ander hotel.

Misschien een eiland.
Zondag sprak ik mensen, die in Middelburg wonen: het was afgrijselijk benauwend vol daar in Zeeland, inclusief asociaal gedrag.
  Moderator maandag 14 september 2020 @ 14:07:58 #65
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195055696
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:44 schreef z80 het volgende:

[..]

Kelvin wordt er niet warm of koud van. Pascal is meer van drukte maken.
Weet ik, maar ik wist niet bij welke druk waterstof vloeibaar is :+
pi_195055730
Speaking of: @uniekhoorn en @Lot1...alles goed?

Mini...heb jij nu voor 3 dagen ook 30 kilo eten bij je?
Zo klinkt het wel. (8>

Goed werken. Laters.
  maandag 14 september 2020 @ 14:23:31 #67
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195055988
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:25 schreef minilot het volgende:

[..]

Hetzelfde kampeerterrein? :D
Ja. Staatsbosbeheer O+
Deze zomer 5 gehad _O-
  maandag 14 september 2020 @ 14:25:42 #68
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_195056026
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 14:23 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja. Staatsbosbeheer O+
Deze zomer 5 gehad _O-
Welke ben je geweest?
  maandag 14 september 2020 @ 14:26:48 #69
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195056052
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2020 14:25 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Welke ben je geweest?
Drie dus en zanderdennen, de kijl, Vlagberg, en cokse heide
  maandag 14 september 2020 @ 14:28:24 #70
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195056071
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2020 13:28 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Nou, zoveel moeite hoef je niet te doen om een Aygo vol te krijgen toch?

Ok, ik hoefde niet op de ruimte te letten, maar twee jaar geleden had ik in m'n eentje de Clio best wel vol :+
Auto vol laden is zo makkelijk. Terwijl we ook een paar keer op de fiets zijn geweest dus zoveel mee hoeft ook helemaal niet.
pi_195056921
quote:
Ik heb inderdaad ook een dergelijke herinnerkng aan het eerste jaar dansen...
En een stuk betere aan de daaropvolgende jaren _O-
  maandag 14 september 2020 @ 16:47:42 #72
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_195057893
quote:

Denk je dat suikerbrood in een enveloppe past?? O-)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_195057934
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 16:47 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Hoeveel had je er gewild? :P
pi_195057954
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 16:47 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Zo niet
https://rutgerbakt.nl/brood-recepten/suikerbrood/
  maandag 14 september 2020 @ 16:54:54 #75
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_195057992
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 16:50 schreef fietsie het volgende:

[..]

Hoeveel had je er gewild? :P
Kan ik em invriezen?
  maandag 14 september 2020 @ 16:56:08 #76
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_195058010
quote:
:{w Alsof ik daar tijd voor heb

*zucht* de goede oude tijd dat ik me afvroeg wat ik morgen te doen zou hebben.. nu vooral wanneer heb ik tijd om dingen af te maken.. ik heb een to-do lijst van 6 kantjes :o
pi_195058071
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 16:56 schreef Barreltje het volgende:

[..]

*zucht* de goede oude tijd dat ik me afvroeg wat ik morgen te doen zou hebben.. nu vooral wanneer heb ik tijd om dingen af te maken.. ik heb een to-do lijst van 6 kantjes :o
_O- Tja, je bent een expat of je bent het niet 8-) Werken zal je ~O> oO/
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_195058126
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 16:56 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Als je thuiswerkt :P (of vroeg wakker bent, kaatjeduiktnuweg) in die 2.30 uur zit een uur wachten en 40 minuten oventijd
pi_195058135
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 16:54 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Kan ik em invriezen?
Volgens de site van een bakker waar ik net keek 2-3 weken. Zal iets van doen hebben met de suikermassa's denk, die vast vocht opnemen uit het deeg.
  maandag 14 september 2020 @ 17:40:41 #80
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_195058634
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 17:06 schreef fietsie het volgende:

[..]

Volgens de site van een bakker waar ik net keek 2-3 weken. Zal iets van doen hebben met de suikermassa's denk, die vast vocht opnemen uit het deeg.
:9~

Overigens vandaag een negatieve covid uitslag *O* dus dat gekocht en gesnotter betekenen nog niks :+
pi_195058819
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 17:40 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Overigens vandaag een negatieve covid uitslag *O* dus dat gekocht en gesnotter betekenen nog niks :+
Da’s fijn nieuws
pi_195058886
quote:

[..]

Fijn *O*
  Moderator / Redactie Sport maandag 14 september 2020 @ 17:58:22 #83
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_195058910
Morgen geen curcus. De trainer zit in quarantaine ivm in contact geweest met coronageval en in afwachting van de resultaten. Volgende week nieuwe kans :+. Komt wel goed uit. Mijn to do list is groot. Een dag normaal werken is ook prima :).
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_195059204
quote:

[..]

Als die twee van mij dat woensdag ook krijgen, zal ik blij zijn *O*
pi_195059678
Ik ben zo blij dat het ziekenhuis nu een tentje heeft opgezet voor medewerkers waar je je op covid kan laten testen en binnen 24 uur de uitslag krijgt. Je kan gewoon binnen lopen zonder afspraak,
pi_195059758
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 18:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben zo blij dat het ziekenhuis nu een tentje heeft opgezet voor medewerkers waar je je op covid kan laten testen en binnen 24 uur de uitslag krijgt. Je kan gewoon binnen lopen zonder afspraak,
Dat is top.

Wat is het beleid bij jullie? Bij klachten testen en thuis blijven?
pi_195059769
quote:
Goed geregeld, laten veel mensen zich testen?
pi_195059773
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2020 19:05 schreef Cat-astrophe het volgende:

Dat is top.

Wat is het beleid bij jullie? Bij klachten testen en thuis blijven?
Ja :Y Maar je hebt nu natuurlijk fijn snel de uitslag en dan kan je of weer aan het werk of tsja..
pi_195059797
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 19:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja :Y Maar je hebt nu natuurlijk fijn snel de uitslag en dan kan je of weer aan het werk of tsja..
^O^

In COR las ik van instellingen die mensen in afwachting van de test met BPM gewoon laten doorwerken :7
Dus even bij mijn baas opgezocht: die heeft het beleid vrij recent aangepast naar testen en tot de uitslag er is thuisblijven. Of thuiswerken natuurlijk, als dat kan.
  maandag 14 september 2020 @ 19:11:22 #90
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195059847
Eerste vaartochtje achter de rug. Van Terherne naar Langweer. Daar liggen we in de passantenhaven en genieten we nu van een hapje eten op een terras in het dorp. Nog steeds een heerlijke temperatuur. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_195060020
quote:
Wow, da's luxe zeg... Wij moeten dag vooruit een afspraak maken en dan volgende ochtend 8:30 met de auto door de parkeergarage tokkelen....
pi_195060307
Kampeer ze mini! En klooien op een gasbrandertje heeft ook wel iets. Zolang je vriend het doet /protip :+

Fijn van de uitslag Barrel!

Vaar ze golfer en Blues!

Wij gingen vandaag op jacht naar een luchtbed. Gisteren een platte kajak gehuurd, dat was leuk en prettig dobberen langs rotsen en 'grotten '. Maar een luchtbed vinden is hier niet te doen. Eén winkeltje had er een (tevens ook een opblaas blauwe vinvis. :D vermoedelijk helaas geen 30m lang...) Maar het was siësta tijd. -O-

Uiteindelijk een pool noodle gevonden (heel CUL dus). Ik was vergeten hoe episch ideaal die dingen zijn 8-)

Dus handdoeken in zo'n drybag gepropt, nog wat eten en drinken mee, en 15 minuten noodlen maar naar rotsen verderop in zee om ons daar op ons handdoekje neer te vleien. Ik dan, vriend ging snorkelen.

Toen ik me ook in het water begaf (best een uitdaging met al die rotsen en blote voeten...) begon vriend opeens over een zee-egel.
Ik gelijk van die horror beelden voor me van voeten en handen doorboord door afbrekende stekels :X
Vriend: dit is pas de eerste die ik zie hoor! Geen zorgen joh!
Ik: *trekt benen en armen in een blijft zo klein mogelijk zitten op noodle-ding.
Vriend: Oh wacht, hier zitten er 5! Oh nee, 6! :D

:')

Tevens nog een kleine krab bijna dakloos gemaakt. We vonden zo'n mooie gedraaide schelp. Komen er opeens twee kleine pootjes en oogjes op steeltjes tevoorschijn O+ (dus weer teruggezet natuurlijk)

/Liefdagboek
pi_195060375
quote:
1s.gif Op zondag 13 september 2020 20:32 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Rode eekhoorns zijn toch veel mooier dan die grijze
Er zitten ook genoeg prachtige grondeekhoorns. En de grijze zijn ook leuke fotomodellen hoor. De echt grote grijze met enorme pluimstaart waren wel wat minder in aantal aanwezig, maar wel heel mooi :)
  Official ESF Kreviewer maandag 14 september 2020 @ 19:50:23 #94
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
  maandag 14 september 2020 @ 19:53:08 #95
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195060502
Zee egels zijn eng
pi_195060584
quote:
*nieuwe verslaving
  maandag 14 september 2020 @ 20:02:26 #97
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_195060686
quote:
7s.gif Op maandag 14 september 2020 19:57 schreef Candaasje het volgende:

[..]

*nieuwe verslaving
Ik vind het een beetje gek..
Computer zegt: teken A
Barrel tekent iets wat lijkt op A
Computer zegt: ik weet het, het is A
Ja duhhh.. dat zie je al..
pi_195060743
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 19:23 schreef fietsie het volgende:

Wow, da's luxe zeg... Wij moeten dag vooruit een afspraak maken en dan volgende ochtend 8:30 met de auto door de parkeergarage tokkelen....
Je kan hier al om 7.45 terecht _O_
  Moderator maandag 14 september 2020 @ 20:08:03 #99
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195060823
quote:
Bij mij is ie Duits? :D

Mijn halsketting werd herkend als aardappel _O-
pi_195060829
quote:
7s.gif Op maandag 14 september 2020 19:43 schreef Candaasje het volgende:

Toen ik me ook in het water begaf (best een uitdaging met al die rotsen en blote voeten...) begon vriend opeens over een zee-egel.
Ik gelijk van die horror beelden voor me van voeten en handen doorboord door afbrekende stekels :X
Vriend: dit is pas de eerste die ik zie hoor! Geen zorgen joh!
Ik: *trekt benen en armen in een blijft zo klein mogelijk zitten op noodle-ding.
Vriend: Oh wacht, hier zitten er 5! Oh nee, 6! :D
Ooit op een vakantie in Venezuela een uur bezig geweest op onze boot om zeeëgel naalden uit de handpalmen van een andere passagier te halen met een heel klein bot pincetje. (waarom zit er in een ehbo doos op zo'n boot geen fatsoenlijke pincet?!) Ik hoorde later dat hij 2 dagen later vervroegd naar huis was vertrokken want handen helemaal opgezwollen en ontstoken :X Dus ik zou uit de buurt blijven :7 We waren overigens ook aan het snorkelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')