chufi en Justin_Case tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierSPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Waar is het rel overzicht
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Waarschijnlijk iemands zusjequote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Waarom nou jijThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
ik gun je een puntquote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ola Kikkertquote:Iedereen is een kutlultrut
Dat ga ik niet redden. Ik kak al inquote:Iedereen is een kutlultrut
dan maak je juist de meeste punten ... pre DTquote:Op maandag 14 september 2020 02:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat ga ik niet redden. Ik kak al in![]()
Wat kan mij die kut punten nou schelenquote:Op maandag 14 september 2020 02:45 schreef chufi het volgende:
[..]
dan maak je juist de meeste punten ... pre DT
Dankjewelquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
YWquote:Iedereen is een kutlultrut
Alsof ik zo vergeten kan dat ik je mis.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik mis haar armen om me heen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dit gaat morgen misIedereen is een kutlultrut
Hoop het nietquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
beckerquote:Op maandag 14 september 2020 02:38 schreef chufi het volgende:
[..]
OK who is Boris ? die van Doris ? of was het die Arni![]()
Katertjequote:Iedereen is een kutlultrut
hij heeft nu met zijn ouders gesproken,vater wolfgangquote:Op maandag 14 september 2020 02:45 schreef chufi het volgende:
[..]
dan maak je juist de meeste punten ... pre DT
zei,hij konnt niet meer hij moest 3 keer van tv weggaan![]()
Lekker ding dongquote:Iedereen is een kutlultrut
Zou ik ook doenquote:Op maandag 14 september 2020 02:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij heeft nu met zijn ouders gesproken,vater wolfgang
zei,hij konnt niet meer hij moest 3 keer van tv weggaanIedereen is een kutlultrut
Okequote:Op maandag 14 september 2020 02:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij heeft nu met zijn ouders gesproken,vater wolfgang
zei,hij konnt niet meer hij moest 3 keer van tv weggaanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik val omIedereen is een kutlultrut
Zo slapenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tik ik wat punten afIedereen is een kutlultrut
NeeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Stelletje kut usersquote:
even wachtenquote:Iedereen is een kutlultrut
BijnaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heeft iemand een ban dat het zo rustig isquote:Iedereen is een kutlultrut
Marioquote:Op maandag 14 september 2020 03:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Heeft iemand een ban dat het zo rustig isThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik gun jullie alles hihahoIedereen is een kutlultrut
Trek aan me vingerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Langs jumboThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekker hoor!
Neem voor mij wat koekjes mee!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
En voetbal plaatjes?quote:Op maandag 14 september 2020 03:26 schreef DerRabbit het volgende:
Lekker hoor!
Neem voor mij wat koekjes mee!![]()
Frikandel broodje met energieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee, die mag je zelf houden.quote:
Ik spaar alleen plaatjes van vrouwelijke wielrenners
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
mikey heeft FC glanerbrug bijna compleetquote:Op maandag 14 september 2020 03:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, die mag je zelf houden.
Ik spaar alleen plaatjes van vrouwelijke wielrenners![]()
![]()
Ik heb deze alquote:Op maandag 14 september 2020 03:29 schreef devzero het volgende:
[..]
mikey heeft FC glanerbrug bijna compleet
[ afbeelding ]
Ik meer van autosportquote:Op maandag 14 september 2020 03:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben meer van de motorcross
[ afbeelding ]![]()
Ook niets mis met dressuur. Ik mis toch een beetje dat paard Anky van G en die vrouw die haar bereed.![]()
![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 03:36 schreef devzero het volgende:
Ook niets mis met dressuur. Ik mis toch een beetje dat paard Anky van G en die vrouw die haar bereed.
[ afbeelding ]They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nouThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heldquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik hehejejejejdjdjsnsmskskwThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Was wel lekkerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mwt jThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
VerbodenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
LiefdeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Doe mij maar een klein stukjequote:Op maandag 14 september 2020 03:59 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Voor iedereen een stukje taart
GoedemorgenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Rabbit❤❤🥳❤quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Goedemorgen ja lekker maar deze lijkt mij lastig drinkenquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ja best wel jij?quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op maandag 14 september 2020 04:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Goedemorgen ja lekker maar deze lijkt mij lastig drinkenhiervoor moet je je kunstgebit in doen
![]()
Muah, beetje weinig.quote:
Dus vanmiddag maar even extra dutje doen.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Gefeliciteerd met je 16de verjaardag knulquote:Op maandag 14 september 2020 04:08 schreef devzero het volgende:
en omdat het mijn verjaardag is vandaag....
[ afbeelding ]Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Voel me oud nuquote:Op maandag 14 september 2020 04:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je 16de verjaardag knul![]()
Altijd dutjes doenquote:Op maandag 14 september 2020 04:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muah, beetje weinig.
Dus vanmiddag maar even extra dutje doen.![]()
![]()
dat is minder fijnquote:Op maandag 14 september 2020 04:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muah, beetje weinig.
Dus vanmiddag maar even extra dutje doen.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ik geloof jequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ach, soms komt het voor.quote:Op maandag 14 september 2020 04:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dat is minder fijnOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Geen tijd voor dutjes klote dienst zeer langFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Gewoon matrassen in de centrale woonkamer leggen en dan iedereen een dutje laten doenquote:Op maandag 14 september 2020 04:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Geen tijd voor dutjes klote dienst zeer lang![]()
😁😁😁quote:Op maandag 14 september 2020 04:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon matrassen in de centrale woonkamer leggen en dan iedereen een dutje laten doenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik heb echt enorme hoeveelheden kabels, maar het type wat ik nodig heb, kan ik natuurlijk niet vinden. In dit geval een usb-c kabeltje om mijn telefoon op te laden![]()
Sterkte!quote:Op maandag 14 september 2020 04:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Geen tijd voor dutjes klote dienst zeer langOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
haags vriendquote:
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Was het weer een lekker weekendje in je favoriete gay club?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
haags weer in de house![]()
![]()
Uiteraard.quote:Op maandag 14 september 2020 04:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
haags weer in de house![]()
Zonder wrijving geen glans![]()
dev is jarig haagsieFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ja 16 mooie leeftijdFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op maandag 14 september 2020 04:26 schreef Justin_Case het volgende:
Mogen we nu eindelijk legaal neuken? DevMaar dat heeft ons nooit weerhouden
![]()
![]()
Geilquote:Op maandag 14 september 2020 04:26 schreef devzero het volgende:
[..]Maar dat heeft ons nooit weerhouden
Als dat geen wilde maandag wordquote:
Naast wie denk je dat ik nu ligquote:Op maandag 14 september 2020 04:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als dat geen wilde maandag word![]()
![]()
Maar echtquote:Op maandag 14 september 2020 04:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als dat geen wilde maandag wordZonder wrijving geen glans![]()
Hoe heeft haags dan nog zoveel energie?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Oelalaquote:Op maandag 14 september 2020 04:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Naast jou natuurlijk, lekker dingZonder wrijving geen glans![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb honger, maar geen zin om ontbijt te gaan maken.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Gefeliciteerdquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik app je vriendin wel even dat ze moet opstaanquote:Op maandag 14 september 2020 04:36 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb honger, maar geen zin om ontbijt te gaan maken.![]()
Vriend ik wil je al sinds zaterdag een trailer laten zien.quote:Op maandag 14 september 2020 04:37 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
ER IS MAAR ÉÉN ECHTE MIKEYYYThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Welkequote:Op maandag 14 september 2020 04:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vriend ik wil je al sinds zaterdag een trailer laten zien.Zonder wrijving geen glans![]()
![]()
![]()
![]()
Top gozer ben je toch ookquote:Op maandag 14 september 2020 04:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik app je vriendin wel even dat ze moet opstaan
quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
jij klopt...quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
En je wist als je naar je vriendjes keekquote:Op maandag 14 september 2020 04:39 schreef Justin_Case het volgende:
Zaterdag was de mooiste dag van de weekThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ZE GAAN WEER HEEL WAT BELEVENquote:Op maandag 14 september 2020 04:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En je wist als je naar je vriendjes keek
quote:Op maandag 14 september 2020 04:40 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
ZE GAAN WEER HEEL WAT BELEVENThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gaat t weer beetje met je mikey?quote:Op maandag 14 september 2020 04:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En je wist als je naar je vriendjes keekFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
* DerRabbit strompelt naar de keuken voor koffie en een boterhamquote:Op maandag 14 september 2020 04:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Antwoord was "alleen als we zondag titanic gaan kijken"
op slaapkamer deur bij je vriendin voor ontbijt te brengenquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Niet te hard kloppen want anders wordt @Grrrrrrr wakkerquote:Op maandag 14 september 2020 04:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
op slaapkamer deur bij je vriendin voor ontbijt te brengen![]()
Beetje dubbelquote:Op maandag 14 september 2020 04:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Gaat t weer beetje met je mikey?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
snap ik wacht nog een dag en dan ga je het rustig proberenquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Neuh, ze weet zelf heul goed waar de keuken is.quote:Op maandag 14 september 2020 04:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
op slaapkamer deur bij je vriendin voor ontbijt te brengenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
je hebt haar een keer de weg aan gewezen en gezegd zo voortaan kan je hem zelf vindenquote:Op maandag 14 september 2020 04:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Neuh, ze weet zelf heul goed waar de keuken is.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op maandag 14 september 2020 04:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
je hebt haar een keer de weg aan gewezen en gezegd zo voortaan kan je hem zelf vinden
doe niet zo goor devjequote:Op maandag 14 september 2020 04:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Weet ze inmiddels ook dat ze niet meer in de planten mag plassen?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nee, dat lijkt ze maar niet te begrijpen.quote:Op maandag 14 september 2020 04:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Weet ze inmiddels ook dat ze niet meer in de planten mag plassen?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 04:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
doe niet zo goor devjeleer mij vrouwen kennen
![]()
eerder mannen die hun toverstaf overal boven hangenquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
hutsFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
deze opmerking is op heel veel manieren uit te leggenquote:Op maandag 14 september 2020 04:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
eerder mannen die hun toverstaf overal boven hangen![]()
![]()
leg eens uit dan devjequote:Op maandag 14 september 2020 04:50 schreef devzero het volgende:
[..]
deze opmerking is op heel veel manieren uit te leggenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik werk vandaag vanuit thuis, dus ik ben er alquote:
mazzelaarquote:Op maandag 14 september 2020 04:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik werk vandaag vanuit thuis, dus ik ben er alFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Lekkahquote:Op maandag 14 september 2020 04:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik werk vandaag vanuit thuis, dus ik ben er alZonder wrijving geen glans![]()
goed punt en snap ik. duurt ook te langquote:Op maandag 14 september 2020 04:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Ik werk al 6 maanden van huis en wil ook wel weer eens naar werk gaanFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja dit ook wel. Ik werk nu 1 dag thuis en 1 dag op de zaak.quote:Op maandag 14 september 2020 04:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Ik werk al 6 maanden van huis en wil ook wel weer eens naar werk gaanOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hoe gaat het nu in Amerika met de coronaquote:Op maandag 14 september 2020 04:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Ik werk al 6 maanden van huis en wil ook wel weer eens naar werk gaanZonder wrijving geen glans![]()
Je volgt het nieuws niet? Het "china virus" is zo goed als overwonnen en volgende maand hebben we een vaccinatie beschikbaar voor iedereen.quote:Op maandag 14 september 2020 04:54 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu in Amerika met de corona![]()
Nee ik ben corona moe.quote:Op maandag 14 september 2020 04:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Je volgt het nieuws niet? Het "china virus" is zo goed als overwonnen en volgende maand hebben we een vaccinatie beschikbaar voor iedereen.
zeer corona moe en hysterica moequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Echt hequote:Op maandag 14 september 2020 04:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zeer corona moe en hysterica moeZonder wrijving geen glans![]()
ja echt . en vooral de reacties als je dat zegt... als je er maar wat anders over denkt. wordt er meteen gedacht en geroepen je bent aso je houd geen rekening met anderen.. uh ik hou buiten zeker mij aan de regels. betekend niet dat ik een eigen mening hebtFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Schijnbaar MOETEN we ons allemaal verstoppen thuis.quote:Op maandag 14 september 2020 05:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ja echt . en vooral de reacties als je dat zegt... als je er maar wat anders over denkt. wordt er meteen gedacht en geroepen je bent aso je houd geen rekening met anderen.. uh ik hou buiten zeker mij aan de regels. betekend niet dat ik een eigen mening hebtZonder wrijving geen glans![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 05:01 schreef devzero het volgende:
Houdt je dan helemaal geen rekening met anderen?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hou er altijd rekening mee dat iedereen alles voor mij doetquote:Op maandag 14 september 2020 05:01 schreef devzero het volgende:
Houdt je dan helemaal geen rekening met anderen?
Zelfs in bed houden wij 1.5 meter afstand. Maar dat komt meer door mijn piemel van 1 meter 12 en die 'lullige' 38 cm van jou.quote:Op maandag 14 september 2020 05:01 schreef devzero het volgende:
Houdt je dan helemaal geen rekening met anderen?Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 05:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik hou er altijd rekening mee dat iedereen alles voor mij doet![]()
![]()
heb ik toch echt met jou te doen hoor haags en niet met devjequote:Op maandag 14 september 2020 05:02 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zelfs in bed houden wij 1.5 meter afstand. Maar dat komt meer door mijn piemel van 1 meter 12 en die 'lullige' 38 cm van jou.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
34quote:Op maandag 14 september 2020 05:02 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zelfs in bed houden wij 1.5 meter afstand. Maar dat komt meer door mijn piemel van 1 meter 12 en die 'lullige' 38 cm van jou.je hebt er laatst weer 4 cm vanaf geknabbelt
![]()
Hij heeft nog een lange weg te gaan.quote:Op maandag 14 september 2020 05:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
heb ik toch echt met jou te doen hoor haags en niet met devje
HuehuehueZonder wrijving geen glans![]()
Oh maar dan is het strafbaar.quote:Op maandag 14 september 2020 05:04 schreef devzero het volgende:
[..]
34je hebt er laatst weer 4 cm vanaf geknabbelt
Man3Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nu welquote:Op maandag 14 september 2020 05:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, ik riep dat. Maar niemand antwoordeZonder wrijving geen glans![]()
echt niet aan wie dan?quote:Op maandag 14 september 2020 05:08 schreef Justin_Case het volgende:
Gaat @:freshfruit zijn winst weggeven trouwens?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Als jij een beetje opschiet met dat botje heb ik het kampioenschap zo in de pocketquote:Op maandag 14 september 2020 05:08 schreef Justin_Case het volgende:
Gaat @:freshfruit zijn winst weggeven trouwens?
Ja, gaat geloof ik een veiling komen. Als er voldoende geboden wordt, dan post hij hier ook een post van zij blote kont.quote:Op maandag 14 september 2020 05:08 schreef Justin_Case het volgende:
Gaat @:freshfruit zijn winst weggeven trouwens?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 05:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
echt niet aan wie dan?
Ik stuur je een dmquote:Op maandag 14 september 2020 05:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als jij een beetje opschiet met dat botje heb ik het kampioenschap zo in de pocketZonder wrijving geen glans![]()
niet aan mij in ieder geval.. maar denk dat ik je begrijp nuquote:
quote:Op maandag 14 september 2020 05:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
niet aan mij in ieder geval.. maar denk dat ik je begrijp nu
Geil.quote:Op maandag 14 september 2020 05:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, gaat geloof ik een veiling komen. Als er voldoende geboden wordt, dan post hij hier ook een post van zij blote kont.Zonder wrijving geen glans![]()
net wakker hoor.. maar blokte zich zelf jaquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Oeiquote:Op maandag 14 september 2020 05:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
net wakker hoor.. maar blokte zich zelf jaZonder wrijving geen glans![]()
waar is conjo eigenlijk @mario390Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Niet alweer al die dick picsquote:![]()
dat gesloten topic staat er vol mee hoorquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
\Maar ook echt héquote:Op maandag 14 september 2020 05:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dat gesloten topic staat er vol mee hoorOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Trusten devjeFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Zo, en nu de rust is weder gekeerd is het mooi tijd voor mij om puntjes te scoren.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Vrees van niet.quote:Op maandag 14 september 2020 05:30 schreef DerRabbit het volgende:
Zo, en nu de rust is weder gekeerd is het mooi tijd voor mij om puntjes te scoren.Zonder wrijving geen glans![]()
Heel welquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
👍quote:Op maandag 14 september 2020 05:30 schreef DerRabbit het volgende:
Zo, en nu de rust is weder gekeerd is het mooi tijd voor mij om puntjes te scoren.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
trusten rabbitje
quote:Eerst even inloggen op het netwerk van werk en daarna weer lekker slapend geld verdienenquote:
lekker hoorquote:Op maandag 14 september 2020 05:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Eerst even inloggen op het netwerk van werk en daarna weer lekker slapend geld verdienenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op maandag 14 september 2020 05:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Eerst even inloggen op het netwerk van werk en daarna weer lekker slapend geld verdienen
Morguh heren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Oeps. En maily 🖐🏻Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey orgelmanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gaat lekker. Nu weer je naam verkeerd pppffffquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 14 september 2020 05:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat lekker. Nu weer je naam verkeerd pppffff![]()
![]()
Kermis?quote:Op maandag 14 september 2020 05:56 schreef Michael_88 het volgende:
Ik ga draaien op een groot plein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |