Nee, dat lijkt ze maar niet te begrijpen.quote:Op maandag 14 september 2020 04:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Weet ze inmiddels ook dat ze niet meer in de planten mag plassen?
quote:Op maandag 14 september 2020 04:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
doe niet zo goor devje
eerder mannen die hun toverstaf overal boven hangenquote:
deze opmerking is op heel veel manieren uit te leggenquote:Op maandag 14 september 2020 04:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
eerder mannen die hun toverstaf overal boven hangen
leg eens uit dan devjequote:Op maandag 14 september 2020 04:50 schreef devzero het volgende:
[..]
deze opmerking is op heel veel manieren uit te leggen
Ik werk vandaag vanuit thuis, dus ik ben er alquote:
mazzelaarquote:Op maandag 14 september 2020 04:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik werk vandaag vanuit thuis, dus ik ben er al
Lekkahquote:Op maandag 14 september 2020 04:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik werk vandaag vanuit thuis, dus ik ben er al
goed punt en snap ik. duurt ook te langquote:Op maandag 14 september 2020 04:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Ik werk al 6 maanden van huis en wil ook wel weer eens naar werk gaan
Ja dit ook wel. Ik werk nu 1 dag thuis en 1 dag op de zaak.quote:Op maandag 14 september 2020 04:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Ik werk al 6 maanden van huis en wil ook wel weer eens naar werk gaan
Hoe gaat het nu in Amerika met de coronaquote:Op maandag 14 september 2020 04:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Je volgt het nieuws niet? Het "china virus" is zo goed als overwonnen en volgende maand hebben we een vaccinatie beschikbaar voor iedereen.quote:Op maandag 14 september 2020 04:54 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu in Amerika met de corona
Nee ik ben corona moe.quote:Op maandag 14 september 2020 04:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Je volgt het nieuws niet? Het "china virus" is zo goed als overwonnen en volgende maand hebben we een vaccinatie beschikbaar voor iedereen.
zeer corona moe en hysterica moequote:
Echt hequote:Op maandag 14 september 2020 04:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zeer corona moe en hysterica moe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |