chufi en Justin_Case tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierSPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Waar is het rel overzicht
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Waarschijnlijk iemands zusjequote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Waarom nou jijThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
ik gun je een puntquote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ola Kikkertquote:Iedereen is een kutlultrut
Dat ga ik niet redden. Ik kak al inquote:Iedereen is een kutlultrut
dan maak je juist de meeste punten ... pre DTquote:Op maandag 14 september 2020 02:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat ga ik niet redden. Ik kak al in![]()
Wat kan mij die kut punten nou schelenquote:Op maandag 14 september 2020 02:45 schreef chufi het volgende:
[..]
dan maak je juist de meeste punten ... pre DT
Iedereen is een kutlultrut
Dankjewelquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
YWquote:Iedereen is een kutlultrut
Alsof ik zo vergeten kan dat ik je mis.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik mis haar armen om me heen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |