Schijnbaar MOETEN we ons allemaal verstoppen thuis.quote:Op maandag 14 september 2020 05:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ja echt . en vooral de reacties als je dat zegt... als je er maar wat anders over denkt. wordt er meteen gedacht en geroepen je bent aso je houd geen rekening met anderen.. uh ik hou buiten zeker mij aan de regels. betekend niet dat ik een eigen mening hebt
quote:Op maandag 14 september 2020 05:01 schreef devzero het volgende:
Houdt je dan helemaal geen rekening met anderen?
Ik hou er altijd rekening mee dat iedereen alles voor mij doetquote:Op maandag 14 september 2020 05:01 schreef devzero het volgende:
Zelfs in bed houden wij 1.5 meter afstand. Maar dat komt meer door mijn piemel van 1 meter 12 en die 'lullige' 38 cm van jou.quote:Op maandag 14 september 2020 05:01 schreef devzero het volgende:
quote:Op maandag 14 september 2020 05:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik hou er altijd rekening mee dat iedereen alles voor mij doet
heb ik toch echt met jou te doen hoor haags en niet met devjequote:Op maandag 14 september 2020 05:02 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zelfs in bed houden wij 1.5 meter afstand. Maar dat komt meer door mijn piemel van 1 meter 12 en die 'lullige' 38 cm van jou.
34quote:Op maandag 14 september 2020 05:02 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zelfs in bed houden wij 1.5 meter afstand. Maar dat komt meer door mijn piemel van 1 meter 12 en die 'lullige' 38 cm van jou.
Hij heeft nog een lange weg te gaan.quote:Op maandag 14 september 2020 05:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
heb ik toch echt met jou te doen hoor haags en niet met devje
Oh maar dan is het strafbaar.quote:Op maandag 14 september 2020 05:04 schreef devzero het volgende:
[..]
34je hebt er laatst weer 4 cm vanaf geknabbelt
Nu welquote:Op maandag 14 september 2020 05:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, ik riep dat. Maar niemand antwoorde
echt niet aan wie dan?quote:Op maandag 14 september 2020 05:08 schreef Justin_Case het volgende:
Gaat @:freshfruit zijn winst weggeven trouwens?
Als jij een beetje opschiet met dat botje heb ik het kampioenschap zo in de pocketquote:Op maandag 14 september 2020 05:08 schreef Justin_Case het volgende:
Ja, gaat geloof ik een veiling komen. Als er voldoende geboden wordt, dan post hij hier ook een post van zij blote kont.quote:Op maandag 14 september 2020 05:08 schreef Justin_Case het volgende:
quote:Op maandag 14 september 2020 05:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
echt niet aan wie dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |