welke taal spreken ze in italiequote:Op zaterdag 12 september 2020 21:10 schreef Legoblokje het volgende:
''Wat is de hoofdstad van Italië''
Wat is het automerk van Italië?quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:11 schreef Joosie200 het volgende:
Hoofdstad Italie
Automerk van Italië
Kanaalstad van Italië
Munt van Italië
Bekendste pasta maaltijd?
Kom op dit is makkelijk.
Ferrariquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:11 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Wat is het automerk van Italië?
Briljantquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:11 schreef eborn het volgende:
Eerste letter van Italië?
Tweede letter van Italië?
Hoeveel letters heeft Italië?
De vraag over de vlag kun je ook gewoon stellen: bovenste kleur, middelste kleur. Maar misschien is dat vooraf gezegd dat dat niet mag.quote:
ik keek toen nog nietquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:15 schreef alors het volgende:
Nadjavond haar toen ze eerder meedeed ook al verschrikkelijk
Dat vind ik van Nikkiequote:Op zaterdag 12 september 2020 21:17 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Zo denk ik er niet over. Ron, eikel, beeldbederver, oorvervuiler, ergerlijke irritante kwal.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:18 schreef Guanabana het volgende:
Had ik ook gedaan. Weg met dat onding.
iddquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:18 schreef Guanabana het volgende:
Dit iddquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:18 schreef Guanabana het volgende:
Nee ik ook niet. Dat gebeurd nooit.quote:
Amenquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:17 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Zo denk ik er niet over. Ron, eikel, beeldbederver, oorvervuiler, ergerlijke irritante kwal.![]()
![]()
ja beetje zo'n tussenoplossing-opdracht voor als het originele plan niet door kon gaan ofzoquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:18 schreef Guanabana het volgende:
Man man wat een matige opdrachten weer deze aflevering. Elkaar wat vragen stellen.
ho wat zeidie?quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:19 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Verdachte opmerking wel van Jeroen.
Elke dag bungy jumpen vanaf een brug kost ook geld hequote:Op zaterdag 12 september 2020 21:18 schreef Guanabana het volgende:
Man man wat een matige opdrachten weer deze aflevering. Elkaar wat vragen stellen.
Ja zeker. Die eerste eigenlijk toch ook wel. Alleen de laser opdracht was nog wel tof. Maar toch ook wel weer te moeilijk om fatsoenlijk geld in de pot te krijgen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:18 schreef Guanabana het volgende:
Daar zit nog wel wat tussen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:20 schreef TLC het volgende:
[..]
Elke dag bungy jumpen vanaf een brug kost ook geld he
Creatieve dingen hoeven niet altijd geld te kosten hè.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:20 schreef TLC het volgende:
[..]
Elke dag bungy jumpen vanaf een brug kost ook geld he
Dan graag Nadjaquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:21 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Peggy of Nadja gaat er zo uit.
Tygo werd door een vrijstellingspel vier op een rij eruit gewipt door Freek die de vrijstelling won en niet door had wie de mol wasquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:20 schreef Moira het volgende:
Eigenlijk zouden ze allemaal een bondje met Tygo moeten willen, aangezien dat de enige is die al eens eerder goed op de juiste mol heeft gezeten toch
Ja da's toch zeker wel een wegstreper idd.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
Patrick nu wel 1500 euro opgehaald, zou de mol niet doen
alleen al cameraopstellingen en alles.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Creatieve dingen hoeven niet altijd geld te kosten hè.
Klopt jaquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:21 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Tygo werd door een vrijstellingspel vier op een rij eruit gewipt door Freek die de vrijstelling won en niet door had wie de mol was
Ja. Maar dat is bijna altijd de gebruikte als je kritisch bent naar de opdrachten. Dan doet men altijd alsof het enige alternatief lasergamen o.i.d. isquote:
Of wel, om later bij een andere opdracht geld uit de pot te halen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
Patrick nu wel 1500 euro opgehaald, zou de mol niet doen
Merel is de Mol.quote:
Ik begrijp ook niet waarom ze denken dat dit bondjes geouwehoer het programma interessanter maakt.quote:
Nadja nepmolt altijdquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:23 schreef Nizno het volgende:
peggy herkent in het gedrag van Nadja niet het gedrag van Mil destijds?
ook weer waarquote:
Echt zo jammer datquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:21 schreef Moira het volgende:
[..]
Klopt jazo lullig dat Freek in de finale stond en Tygo niet
Mooi wel.quote:
Dat Patrick het geld pakte om minder verdacht te wordenquote:
omdat die stoel daar stondquote:
Haha ja wtfquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:26 schreef Moira het volgende:
omgellie mazzel dat ze de laatste was
waarom wilde Tygo met alle geweld patrick daar heen hebben?quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:26 schreef Moira het volgende:
omgellie mazzel dat ze de laatste was
Thanks!quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Klonk als een vage versie van de soundtrack van the imitation game.
idemquote:
Dat maakt de mol toch geen zak uitquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:27 schreef Redefine het volgende:
Ellie wist al Mol dat de laatste daar kon zitten?
als iemand vrijstleling heeft gaat de volgende met de meeste fouten eruit tochquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:27 schreef Momo het volgende:
Als niemand eruit gaat weet je zeker dat Ellie geen mol is
Jupquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:28 schreef Moira het volgende:
[..]
als iemand vrijstleling heeft gaat de volgende met de meeste fouten eruit toch
nadja mag wegquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:28 schreef Moira het volgende:
als nadja of horace eruit moet word ik wel mad
ja van mij op zich ook maar heb net m'n punten op haar verhoogd van 34 naar 50quote:
Ohjee.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:28 schreef Moira het volgende:
Boksbal delen?quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:28 schreef Moira het volgende:
Twijfel tussen haar en Tygo, helaas.quote:
ooooh nicequote:Op zaterdag 12 september 2020 21:30 schreef Max23 het volgende:
halverwege de uitzending de punten die ik op nadja had staan verplaatst naar Tygo in de app
gaarnequote:
Liever Nadja raus dan Ronquote:
Kan dat nog als de uitzending al is begonnen?quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:30 schreef Max23 het volgende:
halverwege de uitzending de punten die ik op nadja had staan verplaatst naar Tygo in de app
Ik ga het ergens ook vrezenquote:
Wist niet dat dat kon tijdens de afleveringquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:30 schreef Moira het volgende:
[..]
ooooh nice
Ik ben op een gegeven moment ergens vol op horace gegaan halverwege de aflevering, toen toch weer niet, en ipv 34 punten op nadja naar 50 punten op nadja
Nee ik denk het eigenlijk nietquote:
Ja tot en met de laatste opdracht. 21:15 of 21:20 geloof ikquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:31 schreef svann het volgende:
[..]
Kan dat als de uitzending is begonnen?
quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:31 schreef svann het volgende:
[..]
Kan dat nog als de uitzending al is begonnen?
ja tot het moment dat de test begintquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:31 schreef Rene het volgende:
[..]
Wist niet dat dat kon tijdens de aflevering
Ik had op die twee ingezet in de app, en ook Jeroen nogquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee ik denk het eigenlijk niet
Ik zit op Horace en Nikkie, maar dat is niet op heel veel gebaseerd.
Handig weetje!quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:32 schreef Max23 het volgende:
Ja tot en met de laatste opdracht. 21:15 of 21:20 geloof ik
Nadja was bezig op insta met promo voor haar boek. Dat gaf uiteindelijk de doorslag voor me.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:28 schreef Moira het volgende:
Misschien had ze de kaart in spiegelbeeld onthoudenquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:38 schreef Cee het volgende:
Dus Nadia dacht écht dat Portugal boven Italië ligt.
Ja met 5 mensenquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:40 schreef svann het volgende:
Dat is wel erg vreemd idd: iedereen loopt langs de gouden stenen.
Waarbij die blik van Jeroen naar de camera mogelijk veelzeggend is.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:40 schreef svann het volgende:
Dat is wel erg vreemd idd: iedereen loopt langs de gouden stenen.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarbij die blik van Jeroen naar de camera mogelijk veelzeggend is.
Diederik zegt het ook. Als kandidaat loop je soms tien keer langs een paaltje zonder iets te zien.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:41 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja met 5 mensendus sowieso 4 kandidaten die superscheel zijn
Jawel, dit boeit wel voor mijn appquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:45 schreef roos94 het volgende:
Nadja weg , dit boeit niemand. Zelfs de kandidaten gaven geen fuck
aggossiequote:Op zaterdag 12 september 2020 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel, dit boeit wel voor mijn app.
Elliequote:Op zaterdag 12 september 2020 21:48 schreef roos94 het volgende:
Peggy en Ellie vertrouw ik beide voor geen meter. Het is 1 van hen
Vooral vorige week met die bakjesquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:46 schreef Redefine het volgende:
Je ziet bij de opdrachten zelf, eigenlijk dat er niets te merken is dat ze voor de tweede keer meedoen. Ze denken helemaal nergens over na![]()
Qua mol ontmaskeren denken ze al iets meer na.
Daar is niet over gesproken in elk geval.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:49 schreef Moira het volgende:
Ik heb ff gemist wat ze allemaal hebben verdiend trouwens. Volgens mij zit die ¤250 van Horace van vorige aflevering er nog steeds niet in.
Die verdenk ik ook het meest.quote:
Ik ga de rest van het seizoen ook wel gewoon m'n oude tactiek vol houden en 100% op Horace blijven inzettenquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:49 schreef essnhills het volgende:
Ah zie je, de vorige mol is het met mij eens, Horace is de mol
Volgens mij ook nog niet.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:49 schreef Moira het volgende:
Ik heb ff gemist wat ze allemaal hebben verdiend trouwens. Volgens mij zit die ¤250 van Horace van vorige aflevering er nog steeds niet in.
Horace of Tygo denk ik nuquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:49 schreef essnhills het volgende:
Ah zie je, de vorige mol is het met mij eens, Horace is de mol
quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:53 schreef roos94 het volgende:
Iemand had in de fok poule alles op nadjadag punten
Aaah ja dat was @Giaquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:53 schreef roos94 het volgende:
Iemand had in de fok poule alles op nadjadag punten
irritant dat ze het ineens besloten hebben zo te noemenquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:53 schreef Nizno het volgende:
tief op met troeven. het zijn gewoon jokers!!
quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:54 schreef Moira het volgende:
[..]
irritant dat ze het ineens besloten hebben zo te noemen
Ik voel me als kijker voor troef gezet inderdaad.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:54 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja alsof er opeens een copyright claim op het woord jokers ligt.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:54 schreef Moira het volgende:
[..]
Peggy is de Leonie van dit seizoen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:48 schreef roos94 het volgende:
Peggy en Ellie vertrouw ik beide voor geen meter. Het is 1 van hen
Dat is discriminerendquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:53 schreef Nizno het volgende:
tief op met troeven. het zijn gewoon jokers!!
Ja. Plus dat hier als Mol toch niks te winnen viel. Dus hier wil de Mol het juist goed doen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:55 schreef Nizno het volgende:
Ellie was heel goed voorbereid welke vragen ze kon stellen zeg
Zoiets is toch gewoon extreem eenvoudig?quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:55 schreef Nizno het volgende:
Ellie was heel goed voorbereid welke vragen ze kon stellen zeg
Ja maar was oprecht opvallendquote:
die linker mond wilde ik op mijn mona lisa schilderenquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:56 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat is discriminerend![]()
![]()
[ afbeelding ]
sinatra?quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zoiets is toch gewoon extreem eenvoudig?
Ja dat wel. Ik denk eigenlijk dat de Mol hier acteert blij te zijn. Of teleurgesteld als het om Ellie en Jeroen gaat.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:58 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja maar was oprecht opvallendEllie en Jeroen wellicht iets teleurgesteld want ze hadden bijna een zwarte vrijstelling, de rest van de kandidaten blij dat ze ineens ¤1500 erbij in de pot hebben en geen zwarte vrijstelling om roet in hun eten te gooien, en Horace die echt mad kijkt
nee t waren te goeie vragen voor associatiequote:
Ja. En ook achter elkaar maar door.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee t waren te goeie vragen voor associatie
als ron er nog uit wordt gegooid ben ik het eensquote:Op zaterdag 12 september 2020 22:01 schreef roos94 het volgende:
Ik vind dit tot dusver wel de leukste groep in jaren
Tina vind ik erg leuk, Nadja vind ik heel raar en kan er geen hoogte van krijgen. Dus geen gemis voor de showquote:Op zaterdag 12 september 2020 22:05 schreef Moira het volgende:
Tina en Nadja als eerste afvallers zijn trouwens wel echt een droom-afvallers voor de eerste 2 afleveringen
Waren de enige 2 van de groep waar ik sowieso niks mee had.
Kan ook zo gemonteerd zijn natuurlijk...quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. En ook achter elkaar maar door.
Elliequote:
Horacequote:
Dat hebben meer mensen gezien of vermoed?quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:10 schreef Moira het volgende:
Tygo zat trouwens ergens in de aflevering op Ellie, maar is bij de test geswitched van mol op Horace.
Zou hij ook door hebben gehad dat Horace op hem schoot bij de laseropdracht?
Dat is meestal wel zo door de montage, dat klopt. Maar dit waren maar twee minuten, dus had ze alsnog veel vragen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kan ook zo gemonteerd zijn natuurlijk...
Nee Nikkie moet er uit.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ron er nog uit wordt gegooid ben ik het eens
Het moment waarop hij zegt op Ellie te zitten is in een verhaal dat hij aan Ron ophangt.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:10 schreef Moira het volgende:
Tygo zat trouwens ergens in de aflevering op Ellie, maar is bij de test geswitched van mol op Horace.
Zou hij ook door hebben gehad dat Horace op hem schoot bij de laseropdracht?
Hij zei letterlijk dat hij was geswitcht van mol dus dat is op zich lastig te monteren wel, maar idd, is lastig een pijl op te trekkenquote:Op zaterdag 12 september 2020 22:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Het moment waarop hij zegt op Ellie te zitten is in een verhaal dat hij aan Ron ophangt.
Hoe waar is dat?
Plus dat ook het test gebeuren een montage kan zijn natuurlijk.
Zoals je zegt kan het test gebeuren ook een montage zijn, maar hij leek wel Ellie in te vullen op vraag 20 in de eerste aflevering.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Het moment waarop hij zegt op Ellie te zitten is in een verhaal dat hij aan Ron ophangt.
Hoe waar is dat?
Plus dat ook het test gebeuren een montage kan zijn natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |