Neeeee niet Horace, sterker nog, ik vind Horace aantrekkelijk in a weird way, ja ik weet ook niet wat er met me is mensen.quote:
Bij mij ook, maar dan Nikkie daaraan toegevoegdquote:Op zaterdag 12 september 2020 20:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, Nikkie!
Nadja en Horace zijn mijn hoofdverdachten op dit moment.
Ik snap wel wat je bedoeltquote:Op zaterdag 12 september 2020 20:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Neeeee niet Horace, sterker nog, ik vind Horace aantrekkelijk in a weird way, ja ik weet ook niet wat er met me is mensen.
Oh ik vind Patrick ook leukquote:Op zaterdag 12 september 2020 20:22 schreef roos94 het volgende:
Ik vind het een leuke groep op Patrick en Nadja na
Ik vind Nadja eng zij mag weg. Maar ik denk dat ze ook niet ver komt.
De leuksten vind ik Tygo Horace Jeroen Tina()
Ik wil hem er ook niet uit maar mijn gevoel zegt dat hij niet ver gsat komenquote:Op zaterdag 12 september 2020 20:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Neeeee niet Horace, sterker nog, ik vind Horace aantrekkelijk in a weird way, ja ik weet ook niet wat er met me is mensen.
Ik heb na aflevering 1 ook nog niet 1 kandidaat die ik echt enorm verdenk. Maar Horace vond ik wel wat verdacht, al lag dat er af en toe duidelijk bovenop, dus is hij het waarschijnlijk niet en Nadja hebben we amper gezien, wat wel vaker gebeurt met de mol als het seizoen net begonnen isquote:Op zaterdag 12 september 2020 20:22 schreef Moira het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar dan Nikkie daaraan toegevoegdIk ben voor 't eerst wat meer diffuus in m'n verdenkingen
Ga al jaren vol op 1
ene keer goed, andere keer recht de verkeerde tunnel in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Harm is een mol. Heeft veel met donkere holletjes.quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:29 schreef Guanabana het volgende:
Vind Harm Edens ook wel een kandidaat.
Het rellen kan beginnenquote:Op zaterdag 12 september 2020 20:30 schreef Moira het volgende:
Nou vrienden, veel kijkplezier, doe lief naar elkaar en tot na de aflevering![]()
![]()
Ik heb koffie én tiramisuquote:
De widm app?quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:30 schreef IkFok het volgende:
hebben jullie ook allemaal de app geinstalleerd?
quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb koffie én tiramisu![]()
* Aoibhin geeft Fred ook een stuk
Stuk mooier dan Zuid-Hollandquote:
Ja nu weer heel erg de leiding nemen, vond ik vorige week met de spiegels ook alquote:
Je verwacht het niet.quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:35 schreef essnhills het volgende:
Rik: jullie krijgen zo manden vol met stenen
Patrick: oh wow het zit vol met stenen!
In haar originele seizoen was ze helemaal niet zo. Kan zoveel betekenen natuurlijk, maar het viel me vorige week al op en nu weer inderdaadquote:Op zaterdag 12 september 2020 20:36 schreef Guanabana het volgende:
Het valt me op dat Nikkie best wel vaak soort van de de leiding neemt en als eerste iets zegt. Ook toen Tina eruit ging 'ik denk dat ik namens iedereen spreek, blabla....'. Vind dat best wel een soort Moltactiek.
Nah, juist niet.quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:38 schreef IkFok het volgende:
Ik hoop echt dat die ellie er gauw uit gaat wat een irritante vrouw is dat
quote:
Moet je nagaan hoe irritant de laatste aflevering dan gaat zijn waarin hij gaat zeggen wat hij allemaal heeft gedaanquote:
Anders had hij er weer als eerst uit gelegen!quote:
Ja, 5 normale stenen eruit, en 2 van die zilveren stenen met ¤5 er inquote:Op zaterdag 12 september 2020 20:40 schreef Moira het volgende:
Hoe zit dat nou met dat omruilen? 5 stenen = 2 zilver?
5 kale ronde stenen omruilen voor 2 van die 'zilveren' stenen met ¤5 erop?
Want dan heeft die eerste groep het verkeerd gedaan toch
Dat zou pas erg zijnquote:
Ja dat zit er dik inquote:Op zaterdag 12 september 2020 20:41 schreef svann het volgende:
Straks kunnen de gewone stenen niet meer geruild worden natuurlijk.
Als Ron er in aflevering 4 nog in zit, stop ik met kijken. Ik vind het nu al razend irritant. Dat Hou ik niet lang vol!quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe irritant de laatste aflevering dan gaat zijn waarin hij gaat zeggen wat hij allemaal heeft gedaan
Dat getroll van hem wordt ook alleen maar ergerquote:Op zaterdag 12 september 2020 20:43 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Als Ron er in aflevering 4 nog in zit, stop ik met kijken. Ik vind het nu al razend irritant. Dat Hou ik niet lang vol!
Veel wijven dit seizoenquote:
Wees blij dat zijn broer er niet in zit.quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:43 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Als Ron er in aflevering 4 nog in zit, stop ik met kijken. Ik vind het nu al razend irritant. Dat Hou ik niet lang vol!
Ron is veel erger dan Carlo.quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:44 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wees blij dat zijn broer er niet in zit.
Hoezo regels overtreden, ze kunnen dan toch gewoon geen stenen meer ruilen?quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:44 schreef Redefine het volgende:
Gaan ze weer de regels overtredenJe doet voor de tweede keer mee en in de tweede opdracht is het ook al afgestraft. Dan moet je het vooral nog een keer doen.
Tygo?quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:44 schreef svann het volgende:
Wie stelde dat voor, dat stenen weggooien?
Oh ja dat mag wel. Mijn fout.quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:45 schreef Fugue het volgende:
[..]
Hoezo regels overtreden, ze kunnen dan toch gewoon geen stenen meer ruilen?
Maar bij Carlo ligt het aan de oppervlakte. Je weet wat je aan hem hebt.quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nouu.. dat zou ik niet durven zeggen. Ze zijn allebei vrij erg.
Ja ik was even kwijt wie de andere was.quote:
Ron acteert al nog voor hem iets gevraagd wordt iddquote:Op zaterdag 12 september 2020 20:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar bij Carlo ligt het aan de oppervlakte. Je weet wat je aan hem hebt.
Ron is veel achterbakser.
Horace zat toen ook nog in het spel volgens mijquote:Op zaterdag 12 september 2020 20:48 schreef Legoblokje het volgende:
Zo'n soort opdracht zat ook in 2011.
Daar zit inderdaad niets aan wat echt is.quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:48 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ron acteert al nog voor hem iets gevraagd wordt idd
Je bent wel een fanatiekeling als je dit weet.quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:48 schreef Legoblokje het volgende:
Zo'n soort opdracht zat ook in 2011.
Ik ookquote:Op zaterdag 12 september 2020 20:49 schreef Nizno het volgende:
ik vind het woord troeven irritant worden
Echt hè, ik ook nu alquote:Op zaterdag 12 september 2020 20:49 schreef Nizno het volgende:
idd!quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:49 schreef Nizno het volgende:
Meeslependquote:Op zaterdag 12 september 2020 20:50 schreef Moira het volgende:
Hoe heet deze opdracht trouwens? ff gemist
Haha bij de vorige opdracht ook al toen Jeroen Tygo wilde fouillerenquote:Op zaterdag 12 september 2020 20:50 schreef Guanabana het volgende:
Ik weet dat Ellie niet meer geliefd is, maar vind het toch wel leuk als ze politie on them gaat
Misschien dat het ook andere dingen dan jokers kunnen zijn. Maar suf klinkt het wel.quote:
Dat zal idd wel, maar klinkt idd stomquote:Op zaterdag 12 september 2020 20:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien dat het ook andere dingen dan jokers kunnen zijn. Maar suf klinkt het wel.
Nog meer dan normaal.quote:
Ja zou ik jammer vinden eigenlijk mjaquote:Op zaterdag 12 september 2020 20:52 schreef Amarantha het volgende:
Ik verdenk Ron er van de mol te zijn.
Beetje a la Milouska dan.quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:52 schreef Amarantha het volgende:
ie ging eerst uit en daarna weer aan. dat deed die van Nikkie ookquote:Op zaterdag 12 september 2020 20:53 schreef Bluedisplay het volgende:
Z'n pak was nog groen, maar oke
quote:
Zij was geniaalquote:
Podverquote:
Ik hoop het niet, dan haal ik het eind van deze serie niet.quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:52 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:54 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, dan haal ik het eind van deze serie niet.
Dat kan niet.quote:
Ik hoop het nietquote:Op zaterdag 12 september 2020 20:55 schreef Guanabana het volgende:
Je mag toch hopen dat de makers niet uit medelijden Ron de mol hebben laten zijn
En dan dat Patrick er net zo hard is ingetuind als toen met Dennis Weeningquote:Op zaterdag 12 september 2020 20:55 schreef Moira het volgende:
Ik hoop dat Patrick en Horace de finale halen
Wat je al zei, dat gaat echt zo'n vervelende laatste aflevering wordenquote:Op zaterdag 12 september 2020 20:55 schreef Guanabana het volgende:
Je mag toch hopen dat de makers niet uit medelijden Ron de mol hebben laten zijn
Ik ben er beetje bang voor.quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:55 schreef Guanabana het volgende:
Nee zo is hij altijdquote:Op zaterdag 12 september 2020 20:56 schreef Bluedisplay het volgende:
Ik ken niet Ron niet van andere programma's, maar doet hij daar ook zo debiel of is dit z'n Wie is de mol-act?
Jaaaquote:
Wel een typische NPO movequote:Op zaterdag 12 september 2020 20:55 schreef Guanabana het volgende:
Dat maakt toch niet uit als de kist de finish niet haalt?quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:57 schreef Moira het volgende:
shit ok horace is de mol niet want hij pikt weer geld op
quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:56 schreef Bluedisplay het volgende:
Ik ken niet Ron niet van andere programma's, maar doet hij daar ook zo debiel of is dit z'n Wie is de mol-act?
Shit ik ben helemaal vergeten dat dit weer is begonnen.quote:
Maar hij is af, dus dat is dan weg.quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:57 schreef Moira het volgende:
quote:
Straks komt er een opdracht waarbij er veel geld uit de pot gaat.quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:57 schreef Moira het volgende:
Dat gaan we terug kijken.quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:58 schreef Max23 het volgende:
[..]
Je hebt net zijn hoogtepunt gemist tijdens de lasergame opdracht
mm ja ok ik hou m'n punten in de app wel gewoon ff zo (33 nikkie & horace en 34 nadja)quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit als de kist de finish niet haalt?
Dan moet er eerst wel geld inzittenquote:Op zaterdag 12 september 2020 20:58 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Straks komt er een opdracht waarbij er veel geld uit de pot gaat.
In de laatste aflevering moet de winnaar nog even 5000 euro betalenquote:Op zaterdag 12 september 2020 20:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan moet er eerst wel geld inzitten
dat is niet anders dan vorige keerquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:00 schreef Perrin het volgende:
Die Nadja doet elke opdracht echt minimaal mee.
“De mol heeft het goed gedaan“quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:59 schreef Redefine het volgende:
Ze eindigen dit jaar met 3000 euro in de pot.
Was in haar eigen seizoen ook al volgens mij, daar krijg je echt 0 hoogte van.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:00 schreef Perrin het volgende:
ja ik ben toch weer van m'n spreiding in de app afgestapt en toch maar 100 punten op Nadjaquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:00 schreef Perrin het volgende:
nouja helemaal niet schieten is ook nix maar zo fanatiek als ellie deed was ook nietsquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:00 schreef Bluedisplay het volgende:
Volgens mij is terugschieten zinloos
quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:00 schreef Redefine het volgende:
Ellie moet gewoon denken dat die schutters supporters zijn van Benfica en Braga dan komt het vast goed.
Ja. Zeker bij een opdracht als deze.quote:
iddquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Zeker bij een opdracht als deze.
Hij keek wel even of het mollogo op de joker goed in beeld was.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:02 schreef essnhills het volgende:
Kijk, Horace kan dus toch nog de mol zijn, mingeld
Ja of juist om zeker te weten dat die kist op het laatst niet aan komt, maar dat is alleen relevant als die kist ook daadwerkelijk niet aan zou komenquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:02 schreef Max23 het volgende:
Ellie en Jeroen verdenk ik niet meer. De Mol zou nooit als laatste gaan, want dan komt die misschien niet aan de beurt.
ook zo lekker droog.. ik zit hier al 3uur en heb alles gehoordquote:
Wrom?quote:
Wat heeft de mol het goed gedaan!quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:03 schreef Redefine het volgende:
Dit seizoen is inderdaad een budget seizoen. Mag niks kosten. Dus ook extreem weinig geld in de pot
Ja. En dan allemaal van die kansloze opdrachten.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat heeft de mol het goed gedaan!
Een historisch lage potquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat heeft de mol het goed gedaan!
idd, mjaquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:07 schreef Aoibhin het volgende:
Zwarte vrijstelling
Geen fan van dat ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |