Neeeee niet Horace, sterker nog, ik vind Horace aantrekkelijk in a weird way, ja ik weet ook niet wat er met me is mensen.quote:
Bij mij ook, maar dan Nikkie daaraan toegevoegdquote:Op zaterdag 12 september 2020 20:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, Nikkie!
Nadja en Horace zijn mijn hoofdverdachten op dit moment.
Ik snap wel wat je bedoeltquote:Op zaterdag 12 september 2020 20:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Neeeee niet Horace, sterker nog, ik vind Horace aantrekkelijk in a weird way, ja ik weet ook niet wat er met me is mensen.
Oh ik vind Patrick ook leukquote:Op zaterdag 12 september 2020 20:22 schreef roos94 het volgende:
Ik vind het een leuke groep op Patrick en Nadja na
Ik vind Nadja eng zij mag weg. Maar ik denk dat ze ook niet ver komt.
De leuksten vind ik Tygo Horace Jeroen Tina()
Ik wil hem er ook niet uit maar mijn gevoel zegt dat hij niet ver gsat komenquote:Op zaterdag 12 september 2020 20:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Neeeee niet Horace, sterker nog, ik vind Horace aantrekkelijk in a weird way, ja ik weet ook niet wat er met me is mensen.
Ik heb na aflevering 1 ook nog niet 1 kandidaat die ik echt enorm verdenk. Maar Horace vond ik wel wat verdacht, al lag dat er af en toe duidelijk bovenop, dus is hij het waarschijnlijk niet en Nadja hebben we amper gezien, wat wel vaker gebeurt met de mol als het seizoen net begonnen isquote:Op zaterdag 12 september 2020 20:22 schreef Moira het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar dan Nikkie daaraan toegevoegdIk ben voor 't eerst wat meer diffuus in m'n verdenkingen
Ga al jaren vol op 1
ene keer goed, andere keer recht de verkeerde tunnel in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Harm is een mol. Heeft veel met donkere holletjes.quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:29 schreef Guanabana het volgende:
Vind Harm Edens ook wel een kandidaat.
Het rellen kan beginnenquote:Op zaterdag 12 september 2020 20:30 schreef Moira het volgende:
Nou vrienden, veel kijkplezier, doe lief naar elkaar en tot na de aflevering![]()
![]()
Ik heb koffie én tiramisuquote:
De widm app?quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:30 schreef IkFok het volgende:
hebben jullie ook allemaal de app geinstalleerd?
quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb koffie én tiramisu![]()
* Aoibhin geeft Fred ook een stuk
Stuk mooier dan Zuid-Hollandquote:
Ja nu weer heel erg de leiding nemen, vond ik vorige week met de spiegels ook alquote:
Je verwacht het niet.quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:35 schreef essnhills het volgende:
Rik: jullie krijgen zo manden vol met stenen
Patrick: oh wow het zit vol met stenen!
In haar originele seizoen was ze helemaal niet zo. Kan zoveel betekenen natuurlijk, maar het viel me vorige week al op en nu weer inderdaadquote:Op zaterdag 12 september 2020 20:36 schreef Guanabana het volgende:
Het valt me op dat Nikkie best wel vaak soort van de de leiding neemt en als eerste iets zegt. Ook toen Tina eruit ging 'ik denk dat ik namens iedereen spreek, blabla....'. Vind dat best wel een soort Moltactiek.
Nah, juist niet.quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:38 schreef IkFok het volgende:
Ik hoop echt dat die ellie er gauw uit gaat wat een irritante vrouw is dat
quote:
Moet je nagaan hoe irritant de laatste aflevering dan gaat zijn waarin hij gaat zeggen wat hij allemaal heeft gedaanquote:
Anders had hij er weer als eerst uit gelegen!quote:
Ja, 5 normale stenen eruit, en 2 van die zilveren stenen met ¤5 er inquote:Op zaterdag 12 september 2020 20:40 schreef Moira het volgende:
Hoe zit dat nou met dat omruilen? 5 stenen = 2 zilver?
5 kale ronde stenen omruilen voor 2 van die 'zilveren' stenen met ¤5 erop?
Want dan heeft die eerste groep het verkeerd gedaan toch
Dat zou pas erg zijnquote:
Ja dat zit er dik inquote:Op zaterdag 12 september 2020 20:41 schreef svann het volgende:
Straks kunnen de gewone stenen niet meer geruild worden natuurlijk.
Als Ron er in aflevering 4 nog in zit, stop ik met kijken. Ik vind het nu al razend irritant. Dat Hou ik niet lang vol!quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe irritant de laatste aflevering dan gaat zijn waarin hij gaat zeggen wat hij allemaal heeft gedaan
Dat getroll van hem wordt ook alleen maar ergerquote:Op zaterdag 12 september 2020 20:43 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Als Ron er in aflevering 4 nog in zit, stop ik met kijken. Ik vind het nu al razend irritant. Dat Hou ik niet lang vol!
Veel wijven dit seizoenquote:
Wees blij dat zijn broer er niet in zit.quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:43 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Als Ron er in aflevering 4 nog in zit, stop ik met kijken. Ik vind het nu al razend irritant. Dat Hou ik niet lang vol!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |