SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Jaaaquote:
Is dat de broer van?quote:Op zaterdag 12 september 2020 17:02 schreef Greys het volgende:
Momo ik vind het leuk dat jij FINNEAS ook tof vindt.
Is de broer vanquote:Op zaterdag 12 september 2020 17:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Is dat de broer van?
Wel een mooi nummer.
Ja, broer van Billie! Hij schreef en produceert veel van haar nummers en heeft zelf ook echt heel gave liedjes.quote:Op zaterdag 12 september 2020 17:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Is dat de broer van?
Wel een mooi nummer.
Oef, die komt wel binnen..quote:Op zaterdag 12 september 2020 17:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, broer van Billie! Hij schreef en produceert veel van haar nummers en heeft zelf ook echt heel gave liedjes.
Live kan ie het ook.
Die vrouw die YOU SEXY BEAST er doorheen gilt hahaha.
Dit lied is zo mooi, die laatste zinnen... Gaat over Amanda Kloots die haar jonge man Nick Cordero verloor aan Covid-19.
Het is een beetje een mix tussen oldskool kwaliteit en moderne muziekquote:Op zaterdag 12 september 2020 17:02 schreef Greys het volgende:
quote:Op zaterdag 12 september 2020 17:02 schreef Greys het volgende:
Je bent welkom hoor, en er is genoegquote:Op zaterdag 12 september 2020 18:27 schreef Dave het volgende:
Quoten uit gesloten (hé, dat rijmt) topic, gaat lastig, maar:
Voor tiramisu mag je me altijd wakker maken.
Nou, misschien niet letterlijk, maar gast om te idee.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 18:50 schreef Meridiaan het volgende:
Hee hallo, even tussendoor, is bekend hier dat de tent van Henk gaat sluiten?
(Niet dat ik er ooit geweest ben, maar toch)
Ja is al even bekend. Wel heel erg jammerquote:Op zaterdag 12 september 2020 18:50 schreef Meridiaan het volgende:
Hee hallo, even tussendoor, is bekend hier dat de tent van Henk gaat sluiten?
(Niet dat ik er ooit geweest ben, maar toch)
Ahh wel jammer dat er zoveel gesloten was. Maar wel fijn dat je alsnog een gezellig dag had met je omaquote:Op zaterdag 12 september 2020 18:48 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben vandaag naar mijn oma gefietst. In haar gemeente zou openmonumentendag doorgaan, maar uiteindelijk bleek dat alleen de molen open was
Wel jammer, openmonumentendag is een prachtige dag. Hopelijk gaat het volgend jaar wel door!
Voor de rest was het wel gezellig en heb ik lekker gegeten met haar
Je had hem ook even binnen kunnen laten, dan had niet de hele buurt het te hoeven zien.quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:01 schreef Cyan9 het volgende:
Leuk, de pizzabezorger kwam op de fiets.
Die kwam ik ook al tegen inderdaad, ik weet wel leukere dingen te bedenken voor dat geld.quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:03 schreef Dave het volgende:
Dingen die je kunt doen als je teveel geld hebt...
[ twitter ]
Dat mag niet hè, met de huidige corona regels.quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:04 schreef Dave het volgende:
[..]
Je had hem ook even binnen kunnen laten, dan had niet de hele buurt het te hoeven zien.
Eigenlijk word ik hier zo verdrietig vanquote:Op zaterdag 12 september 2020 19:03 schreef Dave het volgende:
Dingen die je kunt doen als je teveel geld hebt...
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |