Wat is er met Bert?quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Komt Bert net van een bruiloft af?
Heb ik gelijk of heb ik gelijk?quote:
Ik mis de vlinderdas.quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb ik gelijk of heb ik gelijk?
Die heeft hij misschien nog net kunnen afdoen?quote:
Alleen De Plus kwam een beetje in de buurt.quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
"Bernal met zoveel overmacht vorig jaar."
Dat is ook wel een eigen leven gaan leiden.
Bernal is ook vooral goed boven 2000 meter.quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
"Bernal met zoveel overmacht vorig jaar."
Dat is ook wel een eigen leven gaan leiden.
Wat was er?quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:56 schreef Felagund het volgende:
Had dat van Sam Bennett nog niet gezien.Dat wordt nog lastig de derde week.
Kwam als laatste over de finish, leek totaal afgepeigerd. Wel een van de ritten met de meeste hoogtemeters natuurlijk.quote:
Zou er een Ryan Adams in Karl schuilen?quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zelfs Michel Wuyts zou zich hier voor schamen.
Het lijkt me stug dat Wuyts zo uit zijn plaat zou gaan voor een Fransman of een Nederlander, zoals deze Argentijn voor een Colombiaan. Die overigens niet geremd wordt door enige kennis van zaken.quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:50 schreef Belg het volgende:
Zie het, het kan altijd veel erger dan Wuyts met Van Aert
Die tijd zou je wel moeten nemen. De koers is uiteindelijk niet zo rullevant.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:38 schreef showtimer het volgende:
[..]
Maar geen oplossing.
[ afbeelding ]
Dat klopt, maar dat gaat dan veel vaker gebeuren. Grotendeels toeval dat er nu zo snel beelden waren van zijn gestuntel om weer recht te staan en dan nog heb je geen garanties dat die beelden de karavaan meteen bereiken.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die tijd zou je wel moeten nemen. De koers is uiteindelijk niet zo rullevant.
Ja, makkelijk is anders. Maar om je er dan maar zomaar bij neer te leggen is ook weer zoiets. Er zal toch ooit een mentaliteitsverandering moeten komen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:46 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat gaat dan veel vaker gebeuren. Grotendeels toeval dat er nu zo snel beelden waren van zijn gestuntel om weer recht te staan en dan nog heb je geen garanties dat die beelden de karavaan meteen bereiken.
Protocolquote:Op zaterdag 12 september 2020 22:13 schreef Belgosome het volgende:
Waarom heeft Tiesj een mondmasker aan voor een Videocall?
Jammer dat hij niet met een jolig gitaartje staat te klooien.quote:
Toch schitterend, zulke enthousiaste ouders voor een eendimensionale renner.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Toch leuk, zo'n stukje In de gloria tussendoor.
Karel is een fenomeen. Ik wil ook zo weinig schaamte kennen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Toch schitterend, zulke enthousiaste ouders voor een eendimensionale renner.
Even in de gids gekeken en ik zie voor volgende week zaterdag Don Pat en Jantje Bakelants staan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Tröckener Kecks was een prima bandje.quote:
Niets mis met de Tröckener kecks, maar ik vond dit een beetje een rommeltje met Astrid.quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:36 schreef El-Stinho het volgende:
De afsluitende show hoort met Eddy en Bakelants te zijn. Heiligschennis.Schuld van de kerona. Hij rijdt ook nog Luxemburg tussendoor zie ik. Dan is hij er sowieso maar één keer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom is hij naar België gevlucht?quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tröckener Kecks was een prima bandje.
Niet zo zuur Slob.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:44 schreef Slobeend het volgende:
Maar sorry, de Avondetappe boeit niemand.
Omdat hij na een tijd wel klaar was met Amsterdam, blijkbaar. Snap ik wel.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:48 schreef showtimer het volgende:
[..]
Waarom is hij naar België gevlucht?
De man van het waaieralarm.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik sprak ook voor mezelf want ik viel in de vreselijke samenvatting van Erik van Dijk.
Hoe werkt dat als hij dezelfde dag nog in Luxemburg zit te koersen (waar hij er genadeloos opgelegd gaat worden door het duo Antunes en Rodrigues)?quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Even in de gids gekeken en ik zie voor volgende week zaterdag Don Pat en Jantje Bakelants staan.
Dan gaat dit niet op.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hoe werkt dat als hij dezelfde dag nog in Luxemburg zit te koersen (waar hij er genadeloos opgelegd gaat worden door het duo Antunes en Rodrigues)?
Dat was wel een legendarische uitzending.quote:Op zondag 13 september 2020 21:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
VI deed dit 10 jaar geleden ook
Pas.quote:Op zondag 13 september 2020 21:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Wuyts heeft een dochter? We kijken naar showtimer.
Het kan nooit zo erg zijn als de dochter van José.quote:
Zoon en dochter toch?quote:Op zondag 13 september 2020 21:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Wuyts heeft een dochter? We kijken naar showtimer.
Z'n schoonzoon is een punker inclusief hanenkam.quote:Op zondag 13 september 2020 21:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het kan nooit zo erg zijn als de dochter van José.
Zou Michel die vroeger ook hebben gehad?quote:Op zondag 13 september 2020 21:48 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Z'n schoonzoon is een punker inclusief hanenkam.
https://www.researchgate.net/profile/Ruth_Wuyts2quote:Op zondag 13 september 2020 21:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het kan nooit zo erg zijn als de dochter van José.
Michiel lijkt me zo iemand die vroeger braaf misdienaar was in de lokale parochiekerk.quote:Op zondag 13 september 2020 21:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou Michel die vroeger ook hebben gehad?
Onmiskenbaar.quote:Op zondag 13 september 2020 21:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
https://www.researchgate.net/profile/Ruth_Wuyts2
Levenslang schorsen moeten ze u, godverdomme schaam u. Een paar weken geleden was ie nog wel uitgesproken.quote:Op zondag 13 september 2020 21:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Remco durft zich niet uit te spreken.
Die is niet van de melkboer.quote:Op zondag 13 september 2020 21:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
https://www.researchgate.net/profile/Ruth_Wuyts2
quote:Op zondag 13 september 2020 21:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die is niet van de melkboer.
quote:Op zondag 13 september 2020 21:51 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die is inderdaad niet van de melkboer.
Tot het einde van de carrière van Remcoquote:Op zondag 13 september 2020 21:53 schreef Belg het volgende:
Ben eigenlijk benieuwd hoelang Wuyts nog commentaar ga geven hij toch al van het jaar 1956. Denk nog jaartje of 10 en dan is het aan renaat
Renaat is dan ook dik in de 60.quote:Op zondag 13 september 2020 21:53 schreef Belg het volgende:
Ben eigenlijk benieuwd hoelang Wuyts nog commentaar ga geven hij toch al van het jaar 1956. Denk nog jaartje of 10 en dan is het aan renaat
Dan vrees ik dat het aan Ruben Van Gucht zal zijnquote:Op zondag 13 september 2020 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Renaat is dan ook dik in de 60.
Speciaal voor de jeugdige kijkers.quote:
Tijdrit kan leuk worden als het zo dicht bij elkaar blijft.quote:
Die wordt wel heel makkelijk vergeten ja. Al is een ronde met langere tijdritten voor hem in het nadeel.quote:
Hij gaat waarschijnlijk voor de grote ronde met de meeste tijdritkilometers zei hij net.quote:Op zondag 13 september 2020 22:06 schreef Jason22 het volgende:
Is er al iets gezegd of de Rem volgend jaar voor de Tour wil gaan of dat hij toch voor de OS gaat?
Een goede Bernal verliest daar niet veel; zeker als het op een golvend parcours is.quote:Op zondag 13 september 2020 22:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die wordt wel heel makkelijk vergeten ja. Al is een ronde met langere tijdritten voor hem in het nadeel.
Ah oke. Zal de Giro wel worden danquote:Op zondag 13 september 2020 22:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij gaat waarschijnlijk voor de grote ronde met de meeste tijdritkilometers zei hij net.
Wiggo kon het ookquote:Op zondag 13 september 2020 22:12 schreef -XOR- het volgende:
Als Djereent het kan, kan Wout het zeker.
Dat is al gedaan toch, op de Tourmalet een paar jaar terug.quote:Op zondag 13 september 2020 22:12 schreef Belg het volgende:
Frankrijk is zo'n mooi land met veel verschillende soorten lange bergen.
Waarom maken ze geen klimtijdrit op de De col du Galibier , De Mont-Blanc, De col du Tourmalet
Gewoon 15 kilometer klimmen
Ik denk dat het vlakke deel tussen de bergen dan te lang wordt.quote:Op zondag 13 september 2020 22:12 schreef Belg het volgende:
Waarom maken ze geen klimtijdrit op de De col du Galibier , De Mont-Blanc, De col du Tourmalet
Gewoon 10-20kilometer klimmen
Moet er standaard ieder jaar inzitten ze hebben keuze uit tientallen bergenquote:Op zondag 13 september 2020 22:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is al gedaan toch, op de Tourmalet een paar jaar terug.
bedoel keuze tussen die 3 bergenquote:Op zondag 13 september 2020 22:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik denk dat het vlakke deel tussen de bergen dan te lang wordt.
Die zijn eerste 5 grote rondes:quote:
Naar de klimtijdrit op de Mont Blanc zou wel volk kijken. Met de fiets op de rug naar 4800 meter klauteren ...quote:Op zondag 13 september 2020 22:12 schreef Belg het volgende:
Gewoon 10-20kilometer klimmen
Jah ook niet tot helemaal bovenaan hequote:Op zondag 13 september 2020 22:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Naar de klimtijdrit op de Mont Blanc zou wel volk kijken. Met de fiets op de rug naar 4800 meter klauteren ...
Er is een verschil tussen een berg (zoals de Mont Blanc) en een bergpas (zoals de Galibier) he ... Op de Mont Blanc ligt helemaal geen weg die te fietsen is ...quote:Op zondag 13 september 2020 22:17 schreef Belg het volgende:
[..]
Jah ook niet tot helemaal bovenaan he
Grote vraag is of Wout een poging wil wagen. Cancellara heeft het nooit geprobeerd bijvoorbeeld, denk dat de klassiekers toch altijd belangrijker zullen blijven (bij Thomas lag dat anders)quote:Op zondag 13 september 2020 22:12 schreef -XOR- het volgende:
Als Djereent het kan, kan Wout het zeker.
ja bedoel dan de Galibier.quote:Op zondag 13 september 2020 22:20 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een berg (zoals de Mont Blanc) en een bergpas (zoals de Galibier) he ... Op de Mont Blanc ligt helemaal geen weg die te fietsen is ...
BMX zou hij ook alles winnen!quote:Op zondag 13 september 2020 22:17 schreef Belg het volgende:
Zou Wout van Aert een goede mountainbiker zijn? denk dat die ook wel podium haalt. Die kerel kan alles. Zelfs op de piste kan hij potten breken
Tony Martin scheen ook ooit aspiraties te hebben gehad. Niet helemaal iets van terechtgekomen.quote:Op zondag 13 september 2020 22:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Grote vraag is of Wout een poging wil wagen. Cancellara heeft het nooit geprobeerd bijvoorbeeld, denk dat de klassiekers toch altijd belangrijker zullen blijven (bij Thomas lag dat anders)
Kan ook wereldkampioen sprint worden op de baan, MTB kan hij ook wel.quote:
Ach gun het ons tochquote:Op zondag 13 september 2020 22:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is er weer ver over he.
Is al eerder geweest ja, daarom weten we dat hij Bollie wordt genoemd.quote:Op dinsdag 15 september 2020 21:47 schreef Felagund het volgende:
Hebben ze Edward Theuns niet al eerder gehad? Of verwar ik hem nu met iemand anders.
Dat was Sammy.quote:Op dinsdag 15 september 2020 21:47 schreef Felagund het volgende:
Hebben ze Edward Theuns niet al eerder gehad? Of verwar ik hem nu met iemand anders.
Ah inderdaad, maar ook met zijn vriendin die hem inderdaad Bollie noemde.quote:
Ik had het nog moeten zien als Kamna het in die laatste anderhalve kilometer had moeten doen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 21:58 schreef showtimer het volgende:
[..]
Was er iets aan te doen denk je?
Voor een Duitser is die z natuurlijk helemaal moeilijk, wij Nederlanders hebben geen excuus.quote:
Ja, hij spreekt het gewoon op zijn Duits uit.quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Voor een Duitser is die z natuurlijk helemaal moeilijk, wij Nederlanders hebben geen excuus.
Logisch. Het is de beste van de wereld. Wereldcoureur. Doet niemand iets aan af.quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wout is nu ook al beter dan Dumoulin.
Beetje zwart/donker is goed.quote:
Hoe lucide ben je dan?quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:36 schreef Felagund het volgende:
Wout kan zijn duim nog opsteken tijdens het fietsen.
Hopelijk zijn de opnames laat op de avond.quote:
Glaasje wijn erbij, dan moet het lukken.quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hopelijk zijn de opnames laat op de avond.
Nee oke, leuke gozer wel inderdaad maar ik houd niet zo van dat hyperactieve joetoep gedoe[/zurebejaardemodus]quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Bas ook wel. Ik snap die haat niet zo eerlijk gezegd.
Sep lijkt me een toffe gast.quote:
Uiteraard.quote:Op woensdag 16 september 2020 22:39 schreef Felagund het volgende:
Dinsdag ook nog het BK, is dat nog ergens te bekijken?
Alleen op de Belg waarschijnlijk?quote:
Daar lijkt het wel op.quote:Op woensdag 16 september 2020 22:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Alleen op de Belg waarschijnlijk?
Leve Woutquote:Op donderdag 17 september 2020 22:12 schreef El-Stinho het volgende:
Wout gaat ons verstand te boven. Wout is God, de drie-eenheid.
Merkwaardig.quote:
De koning is dood. Lang leve de Wout!quote:Op donderdag 17 september 2020 22:12 schreef El-Stinho het volgende:
Wout gaat ons verstand te boven. Wout is God, de drie-eenheid.
En dan boven op de berg geen bubbels drinken met Bakala? Gun hem zijn pleziertje.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:40 schreef El-Stinho het volgende:
Hadden ze Pat niet vanavond kunnen doen of zo
Zeker.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zitten jullie klaar voor Leontien 'ik' van Moorsel?
Nee, dit slaan we over.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Warme broodjes!quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Voor haar is het denk ik wel iets wat haar gedefinieerd heeft als wielrenster en persoon.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat mens kan het alleen maar over haar eetstoornis hebben.
Daar stoor ik me aan, haha.
Als ze daarover begint durft niemand meer naar doping te vragenquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat mens kan het alleen maar over haar eetstoornis hebben.
Daar stoor ik me aan, haha.
Het is niet koud hè?quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb het idee dat de jas van Karel voorzichtig gesponsord is.
En carl over "de Belgische Pogacar"quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:35 schreef Mansjester het volgende:
5 minuten onderweg en Patrick heeft het over te weinig budget gehad
Hij wilt ook voor Jumbo rijdenquote:Op zaterdag 19 september 2020 22:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jan is wel heel erg positief over Djumbo-Visma.
Ze hadden natuurlijk van het begin met heel de ploeg voor Wout moeten rijden.quote:Op zaterdag 19 september 2020 22:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wout had ook mee kunnen rijden om Pogacar op extra achterstand te zetten in de waaierrit in plaats van zich te sparen voor de sprint. Was bij Sky niet gebeurd.
In alle serieusheid. In die tweedaagse waaierrit - eerste Pyreneeenrit zijn wel de grootste fouten gemaakt. Achteraf is dat natuurlijk makkelijk praten, maar dat zal toch wel geëvalueerd worden.quote:Op zaterdag 19 september 2020 22:21 schreef Beregd het volgende:
[..]
Ze hadden natuurlijk van het begin met heel de ploeg voor Wout moeten rijden.
Ja, is logisch toch?quote:Op zaterdag 19 september 2020 22:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hahahahahahahahahahahahahahahaha ze waren van plan een programma te maken voor de Giro.
Dat kan toch niet jongens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |