Uiteraard.quote:Op woensdag 16 september 2020 22:39 schreef Felagund het volgende:
Dinsdag ook nog het BK, is dat nog ergens te bekijken?
Alleen op de Belg waarschijnlijk?quote:
Daar lijkt het wel op.quote:Op woensdag 16 september 2020 22:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Alleen op de Belg waarschijnlijk?
Leve Woutquote:Op donderdag 17 september 2020 22:12 schreef El-Stinho het volgende:
Wout gaat ons verstand te boven. Wout is God, de drie-eenheid.
Merkwaardig.quote:
De koning is dood. Lang leve de Wout!quote:Op donderdag 17 september 2020 22:12 schreef El-Stinho het volgende:
Wout gaat ons verstand te boven. Wout is God, de drie-eenheid.
En dan boven op de berg geen bubbels drinken met Bakala? Gun hem zijn pleziertje.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:40 schreef El-Stinho het volgende:
Hadden ze Pat niet vanavond kunnen doen of zo
Zeker.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zitten jullie klaar voor Leontien 'ik' van Moorsel?
Nee, dit slaan we over.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Warme broodjes!quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Voor haar is het denk ik wel iets wat haar gedefinieerd heeft als wielrenster en persoon.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat mens kan het alleen maar over haar eetstoornis hebben.
Daar stoor ik me aan, haha.
Als ze daarover begint durft niemand meer naar doping te vragenquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat mens kan het alleen maar over haar eetstoornis hebben.
Daar stoor ik me aan, haha.
Het is niet koud hè?quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb het idee dat de jas van Karel voorzichtig gesponsord is.
En carl over "de Belgische Pogacar"quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:35 schreef Mansjester het volgende:
5 minuten onderweg en Patrick heeft het over te weinig budget gehad
Hij wilt ook voor Jumbo rijdenquote:Op zaterdag 19 september 2020 22:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jan is wel heel erg positief over Djumbo-Visma.
Ze hadden natuurlijk van het begin met heel de ploeg voor Wout moeten rijden.quote:Op zaterdag 19 september 2020 22:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wout had ook mee kunnen rijden om Pogacar op extra achterstand te zetten in de waaierrit in plaats van zich te sparen voor de sprint. Was bij Sky niet gebeurd.
In alle serieusheid. In die tweedaagse waaierrit - eerste Pyreneeenrit zijn wel de grootste fouten gemaakt. Achteraf is dat natuurlijk makkelijk praten, maar dat zal toch wel geëvalueerd worden.quote:Op zaterdag 19 september 2020 22:21 schreef Beregd het volgende:
[..]
Ze hadden natuurlijk van het begin met heel de ploeg voor Wout moeten rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |