Wat is er met Bert?quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Komt Bert net van een bruiloft af?
Heb ik gelijk of heb ik gelijk?quote:
Ik mis de vlinderdas.quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb ik gelijk of heb ik gelijk?
Die heeft hij misschien nog net kunnen afdoen?quote:
Alleen De Plus kwam een beetje in de buurt.quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
"Bernal met zoveel overmacht vorig jaar."
Dat is ook wel een eigen leven gaan leiden.
Bernal is ook vooral goed boven 2000 meter.quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
"Bernal met zoveel overmacht vorig jaar."
Dat is ook wel een eigen leven gaan leiden.
Wat was er?quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:56 schreef Felagund het volgende:
Had dat van Sam Bennett nog niet gezien.Dat wordt nog lastig de derde week.
Kwam als laatste over de finish, leek totaal afgepeigerd. Wel een van de ritten met de meeste hoogtemeters natuurlijk.quote:
Zou er een Ryan Adams in Karl schuilen?quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zelfs Michel Wuyts zou zich hier voor schamen.
Het lijkt me stug dat Wuyts zo uit zijn plaat zou gaan voor een Fransman of een Nederlander, zoals deze Argentijn voor een Colombiaan. Die overigens niet geremd wordt door enige kennis van zaken.quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:50 schreef Belg het volgende:
Zie het, het kan altijd veel erger dan Wuyts met Van Aert
Die tijd zou je wel moeten nemen. De koers is uiteindelijk niet zo rullevant.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:38 schreef showtimer het volgende:
[..]
Maar geen oplossing.
[ afbeelding ]
Dat klopt, maar dat gaat dan veel vaker gebeuren. Grotendeels toeval dat er nu zo snel beelden waren van zijn gestuntel om weer recht te staan en dan nog heb je geen garanties dat die beelden de karavaan meteen bereiken.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die tijd zou je wel moeten nemen. De koers is uiteindelijk niet zo rullevant.
Ja, makkelijk is anders. Maar om je er dan maar zomaar bij neer te leggen is ook weer zoiets. Er zal toch ooit een mentaliteitsverandering moeten komen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:46 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat gaat dan veel vaker gebeuren. Grotendeels toeval dat er nu zo snel beelden waren van zijn gestuntel om weer recht te staan en dan nog heb je geen garanties dat die beelden de karavaan meteen bereiken.
Protocolquote:Op zaterdag 12 september 2020 22:13 schreef Belgosome het volgende:
Waarom heeft Tiesj een mondmasker aan voor een Videocall?
Jammer dat hij niet met een jolig gitaartje staat te klooien.quote:
Toch schitterend, zulke enthousiaste ouders voor een eendimensionale renner.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Toch leuk, zo'n stukje In de gloria tussendoor.
Karel is een fenomeen. Ik wil ook zo weinig schaamte kennen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Toch schitterend, zulke enthousiaste ouders voor een eendimensionale renner.
Even in de gids gekeken en ik zie voor volgende week zaterdag Don Pat en Jantje Bakelants staan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Tröckener Kecks was een prima bandje.quote:
Niets mis met de Tröckener kecks, maar ik vond dit een beetje een rommeltje met Astrid.quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:36 schreef El-Stinho het volgende:
De afsluitende show hoort met Eddy en Bakelants te zijn. Heiligschennis.Schuld van de kerona. Hij rijdt ook nog Luxemburg tussendoor zie ik. Dan is hij er sowieso maar één keer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom is hij naar België gevlucht?quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tröckener Kecks was een prima bandje.
Niet zo zuur Slob.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:44 schreef Slobeend het volgende:
Maar sorry, de Avondetappe boeit niemand.
Omdat hij na een tijd wel klaar was met Amsterdam, blijkbaar. Snap ik wel.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:48 schreef showtimer het volgende:
[..]
Waarom is hij naar België gevlucht?
De man van het waaieralarm.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik sprak ook voor mezelf want ik viel in de vreselijke samenvatting van Erik van Dijk.
Hoe werkt dat als hij dezelfde dag nog in Luxemburg zit te koersen (waar hij er genadeloos opgelegd gaat worden door het duo Antunes en Rodrigues)?quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Even in de gids gekeken en ik zie voor volgende week zaterdag Don Pat en Jantje Bakelants staan.
Dan gaat dit niet op.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hoe werkt dat als hij dezelfde dag nog in Luxemburg zit te koersen (waar hij er genadeloos opgelegd gaat worden door het duo Antunes en Rodrigues)?
Dat was wel een legendarische uitzending.quote:Op zondag 13 september 2020 21:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
VI deed dit 10 jaar geleden ook
Pas.quote:Op zondag 13 september 2020 21:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Wuyts heeft een dochter? We kijken naar showtimer.
Het kan nooit zo erg zijn als de dochter van José.quote:
Zoon en dochter toch?quote:Op zondag 13 september 2020 21:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Wuyts heeft een dochter? We kijken naar showtimer.
Z'n schoonzoon is een punker inclusief hanenkam.quote:Op zondag 13 september 2020 21:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het kan nooit zo erg zijn als de dochter van José.
Zou Michel die vroeger ook hebben gehad?quote:Op zondag 13 september 2020 21:48 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Z'n schoonzoon is een punker inclusief hanenkam.
https://www.researchgate.net/profile/Ruth_Wuyts2quote:Op zondag 13 september 2020 21:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het kan nooit zo erg zijn als de dochter van José.
Michiel lijkt me zo iemand die vroeger braaf misdienaar was in de lokale parochiekerk.quote:Op zondag 13 september 2020 21:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou Michel die vroeger ook hebben gehad?
Onmiskenbaar.quote:Op zondag 13 september 2020 21:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
https://www.researchgate.net/profile/Ruth_Wuyts2
Levenslang schorsen moeten ze u, godverdomme schaam u. Een paar weken geleden was ie nog wel uitgesproken.quote:Op zondag 13 september 2020 21:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Remco durft zich niet uit te spreken.
Die is niet van de melkboer.quote:Op zondag 13 september 2020 21:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
https://www.researchgate.net/profile/Ruth_Wuyts2
quote:Op zondag 13 september 2020 21:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die is niet van de melkboer.
quote:Op zondag 13 september 2020 21:51 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die is inderdaad niet van de melkboer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |