In THE LORD we trustquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Miquel Nelom zal hoogstwaarschijnlijk de plaats van Peters in het centrum over nemen.
Komt morgen wel goed dus.
@:caland
@:scrummie2.1
@:zipportal
@:wereldgozer
@:fetx
@:3rr0r
@:onlogisch
@:atypisch
Valt wel mee. Vooral dat er nu wat meer publiek in mag.quote:
Neem nou gewoon je verlies.quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Valt wel mee. Vooral dat er nu wat meer publiek in mag.
Nederlands Elftal heb ik echt in flitsen gezien.
quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:05 schreef Coco. het volgende:
[..]
Neem nou gewoon je verlies.
[ afbeelding ]
Hieronder staan mensen die daar een mening over hebben. (deze post slaat pas ergens op als er nieuwe posts komen)quote:
Zoete aardappelen, broccoli, kip met paprika en kanjerveel knoflook.quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Wowquote:Op vrijdag 11 september 2020 17:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
jij moet je dikke gore bek houden debiel
Nounounouquote:Op vrijdag 11 september 2020 17:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zeg het hem JC!quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ga uit eten.quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Patat.quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zit hem nou niet op te naaien. Straks laat ie zich weer gaan en heeft die teringdebiel weer een ban.quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zit hem nou niet op te naaien. Straks laat ie zich weer gaan en heeft die teringdebiel weer een ban.
Ik begrijp je post niet. En dit heb ik in tegenstelling tot @Scrummie2.1 zelden dus graag opheldering.quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is er, user @:maxi-mus
Ah, ik dacht al. Ook weer opgelost.quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oh, kut. Ik quote de verkeerde post. Wat een blunder!
Liever mij niet mentionen als het over B-sport gaatquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Miquel Nelom zal hoogstwaarschijnlijk de plaats van Peters in het centrum over nemen.
Komt morgen wel goed dus.
@:caland
@:scrummie2.1
@:zipportal
@:wereldgozer
@:fetx
@:3rr0r
@:atypisch
Ik heb de post aangepast om verwarring bij andere users te voorkomen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al. Ook weer opgelost.
Geen fan van de Lord? Dat noteer ik even.quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Liever mij niet mentionen als het over B-sport gaat
Walgelijk dat soort mensen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen fan van de Lord? Dat noteer ik even.
Je reageert toch zelden terug.quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:04 schreef De_Kraam het volgende:
Geen mention ontvangen over Lord Nelom.
Erg jammer.
quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zit hem nou niet op te naaien. Straks laat ie zich weer gaan en heeft die teringdebiel weer een ban.
Tilburg hè.quote:
Ga gewoon bij de supermarkt halen, vette klomp stront dat je daar in je stoel zit.quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Mijn favoriete pizzeria zit dicht ivm verbouwing.
WAT EEN FLOPSHOW
Zit dicht???quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Mijn favoriete pizzeria zit dicht ivm verbouwing.
WAT EEN FLOPSHOW
Doe het lekker zelf.quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:39 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ga gewoon bij de supermarkt halen, vette klomp stront dat je daar in je stoel zit.
quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:39 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ga gewoon bij de supermarkt halen, vette klomp stront dat je daar in je stoel zit.
Sprak 'm net, was vandaag en gister wat minder goed in orde. Niet heel veel vooruitgang (merkbaar) nog sinds ie thuis is, maar is ook lastig te bepalen nu ik hem wat vaker zie. Lange weg dus.quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Over verbouwing gesproken, hoe is het met je vader nu?
JODEN LOPEN ALTIJD WEGquote:Op vrijdag 11 september 2020 18:31 schreef Zipportal het volgende:
F-Side item RTL Nieuws 19:30. Hunnie blijven thuis. @:Caland
Struggles in de provinciequote:Op vrijdag 11 september 2020 18:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Lekker dan, de andere pizzeria doet niet aan online bestellen en ik heb geen contant geld in huis.
WAT EEN KUT AVOND
Toch veel te ongezond. Beter haal je een pokebowlquote:Op vrijdag 11 september 2020 18:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Lekker dan, de andere pizzeria doet niet aan online bestellen en ik heb geen contant geld in huis.
WAT EEN KUT AVOND
Had je maar direct naar mij moeten luisteren.quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:
WAT EEN KUT AVOND
quote:Op vrijdag 11 september 2020 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je maar direct naar mij moeten luisteren.
Voetbalsite FCUpdate is weer uitstekend op de hoogte.quote:Eindelijk. Na een stop van zes maanden schiet de Eredivisie vrijdagavond weer in gang met het duel tussen FC Utrecht en AZ.
Zal ik een like zetten om te stoken? @GGMMquote:Op vrijdag 11 september 2020 19:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Beetje het gemiddelde niveau Nederlands van GGMM.
Een post van mij is net geliked door @Justin_Casequote:Op vrijdag 11 september 2020 19:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zal ik een like zetten om te stoken? @:GGMM
Wie?quote:Op vrijdag 11 september 2020 19:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Een post van mij is net geliked door @:justin_case
Hissa is huisquote:Op vrijdag 11 september 2020 18:43 schreef Lange_Lans het volgende:
Morgen bezichtiging mogelijk nieuwe hissa @:coco.
Posts gezetquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:22 schreef Caland het volgende:
TV / [NPO1] Op1 #160 Een tafel voor Corona
VBL ON TOUR
quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Zitten bouten, maar een matige opbrengst eigenlijk. [ afbeelding ][ afbeelding ]
@:Drizzt_DoUrden
@:Tjacka
Erg mooi!quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:16 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ow. Ik krijg een paar quotemeldingen, dit schijnt post 195.000.000 op het FOK!-forum te zijn geweest vanochtend...
[..]
quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:16 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ow. Ik krijg een paar quotemeldingen, dit schijnt post 195.000.000 op het FOK!-forum te zijn geweest vanochtend...
[..]
Genotquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:16 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik post alleen kwaliteit dus mij niet gezienquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hopelijk pakt een van onze SC-boys de tweemiljoenste post op de foks, dat zou echt opperst genot zijn, vooral als het een eckte kutpost is
Tweehonderdquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hopelijk pakt een van onze SC-boys de tweemiljoenste post op de foks, dat zou echt opperst genot zijn, vooral als het een eckte kutpost is
Ojaquote:
Ja. Gisteren niet gezopen, dan krijg je dat.quote:
Wij de derde bekerwedstrijdquote:Op zaterdag 12 september 2020 08:54 schreef Lange_Lans het volgende:
Tweede wedstrijd van het seizoen zometeen. #zinin
Ah, ik wel. Gelukkig valt de koppijn meequote:Op zaterdag 12 september 2020 08:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Gisteren niet gezopen, dan krijg je dat.
Straks even die kaarten halen voor Ado.
Meerdere browsers, incognito en normaal en dan nog je mobiel op 4g. Krijg je een stuk of 8 wachtrijplekken en dan pak je degene het meest vooraan in de wachtrij.quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij bent met 4 accounts tegelijk aan de gang gegaan?
is dat voor de thuiswedstrijdenquote:Op zaterdag 12 september 2020 11:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Meerdere browsers, incognito en normaal en dan nog je mobiel op 4g. Krijg je een stuk of 8 wachtrijplekken en dan pak je degene het meest vooraan in de wachtrij.
Jaquote:
Bij Ajax is er een loting. Verwacht ook niet dat iedereen gaat eigenlijk. Hoop dat ik 2 van de eerste 4 mag gaan.quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja
Maar was uiteindelijk niet echt nodig, slechts in een uurtje uitverkocht
Waarom zou je überhaupt NOS-pushmeldingen aan hebben staan.quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
NOS-pushmelding over de Rolling Stones. Weggeklikt.
Moet je uiteindelijk gewoon zelf wetenquote:Op zaterdag 12 september 2020 12:33 schreef maxi-mus het volgende:
Is het de moeite waard om VI terug te kijken?
Ik vermoed om op de hoogte te blijven.quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt NOS-pushmeldingen aan hebben staan.
Dat kan ook wel zonder die irritante pushmeldingen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik vermoed om op de hoogte te blijven.
Ja, bedankt voor je input.quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet je uiteindelijk gewoon zelf weten
Prima show.quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:33 schreef maxi-mus het volgende:
Is het de moeite waard om VI terug te kijken?
hallo vriendjequote:
ook maar een act natuurlijkquote:Op zaterdag 12 september 2020 12:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Eerste kwartier was wel wat... ongemakkelijk
Alleen ongelofelijk simpele mensen als @PSVCL en jij denken dat het allemaal maar 'een act' is.quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ook maar een act natuurlijk
ik kijk dat programma niet meer
Als Tjacka zoveel invloed op je heeft zou ik toch overwegen een trein te koppen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:00 schreef maxi-mus het volgende:
Hmm door @:tjacka begin ik weer te twijfelen. Als het kut is kijk ik nooit weer.
Ik vind het gewoon lastig om een eigen mening te vormen in het leven.quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Als Tjacka zoveel invloed op je heeft zou ik toch overwegen een trein te koppen.
Dan is het niet slim om af te gaan op een mening van iemand die het niet eens gekeken heeft.quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon lastig om een eigen mening te vormen in het leven.
De enige andere input was de mening van een volslagen debiel.quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dan is het niet slim om af te gaan op een mening van iemand die het niet eens gekeken heeft.
Gemiddelde cijfer in het VI topic was een 7,5 volgens mij.
Kijk maar niet en de volgende keer als je om een mening vraagt hoop ik dat je in je vraag stikt.quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De enige andere input was de mening van een volslagen debiel.
rot toch op manquote:Op zaterdag 12 september 2020 13:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Alleen ongelofelijk simpele mensen als @:PSVCL en jij denken dat het allemaal maar 'een act' is.
Doe jij eens even normaal, Dummie. Je bent de laatste tijd echt op de verkeerde weg jij.quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Kijk maar niet en de volgende keer als je om een mening vraagt hoop ik dat je in je vraag stikt.
zoals jouquote:Op zaterdag 12 september 2020 13:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
rot toch op man
simpele zielen zoals jou geloven dat ze echt ruzie hadden en dat het nooit meer goed zou komen
net alsof johan derksen zijn contract niet van te voren leest![]()
ik ga ook naar het huwelijk van iemand die ik echt niet uit kan staan en die ik nooit meer wil zien
Oke Tjacka.quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
rot toch op man
simpele zielen zoals jou geloven dat ze echt ruzie hadden en dat het nooit meer goed zou komen
net alsof johan derksen zijn contract niet van te voren leest![]()
ik ga ook naar het huwelijk van iemand die ik echt niet uit kan staan en die ik nooit meer wil zien
Ik had het over @Caland hoorquote:Op zaterdag 12 september 2020 13:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Kijk maar niet en de volgende keer als je om een mening vraagt hoop ik dat je in je vraag stikt.
Ik heb geen idee waarom dat aan staat op m'n foon en ben te verrot om me er druk over te makenquote:Op zaterdag 12 september 2020 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt NOS-pushmeldingen aan hebben staan.
ja loop maar weer weg voor je problemenquote:
Wij merken geen verschil hoor, maak je niet druk.quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:07 schreef Tjacka het volgende:
ik heb niet zo goed geslapen merk ik
doe eens aardig tegen mijquote:Op zaterdag 12 september 2020 13:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wij merken geen verschil hoor, maak je niet druk.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:11 schreef maxi-mus het volgende:
VI na 10 minuten uitgezet. Wat een onzin.
begin met het kijken van de andere vi alsjeblieftquote:Op zaterdag 12 september 2020 13:11 schreef maxi-mus het volgende:
Ik stopte bij NijAids insidequote:Op zaterdag 12 september 2020 13:11 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:11 schreef maxi-mus het volgende:
Blackedquote:Op zaterdag 12 september 2020 13:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
begin met het kijken van de andere vi alsjeblieft
die zeggen ook nog wat nuttigs ipv die drie debielen
Ik kijk al best veel filmpjes op VI. Ga nu die van zondag even terugkijken.quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nuttig idd, als je in slaap wil vallen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja waarin hij zegt 'ik sta tenminste voor mijn uitspraken'.quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Dan heb je ook echt alleen zo'n beetje de (geweldige) monoloog van Derksen gezien
Inhoud is niks voor jou inderdaad.quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:14 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nuttig idd, als je in slaap wil vallen.
dat je niks van voetbal of uberhaupt het leven begreep is mij onderhand wel duidelijk jaquote:Op zaterdag 12 september 2020 13:14 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nuttig idd, als je in slaap wil vallen.
Dat lijkt mij inderdaad niks voor jou nee.quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:19 schreef Caland het volgende:
Voetbalprogramma’s kijken om de inhoud
precies lekker met een blik bier in je hand kankeren op de nieuwe middenvelder van feyenoordquote:Op zaterdag 12 september 2020 13:19 schreef Caland het volgende:
Voetbalprogramma’s kijken om de inhoud
Eerder kankeren dat het pakkie sos zo snel leeg gaat.quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
precies lekker met een blik bier in je hand kankeren op de nieuwe middenvelder van feyenoord
dat is het echte leven
quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerder kankeren dat het pakkie sos zo snel leeg gaat.
quote:
Maxi-mus kijkt voetbalprogramma's voor de inhoud, dus kijkt hij naar Wesley Sneijder.quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Inhoud is niks voor jou inderdaad.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
[..]
Maxi-mus kijkt voetbalprogramma's voor de inhoud, dus kijkt hij naar Wesley Sneijder.
Ik kijk niet naar Wesley Sneijderquote:Op zaterdag 12 september 2020 13:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
[..]
Maxi-mus kijkt voetbalprogramma's voor de inhoud, dus kijkt hij naar Wesley Sneijder.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:31 schreef Caland het volgende:
Of dat je hem dan weggeeft, je maat ermee naar de wc gaat en die hele toet in zijn neus douwt. Hele wedstrijd ruzie
Ja ik heb erg veel zin in het nieuwe seizoen
Wat ben jij ontzettend vermoeiend de laatste dagen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar Wesley Sneijder
ga je ook snuiven als er drie stoelen tussen zit ja?quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:31 schreef Caland het volgende:
Of dat je hem dan weggeeft, je maat ermee naar de wc gaat en die hele toet in zijn neus douwt. Hele wedstrijd ruzie
Ja ik heb erg veel zin in het nieuwe seizoen
Nee ik luister er naar.quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wat ben jij ontzettend vermoeiend de laatste dagen.
Je kijkt toch naar dat programma van Jansma? En daar zat Sneijder, waarop jij "Sneijdergod" ofzoiets postte?
Ja dat is wel een beetje het nadeel nuquote:Op zaterdag 12 september 2020 13:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ga je ook snuiven als er drie stoelen tussen zit ja?
Ik betreur gewoon je feitelijke onjuistheden.quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Precies wat ik zeg dus, je bent ontzettend vermoeiend.
je bent gewoon een junkquote:Op zaterdag 12 september 2020 13:35 schreef Caland het volgende:
Vooral geen uitwedstrijden vind ik behoorlijk kut
Thuis ging ik toch al meestal met mijn pa en broer/ma, dus dan meestal ook geen gekkigheid
Wanneer doet ie mee aan de talentdagen?quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:47 schreef onlogisch het volgende:
Jr. 8-5 gewonnen.
Jr. 7 keer gescoord
@:Lange_Lans
Jr. is een aardig spelertje, niet meer dan dat. Het is vooral zo dat de rest van zijn team er geen tyfus van kan.quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wanneer doet ie mee aan de talentdagen?
Ik zou dat beoordelen van het talent toch aan een ander overlaten, beste onlogisch.quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jr. is een aardig spelertje, niet meer dan dat. Het is vooral zo dat de rest van zijn team er geen tyfus van kan.
Hoezoquote:Op zaterdag 12 september 2020 13:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik zou dat beoordelen van het talent toch aan een ander overlaten, beste onlogisch.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Dan heb je ook echt alleen zo'n beetje de (geweldige) monoloog van Derksen gezien
quote:,Ik was heel erg boos. Als je tegenwoordig wat zegt op tv is er meteen een groepering die een etiket geeft. Ik ben voor homofoob uitgemaakt, voor racist. Ik maak een grapje. En dan gaat zo’n Arie ‘nobody’ Boomsma adverteerders benaderen. En die laten hun oren nog hangen ook naar die kwijlebabbel van de eeuw. Er ontstond een mediarel. Iedereen in paniek, behalve ik. Ik heb er geen moment van wakker gelegen.”
Tegen Genee: ,,Wat me stoorde was dat jij de tegenpartij ging pleasen. Dat voelde als verraad. Ik vond dat jij het format verkrachtte. Daarna heb ik er alles aan gedaan om weg te komen.”
Pics van je motor.quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Net mijn motor opgehaald van de garage.
Ik weet welke moderator dit erg leuk vindt, maar durf hem geen mention te geven.
Volgt hij het dieet van @Braddie ?quote:
Okay Hells Angelquote:Op zaterdag 12 september 2020 13:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Net mijn motor opgehaald van de garage.
Ik weet welke moderator dit erg leuk vindt, maar durf hem geen mention te geven.
Wat voor soort is het dan?quote:Op zaterdag 12 september 2020 14:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Even te lui voor. Staat op de oprit en ik ga nu NIET naar buiten lopen.
quote:
great minds think alikequote:Op zaterdag 12 september 2020 13:06 schreef Tjacka het volgende:
wel jammer dat @:psvcl ook deze mening heeft
Het is een actquote:Op zaterdag 12 september 2020 13:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Alleen ongelofelijk simpele mensen als @:PSVCL en jij denken dat het allemaal maar 'een act' is.
Ik vind het wel tof om af en toe te doen. Een enorm vermogen onder je en mooie gebieden om te verkennen. Motortrips met vrienden zijn ook geniaal.quote:Op zaterdag 12 september 2020 14:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nice.
Ik ga ook ooit een motorrijbewijs halen. Als ik groot ben ofzo.
Heel woke hoorquote:Op zaterdag 12 september 2020 14:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof om af en toe te doen. Een enorm vermogen onder je en mooie gebieden om te verkennen. Motortrips met vrienden zijn ook geniaal.
Mijn mooiste trip was de transfagarasan. Alleen daarvoor zou ik al mijn motorrijbewijs halen.
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 12 september 2020 14:35 schreef GGMM het volgende:
Even iets aan FA-werkzaamheden doen
Hou MED in de gaten mensen!
MED / Lenny77 en fietsie gaan SEX modden!quote:Op zaterdag 12 september 2020 14:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd![]()
@:zipportal check dit
Oja joh?quote:
Netjes, netjes.quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:47 schreef onlogisch het volgende:
Jr. 8-5 gewonnen.
Jr. 7 keer gescoord
@:Lange_Lans
lekker baasjequote:Op zaterdag 12 september 2020 15:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Netjes, netjes.
13-3 gewonnen. Dochter 5 keer gescoord.
88God.quote:Ook vandaag kwamen de meeste nieuwe besmettingen voor in Amsterdam (166), Den Haag (122), Rotterdam (88) en Utrecht (45).
Afgehandeldquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:48 schreef Tjacka het volgende:
TR gezet op de post van zipportal
graag in behandeling nemen @:ggmm of @:onlogisch
Ik ben tegen racisme
Ik ben tegen anti-semitisme
hij doet het wel vaker als jij er niet bentquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Afgehandeld
Waarom vraag je een FA te modden in een subforum
Doen we niks mee. TR afgehandeld.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:48 schreef Tjacka het volgende:
TR gezet op de post van zipportal
graag in behandeling nemen @:ggmm of @:onlogisch
Ik ben tegen racisme
Ik ben tegen anti-semitisme
Raar. We hebben immers ook nog @Klummie en @skysherrifquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hij doet het wel vaker als jij er niet bent
Er is vast wel wat mee gedaan al denk ik dat een mod als @Sounddragon dit inderdaad anders aan zou pakkenquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Doen we niks mee. TR afgehandeld.
Huh, je hebt hier toch 5 mods? Lijkt me wel dat er bijna altijd iemand is om te modereren!quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hij doet het wel vaker als jij er niet bent
quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Er is vast wel wat mee gedaan al denk ik dat een mod als @:sounddragon dit inderdaad anders aan zou pakken
onlogisch maakt boven jou deze grap alquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Huh, je hebt hier toch 5 mods? Lijkt me wel dat er bijna altijd iemand is om te modereren!
@:ggmm check deze grap
Zo pakken ze m'n hobby af.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
onlogisch maakt boven jou deze grap al
klummie toch niet meerquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Raar. We hebben immers ook nog @:Klummie en @:Skysherrif
Hij is wel actief op tdf, F1 en dat achterlijke ONZ spel.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
klummie toch niet meer
die skydinges heb ik serieus al maanden niet meer gezien ja
quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij is wel actief op tdf, F1 en dat achterlijke ONZ spel.
Terecht dat hij hier alleen mod is. Werk en privé gescheiden houden.
Als ik @onlogisch was zou ik gewoon in staking gaan overigens.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij is wel actief op tdf, F1 en dat achterlijke ONZ spel.
Terecht dat hij hier alleen mod is. Werk en privé gescheiden houden.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Raar. We hebben immers ook nog @:Klummie en @:Skysherrif
Zou het fijn vinden als je mijn kritiek ''achter de schermen'' serieus neemt.quote:
Wie ben jij dan?quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:58 schreef YourCaptor het volgende:
Jouw naam is niet uit te spreken
Ga gewoon weg hierquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:58 schreef YourCaptor het volgende:
Ik zou het ook fijn vinden als @Drizzt_DoUrden jou serieus neemt. Erg jammer dat hij dat niet doet!quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zou het fijn vinden als je mijn kritiek ''achter de schermen'' serieus neemt.
Wie ben jij?quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:58 schreef YourCaptor het volgende:
Bedankt voor de steun. Gelukkig heb jij wel altijd mijn moderatie ambities gesteund en je ziet nu hoe groot succes het is hequote:Op zaterdag 12 september 2020 16:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zou het ook fijn vinden als @:drizzt_dourden jou serieus neemt. Erg jammer dat hij dat niet doet!
Welkom!quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:58 schreef YourCaptor het volgende:
Ik steun je zelfs als VBL mod. Zou mooi zijn als je de plek van onlo, Drizzt of skysherrif kan overnemen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bedankt voor de steun. Gelukkig heb jij wel altijd mijn moderatie ambities gesteund en je ziet nu hoe groot succes het is he
Ik zou ze alle drie wel over kunnen nemen. Wat mij betreft ook alle COR-mods. Ik durf ze niet te mentionen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik steun je zelfs als VBL mod. Zou mooi zijn als je de plek van onlo, Drizzt of skysherrif kan overnemen.
Werd jij niet uitgekotst door die mods?quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zou ze alle drie wel over kunnen nemen. Wat mij betreft ook alle COR-mods. Ik durf ze niet te mentionen.
Door wie? We roddelen hier niet.quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Werd jij niet uitgekotst door die mods?
Uitgekotst is nog zacht uitgedrukt.quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Werd jij niet uitgekotst door die mods?
Mij niet gezien. Voordat je het weet ben je weer je hele middag kwijt om met die mensen ''achter de schermen'' te babbelen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Door wie? We roddelen hier niet.
mensequote:Op zaterdag 12 september 2020 16:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mij niet gezien. Voordat je het weet ben je weer je hele middag kwijt om met die mense ''achter de schermen'' te babbelen.
Leer gewoon typen, stuk verdriet.quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]![]()
![]()
maar iedereen kotst jou toch eigenlijk ook uit?
quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
OMG EEN TYPFOUT![]()
![]()
![]()
WAT EEN BLUNDER HAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bedankt. Gezellig hier.quote:
Uitstekend plan. Of even fappen om de spanning er af te halen?quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:13 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga vanavond naar het casino. Ik zit dus te denken aan een powernapje.
Ik wacht op pics van @Charrellquote:Op zaterdag 12 september 2020 16:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uitstekend plan. Of even fappen om de spanning er af te halen?
Taakstrafje toch, of wat kreeg die man van Halsema ook alweer?quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:48 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
@:Onlogisch @:wereldgozer![]()
![]()
![]()
Aai over de bol.quote:Op zaterdag 12 september 2020 17:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Taakstrafje toch, of wat kreeg die man van Halsema ook alweer?
quote:
teken dat je 3 keer 8 pushups moet doenquote:Op zaterdag 12 september 2020 17:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik maakte zojuist een post om 17:53:53 < Alle cijfers tussen : zijn samen 8.
@:Befbekje
Al die voetballers zoals @Caland doen neem ik aan broodje kroket met bierquote:Op zaterdag 12 september 2020 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe shoarma #viesdik
net zalmpje gegeten met bloemkoolpuree en spinaziequote:Op zaterdag 12 september 2020 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga uit eten.quote:Op zaterdag 12 september 2020 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pirelliquote:
stel gewoon een serieuze vraagquote:
Gewoon de FOK donatiepot meenemen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 18:41 schreef Tjacka het volgende:
heb mijn horloge om
lacoste polootje aan, haartjes in de gel en een emperio armani horloge om
ga weinig inzetten
Lekker makker. Met wat erop?quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2020 18:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
stel gewoon een serieuze vraag
al ga je mij in de zeik nemen doe ik het terug hoor
Panini van de voetbalplaatjes.quote:Op zaterdag 12 september 2020 18:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lekker makker. Met wat erop?
Supergay.quote:Op zaterdag 12 september 2020 18:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Panini van de voetbalplaatjes.![]()
Check dit @:Tjacka
Fucking zigeuner.quote:Op zaterdag 12 september 2020 18:41 schreef Tjacka het volgende:
heb mijn horloge om
lacoste polootje aan, haartjes in de gel en een emperio armani horloge om
ga weinig inzetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |