gratis geld.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Winner without Ajax krijg je 3.00 voor Feyenoord. (zonder Ajax en PSV 1.90)
? Oh lol, snap het al.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Volendam wordt vieshard genaaid door Utrecht.
@:jancees graag jouw mening
PAULED.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:35 schreef Charrell het volgende:
[..]
Ja, op de foto lijkt het niks, maar in het ECHT!!!!!
PS. Wie kan dit met zijn ogen?Guido WeijersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In principe door AZ en Utrecht maakt er gebruik vanquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Moeten hullie weten.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:49 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.indehekken.ne(...)leeuwarden-te-komen/
Volgens deze stoere rakkers zijn de mannen van Feyenoord mietjes. @:caland
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat het altijd sympathieke Volendam gewoon wint van dat tyfus jong Utrecht. Ik hoop dat elke speler die normaal in het eerste speelt een vieze blessure oploopt waardoor ze de rest van het seizoen zijn uitgeschakeld.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
In principe door AZ en Utrecht maakt er gebruik van
allebei walgelijke clubs die ik van harte een faillissement toewens
Wat is dat hee, voor landskampioenschap? Ja Utrecht heeft daar grote kans opquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:paul zijn deze odds terecht? Heeft Utrecht een kans?
quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]Niet de meest slimme gasten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Ik heb ook zitten schijten, was best tevreden over het resultaat en de hoeveelheid.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Zitten bouten, maar een matige opbrengst eigenlijk. [ afbeelding ][ afbeelding ]
@:onlogisch
@:Drizzt_DoUrden
@:Tjacka
Ik had net een ouderwetsequote:Op vrijdag 11 september 2020 11:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Zitten bouten, maar een matige opbrengst eigenlijk. [ afbeelding ][ afbeelding ]
@:Drizzt_DoUrden
@:Tjacka
quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb ook zitten schijten, was best tevreden over het resultaat en de hoeveelheid.
Ach ja, het is wat het is.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had net een ouderwetse
Twee keer moeten doortrekken
ingevldquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
VBL / [Voorspellen] Voorspel hier de eindstand van de Eredivisie 2020/2021
wat boeit dat nou weerquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:59 schreef fetX het volgende:
Ik moet tegenwoordig elke keer 's avonds schijten. Behoorlijk irritant, heb liever een ochtendritme.
quote:
Minder sos nemen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
wat boeit dat nou weer
ik heb wel vaak laatste tijd dat ik tijdens uitgaan moet schijten
Omdat ik 's avonds vaak niet thuis ben en er lang niet altijd een goed verzorgd, klein kamertje in de buurt is van waar ik ben en even uitgebreid kan zitten.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
wat boeit dat nou weer
Jezus wat een zeikwijf ben je ook.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
Graag geen sc in dat topic Scrummie.
Gewoon optyfen daar met je geouwehoer, boerenlul.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Jezus wat een zeikwijf ben je ook.
Gaat er meer om dat het al een hoop werk is om alles na te kijken, helemaal als je 10 pagina's moet doorploegen. Maar jij mag het ook doen?quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Jezus wat een zeikwijf ben je ook.
Niet drie keer per dag moeten schijtenquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:59 schreef fetX het volgende:
Ik moet tegenwoordig elke keer 's avonds schijten. Behoorlijk irritant, heb liever een ochtendritme.
Drie keer per dag? Mijn hemel.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet drie keer per dag moeten schijten
Dat is de manitol, heb ik ook altijd meteen na de eerste punt alquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
wat boeit dat nou weer
Sorry voor die ene post die niet geheel naar wens was.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gaat er meer om dat het al een hoop werk is om alles na te kijken, helemaal als je 10 pagina's moet doorploegen. Maar jij mag het ook doen?
SC leidt tot SC, ik had eigenlijk gehoopt dat ik dit niet hoefde uit te leggen. (maar ik had kunnen weten dat je het niet zou snappen)quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Sorry voor die ene post die niet geheel naar wens was.
Dat filmpje is echt cringe.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:08 schreef Caland het volgende:
Ik heb het ietwat kitscherige Feyenoordfilmpje al een keer of 10 gezien deze ochtend
Ik ben behoorlijk productief
Het is goed met je.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
SC leidt tot SC, ik had eigenlijk gehoopt dat ik dit niet hoefde uit te leggen. (maar ik had kunnen weten dat je het niet zou snappen)
JA MAAR HUNNIEquote:
Oh, ik wel. Maar dat heb ik al vrij snel bij dit soort fimpjes.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Vind 't een van de weinige Feyenoordfilmpjes die nou echt totaal niet cringe is.
Ga ik niet lezen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:25 schreef Charrell het volgende:
Verklaring van Akwasi online
[ instagram ]
Ik heb Labyad in mijn scoritoquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk blij met labyad in de spits?
vroeg ik jou wat smerige kakkerlakquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb Labyad in mijn scorito
Waarom weet ik eigenlijk niet
Je dikke moederquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vroeg ik jou wat smerige kakkerlak
Liever tadic danquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zat er direct bovenop, maatjequote:
had ik gisteravond bij je moederquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zat er direct bovenop, maatje
.....quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Had zijn moeder een strapon om
quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Had zijn moeder een strapon om
quote:
Kan mij het schelenquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Normaal heb je nu kook mee met maxquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:51 schreef Caland het volgende:
Hoe kunnen mensen wielrennen eigenlijk leuk vinden
@:el-stinho
Doe maar niet.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb Labyad in mijn scorito
Waarom weet ik eigenlijk niet
Leuke!quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee de grap is dat ik het verkeerd schreef
GAM, VBL en KPDquote:
Stem jij fvdquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:54 schreef Charrell het volgende:
https://www.instagram.com/tv/CE-JnmtpKfs/?igshid=15e8n124145pa
Held!
Daar heb je dan veel posts in TDF voor nodig, om dat te ondervinden.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:51 schreef Caland het volgende:
Hoe kunnen mensen wielrennen eigenlijk leuk vinden
@:el-stinho
Beetje trollen is altijd leukquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar heb je dan veel posts in TDF voor nodig, om dat te ondervinden.
Mart is altijd het kijken waardquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je keek zelfs de avondetappe. Nee, hier kom je niet mee weg.
Je moet wat als je in de echte leef maar een skkltje bent hequote:
valt toch wel mee hoe sukkel je bentquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je moet wat als je in de echte leef maar een skkltje bent he
Zou hij ook een exemplaar boven zijn bed hangen?quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:01 schreef GGMM het volgende:
De zoon van Antony Kamerling brengt een boek uit.
Leuk, ik zocht iets maar kwam niet verder dan "waarschijnlijk over zijn tijd met een groep hangjongeren" en dat vond ik hem net niet.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou hij ook een exemplaar boven zijn bed hangen?
Dat wordt een dik boek.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Moet de zoon van Antonius ook een boek over jou schrijven?
Jaquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Moet de zoon van Antonius ook een boek over jou schrijven?
Vast, en volgende keer weer mee posten in het topic. Wij trappen hier niet in. @Zipportalquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:01 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Vast wel. Kijk het toch niet meer.
[..]
[..]
Ewa niffo's
Zeer zeker niet. Het boeit me nog weinig.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vast, en volgende keer weer mee posten in het topic. Wij trappen hier niet in. @:zipportal
Zullen we afspreken dat bij een overtreding hiervan je een normale username neemt?quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:04 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zeer zeker niet. Het boeit me nog weinig.
Harriequote:
Lekker.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:05 schreef GGMM het volgende:
In de nieuwe Braddie koopt hij slagroomtaart.
Al besproken.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:05 schreef GGMM het volgende:
In de nieuwe Braddie koopt hij slagroomtaart.
Is goed hoor.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zullen we afspreken dat bij een overtreding hiervan je een normale username neemt?
Kan je niet een FOK! actie houden dat iemand die een bepaald bedrag doneert jouw nieuwe usernaam mag kiezen.quote:
Waarom? Ik kan dat zelf wel betalen maar heb nu even geen zin om het te veranderen. Ik vind deze naam wel prima zoquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je niet een FOK! actie houden dat iemand die een bepaald bedrag doneert jouw nieuwe usernaam mag kiezen.
IS GEWOON KUTquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:09 schreef Justin_Case het volgende:
Zit niet zo te zeiken over mijn naam zeg.
Is goed, Mohammed.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:09 schreef Justin_Case het volgende:
Zit niet zo te zeiken over mijn naam zeg.
Niet omdat je het zelf niet kan betalen, maar om geld in te zamelen voor FOKquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:09 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Waarom? Ik kan dat zelf wel betalen maar heb nu even geen zin om het te veranderen. Ik vind deze naam wel prima zo
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
VBL / [VBL SC #7697] NEGERINSEX
Graag gedaan
Ik zal er eens over nadenken. Maar bij het merendeel van de users die eraan mee zullen doen zal de nieuwe naam niet veel positiever zijn gok ik.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet omdat je het zelf niet kan betalen, maar om geld in te zamelen voor FOK
Niet liefquote:
Ben je al druk bezig met een voorspelling in te vullen voor mijn topic?quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:11 schreef GGMM het volgende:
Grapje caland ik ben je heel dankbaar
Al vond ik het gesprek tegenvallen, maar daar kan jij niks aan doen.
Wel als je @Muskusboktor57 mee laat denken, die staat bekend om zijn creativiteit omtrent usernamesquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:10 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik zal er eens over nadenken. Maar bij het merendeel van de users die eraan mee zullen doen zal de nieuwe naam niet veel positiever zijn gok ik.
Nee, FEE gaat straks open en hij tikt nu een berichtje voor op MED.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben je al druk bezig met een voorspelling in te vullen voor mijn topic?
Oh jaquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben je al druk bezig met een voorspelling in te vullen voor mijn topic?
quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel als je @:muskusboktor57 mee laat denken, die staat bekend om zijn creativiteit omtrent usernames
Een greep uit zijn oeuvre: Befbekje, MFBoom, Muskusboktor57
Jorienvandenherikquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel als je @:muskusboktor57 mee laat denken, die staat bekend om zijn creativiteit omtrent usernames
ja weet niet welke andersquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vind het echt een partij voor debielen
sorry maat
Nee, dit kan niet.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja weet niet welke anders
misschien sgp of pvv
je vergeet n1ek- of iets dergelijksquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kolenboer.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
misschien sgp of pvv
gewoon blancoquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
misschien sgp of pvv
echt walgelijk eigenlijkquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gewoon blanco
PVV en SGP zijn ook partijen voor gekkies
is nog steeds geen fatsoenlijk geluid op midden-rechts
@GGMM heeft zn rotzooi niet onder controlequote:Op vrijdag 11 september 2020 13:15 schreef Caland het volgende:
Trouwens nog steeds geen reactie van forum moderator sounddragon op de aanval van forum moderator onlogisch op zijn persoon
Zou er iets broeien achter de schermen
Wij willen dit weten @:ggmm
Vind jij Rutte ook een pedofiel?quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
echt walgelijk eigenlijk
dat zou vvd moeten zijn maar die zijn net groenlinks tegenwoordig
Laat me met rust.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:15 schreef Caland het volgende:
Trouwens nog steeds geen reactie van forum moderator sounddragon op de aanval van forum moderator onlogisch op zijn persoon
quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:15 schreef Caland het volgende:
waar is deze gif vanquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:ggmm
@Charrell vindt lange frans interessantquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
nee maar @:charrell vindt dat wel denk ik
Denk het ook.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
nee maar @:charrell vindt dat wel denk ik
Tyf op met dit gifjequote:Op vrijdag 11 september 2020 13:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@Lambiekje kan je dit haarfijn uitleggenquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:19 schreef Justin_Case het volgende:
Waarom zou Rutte een pedofiel moeten zijn
The Witcher. Geralt gaat dood.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh dan valt het me mee dat er niet 15 onnodige frames opstaan.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik speel deze door naar @:zipportal
Die heeft hem gemaakt
leef jij onder een steen ofzoquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:19 schreef Justin_Case het volgende:
Waarom zou Rutte een pedofiel moeten zijn
Ik word hier een beetje moe vanquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
leef jij onder een steen ofzo
elke complottheorie tegenwoordig gaat over pedofilie
Waarvanquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:21 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik word hier een beetje moe van
Nee alleen seizoen 1.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh. Erg teleurstellend. Seizoen 1 gezien daarvan. Is seizoen 2 al uit?
Hallo Wim.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:21 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Oke Wimquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:21 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
hoezoquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jammer zeg, zo zie je maar weer wie je echt vrienden zijn.
quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoezo
ik geef andere ook een kans
ik voorspel alles goed was
moet ik dan ook een Twitter account beginnen en in een podcast komen
ik heb daar de tijd niet voor
Er zijn ook boeken van hé.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, kan me niet herinneren dat hij dood ging.
Ik geef anderen ook een kans, ik wou dat ik een euro kreeg elke keer als ik dat kutcliché om de oren krijg.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoezo
ik geef andere ook een kans
ik voorspel alles goed wss
moet ik dan ook een Twitter account beginnen en in een podcast komen
ik heb daar de tijd niet voor
quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
lenny heeft toch helemaal niet de tijd om boeken te lezen
die is druk aan het werk
Klopt wel ja. Ik lees zelden.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
lenny heeft toch helemaal niet de tijd om boeken te lezen
die is druk aan het werk
dat zeggen vrouwen zeker regelmatig tegen je?quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik geef anderen ook een kans, ik wou dat ik een euro kreeg elke keer als ik dat kutcliché om de oren krijg.
Niemand lacht.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat zeggen vrouwen zeker regelmatig tegen je?
quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat zeggen vrouwen zeker regelmatig tegen je?
Troost je, je bent niet de enige in Tilburg.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klopt wel ja. Ik lees zelden.
Sinds wanneer boeit jou het wat ik interessant vindquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:charrell vindt lange frans interessant
Niet, maar dan mag ik het nog wel belachelijk maken tochquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:27 schreef Charrell het volgende:
[..]
Sinds wanneer boeit jou het wat ik interessant vind
ga dan weg hierquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:27 schreef Charrell het volgende:
[..]
Sinds wanneer boeit jou het wat ik interessant vind
quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
wtf
even mijn voorspelling verwijderen
Wel de mooiste bibliotheek van Nederlandquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Troost je, je bent niet de enige in Tilburg.
Wat is de naam daarvan?quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wel de mooiste bibliotheek van Nederland
Er zijn meerdere bibliotheken, rasmongool.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oke ik zat er één woord naast
Wow kalm maat.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er zijn meerdere bibliotheken, rasmongool.
quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er zijn meerdere bibliotheken, rasmongool.
quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dan valt het me mee dat er niet 15 onnodige frames opstaan.
@:zipportal check deze grap
Ik vind die van Bergen op Zoom mooier. Die van Amersfoort Vathorst is eens genomineerd voor de mooiste/beste bieb van Utreg, maar ik vond het maar een kale industriële bedoening.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wel de mooiste bibliotheek van Nederland
Ik ben vanavond niet thuisquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
@:GGMM ga je vanavond wel weer VI kijken?
Vandaar de 'wel weer'. Maar jammer.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben vanavond niet thuis
En ik keek eigenlijk al nooit.
Pics van die van Bergen op Zoom? Zelf even gezocht, maar die kan je niet bedoelen lijkt me.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind die van Bergen op Zoom mooier. Die van Amersfoort Vathorst is eens genomineerd voor de mooiste/beste bieb van Utreg, maar ik vond het maar een kale industriële bedoening.
GENOTquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:38 schreef Caland het volgende:
Heerlijk die wielrenners https://www.dumpert.nl/item/7981295_120a3c8f
Klaargekomen
Goeie genade zegquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:38 schreef Caland het volgende:
Klaargekomen
Pakt meer fiets dan wielrenner mee.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:38 schreef Caland het volgende:
Klaargekomen
Van de buitenkant krijg je er niet echt een goed beeld van, maar het is zo'n mooi oud gebouw, en binnen is het lekker knus. Of dat was het iig, toen ik eind 2008 klaar was met m'n stage werden er al voorbereidingen getroffen voor modernisering, en de nieuwe ingang zou op een winkelstraat aansluiten ipv dat kleine zijpoortje dat je in google maps ziet:quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Pics van die van Bergen op Zoom? Zelf even gezocht, maar die kan je niet bedoelen lijkt me.
https://www.bd.nl/tilburg(...)ze-prijzen~a7f6ce67/
Een gebouw in Tilburg dat een prijs wint. Je maakt wat mee.
https://www.bd.nl/tilburg(...)ter-wereld~a2e3387c/
ik hou wel van groente en fruit, mijn vriezer ligt er vol mee!quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Met een Braddie taartje?
Pak dit mee voordat het weer besproken is. @:GGMM
watermeloenquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik hou wel van groente en fruit, mijn vriezer ligt er vol mee!
Koffiemachine zet om 14:00 automatisch een kopje dankzij je domotica?quote:Op vrijdag 11 september 2020 14:02 schreef Zipportal het volgende:
Tied voor koffie.
@:charrell
@:GGMM
@:Wereldgozer
Nee.quote:Op vrijdag 11 september 2020 14:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Koffiemachine zet om 14:00 automatisch een kopje dankzij je domotica?
Al opquote:Op vrijdag 11 september 2020 14:02 schreef Zipportal het volgende:
Tied voor koffie.
@:charrell
@:GGMM
@:Wereldgozer
Volgende stap:quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik hou wel van groente en fruit, mijn vriezer ligt er vol mee!
Ik had de post al gelezen maar ook nu jij hem quote moet ik weer lachen.quote:
Ik geef mijn like wel in jouw naam.quote:Op vrijdag 11 september 2020 14:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had de post al gelezen maar ook nu jij hem quote moet ik weer lachen.
Jammer dat ik geen 2 likes kan geven!
dat kan niuetquote:Op vrijdag 11 september 2020 14:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik geef mijn like wel in jouw naam.
quote:Op vrijdag 11 september 2020 14:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Met een beetje fantasie kom je een heel eind.
Je mag het filmpje bekijken.quote:Op vrijdag 11 september 2020 14:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik heb dat filmpje niet gezien. Bedoelde hij er ijsjes mee?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 september 2020 14:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je mag het filmpje bekijken.
Ik doe niet aan spoilers.
quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:38 schreef Caland het volgende:
Klaargekomen
Maken ze elkaar niet af als ze met z'n allen in de volière zitten?quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, ben een beetje de woonkamer opnieuw aan het inrichten. Lyam en Morty komen ook in de volière te zitten, volière komt op de plek waar hun kooi stond, en rechts me, tegen die witte muur, komt o.a. m'n boekenkast weer te staan.
Ik dacht, ik meld het even.
Dat is alvast de eerste overwinningquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Miquel Nelom zal hoogstwaarschijnlijk de plaats van Peters in het centrum over nemen.
Komt morgen wel goed dus.
@:caland
@:scrummie2.1
@:zipportal
@:wereldgozer
@:fetx
@:3rr0r
@:atypisch
Lord Nelom 🐐quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Miquel Nelom zal hoogstwaarschijnlijk de plaats van Peters in het centrum over nemen.
quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gras is groen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:43 schreef Coco. het volgende:
User @:elan zaait paniek in het COR topic.
Ik heb weer een abo op FOX Sports. Ik kan het live zien.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Neuh, ruimte zat om elkaar niet in de weg te zitten, al is één stenen stok de grote favoriet omdat dat de hoogste isquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:42 schreef Coco. het volgende:
[..]
Maken ze elkaar niet af als ze met z'n allen in de volière zitten?
Tijd voor een persconferentie, Amsterdam op SLOT.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:43 schreef Coco. het volgende:
User @:elan zaait paniek in het COR topic.
Uit dat licht, weg die stad. Laat die maar stoppen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Tijd voor een persconferentie, Amsterdam op SLOT.
quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik heb weer een abo op FOX Sports. Ik kan het live zien.
quote:Op maandag 15 juni 2020 21:56 schreef Zipportal het volgende:
Ik ga sowieso geen FOX Sports aanschaffen. Ik ga niet naar lege tribunes kijken. Dan zoeken ze maar een gek op. Bij KPN is Kanaal 1 "gratis".
Die Goenieuwsshow van Jan Corona Jood kan mij gestolen worden.
Bom eropquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Weg laten drijven.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |