Daar heb je dan veel posts in TDF voor nodig, om dat te ondervinden.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:51 schreef Caland het volgende:
Hoe kunnen mensen wielrennen eigenlijk leuk vinden
@:el-stinho
Beetje trollen is altijd leukquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar heb je dan veel posts in TDF voor nodig, om dat te ondervinden.
Mart is altijd het kijken waardquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je keek zelfs de avondetappe. Nee, hier kom je niet mee weg.
Je moet wat als je in de echte leef maar een skkltje bent hequote:
valt toch wel mee hoe sukkel je bentquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je moet wat als je in de echte leef maar een skkltje bent he
Zou hij ook een exemplaar boven zijn bed hangen?quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:01 schreef GGMM het volgende:
De zoon van Antony Kamerling brengt een boek uit.
Leuk, ik zocht iets maar kwam niet verder dan "waarschijnlijk over zijn tijd met een groep hangjongeren" en dat vond ik hem net niet.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou hij ook een exemplaar boven zijn bed hangen?
Dat wordt een dik boek.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Moet de zoon van Antonius ook een boek over jou schrijven?
Jaquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Moet de zoon van Antonius ook een boek over jou schrijven?
Vast, en volgende keer weer mee posten in het topic. Wij trappen hier niet in. @Zipportalquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:01 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Vast wel. Kijk het toch niet meer.
[..]
[..]
Ewa niffo's
Zeer zeker niet. Het boeit me nog weinig.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vast, en volgende keer weer mee posten in het topic. Wij trappen hier niet in. @:zipportal
Zullen we afspreken dat bij een overtreding hiervan je een normale username neemt?quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:04 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zeer zeker niet. Het boeit me nog weinig.
Harriequote:
Lekker.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:05 schreef GGMM het volgende:
In de nieuwe Braddie koopt hij slagroomtaart.
Al besproken.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:05 schreef GGMM het volgende:
In de nieuwe Braddie koopt hij slagroomtaart.
Is goed hoor.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zullen we afspreken dat bij een overtreding hiervan je een normale username neemt?
Kan je niet een FOK! actie houden dat iemand die een bepaald bedrag doneert jouw nieuwe usernaam mag kiezen.quote:
Waarom? Ik kan dat zelf wel betalen maar heb nu even geen zin om het te veranderen. Ik vind deze naam wel prima zoquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je niet een FOK! actie houden dat iemand die een bepaald bedrag doneert jouw nieuwe usernaam mag kiezen.
IS GEWOON KUTquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:09 schreef Justin_Case het volgende:
Zit niet zo te zeiken over mijn naam zeg.
Is goed, Mohammed.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:09 schreef Justin_Case het volgende:
Zit niet zo te zeiken over mijn naam zeg.
Niet omdat je het zelf niet kan betalen, maar om geld in te zamelen voor FOKquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:09 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Waarom? Ik kan dat zelf wel betalen maar heb nu even geen zin om het te veranderen. Ik vind deze naam wel prima zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |