ga dan weg hierquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:27 schreef Charrell het volgende:
[..]
Sinds wanneer boeit jou het wat ik interessant vind
quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
wtf
even mijn voorspelling verwijderen
Wel de mooiste bibliotheek van Nederlandquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Troost je, je bent niet de enige in Tilburg.
Wat is de naam daarvan?quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wel de mooiste bibliotheek van Nederland
Er zijn meerdere bibliotheken, rasmongool.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oke ik zat er één woord naast
Wow kalm maat.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er zijn meerdere bibliotheken, rasmongool.
quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er zijn meerdere bibliotheken, rasmongool.
quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dan valt het me mee dat er niet 15 onnodige frames opstaan.
@:zipportal check deze grap
Ik vind die van Bergen op Zoom mooier. Die van Amersfoort Vathorst is eens genomineerd voor de mooiste/beste bieb van Utreg, maar ik vond het maar een kale industriële bedoening.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wel de mooiste bibliotheek van Nederland
Ik ben vanavond niet thuisquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
@:GGMM ga je vanavond wel weer VI kijken?
Vandaar de 'wel weer'. Maar jammer.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben vanavond niet thuis
En ik keek eigenlijk al nooit.
Pics van die van Bergen op Zoom? Zelf even gezocht, maar die kan je niet bedoelen lijkt me.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind die van Bergen op Zoom mooier. Die van Amersfoort Vathorst is eens genomineerd voor de mooiste/beste bieb van Utreg, maar ik vond het maar een kale industriële bedoening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |