abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 september 2020 @ 23:10:37 #1
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_194994658
O+
pi_194994820
Goede TT. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194995087
quote:
80s.gif Op donderdag 10 september 2020 16:24 schreef borisz het volgende:
Ondertussen in Leeuwarden
[ twitter ]
quote:
De politie in Leeuwarden heeft donderdag een verdachte van diefstal aangehouden, mede dankzij een nogal opvallend signalement: de verdachte zijn broek zakte constant af.

De man had even daarvoor in de Jansoniusstraat, in het stadsdeel Huizum, onder bedreiging van een mes een fiets afhandig gemaakt van kinderen.

Omdat hij zijn broek constant omhoog moest houden, werd via Burgernet een opvallend signalement verspreid. Niet lang daarna werd de man aangehouden.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194996169
Goedemorgen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194996180
Morguh! Prima geslapen tot 4 uur.. :')

Waarom mn hoofd nou niet gewoon " aan" kan gaan om 6 uur..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_194996207
Ik heb een drukke dag. Vanmiddag heeft F. vakantie *O* En dan hebben we een drukke week. Of ik, iig. :')
pi_194996308
Dit is voor mij geen acceptabele tijd om wakker te zijn.
Spoilers!
pi_194996315
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2020 06:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dit is voor mij geen acceptabele tijd om wakker te zijn.
Was het mijn schuld? :{
pi_194996330
Mogge. Ik kan best slapen tot 7u, maar de honden worden om 5u wakker.

Zometeen maar even een rondje wandelen, nu is het nog lekker (18 graden). Na het kantoorwerk is het te warm daarvoor, tegen de 30.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_194996339
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 september 2020 06:49 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Was het mijn schuld? :{
Nee. Mijn kat is te zwakzinnig om zelf de weg naar haar eten te vinden.
Spoilers!
pi_194996468
:O Net wakker.

@sigme Foto's van je looprondje? :9 Hoe is het afgelopen met je haar en de henna? :)

@Anthraxx We gaan dan ook van maandag tot donderdag :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_194996480
Mogguh :O Hier ook al wakker sinds 4:30 of zo. Helaas. Inmiddels al een half uur aan het werk. Betekent wel dat ik vroeg kan stoppen vandaag O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_194996504
Goedemorgen
I solemnly swear i'm up to no good
pi_194996525
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2020 06:53 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Nee. Mijn kat is te zwakzinnig om zelf de weg naar haar eten te vinden.
Hm. Zo eentje heb ik er hier ook.
Hij weet prima waar het staat.. maar IK moet er voor uit bed zijn ofzo
pi_194996608
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 06:17 schreef Barreltje het volgende:
Morguh! Prima geslapen tot 4 uur.. :')

Waarom mn hoofd nou niet gewoon " aan" kan gaan om 6 uur..
Zelfde vandaag. Al ben ik om 6.00 weer in slaap gevallen.

Goedemorgen allemaal.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194996725
Goeiemorgen!

Jullie ook al zo vroeg wakker!

Ik heb er alweer twee uur achter de laptop op zitten :z

Dinsdag een deadline voor een subsidie aanvraag die ik samen met iemand anders schrijf, dus we wisselen elkaar een beetje af met schrijven. En gisteravond was ik echt te moe, dus vanochtend maar weer vroeg de wekker.

Na dinsdag weer gewone tijden :)
pi_194996778
Ik had wat moeite met in slaap vallen omdat ik gisteren teveel tapas had gegeten. :') Maar dat was het waard. :9
  vrijdag 11 september 2020 @ 08:10:19 #18
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194996840
ik voel me echt een enorme buitenlander :o
dokter bellen, het menu is in de lokale taal.. eeehhhhhhh :?
  vrijdag 11 september 2020 @ 08:10:34 #19
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194996845
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 september 2020 08:03 schreef Myraela het volgende:
Ik had wat moeite met in slaap vallen omdat ik gisteren teveel tapas had gegeten. :') Maar dat was het waard. :9
welke ? :o
  vrijdag 11 september 2020 @ 08:11:14 #20
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194996853
tevens vandaag naar de winkel, dat mag want ik heb nog geen symptonen..
maar eens inslaan om 14 dagen thuis te moeten blijven ... }:|
pi_194996916
hier ook rond half 5 wakker inderdaad.

nu weer braaf aan het werk.
pi_194996927
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 september 2020 08:11 schreef Barreltje het volgende:
tevens vandaag naar de winkel, dat mag want ik heb nog geen symptonen..
maar eens inslaan om 14 dagen thuis te moeten blijven ... }:|
Wat heb ik gemist, Barrel, moet je in quarantaine? :o

En ik snap dat je je een echte buitenlander voelt ;) Alleen vond ik die taal re-de-lijk snel te begrijpen, want op de één of andere absurde manier lijkt het op Nederlands. Gesproken. Niet dat je de details snapt (noodzakelijk bij luisteren telefoonmenu), maar wel de grote lijnen als je bijv de tv kijkt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194996931
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 07:59 schreef vlindertje89 het volgende:
Goeiemorgen!

Jullie ook al zo vroeg wakker!

Ik heb er alweer twee uur achter de laptop op zitten :z

Dinsdag een deadline voor een subsidie aanvraag die ik samen met iemand anders schrijf, dus we wisselen elkaar een beetje af met schrijven. En gisteravond was ik echt te moe, dus vanochtend maar weer vroeg de wekker.

Na dinsdag weer gewone tijden :)
Maak je een beetje een reële kans bij de aanvraag? Succes!

Wij wilden een beetje uitslapen, want kindloos en thuiswerken. Maar om 6 uur kwamen de bouwvakkers van de overburen aan. Ze deden best zachtjes hoor, maar het valt toch op in een doodstille straat. Uiteindelijk nog half geslapen tot half 8. Nu zijn de bouwvakkers van de buren aan de zijkant bezig :+ Na een hoop consternatie in de straat weer, want ze reserveren iedere avond een stukje straat om hun bus te parkeren (voor de deur van de buren dus, die hun auto er niet parkeren want ze wonen tijdelijk elders) en een van de andere buren van 30 meter verderop heeft besloten dat dat lastig is dus die ragt iedere avond haar auto door het afzetlint :') Dus nu staan we 's ochtends te kijken hoe ze morrend haar auto weer weghaalt terwijl de klusbus de straat blokkeert. Dorpsleven O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_194996964
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 08:18 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Wij wilden een beetje uitslapen, want kindloos en thuiswerken. Maar om 6 uur kwamen de bouwvakkers van de overburen aan. Ze deden best zachtjes hoor, maar het valt toch op in een doodstille straat. Uiteindelijk nog half geslapen tot half 8. Nu zijn de bouwvakkers van de buren aan de zijkant bezig :+ Na een hoop consternatie in de straat weer, want ze reserveren iedere avond een stukje straat om hun bus te parkeren (voor de deur van de buren dus, die hun auto er niet parkeren want ze wonen tijdelijk elders) en een van de andere buren van 30 meter verderop heeft besloten dat dat lastig is dus die ragt iedere avond haar auto door het afzetlint :') Dus nu staan we 's ochtends te kijken hoe ze morrend haar auto weer weghaalt terwijl de klusbus de straat blokkeert. Dorpsleven O+
is dr auto te groot om voor dr eigen deur te staan? :s)

Kijk al uit naar dergelijk dorpsleven... halve geschiedenis van dorp en huis is al uitgeplozen...
nu nog het koopcontract rondkrijgen.
pi_194996968
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 08:18 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ja, ik hoop het wel. Het is een interne beurs, dus geen veni oid met heeel kleine kansen. En ik ben er ook wel echt van overtuigd dat het een mooi onderzoek is. Maar dat is iedereen natuurlijk van z'n eigen onderzoek :+

Haha, klinkt heerlijk kneuterig dat dorpsleven O+

@Barreltje lastig hoor, in zo'n nieuw land dan ook nog in quarantaine terwijl je nog niet echt veel connecties hebt die je kunnen helpen of zo.. sterkte, hopelijk vliegen de twee weken voorbij zonder ziek te worden!
  vrijdag 11 september 2020 @ 08:31:30 #26
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194997043
mja familie ( de vriendin van zoon van) van collega is positief getest. je weet wel jeugd die er verder geen last van heeft. dus nu is besloten dat wij ook thuis moeten blijven en thuis moeten werken. EN dus een test moeten laten doen. en om dat te regelen heb je een digid nodig en die heb ik niet 8)7 dus nu moet ik alles telefonisch regelen..

ik vind het juist veel makkelijker om te lezen dan om te horen eigenlijk.. artikuleren doen ze hier niet echt aan... dokter gehad, volgende nummer om te bellen.. maar ik leer zo wel achteruit te tellen 7-6-5-4-3-2-1 wachten voor je in de rij ^O^

Daarnaast lijkt het er op dat het virus hier aan de 2e golf is begonnen, steeds meer mensen die indirect betrokken zijn bij iemand die positief getest is. dus het zou me niets verbazen als we weer in lock-down gaan (lokaal) hier.. daar wil ik me dan wel een beetje op voorbereiden zeg maar.. vooralsnog heb ik geen symptonen dus mag ik nog naar buiten.. officieel gezien dan. dus maar even boodschappen doen en alle andere activiteiten die ik geplanned had voor dit weekend cancel ik wel dan..
pi_194997063
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 september 2020 08:31 schreef Barreltje het volgende:
mja familie ( de vriendin van zoon van) van collega is positief getest. je weet wel jeugd die er verder geen last van heeft. dus nu is besloten dat wij ook thuis moeten blijven en thuis moeten werken. EN dus een test moeten laten doen. en om dat te regelen heb je een digid nodig en die heb ik niet 8)7 dus nu moet ik alles telefonisch regelen..

ik vind het juist veel makkelijker om te lezen dan om te horen eigenlijk.. artikuleren doen ze hier niet echt aan... dokter gehad, volgende nummer om te bellen.. maar ik leer zo wel achteruit te tellen 7-6-5-4-3-2-1 wachten voor je in de rij ^O^

Daarnaast lijkt het er op dat het virus hier aan de 2e golf is begonnen, steeds meer mensen die indirect betrokken zijn bij iemand die positief getest is. dus het zou me niets verbazen als we weer in lock-down gaan (lokaal) hier.. daar wil ik me dan wel een beetje op voorbereiden zeg maar.. vooralsnog heb ik geen symptonen dus mag ik nog naar buiten.. officieel gezien dan. dus maar even boodschappen doen en alle andere activiteiten die ik geplanned had voor dit weekend cancel ik wel dan..
welk land zit je eigenlijk? want dat had ik eerlijk gezegd even gemist :(
  vrijdag 11 september 2020 @ 08:43:35 #28
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194997178
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 08:33 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

welk land zit je eigenlijk? want dat had ik eerlijk gezegd even gemist :(
ergens in scandinavie ;)
  vrijdag 11 september 2020 @ 08:44:46 #29
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194997197
goed. dokter gebeld, die zegt : bel nummer XXX. dit blijkt het nummer te zijn van het ziekenhuis. ziekenhuis zegt : we kunnen je niet helpen want je hebt geen symptonen en de dokter moet een notitie maken.. dus nu weer terug naar de dokter... *O*
nummer 8 in de rij ..
pi_194997213
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 september 2020 08:43 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ergens in scandinavie ;)
oooh meteen fijn taaltje ook :)

en kan die ene dan wel afschrijven als je het nog more or less kunt lezen.... _O-
enjoy!
pi_194997222
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 september 2020 08:44 schreef Barreltje het volgende:
goed. dokter gebeld, die zegt : bel nummer XXX. dit blijkt het nummer te zijn van het ziekenhuis. ziekenhuis zegt : we kunnen je niet helpen want je hebt geen symptonen en de dokter moet een notitie maken.. dus nu weer terug naar de dokter... *O*
wel goed in touch met de lokale bevolking nu dus :)
  vrijdag 11 september 2020 @ 08:48:19 #32
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194997260
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 08:46 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

wel goed in touch met de lokale bevolking nu dus :)
de lokale bevolking is een beetje een eikel. de bank had dus nadat ze een bankrekening geopend hadden mijn digid moeten genereren, maar na 2 weken heb ik ze maar even gecontact dat ik uberhaupt nog niks van ze had ontvangen.. dus ik heb nu nog geen bankrekening nummer en dus al helemaal geen digid .. -O-

het is hier iig niet duitse grundligheit
  vrijdag 11 september 2020 @ 09:03:22 #33
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194997450
dokter gebeld, uitgelegd dat er een notieite gemaakt moet worden, assistente : oh shit, vergeten!

dit wordt een lange ochtend :P
pi_194997458
Oh god Barrel. :X

Sterkte met alles :') :*
pi_194997461
Ik ging fysio. Afspraak 1 van 3 afgerond.
pi_194997499
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 september 2020 08:48 schreef Barreltje het volgende:

[..]

de lokale bevolking is een beetje een eikel. de bank had dus nadat ze een bankrekening geopend hadden mijn digid moeten genereren, maar na 2 weken heb ik ze maar even gecontact dat ik uberhaupt nog niks van ze had ontvangen.. dus ik heb nu nog geen bankrekening nummer en dus al helemaal geen digid .. -O-

het is hier iig niet duitse grundligheit
Dat is wel supervervelend inderdaad...
pi_194997594
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 september 2020 08:44 schreef Barreltje het volgende:
nummer 8 in de rij ..
Als het bedrijf zo graag wil dat iedereen getest wordt en ze weten dat je echt nog maar net in het land bent, hadden ze dan niet even kunnen voorstellen dat een secretaresse oid het voor je regelt :{
pi_194997602
Ik kom net uit de AH overigens. Alle maatregelen weer heel erg aangescherpt :o Overal weer desinfectans, mandjes weer opgeruimd, max 2 mensen per karretje in de winkel en als karretjes op dan buiten wachten. En zover ik weet zijn hier 0 besmettingen. Al een paar weken.

Opgezocht: sinds 14 augustus 0 besmettingen.
pi_194997616
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 09:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik kom net uit de AH overigens. Alle maatregelen weer heel erg aangescherpt :o Overal weer desinfectans, mandjes weer opgeruimd, max 2 mensen per karretje in de winkel en al skarretjes op dan buiten wachten. En zover ik weet zijn hier 0 besmettingen. Al een paar weken.
Dat is net zo gek als mijn B&B die ineens afbelde omdat Kerona. :o
  Moderator vrijdag 11 september 2020 @ 09:20:45 #40
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194997634
quote:
Ik kom net uit de AH overigens. Alle maatregelen weer heel erg aangescherpt :o Overal weer desinfectans, mandjes weer opgeruimd, max 2 mensen per karretje in de winkel en al skarretjes op dan buiten wachten. En zover ik weet zijn hier 0 besmettingen. Al een paar weken.
Is hier altijd al zo geweest? Maar goede zaak. Ik ontsmet spijt meestal de hele bovenkant van de kar in het ontsmettingsspul, niet alleen het handvat
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 11 september 2020 @ 09:20:45 #41
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_194997635
Jeuj. Vakantie Grunn bevestigd :).
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 11 september 2020 @ 09:20:56 #42
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194997637
oh jongens!
dit wil ik!! :o
  Moderator vrijdag 11 september 2020 @ 09:21:26 #43
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194997641
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 09:20 schreef borisz het volgende:
Jeuj. Vakantie Grunn bevestigd :).
Kon minder 14.gif
pi_194997645
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2020 09:20 schreef derLudolf het volgende:

Is hier altijd al zo geweest? Maar goede zaak. Ik ontsmet spijt meestal de hele bovenkant van de kar in het ontsmettingsspul, niet alleen het handvat
Ergens in de zomer waren er weer mandjes en na een tijdje was het desinfectie middel ook verdwenen.
  Moderator vrijdag 11 september 2020 @ 09:21:52 #45
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194997650
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 september 2020 09:20 schreef Barreltje het volgende:
oh jongens!
Nou koop dan.
  vrijdag 11 september 2020 @ 09:22:27 #46
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194997653
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 09:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als het bedrijf zo graag wil dat iedereen getest wordt en ze weten dat je echt nog maar net in het land bent, hadden ze dan niet even kunnen voorstellen dat een secretaresse oid het voor je regelt :{
mijn baas is een beste kerel, maar niet zo handig met dit soort dingen.. al lijkt het er sowieso op dat je hier echt ALLES zelf moet regelen.. ook de mensen die naar het eiland gaan moeten zelf hun test regelen.. ( kunnen ze wel weer ergens declareren,maar toch)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 11 september 2020 @ 09:22:28 #47
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_194997654
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2020 09:21 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Kon minder 14.gif
Ik zie ook dat de plaatselijke FC thuis speelt. Wellicht ook maar een duel uit de Euroborg meepakken :+.
pi_194997659
quote:
oh jongens!
Heb je zo'n moeite met avocado's dan. Gadgets zijn meestal lang zo handig niet als ze lijken en gewoon clutter in je keukenla.
pi_194997667
quote:
oh jongens!
Heb echt een hekel aan dit soort verkopers. Chinaspul. Voor 2 euro te koop op AliExpress.
pi_194997675
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 september 2020 09:22 schreef Barreltje het volgende:

mijn baas is een beste kerel, maar niet zo handig met dit soort dingen.. al lijkt het er sowieso op dat je hier echt ALLES zelf moet regelen.. ook de mensen die naar het eiland gaan moeten zelf hun test regelen.. ( kunnen ze wel weer ergens declareren,maar toch)
Zelfredzaamheid is fijn, maar soms is iemand laten verzuipen niet zo handig :+ Nou ja, het komt vast ook wel goed, ik neem aan dat als je eenmaal iemand te spreken krijgt ze wel Engels kunnen.
  Moderator vrijdag 11 september 2020 @ 09:24:05 #51
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194997679
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 09:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ergens in de zomer waren er weer mandjes en na een tijdje was het desinfectie middel ook verdwenen.
Enige wat hier verdwenen is, zijn de asielzoekers die ze schoonmaken, dat moet je nu zelf doen. Tenminste bij de Jumbo en HEMA wel, misschien nog bij de Aldi?

Maar ja, vraag me af of iedereen dat dan doet...
  vrijdag 11 september 2020 @ 09:24:14 #52
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194997681
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 09:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Bij ons stond het desinectie middel op een gegeven moment verdekt opgesteld :X

hier overigens overal bij de ingang van winkels handdesinfectie middel..
pi_194997690
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 september 2020 09:24 schreef Barreltje het volgende:

Bij ons stond het desinectie middel op een gegeven moment verdekt opgesteld :X

hier overigens overal bij de ingang van winkels handdesinfectie middel..
Hier was het eerst continu gewoon op :') En daarna foetsie. Of misschien ook wel verdekt opgesteld.
  vrijdag 11 september 2020 @ 09:25:13 #54
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194997696
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 09:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zelfredzaamheid is fijn, maar soms is iemand laten verzuipen niet zo handig :+ Nou ja, het komt vast ook wel goed, ik neem aan dat als je eenmaal iemand te spreken krijgt ze wel Engels kunnen.
ohja.. ze zijn ook allemaal super vriendelijk.. maar ik ben nu al wel anderhalf uur bezig met bellen :P
  vrijdag 11 september 2020 @ 09:26:11 #55
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194997711
ik ben nu ook vooral lekker aan het internet shoppen.. bekijk het maar met je werken :+ die test is nu ook werk..
pi_194997808
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2020 09:24 schreef derLudolf het volgende:
Maar ja, vraag me af of iedereen dat dan doet...
Ik niet, in ieder geval. Sinds ze het vanuit de winkel niet meer doen, ontstaat er bij de ingang en het schoonmaakspul altijd een enorme ophoping aan mensen met karren. Om vervolgens een karretje schoon te maken omdat iemand anders die heeft aangeraakt, pakken we wel allemaal dezelfde fles middel vast?

Ik heb wel desinfectie voor m'n handen bij me, voor wanneer ik de kar weer heb weggezet.
  vrijdag 11 september 2020 @ 09:35:50 #57
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194997832
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 09:34 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik niet, in ieder geval. Sinds ze het vanuit de winkel niet meer doen, ontstaat er bij de ingang en het schoonmaakspul altijd een enorme ophoping aan mensen met karren. Om vervolgens een karretje schoon te maken omdat iemand anders die heeft aangeraakt, pakken we wel allemaal dezelfde fles middel vast?

Ik heb wel desinfectie voor m'n handen bij, voor wanneer ik de kar weer heb weggezet.
ik desinfecteer dan weer mn handen met spul uit die fles..
  vrijdag 11 september 2020 @ 09:36:04 #58
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194997835
tevens een afspraak geregeld *O*
pi_194997855
quote:
Ik kom net uit de AH overigens. Alle maatregelen weer heel erg aangescherpt :o Overal weer desinfectans, mandjes weer opgeruimd, max 2 mensen per karretje in de winkel en als karretjes op dan buiten wachten. En zover ik weet zijn hier 0 besmettingen. Al een paar weken.

Wat fijn en knap zeg voor zo'n grote plaats. Was dat hier ook maar zo -O-
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_194997866
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 september 2020 09:25 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ohja.. ze zijn ook allemaal super vriendelijk.. maar ik ben nu al wel anderhalf uur bezig met bellen :P
Klote dat je daar zo druk mee ben omdat het allemaal zo slecht voor je is geregeld.
pi_194997914
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 september 2020 09:35 schreef Barreltje het volgende:
ik desinfecteer dan weer mn handen met spul uit die fles..
Bij de winkels waar losse flessen staan, is het soms wel grappig om te kijken wat er eigenlijk in zit. Bij de Action hier hadden ze bijvoorbeeld gewoon sprays schoonmaakmiddel staan, die helemaal niet desinfecteren. Ik heb meer vertrouwen in m'n eigen spullen waar gewoon niet iedereen aan zit.
pi_194997918
Jeetje Barreltje, wat een gedoe allemaal!
pi_194997941
quote:

ik had aangenomen dat jij in de weekenden heen en weer zou vliegen naar je partner?

En zolang jij geen contact heb gehad met diegene die positief heeft getest ben jij geen hoogrisico contact, toch? Hier zou dat in ieder geval niet zo zijn...
pi_194997959
quote:

ik had aangenomen dat jij in de weekenden heen en weer zou vliegen naar je partner?

En zolang jij geen contact heb gehad met diegene die positief heeft getest ben jij geen hoogrisico contact, toch? Hier zou dat in ieder geval niet zo zijn...
quote:
oh jongens!
zo een hebben we ongebruikt in de kast hebben. Past vast in een envelop...
pi_194997988
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 08:22 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

is dr auto te groot om voor dr eigen deur te staan? :s)

Kijk al uit naar dergelijk dorpsleven... halve geschiedenis van dorp en huis is al uitgeplozen...
nu nog het koopcontract rondkrijgen.
Het is soms ‘platneuzen’ in een dorp.
Of thuiskomen en dan horen van de buren wie / visite er voor de deur hebben gestaan.😉
Pre-internet. Tis even wennen. Deel je al linkjes van je nieuwe huis Uhmmp? 😉
pi_194997993
Verder :W. Stikchagarijnig. Slecht geslapen, beuh. Ben zo boos op heel veel medeouders op de school van de kinderen. School heeft 3 ingangen tegenwoordig, wij moeten kind bij achterste ingang afleveren gezien van ons huis. Veel ouders met hun dikke auto's vinden het nodig om met hun auto te dubbelparkeren voor de ingang waar zijn hun kind moeten afleveren, waardoor ik op de fiets in allerlei gevaarlijke situaties kom, of gewoon 10 minuten moet gaan staan wachten. Alleen omdat die ouders te fucking lui zijn om hun auto te parkeren en hun kind zoals gewoon bij de schoolpoort af te leveren. Je zou maar eens uit je auto moeten stappen om je kind bij school af te leveren.

bah.
pi_194998022
quote:

Gister droeg mn.X voor uit de krant: 44.000 / 100.000 mensen is 44/100 besmet.
Dus feli Isa met 0 besmettingen. De trein is niet lokaal hé.
pi_194998033
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2020 09:49 schreef AnneX het volgende:

[..]

Het is soms ‘platneuzen’ in een dorp.
Of thuiskomen en dan horen van de buren wie / visite er voor de deur hebben gestaan.😉
Pre-internet. Tis even wennen. Deel je al linkjes van je nieuwe huis Uhmmp? 😉
hmm nou voorlopig worstelen we nog een beetje met het koopcontract...
kopers willen snelsnelsnel... maar juist daardoor loopt nu alles trager :)
  vrijdag 11 september 2020 @ 09:53:34 #69
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194998045
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 09:44 schreef vlindertje89 het volgende:
Jeetje Barreltje, wat een gedoe allemaal!
we komen er wel :)
net met de secretaresse van de baas van mijn baas geregeld dat zij mijn spullen verzameld (vooral mijn notitieboek is fijn) en dat ik die straks op ga halen..
  vrijdag 11 september 2020 @ 09:54:44 #70
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194998053
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 09:46 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ja. dat doe ik ook in principe.. maar dit weekend zou ik hier blijven om van alles voor mijn verhuizing te regelen ( over 2 weken..)
goede timing weer -O-
  vrijdag 11 september 2020 @ 09:57:26 #71
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194998081
nu wel net mijn eerste lokale internet aankkop gedaan *O* een strijkplank, een paalstofzuiger en een plankje om kaas op te serveren 8)7

ben benieuwd hoe dat met levering gaat.. mijn baas gaat er geloof ik vooralsnog van uit dat ik volgende week ook nog thuis werk..
pi_194998085
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 september 2020 09:57 schreef Barreltje het volgende:
nu wel net mijn eerste lokale internet aankkop gedaan *O* een strijkplank, een paalstofzuiger en een plankje om kaas op te serveren 8)7

ben benieuwd hoe dat met levering gaat.. mijn baas gaat er geloof ik vooralsnog van uit dat ik volgende week ook nog thuis werk..
dat plankje is wel het belangrijkste natuurlijk :)
pi_194998087
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 september 2020 09:57 schreef Barreltje het volgende:

Mooie prioriteiten O+
  Moderator vrijdag 11 september 2020 @ 10:03:21 #74
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194998155
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 09:34 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb wel desinfectie voor m'n handen bij me, voor wanneer ik de kar weer heb weggezet.
Jup, daar heb ik ook over nagedacht, meestal spuit ik genoeg in m'n hand zodat m'n handen ook gedesinfecteerd zijn na het desinfecteren van de kar.
pi_194998198
ik vind m'n handen desinfecteren voor het boodschappen doen eigenlijk zo'n schijnveiligheid. Vervolgens pak je van alles vast in de winkel, raak je van alles aan. Deurtjes van de koelkast, pinautomaat, etc. Liever gewoon goed de handen wassen bij thuiskomen...

Bij ons in de supermarkt staan dan ook wattenstaafjes die je kunt gebruiken om je pin in te typen op het pinapparaat. Echt waar, je hebt allerlei verschillende dingen in je handen gehad, die toetsen van het pinapparaat kunnen er ook nog wel bij.

/moppersmurf.
pi_194998222
Sowieso doe ik dat altijd ook even als ik de winkel uitloop...

Volgens mij loop ik meer risico in de supermarkt... dan erbuiten.

En grote winkelcentrum hier vlakbij heeft ook bij alle ingangen pilaartjes staan waar je handsfree je handen kunt desinfecteren met iets waar je de alcohol in ruikt en dat prikt aan je handen.
Dus dat geeft in ieder geval een beter gevoel dan dat geknoei in de supermarkt.
  Moderator vrijdag 11 september 2020 @ 10:08:17 #77
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194998236
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 10:06 schreef Jagärtrut het volgende:
ik vind m'n handen desinfecteren voor het boodschappen doen eigenlijk zo'n schijnveiligheid. Vervolgens pak je van alles vast in de winkel, raak je van alles aan. Deurtjes van de koelkast, pinautomaat, etc. Liever gewoon goed de handen wassen bij thuiskomen...

Bij ons in de supermarkt staan dan ook wattenstaafjes die je kunt gebruiken om je pin in te typen op het pinapparaat. Echt waar, je hebt allerlei verschillende dingen in je handen gehad, die toetsen van het pinapparaat kunnen er ook nog wel bij.

/moppersmurf.
Best veel winkeliers hebben toch zo'n plastic dingetje over hun pinautomaat zodat de bovenkant als het waren vlak is. En na gebruik halen ze bij de Jumbo er een doekje over :Y
pi_194998249
quote:

/moppersmurf.
Moppersmurf of niet.. mee eens dus :)
  Moderator vrijdag 11 september 2020 @ 10:09:42 #79
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194998260
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 10:07 schreef Uhmmpie het volgende:
Sowieso doe ik dat altijd ook even als ik de winkel uitloop...
Jup ik ook, mocht er dan iets aan m'n handen zitten wat ik daar heb opgelopen, is het weer weg.
Voor de tijd ontsmetten is om te voorkomen dat je zelf iets zou besmetten.
pi_194998273
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 10:08 schreef derLudolf het volgende:
Best veel winkeliers hebben toch zo'n plastic dingetje over hun pinautomaat zodat de bovenkant als het waren vlak is. En na gebruik halen ze bij de Jumbo er een doekje over :Y
Echt nog nooit gezien. :D Overigens betaal ik bijna altijd contactloos, dus daar maak ik me ook niet zo druk over.
pi_194998274
Het gaat er om dat jij het niet meeneemt de supermarkt in en over al die items die je aanraakt uitsmeert, lijkt me? Om te voorkomen dat je van de supermarkt dingen mee naar huis neemt was je je handen bij thuiskomst.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_194998301
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 10:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het gaat er om dat jij het niet meeneemt de supermarkt in en over al die items die je aanraakt uitsmeert, lijkt me? Om te voorkomen dat je van de supermarkt dingen mee naar huis neemt was je je handen bij thuiskomst.
Dan is alleen handen desinfecteren voordat je een karretje pakt toch veel handiger?
  Moderator vrijdag 11 september 2020 @ 10:12:29 #83
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194998310
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 10:10 schreef Myraela het volgende:
Echt nog nooit gezien.
hehe, wellicht verklaard dat de lagere corona cijfers hier :P Ik zie ze wel veel.
  Moderator vrijdag 11 september 2020 @ 10:13:03 #84
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194998322
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 10:12 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dan is alleen handen desinfecteren voordat je een karretje pakt toch veel handiger?
Gewoon zo veel mogelijk? Overal waar een flesje staat smeer ik m'n handen in :+
pi_194998345
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 10:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
hmm nou ik ben het graag eerder kwijt dan pas thuis.

Net als ludolf... handen als ik naar binnen ga is voor de andere mensen in de suup.
maar ik moet natuurlijk ook op mezelf passen dus als ik er weer weg ga.. nog een keertje.

so far.. lijkt het goed te gaan :)

en inderdaad nog nooit gezien dat mensen heel secuur die pinautomaten reinigen danwel plasticjes er over heen eigenlijk.
(ook niet bij de jumbo :) )
pi_194998354
Ja ik ben zelf ook meer van kansen zien, kansen pakken, als ik ergens zo'n contactloze spray zie staan pak ik em mee.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_194998420
Ik desinfecteer m'n handen ook bij elke kans die ik krijg. Dat vind ik alleen maar fijn. Maar veel andere dingen vind ik een beetje onzinnig.

Dan voelt die 1,5 meter voor mij veel belangrijker en daarvoor moet je tegenwoordig echt constant opkomen. Ik hou bewust m'n kar achter me wanneer ik mijn spullen op de band leg bijvoorbeeld. Want wanneer ik achter de kar sta, komen mensen gewoon vlak achter me om hun spullen op de band te leggen.
pi_194998430
@Uhmmpie...DM weigert antwoord. Een huis en voortuin🤪met ruimte en potentie!
Wat een butfoto’s op jaap.

Inmiddels gewoonte: winkel in / uit: kar - handen - boodschappen in auto - met eigen spul handen en stuur en dan pas aan mijn gezicht - masker af en krabben waar het kriebelt. Thuis handen wassen.
Karretjes truc van Myra is ook een goeie. Alhoewel het zó druk nou ook weer niet is, in de lokale spar.
Gister moest ik tussendoor even op de basisschool zijn, bleek speelkwartier en kreeg van 2 meisjes een compliment voor het stoffen masker. B-)

@JT...en blijven de jongens op dezelfde school eigenlijk?
pi_194998441
Ja man ik vond PC al regelmatig dat mijn personal space wel iets beter gerespecteerd kon worden maar nu is het helemaal om te janken :')
pi_194998442
Gisteren bij het uiteten ook fijn. We zaten samen aan één tafeltje, maar het tafeltje daarnaast was ook voor ons. Daar zette ze dan alle drankjes en gerechtjes op, zodat ze niet vlak bij/over ons hoefde op te dienen. Was ook de eerste plek waar ze dat echt zo netjes deden.
pi_194998454
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 10:20 schreef Myraela het volgende:
Ik desinfecteer m'n handen ook bij elke kans die ik krijg. Dat vind ik alleen maar fijn. Maar veel andere dingen vind ik een beetje onzinnig.

Dan voelt die 1,5 meter voor mij veel belangrijker en daarvoor moet je tegenwoordig echt constant opkomen. Ik hou bewust m'n kar achter me wanneer ik mijn spullen op de band leg bijvoorbeeld. Want wanneer ik achter de kar sta, komen mensen gewoon vlak achter me om hun spullen op de band te leggen.
bij onze supermarkt zijn er nog steeds geen mandjes.. dus heb je automatisch vaak een karretje tussen jou en de volgende.
dat vind ik inderdaad erg prettig en practisch.

maar sowieso lijkt iedereen het een beetje te negeren verder
terwijl dat volgens mij idd net zo belangrijk is als je handen g oed schoonmaken op de gepaste momenten.

maar goed.. ik was al niet het enorm extraverte type dat altijd maar aan iedereen moet zitten..
dus het gaat mij relatief makkelijk af om mensen op "personal distance" te houden :)
pi_194998471
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2020 10:20 schreef AnneX het volgende:
@:Uhmmpie...DM weigert antwoord. Een huis en voortuin🤪met ruimte en potentie!
Wat een butfoto’s op jaap.

Inmiddels gewoonte: winkel in / uit: kar - handen - boodschappen in auto - met eigen spul handen en stuur en dan pas aan mijn gezicht - masker af en krabben waar het kriebelt. Thuis handen wassen.
Karretjes truc van Myra is ook een goeie. Alhoewel het zó druk nou ook weer niet is, in de lokale spar.
Gister moest ik tussendoor even op de basisschool zijn, bleek speelkwartier en kreeg van 2 meisjes een compliment voor het stoffen masker. B-)

@:JT...en blijven de jongens op dezelfde school eigenlijk?
Lijkt me heerlijk al die ruimte
nu 2 hoog en 3 kamers... toch heel anders.
en niet echt een balkon verder..
(wel aan het park en op een heel relaxte plek trouwens.. ik ga het heus nog wel missen af en toe :) )
pi_194998487
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 10:21 schreef Myraela het volgende:
Gisteren bij het uiteten ook fijn. We zaten samen aan één tafeltje, maar het tafeltje daarnaast was ook voor ons. Daar zette ze dan alle drankjes en gerechtjes op, zodat ze niet vlak bij/over ons hoefde op te dienen. Was ook de eerste plek waar ze dat echt zo netjes deden.
Waar was dat?
pi_194998555
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 10:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waar was dat?
Rozey.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 11 september 2020 @ 10:33:48 #95
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_194998608
Nederlanders zijn echt niet goed in corona maatregelen. Moest echt weer wennen aan hoe dicht iedereen hier op elkaar zit, geen mondkapjes, etc.
Niemand lijkt een fuck te geven.

Dat is in Duitsland en Griekenland wel beter.
pi_194998650
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 september 2020 10:29 schreef Myraela het volgende:

[..]

Rozey.
Wauwie, ik was wat te kort op elkaar gegaan, maar dit klinkt wel netjes en het kan inmiddels wel weer :D
pi_194998687
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 10:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wauwie, ik was wat te kort op elkaar gegaan, maar dit klinkt wel netjes en het kan inmiddels wel weer :D
Moet er wel eerlijk bij zeggen dat het vanuit Rozey dus heel netjes was. Maar dat er tegelijkertijd ook een groep (collega's, denk ik) zat. En die zaten wel verspreid in duo's over verschillende losse tafeltjes, maar die zochten elkaar uiteindelijk wel allemaal op en daar werd niets van gezegd.
pi_194998699
Ik moet aan de schoonmaak vandaag en ik heb echt geen zin -O- Maar ik heb nergens zin in dus dan kan ik net zo goed doen wat nodig is.
Spoilers!
pi_194998704
pff, ik ben echt chagarijnig vandaag. Er komt echt niets van werken want ik zit alleen innerlijk gefrustreerd te raken over hoe stom de wereld wel niet is. bah. één vergadering straks...
pi_194998731
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 10:41 schreef Jagärtrut het volgende:
pff, ik ben echt chagarijnig vandaag. Er komt echt niets van werken want ik zit alleen innerlijk gefrustreerd te raken over hoe stom de wereld wel niet is. bah. één vergadering straks...
De wereld is ook gewoon stom af en toe. Gelukkig niet elke dag.

Is er een reden voor je sjachrijn?
Spoilers!
pi_194998742
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 10:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Heb je niet ergens even wat ruimte om een dutje te doen, een kwartier te schreeuwen, te mediteren of gewoon een asociaal blok kaas ofzo te eten? Dat zijn dingen die mij uit zo'n humeur kunnen halen ipv dat ik er maar in blijf hangen. :')
pi_194998941
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2020 07:14 schreef minilot het volgende:
@:Sigme Foto's van je looprondje? :9 Hoe is het afgelopen met je haar en de henna? :)
Ochtendwandelfoto's met voorproefje van haar ;)

Het heet dat de kleur nog 4 dagen doorontwikkelt, dus ik maak een paar dagen foto's en kijk dan wat het geworden is.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Official ESF Kreviewer vrijdag 11 september 2020 @ 11:03:51 #103
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_194998996
Waar in Spanje is dit?
pi_194999000
Mooie plek.
Niet echt het henna-rood dat ik vroegah wel eens had.
Dat was een soort enorm riekende spinaziemousse waar je mee ging slapen _O-

@Barreltje gedoe :o
pi_194999026
Geslapen van 0100 tot 0830, aan één stuk door! :B :B
Dat is maanden geleden.

Dus, wat heb je nou geleerd?!
Ik moet dus een hele dag enorm veel prikkels en overprikkels krijgen bovenop sociaal zijn, veel doen, veel concentratie voor verschillende dingen opbrengen en veel lopen en zien en indrukken inslurpen en en x1000 en goed bedenken wat ik waar wil zien/doen/meemaken/zijn en leven in het moment, dan nog met facebook stoeien qua foto's en dan slaap je dus zonder onderbrekingen :') _O_
pi_194999064
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 11:06 schreef Blues het volgende:
Dat is maanden geleden.

Ik moet dus een hele dag enorm veel prikkels en overprikkels krijgen bovenop sociaal zijn, veel doen, veel concentratie voor verschillende dingen opbrengen en veel lopen en zien en indrukken inslurpen en en x1000 en goed bedenken wat ik waar wil zien/doen/meemaken/zijn en leven in het moment, dan nog met facebook stoeien qua foto's en dan slaap je dus zonder onderbrekingen :') _O_
oftewel gewoon goed moe zijn? :)
fysiek EN mentaal :)
  Moderator vrijdag 11 september 2020 @ 11:12:22 #107
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194999109
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 september 2020 10:59 schreef sigme het volgende:
Het heet dat de kleur nog 4 dagen doorontwikkelt,
Daarom moet je ook altijd een stopbad gebruiken :T
pi_194999456
quote:
Helemaal mee eens! Ik maak die karretjes niet eens meer schoon. Want schoonmaken doe je met een spuitfles die iedereen aanraakt.....en de dame bij de AH die het karretje schoonmaakt gebruikt een papiertje voor meerdere karretjes.

Het is echt allemaal zo'n schijnveiligheid -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_194999595
Besmettingen komen vooral door met veel mensen dicht bij elkaar zijn.
Mondkapjes geven mogelijk dan wat meer bescherming.
Handen wassen na alles dat je doet, vooral buitenshuis en zeepdoekjes bij je hebben om tussendoor je handen goed te reinigen.
Afstand houden van niet gezinsgenoten.
Ik denk dat dit toch het beste werkt.

/viruswaarheid.
  vrijdag 11 september 2020 @ 11:37:54 #110
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_194999601
Gelukkig woon ik naast de super, meteen handen wassen als je klaar bent. Je hoeft bijna niks aan te raken tussendoor.
pi_194999684
quote:
88s.gif Op vrijdag 11 september 2020 11:37 schreef Blues het volgende:
Besmettingen komen vooral door met veel mensen dicht bij elkaar zijn.
Mondkapjes geven mogelijk dan wat meer bescherming.
Handen wassen na alles dat je doet, vooral buitenshuis en zeepdoekjes bij je hebben om tussendoor je handen goed te reinigen.
Afstand houden van niet gezinsgenoten.
Ik denk dat dit toch het beste werkt.

/viruswaarheid.
Handen wassen doe ik idd elke keer als ik van buiten kom :Y En als ik op kantoor werk, gaat er een doekje over het bureau, toetsenbord en muis maar hoe grondig dat nu reinigt......
pi_194999737
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2020 10:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik moet aan de schoonmaak vandaag en ik heb echt geen zin -O- Maar ik heb nergens zin in dus dan kan ik net zo goed doen wat nodig is.
Opgeruimd, geswifferd 🤪 en 2 dozen kwf materiaal schoongemaakt! en in de schuur voor volgend jaar.
Kan de hh. lekker doorwerken. Ramen hoeven de eerste weken niet vanwege vers schilderwerk.
Het is zó mooi geworden...je kan er in spiegelen. Hoogglans O+
Vanmiddag werken en daarna bezoek en pannenkoeken uiteten. :Y)
Op afstand.

Lekker Blues. Blijkbaar heeft prikkel vermijden een tegengesteld effect op doorslapen!?
pi_194999796
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2020 11:44 schreef AnneX het volgende:

[..]

Opgeruimd, geswifferd 🤪 en 2 dozen kwf materiaal schoongemaakt! en in de schuur voor volgend jaar.
Kan de hh. lekker doorwerken. Ramen hoeven de eerste weken niet vanwege vers schilderwerk.
Het is zó mooi geworden...je kan er in spiegelen. Hoogglans O+
Vanmiddag werken en daarna bezoek en pannenkoeken uiteten. :Y)
Op afstand.

Lekker Blues. Blijkbaar heeft prikkel vermijden een tegengesteld effect op doorslapen!?
Lekker bezig daar :)

Ik heb een kwartiertje opgeruimd en ben nu moed aan het verzamelen om verder te gaan. Misschien dat ik over een half uur zo ver ben.
Spoilers!
pi_194999858
inmiddels 3 uur vergadertijd genoteerd voor vandaag.
zo komt de dag wel om....

gelukkig nu tot eind van de middag daadwerkelijk werk op de planning.
  vrijdag 11 september 2020 @ 11:51:57 #115
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194999874
Bijna weekend *O*
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 11 september 2020 @ 11:52:16 #116
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_194999881
Henk gaat zijn zaak verkopen :o
https://www.openrotterdam(...)content/item?1165011
Al denk ik dat alleen blauwen, ESFfers en Rotterdam-Noorders de eerste zin zullen snappen :+.
pi_194999898
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 11:51 schreef fietsie het volgende:
Bijna weekend *O*
*O* 30 minuten muis tikken *O*
pi_194999907
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 september 2020 11:52 schreef borisz het volgende:
Al denk ik dat alleen blauwen, ESFfers en Rotterdam-Noorders de eerste zin zullen snappen :+.
Ik las het al achter de schermen. Echt niet leuk -O-
Spoilers!
  Moderator vrijdag 11 september 2020 @ 11:54:31 #119
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194999938
quote:
Zijn die mensen zo dom dan? Zo ingewikkeld is die zin immers niet voor een simpele "boer"
  vrijdag 11 september 2020 @ 11:54:38 #120
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_194999941
quote:
Wie?
pi_194999951
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 11:06 schreef Blues het volgende:
Dat is maanden geleden.

Bedankt voor de tip. Ik sla em op ^O^
pi_194999964
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2020 11:54 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Zijn die mensen zo dom dan? Zo ingewikkeld is die zin immers niet voor een simpele "boer"
ik mis ook even.. wat er niet te snappen valt geloof ik

misschien ben ik wel zo dom :)
pi_195000015
quote:
5s.gif Op vrijdag 11 september 2020 11:03 schreef Kreator het volgende:
Waar in Spanje is dit?
Aragon :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 11:04 schreef Blues het volgende:
Mooie plek.
Niet echt het henna-rood dat ik vroegah wel eens had.
Dat was een soort enorm riekende spinaziemousse waar je mee ging slapen _O-
Het is wel net zulke henna, maar ik heb het niet de duur van een nacht ingehad, en ik had er ook wat indigo door. Indigo kleurt donker (bruin tot zwart), maar ik had er niet zoveel door dat het zo donker zou worden. Maar wel genoeg om het felrood te tweaken naar bruiner rood. Volgende keer doe ik er misschien nog wat amla door, dat haalt nog wat van de koperglans eraf.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 11 september 2020 @ 11:58:58 #124
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_195000032
In dat Café in Rotterdam zijn (nou ja het is al weer even geleden) de laatste keren Crewmeets en ESF-meets gehouden.
Het is eigenlijk net zo'n FOK!begrip als de kroeg van die andere Henk in Utrecht :+.
Daarbij heeft Henk altijd lekkere ribben en kaasfondue :9
pi_195000150
Wat een dag, Bloes! :D Fijn dat je in elk goed geslapen hebt :Y)

@sigme Dat ziet er goed en ruig uit! :9 Hoe lang duurt zo'n ochtendloopje daar nou?
pi_195000177
Dagplanning:

Vers van de pers! *O*
pi_195000300
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 10:44 schreef Myraela het volgende:

[..]

Heb je niet ergens even wat ruimte om een dutje te doen, een kwartier te schreeuwen, te mediteren of gewoon een asociaal blok kaas ofzo te eten? Dat zijn dingen die mij uit zo'n humeur kunnen halen ipv dat ik er maar in blijf hangen. :')
Mooie verzameling aan strategieën O+
pi_195000321
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 11:58 schreef borisz het volgende:
In dat Café in Rotterdam zijn (nou ja het is al weer even geleden) de laatste keren Crewmeets en ESF-meets gehouden.
Het is eigenlijk net zo'n FOK!begrip als de kroeg van die andere Henk in Utrecht :+.
Daarbij heeft Henk altijd lekkere ribben en kaasfondue :9
Henks ribben gedipt in Henks kaasfondue :9~
Spoilers!
pi_195000395
Lunch O+ Nog twee uur spreekuur en dan de rest van de middag een beetje autistisch aan een powerpoint prutsen.

Hoofd- en oorpijn is dankzij de ibu minder, waarbij het ook kan helpen dat de klussers opgehouden zijn met herrie maken ^O^
pi_195000441
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 12:11 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Mooie verzameling aan strategieën O+
Vooral dat blok kaas erbij O+ _O_
pi_195000496
Oh jongens, ik vond op eBay tweedehands een bruingroene zwierige militaire winterjas voor een paar pond en nou is -ie binnen en voor de Whovians hier, ik voel me er helemaal Capt. Jack Harknessesk bij! *O* Kom maar op met die herfst!
  vrijdag 11 september 2020 @ 12:30:00 #132
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195000607
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 12:23 schreef minilot het volgende:
Kom maar op met die herfst!
:N
Liever nog even een week wachten daarmee totdat wij uitgevaren zijn in Friesland.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_195000609
quote:
Oh jongens, ik vond op eBay tweedehands een bruingroene zwierige militaire winterjas voor een paar pond en nou is -ie binnen en voor de Whovians hier, ik voel me er helemaal Capt. Jack Harknessesk bij! *O* Kom maar op met die herfst!
Pics!

Ik zit op een Zara jas in de sale te azen. Ik heb ingesteld dat ze me mailen zodra hij weer beschikbaar komt, normaal is dat bij Zara ook echt zo als die optie er staat, maar nu begin ik toch te twijfelen.
pi_195000622
quote:
Ja, nou wil ik een foto natuurlijk!

Ochtendrondje duurt een uur, tamelijk behoorlijk nogal precies. We vertrekken als het net licht genoeg is en komen terug als de zon al aardig warm wordt. Dan begin ik iets later aan m'n kantoorwerk dan ik had gezegd, maar dat vinden mijn collega's prima. Ben ik rond half een vrij. Hoe laat is het eigenlijk?
  vrijdag 11 september 2020 @ 12:41:56 #135
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195000798
Overigens hier nu een heerlijke serie gevonden om samen te bingen: Carnival Row
pi_195000826
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 september 2020 12:30 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja, nou wil ik een foto natuurlijk!

Ochtendrondje duurt een uur, tamelijk behoorlijk nogal precies. We vertrekken als het net licht genoeg is en komen terug als de zon al aardig warm wordt. Dan begin ik iets later aan m'n kantoorwerk dan ik had gezegd, maar dat vinden mijn collega's prima. Ben ik rond half een vrij. Hoe laat is het eigenlijk?
weekend tijd! *O*
pi_195000962

Ik heb ook gewandeld. Met een vriendin - we zouden eerst ook samen thee gaan drinken, maar ze heeft weer heel veel last van allergieën (waarschijnlijk/hopelijk) dus we hebben een ruime anderhalve meter afstand gehouden. Grappig genoeg had ze tijdens de wandeling praktisch geen last; misschien is het haar nieuwe kamerplant of het nieuwe wasmiddel. Wel superonhandig tijdens coronatijd. :')
pi_195000987
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 12:30 schreef Myraela het volgende:

[..]

Pics!

Ik zit op een Zara jas in de sale te azen. Ik heb ingesteld dat ze me mailen zodra hij weer beschikbaar komt, normaal is dat bij Zara ook echt zo als die optie er staat, maar nu begin ik toch te twijfelen.
Of hij komt niet meer beschikbaar? Als het in de sale is, lijkt het me dat het uit het assortiment gaat?

Ik had zo'n alert op beha's bij Bonprix, maar die lijken ook uit het assortiment te zijn want ik hoor er al een halfjaar niks van en iedere keer dat ik checkte waren ze inderdaad nog uitverkocht :(
pi_195001393
Mensen, een gewetensvraag: Mini-G is hier lekker verkouden aan het zijn. Hoesten, snot....de hele bende. Zouden jullie gaan testen of niet? Er wordt getwijfeld hier omdat je dan elke week of elke twee weken wel kunt gaan testen.
  vrijdag 11 september 2020 @ 13:09:32 #140
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195001419
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 13:08 schreef PdeHoog het volgende:
Mensen, een gewetensvraag: Mini-G is hier lekker verkouden aan het zijn. Hoesten, snot....de hele bende. Zouden jullie gaan testen of niet?
Zou voor mij afhangen van hoeveel contacten ie heeft, en waar.

3 sportclubs, een muziekschool, twee keer in de week spelen bij vriendjes: ja.
Huismus, alleen naar school en weer terug: nee.

En dan wel streng zijn: bij een kuchelende G of P wel direct allen testen.
Nou ja, direct aanmelden. Voor een test een halve week later.
pi_195001441
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 13:08 schreef PdeHoog het volgende:
Mensen, een gewetensvraag: Mini-G is hier lekker verkouden aan het zijn. Hoesten, snot....de hele bende. Zouden jullie gaan testen of niet? Er wordt getwijfeld hier omdat je dan elke week of elke twee weken wel kunt gaan testen.
Hmmm ligt eraan of jij en G thuis kunnen blijven.
Volgens mijn proberen ze bij kinderen niet zo snel te testen aangezien het geen pretje is.
pi_195001484
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 12:05 schreef minilot het volgende:
Dagplanning:
[ afbeelding ]
Vers van de pers! *O*
Kay was niet enthousiast.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die jas...kun je daar inslapen? Het zijn koude nachten in een tent.
#jaren ‘70 jas, zo te lezen.

Wat Myra zegt en
Lege flessen mieteren in de glasbak vind ik ook wel bevredigend.
Rinkel de kinkel. Stuk. Met een duwtje extra. @Jagertrut.
pi_195001505
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 13:09 schreef fietsie het volgende:

Zou voor mij afhangen van hoeveel contacten ie heeft, en waar.

3 sportclubs, een muziekschool, twee keer in de week spelen bij vriendjes: ja.
Huismus, alleen naar school en weer terug: nee.

En dan wel streng zijn: bij een kuchelende G of P wel direct allen testen.
Nou ja, direct aanmelden. Voor een test een halve week later.

Het is een huismus helaas (gelukkig in dit geval ;) ). Gaat naar school en naar het zwembad. Heeft amper vriendjes om buiten te spelen.
Zodra ik klachten krijg, ga ik testen en G hoop ik ook.
pi_195001520
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 13:10 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hmmm ligt eraan of jij en G thuis kunnen blijven.
Volgens mijn proberen ze bij kinderen niet zo snel te testen aangezien het geen pretje is.
Nou ja, met deze klachten mag hij niet naar school dus we blijven zoveel mogelijk thuis.
  Moderator vrijdag 11 september 2020 @ 13:18:09 #145
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195001618
Echt waar, waarom bestaan bouwmarkten :')
Gister kwam ik toevallig langs eentje en wou injectiemortel meenemen.

¤25 voor zo'n tube en nog ¤5 voor 4 hulzen. :W :W

Bij de bouwhandel was ik voor ¤24 klaar en had ik 8 hulzen
  Moderator vrijdag 11 september 2020 @ 13:18:52 #146
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195001634
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 13:13 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nou ja, met deze klachten mag hij niet naar school dus we blijven zoveel mogelijk thuis.
En als je hem laat testen mag ie dan wel naar school met deze klachten?
  vrijdag 11 september 2020 @ 13:19:15 #147
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195001643
Ook nieuw jasje besteld, die als het goed is vanmiddag komt:
Poef.....gone! ©golfer
pi_195001671
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2020 13:12 schreef AnneX het volgende:

[..]

Kay was niet enthousiast.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb die dame geblokkeerd. Een brok negativiteit op twitter.
pi_195001683
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2020 13:18 schreef derLudolf het volgende:

[..]

En als je hem laat testen mag ie dan wel naar school met deze klachten?
Volgens de beslisboom wel geloof ik, maar ik weet niet of ik die jongen zo'n test wil aandoen als het niet nodig is :{
  Moderator vrijdag 11 september 2020 @ 13:23:36 #150
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195001745
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 13:21 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Volgens de beslisboom wel geloof ik, maar ik weet niet of ik die jongen zo'n test wil aandoen als het niet nodig is :{
Aha, dan is het de afweging of jullie zo lang thuis kunnen blijven...
pi_195001773
quote:
Wist je dat nog niet? Ik las het al een week geleden op FB /ESF
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_195001817
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 13:13 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

En G verplicht werken begreep ik toch?

Ik vind het lastig.. ene kant zeg ik: gewoon testen.
Andwre kant... hij zal nog wel vaker snotteren en hoesten de komende maanden.. moet je dan steeds gaan testen bij elk hoestje

Ik snap je dilemma... geen eenduidig antwoord ook.
Rivm zou zeggen: niet zeuren maar testen.
In de praktijk.. als je toch nergens heen kunt en G verder niet aangestoken is..

Keuzes.. lastig.
pi_195001828
Weekend *O*
14-daagse werkweek met 1 dag vrij tussendoor voorbij *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_195001853
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 september 2020 13:19 schreef golfer het volgende:
Ook nieuw jasje besteld, die als het goed is vanmiddag komt:
[ afbeelding ]
Terug in de tijd...🤪
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 13:20 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik heb die dame geblokkeerd. Een brok negativiteit op twitter.
erg hè.het is wel “goed” als tegenwicht van mijn bubbel. 😢
pi_195001867
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2020 13:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
Weekend *O*
14-daagse werkweek met 1 dag vrij tussendoor voorbij *O*
Overleefd. Survival of the fittest. w/
pi_195001885
Vanavond komt er voor het eerst iemand op bezoek sinds begin maart. Heel benieuwd hoe dat voelt :D
Gelukkig is het mooi weer en hebben we houtblokken voor de korf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')