quote:Op donderdag 10 september 2020 16:24 schreef borisz het volgende:
Ondertussen in Leeuwarden
[ twitter ]
quote:De politie in Leeuwarden heeft donderdag een verdachte van diefstal aangehouden, mede dankzij een nogal opvallend signalement: de verdachte zijn broek zakte constant af.
De man had even daarvoor in de Jansoniusstraat, in het stadsdeel Huizum, onder bedreiging van een mes een fiets afhandig gemaakt van kinderen.
Omdat hij zijn broek constant omhoog moest houden, werd via Burgernet een opvallend signalement verspreid. Niet lang daarna werd de man aangehouden.
Was het mijn schuld?quote:Op vrijdag 11 september 2020 06:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dit is voor mij geen acceptabele tijd om wakker te zijn.
Hm. Zo eentje heb ik er hier ook.quote:Op vrijdag 11 september 2020 06:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee. Mijn kat is te zwakzinnig om zelf de weg naar haar eten te vinden.
Zelfde vandaag. Al ben ik om 6.00 weer in slaap gevallen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 06:17 schreef Barreltje het volgende:
Morguh! Prima geslapen tot 4 uur..![]()
Waarom mn hoofd nou niet gewoon " aan" kan gaan om 6 uur..
welke ?quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:03 schreef Myraela het volgende:
Ik had wat moeite met in slaap vallen omdat ik gisteren teveel tapas had gegeten.Maar dat was het waard.
Wat heb ik gemist, Barrel, moet je in quarantaine?quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:11 schreef Barreltje het volgende:
tevens vandaag naar de winkel, dat mag want ik heb nog geen symptonen..
maar eens inslaan om 14 dagen thuis te moeten blijven ...
Maak je een beetje een reële kans bij de aanvraag? Succes!quote:Op vrijdag 11 september 2020 07:59 schreef vlindertje89 het volgende:
Goeiemorgen!
Jullie ook al zo vroeg wakker!
Ik heb er alweer twee uur achter de laptop op zitten![]()
Dinsdag een deadline voor een subsidie aanvraag die ik samen met iemand anders schrijf, dus we wisselen elkaar een beetje af met schrijven. En gisteravond was ik echt te moe, dus vanochtend maar weer vroeg de wekker.
Na dinsdag weer gewone tijden
is dr auto te groot om voor dr eigen deur te staan?quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:18 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Maak je een beetje een reële kans bij de aanvraag? Succes!
Wij wilden een beetje uitslapen, want kindloos en thuiswerken. Maar om 6 uur kwamen de bouwvakkers van de overburen aan. Ze deden best zachtjes hoor, maar het valt toch op in een doodstille straat. Uiteindelijk nog half geslapen tot half 8. Nu zijn de bouwvakkers van de buren aan de zijkant bezigNa een hoop consternatie in de straat weer, want ze reserveren iedere avond een stukje straat om hun bus te parkeren (voor de deur van de buren dus, die hun auto er niet parkeren want ze wonen tijdelijk elders) en een van de andere buren van 30 meter verderop heeft besloten dat dat lastig is dus die ragt iedere avond haar auto door het afzetlint
Dus nu staan we 's ochtends te kijken hoe ze morrend haar auto weer weghaalt terwijl de klusbus de straat blokkeert. Dorpsleven
Ja, ik hoop het wel. Het is een interne beurs, dus geen veni oid met heeel kleine kansen. En ik ben er ook wel echt van overtuigd dat het een mooi onderzoek is. Maar dat is iedereen natuurlijk van z'n eigen onderzoekquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:18 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Maak je een beetje een reële kans bij de aanvraag? Succes!
Wij wilden een beetje uitslapen, want kindloos en thuiswerken. Maar om 6 uur kwamen de bouwvakkers van de overburen aan. Ze deden best zachtjes hoor, maar het valt toch op in een doodstille straat. Uiteindelijk nog half geslapen tot half 8. Nu zijn de bouwvakkers van de buren aan de zijkant bezigNa een hoop consternatie in de straat weer, want ze reserveren iedere avond een stukje straat om hun bus te parkeren (voor de deur van de buren dus, die hun auto er niet parkeren want ze wonen tijdelijk elders) en een van de andere buren van 30 meter verderop heeft besloten dat dat lastig is dus die ragt iedere avond haar auto door het afzetlint
Dus nu staan we 's ochtends te kijken hoe ze morrend haar auto weer weghaalt terwijl de klusbus de straat blokkeert. Dorpsleven
welk land zit je eigenlijk? want dat had ik eerlijk gezegd even gemistquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:31 schreef Barreltje het volgende:
mja familie ( de vriendin van zoon van) van collega is positief getest. je weet wel jeugd die er verder geen last van heeft. dus nu is besloten dat wij ook thuis moeten blijven en thuis moeten werken. EN dus een test moeten laten doen. en om dat te regelen heb je een digid nodig en die heb ik nietdus nu moet ik alles telefonisch regelen..
ik vind het juist veel makkelijker om te lezen dan om te horen eigenlijk.. artikuleren doen ze hier niet echt aan... dokter gehad, volgende nummer om te bellen.. maar ik leer zo wel achteruit te tellen 7-6-5-4-3-2-1 wachten voor je in de rij![]()
Daarnaast lijkt het er op dat het virus hier aan de 2e golf is begonnen, steeds meer mensen die indirect betrokken zijn bij iemand die positief getest is. dus het zou me niets verbazen als we weer in lock-down gaan (lokaal) hier.. daar wil ik me dan wel een beetje op voorbereiden zeg maar.. vooralsnog heb ik geen symptonen dus mag ik nog naar buiten.. officieel gezien dan. dus maar even boodschappen doen en alle andere activiteiten die ik geplanned had voor dit weekend cancel ik wel dan..
ergens in scandinaviequote:Op vrijdag 11 september 2020 08:33 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
welk land zit je eigenlijk? want dat had ik eerlijk gezegd even gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |