abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 september 2020 @ 23:10:37 #1
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_194994658
O+
pi_194994820
Goede TT. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194995087
quote:
80s.gif Op donderdag 10 september 2020 16:24 schreef borisz het volgende:
Ondertussen in Leeuwarden
[ twitter ]
quote:
De politie in Leeuwarden heeft donderdag een verdachte van diefstal aangehouden, mede dankzij een nogal opvallend signalement: de verdachte zijn broek zakte constant af.

De man had even daarvoor in de Jansoniusstraat, in het stadsdeel Huizum, onder bedreiging van een mes een fiets afhandig gemaakt van kinderen.

Omdat hij zijn broek constant omhoog moest houden, werd via Burgernet een opvallend signalement verspreid. Niet lang daarna werd de man aangehouden.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194996169
Goedemorgen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194996180
Morguh! Prima geslapen tot 4 uur.. :')

Waarom mn hoofd nou niet gewoon " aan" kan gaan om 6 uur..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_194996207
Ik heb een drukke dag. Vanmiddag heeft F. vakantie *O* En dan hebben we een drukke week. Of ik, iig. :')
pi_194996308
Dit is voor mij geen acceptabele tijd om wakker te zijn.
Spoilers!
pi_194996315
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2020 06:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dit is voor mij geen acceptabele tijd om wakker te zijn.
Was het mijn schuld? :{
pi_194996330
Mogge. Ik kan best slapen tot 7u, maar de honden worden om 5u wakker.

Zometeen maar even een rondje wandelen, nu is het nog lekker (18 graden). Na het kantoorwerk is het te warm daarvoor, tegen de 30.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_194996339
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 september 2020 06:49 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Was het mijn schuld? :{
Nee. Mijn kat is te zwakzinnig om zelf de weg naar haar eten te vinden.
Spoilers!
pi_194996468
:O Net wakker.

@sigme Foto's van je looprondje? :9 Hoe is het afgelopen met je haar en de henna? :)

@Anthraxx We gaan dan ook van maandag tot donderdag :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_194996480
Mogguh :O Hier ook al wakker sinds 4:30 of zo. Helaas. Inmiddels al een half uur aan het werk. Betekent wel dat ik vroeg kan stoppen vandaag O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_194996504
Goedemorgen
I solemnly swear i'm up to no good
pi_194996525
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2020 06:53 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Nee. Mijn kat is te zwakzinnig om zelf de weg naar haar eten te vinden.
Hm. Zo eentje heb ik er hier ook.
Hij weet prima waar het staat.. maar IK moet er voor uit bed zijn ofzo
pi_194996608
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 06:17 schreef Barreltje het volgende:
Morguh! Prima geslapen tot 4 uur.. :')

Waarom mn hoofd nou niet gewoon " aan" kan gaan om 6 uur..
Zelfde vandaag. Al ben ik om 6.00 weer in slaap gevallen.

Goedemorgen allemaal.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194996725
Goeiemorgen!

Jullie ook al zo vroeg wakker!

Ik heb er alweer twee uur achter de laptop op zitten :z

Dinsdag een deadline voor een subsidie aanvraag die ik samen met iemand anders schrijf, dus we wisselen elkaar een beetje af met schrijven. En gisteravond was ik echt te moe, dus vanochtend maar weer vroeg de wekker.

Na dinsdag weer gewone tijden :)
pi_194996778
Ik had wat moeite met in slaap vallen omdat ik gisteren teveel tapas had gegeten. :') Maar dat was het waard. :9
  vrijdag 11 september 2020 @ 08:10:19 #18
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194996840
ik voel me echt een enorme buitenlander :o
dokter bellen, het menu is in de lokale taal.. eeehhhhhhh :?
  vrijdag 11 september 2020 @ 08:10:34 #19
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194996845
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 september 2020 08:03 schreef Myraela het volgende:
Ik had wat moeite met in slaap vallen omdat ik gisteren teveel tapas had gegeten. :') Maar dat was het waard. :9
welke ? :o
  vrijdag 11 september 2020 @ 08:11:14 #20
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194996853
tevens vandaag naar de winkel, dat mag want ik heb nog geen symptonen..
maar eens inslaan om 14 dagen thuis te moeten blijven ... }:|
pi_194996916
hier ook rond half 5 wakker inderdaad.

nu weer braaf aan het werk.
pi_194996927
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 september 2020 08:11 schreef Barreltje het volgende:
tevens vandaag naar de winkel, dat mag want ik heb nog geen symptonen..
maar eens inslaan om 14 dagen thuis te moeten blijven ... }:|
Wat heb ik gemist, Barrel, moet je in quarantaine? :o

En ik snap dat je je een echte buitenlander voelt ;) Alleen vond ik die taal re-de-lijk snel te begrijpen, want op de één of andere absurde manier lijkt het op Nederlands. Gesproken. Niet dat je de details snapt (noodzakelijk bij luisteren telefoonmenu), maar wel de grote lijnen als je bijv de tv kijkt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194996931
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 07:59 schreef vlindertje89 het volgende:
Goeiemorgen!

Jullie ook al zo vroeg wakker!

Ik heb er alweer twee uur achter de laptop op zitten :z

Dinsdag een deadline voor een subsidie aanvraag die ik samen met iemand anders schrijf, dus we wisselen elkaar een beetje af met schrijven. En gisteravond was ik echt te moe, dus vanochtend maar weer vroeg de wekker.

Na dinsdag weer gewone tijden :)
Maak je een beetje een reële kans bij de aanvraag? Succes!

Wij wilden een beetje uitslapen, want kindloos en thuiswerken. Maar om 6 uur kwamen de bouwvakkers van de overburen aan. Ze deden best zachtjes hoor, maar het valt toch op in een doodstille straat. Uiteindelijk nog half geslapen tot half 8. Nu zijn de bouwvakkers van de buren aan de zijkant bezig :+ Na een hoop consternatie in de straat weer, want ze reserveren iedere avond een stukje straat om hun bus te parkeren (voor de deur van de buren dus, die hun auto er niet parkeren want ze wonen tijdelijk elders) en een van de andere buren van 30 meter verderop heeft besloten dat dat lastig is dus die ragt iedere avond haar auto door het afzetlint :') Dus nu staan we 's ochtends te kijken hoe ze morrend haar auto weer weghaalt terwijl de klusbus de straat blokkeert. Dorpsleven O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_194996964
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 08:18 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Wij wilden een beetje uitslapen, want kindloos en thuiswerken. Maar om 6 uur kwamen de bouwvakkers van de overburen aan. Ze deden best zachtjes hoor, maar het valt toch op in een doodstille straat. Uiteindelijk nog half geslapen tot half 8. Nu zijn de bouwvakkers van de buren aan de zijkant bezig :+ Na een hoop consternatie in de straat weer, want ze reserveren iedere avond een stukje straat om hun bus te parkeren (voor de deur van de buren dus, die hun auto er niet parkeren want ze wonen tijdelijk elders) en een van de andere buren van 30 meter verderop heeft besloten dat dat lastig is dus die ragt iedere avond haar auto door het afzetlint :') Dus nu staan we 's ochtends te kijken hoe ze morrend haar auto weer weghaalt terwijl de klusbus de straat blokkeert. Dorpsleven O+
is dr auto te groot om voor dr eigen deur te staan? :s)

Kijk al uit naar dergelijk dorpsleven... halve geschiedenis van dorp en huis is al uitgeplozen...
nu nog het koopcontract rondkrijgen.
pi_194996968
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 08:18 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ja, ik hoop het wel. Het is een interne beurs, dus geen veni oid met heeel kleine kansen. En ik ben er ook wel echt van overtuigd dat het een mooi onderzoek is. Maar dat is iedereen natuurlijk van z'n eigen onderzoek :+

Haha, klinkt heerlijk kneuterig dat dorpsleven O+

@Barreltje lastig hoor, in zo'n nieuw land dan ook nog in quarantaine terwijl je nog niet echt veel connecties hebt die je kunnen helpen of zo.. sterkte, hopelijk vliegen de twee weken voorbij zonder ziek te worden!
  vrijdag 11 september 2020 @ 08:31:30 #26
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194997043
mja familie ( de vriendin van zoon van) van collega is positief getest. je weet wel jeugd die er verder geen last van heeft. dus nu is besloten dat wij ook thuis moeten blijven en thuis moeten werken. EN dus een test moeten laten doen. en om dat te regelen heb je een digid nodig en die heb ik niet 8)7 dus nu moet ik alles telefonisch regelen..

ik vind het juist veel makkelijker om te lezen dan om te horen eigenlijk.. artikuleren doen ze hier niet echt aan... dokter gehad, volgende nummer om te bellen.. maar ik leer zo wel achteruit te tellen 7-6-5-4-3-2-1 wachten voor je in de rij ^O^

Daarnaast lijkt het er op dat het virus hier aan de 2e golf is begonnen, steeds meer mensen die indirect betrokken zijn bij iemand die positief getest is. dus het zou me niets verbazen als we weer in lock-down gaan (lokaal) hier.. daar wil ik me dan wel een beetje op voorbereiden zeg maar.. vooralsnog heb ik geen symptonen dus mag ik nog naar buiten.. officieel gezien dan. dus maar even boodschappen doen en alle andere activiteiten die ik geplanned had voor dit weekend cancel ik wel dan..
pi_194997063
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 september 2020 08:31 schreef Barreltje het volgende:
mja familie ( de vriendin van zoon van) van collega is positief getest. je weet wel jeugd die er verder geen last van heeft. dus nu is besloten dat wij ook thuis moeten blijven en thuis moeten werken. EN dus een test moeten laten doen. en om dat te regelen heb je een digid nodig en die heb ik niet 8)7 dus nu moet ik alles telefonisch regelen..

ik vind het juist veel makkelijker om te lezen dan om te horen eigenlijk.. artikuleren doen ze hier niet echt aan... dokter gehad, volgende nummer om te bellen.. maar ik leer zo wel achteruit te tellen 7-6-5-4-3-2-1 wachten voor je in de rij ^O^

Daarnaast lijkt het er op dat het virus hier aan de 2e golf is begonnen, steeds meer mensen die indirect betrokken zijn bij iemand die positief getest is. dus het zou me niets verbazen als we weer in lock-down gaan (lokaal) hier.. daar wil ik me dan wel een beetje op voorbereiden zeg maar.. vooralsnog heb ik geen symptonen dus mag ik nog naar buiten.. officieel gezien dan. dus maar even boodschappen doen en alle andere activiteiten die ik geplanned had voor dit weekend cancel ik wel dan..
welk land zit je eigenlijk? want dat had ik eerlijk gezegd even gemist :(
  vrijdag 11 september 2020 @ 08:43:35 #28
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194997178
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 08:33 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

welk land zit je eigenlijk? want dat had ik eerlijk gezegd even gemist :(
ergens in scandinavie ;)
  vrijdag 11 september 2020 @ 08:44:46 #29
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194997197
goed. dokter gebeld, die zegt : bel nummer XXX. dit blijkt het nummer te zijn van het ziekenhuis. ziekenhuis zegt : we kunnen je niet helpen want je hebt geen symptonen en de dokter moet een notitie maken.. dus nu weer terug naar de dokter... *O*
nummer 8 in de rij ..
pi_194997213
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 september 2020 08:43 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ergens in scandinavie ;)
oooh meteen fijn taaltje ook :)

en kan die ene dan wel afschrijven als je het nog more or less kunt lezen.... _O-
enjoy!
pi_194997222
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 september 2020 08:44 schreef Barreltje het volgende:
goed. dokter gebeld, die zegt : bel nummer XXX. dit blijkt het nummer te zijn van het ziekenhuis. ziekenhuis zegt : we kunnen je niet helpen want je hebt geen symptonen en de dokter moet een notitie maken.. dus nu weer terug naar de dokter... *O*
wel goed in touch met de lokale bevolking nu dus :)
  vrijdag 11 september 2020 @ 08:48:19 #32
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194997260
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 08:46 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

wel goed in touch met de lokale bevolking nu dus :)
de lokale bevolking is een beetje een eikel. de bank had dus nadat ze een bankrekening geopend hadden mijn digid moeten genereren, maar na 2 weken heb ik ze maar even gecontact dat ik uberhaupt nog niks van ze had ontvangen.. dus ik heb nu nog geen bankrekening nummer en dus al helemaal geen digid .. -O-

het is hier iig niet duitse grundligheit
  vrijdag 11 september 2020 @ 09:03:22 #33
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194997450
dokter gebeld, uitgelegd dat er een notieite gemaakt moet worden, assistente : oh shit, vergeten!

dit wordt een lange ochtend :P
pi_194997458
Oh god Barrel. :X

Sterkte met alles :') :*
pi_194997461
Ik ging fysio. Afspraak 1 van 3 afgerond.
pi_194997499
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 september 2020 08:48 schreef Barreltje het volgende:

[..]

de lokale bevolking is een beetje een eikel. de bank had dus nadat ze een bankrekening geopend hadden mijn digid moeten genereren, maar na 2 weken heb ik ze maar even gecontact dat ik uberhaupt nog niks van ze had ontvangen.. dus ik heb nu nog geen bankrekening nummer en dus al helemaal geen digid .. -O-

het is hier iig niet duitse grundligheit
Dat is wel supervervelend inderdaad...
pi_194997594
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 september 2020 08:44 schreef Barreltje het volgende:
nummer 8 in de rij ..
Als het bedrijf zo graag wil dat iedereen getest wordt en ze weten dat je echt nog maar net in het land bent, hadden ze dan niet even kunnen voorstellen dat een secretaresse oid het voor je regelt :{
pi_194997602
Ik kom net uit de AH overigens. Alle maatregelen weer heel erg aangescherpt :o Overal weer desinfectans, mandjes weer opgeruimd, max 2 mensen per karretje in de winkel en als karretjes op dan buiten wachten. En zover ik weet zijn hier 0 besmettingen. Al een paar weken.

Opgezocht: sinds 14 augustus 0 besmettingen.
pi_194997616
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 09:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik kom net uit de AH overigens. Alle maatregelen weer heel erg aangescherpt :o Overal weer desinfectans, mandjes weer opgeruimd, max 2 mensen per karretje in de winkel en al skarretjes op dan buiten wachten. En zover ik weet zijn hier 0 besmettingen. Al een paar weken.
Dat is net zo gek als mijn B&B die ineens afbelde omdat Kerona. :o
  Moderator vrijdag 11 september 2020 @ 09:20:45 #40
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194997634
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 09:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik kom net uit de AH overigens. Alle maatregelen weer heel erg aangescherpt :o Overal weer desinfectans, mandjes weer opgeruimd, max 2 mensen per karretje in de winkel en al skarretjes op dan buiten wachten. En zover ik weet zijn hier 0 besmettingen. Al een paar weken.
Is hier altijd al zo geweest? Maar goede zaak. Ik ontsmet spijt meestal de hele bovenkant van de kar in het ontsmettingsspul, niet alleen het handvat
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 11 september 2020 @ 09:20:45 #41
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_194997635
Jeuj. Vakantie Grunn bevestigd :).
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 11 september 2020 @ 09:20:56 #42
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194997637
oh jongens!
dit wil ik!! :o
  Moderator vrijdag 11 september 2020 @ 09:21:26 #43
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194997641
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 09:20 schreef borisz het volgende:
Jeuj. Vakantie Grunn bevestigd :).
Kon minder 14.gif
pi_194997645
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2020 09:20 schreef derLudolf het volgende:

Is hier altijd al zo geweest? Maar goede zaak. Ik ontsmet spijt meestal de hele bovenkant van de kar in het ontsmettingsspul, niet alleen het handvat
Ergens in de zomer waren er weer mandjes en na een tijdje was het desinfectie middel ook verdwenen.
  Moderator vrijdag 11 september 2020 @ 09:21:52 #45
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194997650
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 september 2020 09:20 schreef Barreltje het volgende:
oh jongens!
Nou koop dan.
  vrijdag 11 september 2020 @ 09:22:27 #46
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194997653
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 09:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als het bedrijf zo graag wil dat iedereen getest wordt en ze weten dat je echt nog maar net in het land bent, hadden ze dan niet even kunnen voorstellen dat een secretaresse oid het voor je regelt :{
mijn baas is een beste kerel, maar niet zo handig met dit soort dingen.. al lijkt het er sowieso op dat je hier echt ALLES zelf moet regelen.. ook de mensen die naar het eiland gaan moeten zelf hun test regelen.. ( kunnen ze wel weer ergens declareren,maar toch)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 11 september 2020 @ 09:22:28 #47
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_194997654
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2020 09:21 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Kon minder 14.gif
Ik zie ook dat de plaatselijke FC thuis speelt. Wellicht ook maar een duel uit de Euroborg meepakken :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_194997659
quote:
oh jongens!
Heb je zo'n moeite met avocado's dan. Gadgets zijn meestal lang zo handig niet als ze lijken en gewoon clutter in je keukenla.
pi_194997667
quote:
oh jongens!
Heb echt een hekel aan dit soort verkopers. Chinaspul. Voor 2 euro te koop op AliExpress.
pi_194997675
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 september 2020 09:22 schreef Barreltje het volgende:

mijn baas is een beste kerel, maar niet zo handig met dit soort dingen.. al lijkt het er sowieso op dat je hier echt ALLES zelf moet regelen.. ook de mensen die naar het eiland gaan moeten zelf hun test regelen.. ( kunnen ze wel weer ergens declareren,maar toch)
Zelfredzaamheid is fijn, maar soms is iemand laten verzuipen niet zo handig :+ Nou ja, het komt vast ook wel goed, ik neem aan dat als je eenmaal iemand te spreken krijgt ze wel Engels kunnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')