Ik vind mijzelf thick, maar ik ben vrij lang en groot. Die semi gespierde benen zijn denk mijn genen en daarnaast zullen al die lunges en squats ook niet helpen. Ik ben nu goed op weg met vet verliezen, maar de benen blijven dik.quote:Op woensdag 30 september 2020 08:43 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Train je je kuiten ook een beetje? Dat helpt misschien.
Maar waarschijnlijk ben jij de enige die het lelijk vindt. Zolang je niet dik bent is een beetje kont prima.
Vrouwen met gespierde benen sowieso![]()
Nja, als je lichaam besloten heeft vooral vet op je heupen en benen op te slaan (wat bij vrouwen vrij normaal is), dan zul je daar als laatste zien dat je afvalt. Helaas kun je niet lokaal vet verliezen, dus afvallen is 1, dan daarna zo veel afvallen dat je ook de delen waar je het graag wilt in de juiste vetpercentages krijgt is een volgende stap.quote:Op woensdag 30 september 2020 09:10 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik vind mijzelf thick, maar ik ben vrij lang en groot. Die semi gespierde benen zijn denk mijn genen en daarnaast zullen al die lunges en squats ook niet helpen. Ik ben nu goed op weg met vet verliezen, maar de benen blijven dik.
Om mij heen zie ik die benen alleen bij mn zusje, voor de rest niet. Zo uniek is dit toch niet.
Ik ga mijn bovenlichaam niet meer trainen, ik pak meestal 2 oefeningen mee per keer. Anders ben ik net een vent 😊quote:Op woensdag 30 september 2020 09:57 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Nja, als je lichaam besloten heeft vooral vet op je heupen en benen op te slaan (wat bij vrouwen vrij normaal is), dan zul je daar als laatste zien dat je afvalt. Helaas kun je niet lokaal vet verliezen, dus afvallen is 1, dan daarna zo veel afvallen dat je ook de delen waar je het graag wilt in de juiste vetpercentages krijgt is een volgende stap.
Overigens kun je dus wel recompen. Vet verliezen en massa aanzetten op andere plaatsen. Als je van jezelf dikke/gespierde bovenbenen hebt, kun je door je bovenlichaam wat meer te trainen, en je kuiten iig wat meer balans zoeken. Brede heupen met gespierde kuiten en dunne taille ziet er veel beter uit dan brede heupen, stokjes van kuiten en een vrij brede taille. Het heeft met vehoudingen te maken. Als je lang bent kun je best flinke benen hebben.
Uiteindelijk ken ik je niet en weet ik niet hoe je er echt uit ziet. Dus een oordeel heb ik ook niet. maar dan nog is dat allemaal persoonlijk. Als je op gezond gewicht bent (als vrouw een vetpercentage van +- 25%) dan ben je gezond en is dat prima. Al het extra wat je doet om 'mooier' (insert definition) te worden is iets voor jezelf maar nodig is het nietmbt gezondheid. Te dun worden is voor vrouwen sowieso niet gezond. Als je menstruatiecyclus raar gaat doen als je afvalt ben je wss te ver gegaan.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:22 schreef Rupibma het volgende:
Zijn er hier vrouwen die ook worstelen met hun te gespierde quadriceps? 😏 Menig man zou er jaloers op zijn
quote:Op woensdag 30 september 2020 09:10 schreef Rupibma het volgende:
Ik vind mijzelf thick, maar ik ben vrij lang en groot. Die semi gespierde benen zijn denk mijn genen en daarnaast zullen al die lunges en squats ook niet helpen. Ik ben nu goed op weg met vet verliezen, maar de benen blijven dik.
Ik heb gisteravond toen je dat schreef serieus even gegoogeld op kippenpoten, maar ik kwam alleen maar...kippenpootjes tegen. Ik zag alleen maar allemaal lekker gebakken of gebraden eten voor me op het scherm. Letterlijk.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:19 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik ga mijn bovenlichaam niet meer trainen, ik pak meestal 2 oefeningen mee per keer. Anders ben ik net een vent 😊
Ik hou t maar op genen dan.
Wacht, ik ga een foto proberen te vinden.quote:Op woensdag 30 september 2020 12:46 schreef Salina het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb gisteravond toen je dat schreef serieus even gegoogeld op kippenpoten, maar ik kwam alleen maar...kippenpootjes tegen. Ik zag alleen maar allemaal lekker gebakken of gebraden eten voor me op het scherm. Letterlijk.![]()
![]()
Ook niet verkeerd trouwens. Kreeg er alleen honger van.
Ik heb niet echt een idee wat je dan precies bedoeld hebt met je kippenpootjes, maar je benen zijn dus bovenmatig sterk ontwikkeld (gisteren had je het over gespierde squads)...of heb je nog wat te veel vet daar? Want daar heb je het vandaag over. Je benen zijn dik, zeg je. Gespierd dik of vet dik? Of beide (sterk ontwikkelde squads plus een laagje vet). Of sterke bovenbenen en dunne onderbenen.
Tips heb je al gehad van Spanky. Vetjes kun je nog wel kwijtspelen vaak, al ligt het er van af op welke plek. Verder spelen inderdaad "de genen" (helaas) ook gewoon een rol.
Ikzelf ben helaas voor een man best klein, over het algemeen van nature (erg) slank, maar heb vind ik zelf wel erg bovenmatig ontwikkelde beenspieren (boven- en onderbenen). Altijd al van mezelf gevonden, ook als tiener toen ik geen krachttraining deed (wel voetbal). Helaas niets aan te veranderen. Zelfs toen ik veel hardliep werden die benen niet dunner. Niets aan te doen.
Waarom train je je bovenlichaam niet meer? Ben je dan zo gespierd daar?
Tenzij je testosteron/aas neemt hoef je echt niet bang te zijn een halve vent te worden. Het enige wat kan gebeuren is dat je borsten er strakker en groter uitzien omdat eronder zich wat spieren ontwikkelen.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:19 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik ga mijn bovenlichaam niet meer trainen, ik pak meestal 2 oefeningen mee per keer. Anders ben ik net een vent 😊
Ik hou t maar op genen dan. Ik heb via de zijkant bekeken een enorme ronding bij de voorkant bovenbeen. Daarom; kippenpoten
Ik train voornamelijk om fit te bijven en sport zo'n drie keer per week. Ik merk wel, sinds ik CBD olie gebruik, mijn herstel sneller gaat. Ik heb erover gelezen op op deze website. Ze bieden veel informatie over het product. Ook steeds meer topsporters geloven in de werking.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:37 schreef Cockwhale het volgende:
Vooral gericht op de krachtsporters en bodybuilders, hoe ziet jullie weekschema eruit?
Welk doel?
Welke oefeningen?
Hoeveel sets per oefening?
Hoeveel reps?
Opbouw van sets? (zelfde gewicht, licht naar zwaar, zwaar naar licht, variatie in reps, etc).
Full rom (range of motion), partials, of variërend?
Wat is het verschil tussen trainen en sporten dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:24 schreef vinvb het volgende:
[..]
Ik train voornamelijk om fit te bijven en sport zo'n drie keer per week. Ik merk wel, sinds ik CBD olie gebruik, mijn herstel sneller gaat. Ik heb erover gelezen op op deze website. Ze bieden veel informatie over het product. Ook steeds meer topsporters geloven in de werking.
Heb je aandelen in dat bedrijf ofzo? Niet bepaald een objectieve bron.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:24 schreef vinvb het volgende:
[..]
Ik train voornamelijk om fit te bijven en sport zo'n drie keer per week. Ik merk wel, sinds ik CBD olie gebruik, mijn herstel sneller gaat. Ik heb erover gelezen op op deze website. Ze bieden veel informatie over het product. Ook steeds meer topsporters geloven in de werking.
Haar benen komen wel in de buurt, maar ik heb iets meer vet en de voorkant loopt ronder. Maakt dit het duidelijker?quote:Op woensdag 30 september 2020 12:46 schreef Salina het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb gisteravond toen je dat schreef serieus even gegoogeld op kippenpoten, maar ik kwam alleen maar...kippenpootjes tegen. Ik zag alleen maar allemaal lekker gebakken of gebraden eten voor me op het scherm. Letterlijk.![]()
![]()
Ook niet verkeerd trouwens. Kreeg er alleen honger van.
Ik heb niet echt een idee wat je dan precies bedoeld hebt met je kippenpootjes, maar je benen zijn dus bovenmatig sterk ontwikkeld (gisteren had je het over gespierde squads)...of heb je nog wat te veel vet daar? Want daar heb je het vandaag over. Je benen zijn dik, zeg je. Gespierd dik of vet dik? Of beide (sterk ontwikkelde squads plus een laagje vet). Of sterke bovenbenen en dunne onderbenen.
Tips heb je al gehad van Spanky. Vetjes kun je nog wel kwijtspelen vaak, al ligt het er van af op welke plek. Verder spelen inderdaad "de genen" (helaas) ook gewoon een rol.
Ikzelf ben helaas voor een man best klein, over het algemeen van nature (erg) slank, maar heb vind ik zelf wel erg bovenmatig ontwikkelde beenspieren (boven- en onderbenen). Altijd al van mezelf gevonden, ook als tiener toen ik geen krachttraining deed (wel voetbal). Helaas niets aan te veranderen. Zelfs toen ik veel hardliep werden die benen niet dunner. Niets aan te doen.
Waarom train je je bovenlichaam niet meer? Ben je dan zo gespierd daar?
Niks mis mee toch? Alleen haar bovenlijf vind ik niet mooi.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:55 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Haar benen komen wel in de buurt, maar ik heb iets meer vet en de voorkant loopt ronder. Maakt dit het duidelijker?
https://www.instagram.com/p/BL1xGf9AK2Z/?igshid=1v2fx14zz3fkz
Ik vind het niet mooi.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:58 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Niks mis mee toch? Alleen haar bovenlijf vind ik niet mooi.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:55 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Haar benen komen wel in de buurt, maar ik heb iets meer vet en de voorkant loopt ronder. Maakt dit het duidelijker?
Ik vind het wel sexy, vooral als er dus ook echt een goed paar billen bovenop zitquote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:10 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik vind het niet mooi.
Haar bovenlijf is erg mannelijk idd
Need tissues?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:38 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ik vind het wel sexy, vooral als er dus ook echt een goed paar billen bovenop zit![]()
Smalle taille erbij... Yum.
Prima benen. Ze is wat overdreven gespierd en kleine kuiten. Maar Voor veel fitgirls denk ik een doelfysiekquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:55 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Wilde bijna mn benen posten, maar fokkers bewaren alles.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:27 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Prima benen. Ze is wat overdreven gespierd en kleine kuiten. Maar Voor veel fitgirls denk ik een doelfysiek
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:39 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Wilde bijna mn benen posten, maar fokkers bewaren alles.
Ik zou het printen op a0 dus ik zou maar uitkijkemquote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:39 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Lekker op rukken? Je zou niet de eerste zijn.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik zou het printen op a0 dus ik zou maar uitkijkem
Naja zeg!!! Daar doen wij niet aan in het huis God.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:10 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Lekker op rukken? Je zou niet de eerste zijn.
Is Haram.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Naja zeg!!! Daar doen wij niet aan in het huis God.
Das toch die dooie aap van de muricah?quote:
Praat Nederlands met mij.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Das toch die dooie aap van de muricah?
Ijsmijs.zip toch?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:39 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ophoudenquote:
Will my booty still grow? Dat ding begint eindk te groeien.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 18:55 schreef Spanky78 het volgende:
2x per week alle spiergroepen trainen is prima. Zeker als je ze dan wel echt goed traint die 2x.
Als je die tijdens die twee dagen goed traint, why not?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:01 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Will my booty still grow? Dat ding begint eindk te groeien.
We gaan t zien. Moet van haar anders trainen. Ze adviseert met klem warming up sets en daarna pas 3 x nog wat. Deed ik ook nooit. Ik post wel before en afters 😎quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:10 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Als je die tijdens die twee dagen goed traint, why not?
Als de gewichten wat hoger zijn is het wel lekker wat warming up sets te doen. Doe ik zelf ook trouwens. Kun je techniek alvast een beetje voelen en oefenen voordat je de zware werksets in gaat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:16 schreef Rupibma het volgende:
[..]
We gaan t zien. Moet van haar anders trainen. Ze adviseert met klem warming up sets en daarna pas 3 x nog wat. Deed ik ook nooit. Ik post wel before en afters 😎
We gaan t zien. Dat was nml ook haar insteek, zodat ik uiteindelijk hoger zal gaan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:46 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Als de gewichten wat hoger zijn is het wel lekker wat warming up sets te doen. Doe ik zelf ook trouwens. Kun je techniek alvast een beetje voelen en oefenen voordat je de zware werksets in gaat.
Als je 4 dagen traint moet dat allemaal
Prima gaan lijkt me. Maar je voeding is misschien nog wel belangrijker. Je traint om spieren te laten groeien, maar je eet om op het juiste vetpercentage te komen. En zonder goed eten gaan die spieren ook al niet groeien.
Neem aan dat je wel pittig traint en ook echt wat volume maakt op die twee dagen. Je kunt op twee dagen meer volume en intensiteit doen dan in drie als je programma goed in elkaar steekt.
Klinkt serieus. Maar als je 60 kilo bent is die hoeveelheid proteïne wel handig als je spieren wil opbouwen. En 1 gram vet per kg lichaamsgewicht, liefst gezonde types olie en vette vis (Zalm) enz. Rest van je kcal aanvullen met carbs. En veul groenten want dan heb je geen honger.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:50 schreef Rupibma het volgende:
[..]
We gaan t zien. Dat was nml ook haar insteek, zodat ik uiteindelijk hoger zal gaan.
Qua voeding wil ze complexe koolhydraten (zilvervliesrijst etc), minimaal 120 gr proteine en wat vet, 20% vd voeding kan iets vrijer gaf ze aan.
Ik ga mij er vanaf maandag echt aanhouden, want het is niet goedkoop haar advies en schema 😵
Ik ben 1.80, hoe kom je aan 60kg? 😆quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:38 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Klinkt serieus. Maar als je 60 kilo bent is die hoeveelheid proteïne wel handig als je spieren wil opbouwen. En 1 gram vet per kg lichaamsgewicht, liefst gezonde types olie en vette vis (Zalm) enz. Rest van je kcal aanvullen met carbs. En veul groenten want dan heb je geen honger.
Hoeveel kcAl zit je?
Geen idee. Maar normaal is 2gram per kilo lichaamsgewicht een beetje de vuistregel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:56 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik ben 1.80, hoe kom je aan 60kg? 😆
Ze heeft mij geplaatst op 2000 kcl. Ik viel goed af met 1700, ik had mijn kcal al nr 2000 gewijzigd, om te kijken wat dat deed; in gewicht 4 kg aangekomen, in cm's rond heupen 1 cm kwijt al is mn ass wel beter gevormd.
Er zijn mensen die rukken op mn foto. Zal vast niet erg zijn.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:10 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Geen idee. Maar normaal is 2gram per kilo lichaamsgewicht een beetje de vuistregel.
En een gram vet per kilo. De rest carbs. En gewicht is minder belangrijk als je vetpercentage maar niet te hard stijgt. Als het gewicht spier is, is dat prima.
Ik ben geen trainer of coach, maar lijkt me allemaal zo slecht nog niet.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:19 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Er zijn mensen die rukken op mn foto. Zal vast niet erg zijn.
Hoe kan ik één van deze mensen worden?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:19 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Er zijn mensen die rukken op mn foto. Zal vast niet erg zijn.
Is je blessure toevallig een eetstoornis/dwangmatig afvallen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:09 schreef Sport_Life het volgende:
Ik trainde 5x per week , voornamelijk hardlopen (60-80km per week) en fietsen (60km per week). Dat is nu even voorbij ivm blessure. Grote voordeel is dat het constante honger gevoel weg is , vond dat erg vervelend.
Ik liep prima wedstrijden met de avond ervoor enkele biertjes op. Wilde feestjes ed niet ten koste laten gaan van het sporten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:51 schreef Spanky78 het volgende:
[..]ok
Maar iig ben ik zelf van de school: goed eten en goed trainen, maar liever iets doen dat je echt lang volhoudt en waarmee je ook blijft trainen dan iets meer optimaal en dan zo afzien dat je de motivatie verliest.
Dus als je gewoon goed iifym en de juist kcals doet en een beetje clean eet, daarnaast hard traint dan komt het wel goed. In het ergste geval duurt het allemaal wat langer. Als je meer dan een jaar zo leeft dan zie je er beter uit dan 90+% van de mensen.
Af en toe een feestje en daarna weer braaf doen werkt bij mij beter dan 100% optimaal en dan na een paar maanden geen leven hebben opgeven. Dus morgen maak ik pizza
dm me tijgerquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:55 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Hoe kan ik één van deze mensen worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |