abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 maart 2026 @ 19:03:15 #126
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220453783
Indrukwekkend.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220453908
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 18:53 schreef Peppert het volgende:

[..]
Ik ben de afgelopen 6 a 7 weken ongeveer 2.500 calorieën per dag gaan eten. Mijn gewicht blijft daarbij min of meer stabiel. Om verder af te vallen moet ik richting de 1.800 calorieën of lager, maar dan loop ik een groot deel van de dag met een hongergevoel rond. Ik ben een aantal weken geleden bij de plastische chirurg geweest. Ik heb volgens haar 2 a 3 kilo loshangende huid aan mijn buik hangen, wat in mijn ogen smerig uit ziet. Ik moet tot januari 2027 stabiel blijven in gewicht alvorens ze in gaan snijden.
[..]

Echt geweldig, doe je goed :)
pi_220463787
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 18:53 schreef Peppert het volgende:

[..]
Ik ben de afgelopen 6 a 7 weken ongeveer 2.500 calorieën per dag gaan eten. Mijn gewicht blijft daarbij min of meer stabiel. Om verder af te vallen moet ik richting de 1.800 calorieën of lager, maar dan loop ik een groot deel van de dag met een hongergevoel rond. Ik ben een aantal weken geleden bij de plastische chirurg geweest. Ik heb volgens haar 2 a 3 kilo loshangende huid aan mijn buik hangen, wat in mijn ogen smerig uit ziet. Ik moet tot januari 2027 stabiel blijven in gewicht alvorens ze in gaan snijden.
[..]

Kom dit topic nu pas tegen. Kan niet anders zeggen dan petje af. Consistency loont!

Dat het de laatste maanden niet meer zo hard gaat met het afvallen is ook niet verwonderlijk, uiteindelijk ga je tegen een plafond (of in dit geval een vloer :P ) aanlopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')