Zou ik ook weer eens in mijn schema moeten doen ja.quote:
In een sportschool of in de BasicFist?quote:Op maandag 4 september 2023 13:51 schreef Questular het volgende:
[..]
Nee echt een poging om te squatten helaas. Maar zijn vriendjes waren er bij en dan moet je wel te zwaar gaan om op te kunnen scheppen.
Mijn buik was nog nooit eerder zo afgetraind als nu, dus lijkt me een goed moment om weer te beginnenquote:Op maandag 4 september 2023 14:14 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Bij mij waren een squat en DL lastig omdat ik mijn buikspieren niet voldoende trainde. Daarnaast moest ik van de fysio stretchen. Dat hielp allemaal, wellicht jou ook?
Even nagekeken.quote:Op zondag 3 september 2023 21:32 schreef Rene het volgende:
[..]
Of 85kg. Weet het ff niet meer. Maar zou nu bijna op de 100kg moeten komen denk ik.
Daarentegen 150kg squat en 160 deadlift. Benen
Oooooit. Hahaquote:Op maandag 4 september 2023 20:40 schreef D. het volgende:
[..]
Even nagekeken.
Mijn 1RM's
Mijn bench zat op 110, squat op 105, deadlift op 150.
Ga ik nu allemaal niet meer halen
Die hebben we niet in de crossfitbox. Wel benieuwd thoquote:
Ben nu 20kg lichter, en dat telt toch meequote:
Nee, hoor. Mijn max squat is 90 ofzo (gewone) en de leg press veel hoger.quote:Op maandag 4 september 2023 21:52 schreef D. het volgende:
Al kun je de (inlcline) leg press wellicht ietsje vergelijken met squat (als ik zo vrij mag zijn), en die gaat best lekker
'wellicht ietsje' zei ik ook, en 'als ik zo vrij mag zijn'quote:Op maandag 4 september 2023 22:11 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Nee, hoor. Mijn max squat is 90 ofzo (gewone) en de leg press veel hoger.
Sinds wanneer ben jij halverwege 30quote:Op maandag 4 september 2023 21:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ben nu 20kg lichter, en dat telt toch mee
En ik las dat het 'op onze leeftijd' hard achteruit gaat
Ik dacht dat iedereen eind 40 was, dat zijn immers de jaren dat het allemaal bergafwaarts gaatquote:
Maak er begin 40 van. Heb nog 10 goede jaren.quote:Op maandag 4 september 2023 23:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen eind 40 was, dat zijn immers de jaren dat het allemaal bergafwaarts gaat
@onlogisch voelt zich kennelijk bijna 50quote:Op maandag 4 september 2023 23:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen eind 40 was, dat zijn immers de jaren dat het allemaal bergafwaarts gaat
Zal door de tweewekelijkse kapsalon komen dan denk ik.quote:Op maandag 4 september 2023 23:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:onlogisch voelt zich kennelijk bijna 50
Hij eet er twee per keerquote:Op dinsdag 5 september 2023 00:00 schreef Salina het volgende:
[..]
Zal door de tweewekelijkse kapsalon komen dan denk ik.
Lekker bezig zeg!!quote:Op dinsdag 5 september 2023 10:00 schreef Salina het volgende:
Hier overigens de laatste maanden wel weer goed bezig.
Voor corona ook lekker bezig, maar daarna hakten die drie (?) lockdowns, ritmegebrek, drukte op werk en motivatiegebrek er wel een beetje in.
Probeer nu 4 keer per week weer te sporten; soms 3 keer, afhankelijk van drukte.
Meestal hanteer ik het schema:
Benen-Biceps-Rug- Buik (deze laatste als ik zin heb, lol)
Borst-Triceps-Schouders
Dit 2 keer per week.
Sinds een paar maanden doe ik (veel) meer compounds. Bench deed ik al lang, doe nu ook weer squat, barbell row en overhead press.
Daarna losse apparaten, dumbells, etc. Denk aan leg press, leg curl, dumbell press, tricep extension, etc.
Voor rug-biceps gecombineerde apparaten als de row e.d. (namen vergeten).
Jaren niet gesquat vanwege last van mijn onderrug, plus onzekerheid (ben nogal shaky op de benen, medisch dingetje). Nu squat ik in een rek met zo'n safety bar en voel ik me veel veiliger. De squats gaan door het dak nu.
Deze week en volgende week zal ik 3 keer kunnen sporten; dan schakel ik even over naar 3 keer full body (ma-wo-vr). Wel met alle hierboven genoemde compounds.
Gisteren ook FB en beginnen met 4 compounds dus. Kolere éh. Was me naar de kloten.
Zelf zie ik het verschil niet zo maar een manager van me zegt dat ie kan zien dat ik veel sport.![]()
Dus. Dat.
Goed bezig!quote:Op dinsdag 5 september 2023 10:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Lekker bezig zeg!!
Ik probeer het smorgens sporten weer in mijn ritme te krijgen. Beetje 2 a 3 keer in de week, mits ik goed hersteld ben.
Buikspieren doe ik wel via de compounds.
Ik heb alleen nooit zoveel zin in cardio. Dus dat doe ik maar op de fiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |