chufi en Justin_Case tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierSPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
TopTT.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Toen had ik ineens de Lapo.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Mooi manquote:Op donderdag 10 september 2020 13:28 schreef Superbadeendje het volgende:
Toen had ik ineens de Lapo.![]()
![]()
Pintos voor Aloa.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zuchten helpt wel bij penetratie.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hahahahaquote:Op donderdag 10 september 2020 13:39 schreef FreshFruit het volgende:
Zuchten helpt wel bij penetratie.Zonder wrijving geen glans![]()
Anders op je handpalm blazen.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:39 schreef FreshFruit het volgende:
Zuchten helpt wel bij penetratie.
Doe er je voordeel mee.quote:
Vraag maar raak.quote:
Ik moet keer weer puntenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Op je handpalm blazen moest vroeger ook bij de schoolarts.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 13:39 schreef FreshFruit het volgende:
Zuchten helpt wel bij penetratie.![]()
![]()
Ik vond het al zulke rare testjes!!!quote:Op donderdag 10 september 2020 13:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op je handpalm blazen moest vroeger ook bij de schoolarts.![]()
![]()
3 punten en 8 strepen.quote:
Je gaat winnenquote:Op donderdag 10 september 2020 13:49 schreef jerney het volgende:
Oh ik ben devzero ook alweer voorbij
mario hier komme ichZonder wrijving geen glans![]()
Moest jij dat ook dan? Volgens mij was het om te checken of je ballen waren ingedaald?quote:Op donderdag 10 september 2020 13:46 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik vond het al zulke rare testjes!!!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 13:49 schreef jerney het volgende:
Oh ik ben devzero ook alweer voorbij
mario hier komme ich
Nee ik had een andere maar vind het minstens net zo verdachtquote:Op donderdag 10 september 2020 13:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moest jij dat ook dan? Volgens mij was het om te checken of je ballen waren ingedaald?![]()
![]()
Controle voor een liesbreuk.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moest jij dat ook dan? Volgens mij was het om te checken of je ballen waren ingedaald?Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Dat was het.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Controle voor een liesbreuk.
Ik moest kuchen en ik vond het superstom maar was te verlegen om mijn twee middelvingers in de lucht te steken.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Controle voor een liesbreuk.![]()
![]()
Duurde ook altijd net iets te lang.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 13:53 schreef FreshFruit het volgende:
Duurde ook altijd net iets te lang.![]()
![]()
Het is alweer zo lang geleden dat ik het mij nauwelijks kan herinneren.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:53 schreef FreshFruit het volgende:
Duurde ook altijd net iets te lang.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Je hebt het verdrongen.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is alweer zo lang geleden dat ik het mij nauwelijks kan herinneren.
MrsL.quote:
Kliederze!quote:Op donderdag 10 september 2020 13:59 schreef jerney het volgende:
[..]Hou jij ze even in de gaten? Ik ben even kliederen
Ik hou ze wel even voor je in de gaten![]()
![]()
quote:
Thanks dollquote:Op donderdag 10 september 2020 14:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kliederze!
Ik hou ze wel even voor je in de gaten
Wel stom want ik ging je bijna inhalen![]()
![]()
Ik zal mij ook gedragen.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:01 schreef jerney het volgende:
[..]
Thanks doll
Wel stom want ik ging je bijna inhalen
Waarom bolk je me dan?quote:Op donderdag 10 september 2020 14:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal mij ook gedragen.![]()
![]()
Ik zie het, een puntje verschilquote:Op donderdag 10 september 2020 14:01 schreef jerney het volgende:
[..]
Thanks doll
Wel stom want ik ging je bijna inhalen
Dan moet ik maar even snel punten scoren haha![]()
Noooooooooquote:Op donderdag 10 september 2020 14:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik zie het, een puntje verschil
Dan moet ik maar even snel punten scoren haha![]()
![]()
Neeee.
1 2 3 fight.
You’d love that, wouldn’t you?quote:Op donderdag 10 september 2020 14:06 schreef Mrsloveable het volgende:
Ga nu maar kliederen jij ksssstt![]()
![]()
Ik zit al klaar met de popcorn.quote:
Biertje?quote:Op donderdag 10 september 2020 14:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit al klaar met de popcorn.
De vlegels!quote:Op donderdag 10 september 2020 14:07 schreef Mrsloveable het volgende:
Lees je dat Jurnie ze willen dat we gaan vechten![]()
![]()
Met popcornquote:Op donderdag 10 september 2020 14:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Laten ze zelf maar gaan vechten, kijken wij wel toe![]()
![]()
Waarom niet met chocoladepudding?quote:Op donderdag 10 september 2020 14:10 schreef jerney het volgende:
* jerney vult opblaasbadje met modderTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Als FreshFruit en ik gaan vechten dan staan we naast elkaar.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Laten ze zelf maar gaan vechten, kijken wij wel toe
Die heb ik opgegetenquote:Op donderdag 10 september 2020 14:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarom niet met chocoladepudding?![]()
![]()
Zondequote:
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Zij aan zij.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als FreshFruit en ik gaan vechten dan staan we naast elkaar.
Toet toet.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:13 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee was lekker
Ohhh nog 1 puntje!!
Het is dat ik een deadline heb“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:quote:En praatjes zat in de kroegen
Soms viel dat niet bij iedereen
Maar dan stonden we schouder aan schouder
En sloegen ons er samen doorheenActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Dan staan we bij elkaarquote:Op donderdag 10 september 2020 14:13 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee was lekker
Ohhh nog 1 puntje!!
Het is dat ik een deadline heb
Een gedicht over Maanvis
Ik had Tricky al een tijd niet meer geluisterd.Fijn dat @ToT er mee kwam.quote:
Al een tijd niet naar Tricky luisterenquote:Op donderdag 10 september 2020 14:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had Tricky al een tijd niet meer geluisterd.Fijn dat @:ToT er mee kwam.![]()
![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hij wilde me voor eten uitnodigen. Ik zag hem als kalm en hij sprak zo kalm, niet zo luid als veel andere Arabieren. Hij was kalm en aardig, ik kreeg geen vreemd gevoel”, vertelde de vrouw tijdens het politieverhoor.![]()
Nu bolk je jezelf.quote:
Eindelijk samenquote:
Een gedicht over Maanvis
Hahaquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
TTK / Leuke/mooie/grappige Vlaamse uitdrukkingenquote:Op donderdag 10 september 2020 14:20 schreef jerney het volgende:
[..]
Niet stoken als ik straks weg ben he, Mrs L!
Leuk topic.
Voor mij is dat gewoon dagelijkse kostquote:Op donderdag 10 september 2020 14:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
TTK / Leuke/mooie/grappige Vlaamse uitdrukkingen
Leuk topic.![]()
![]()
Ik mis haarThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ben aan het leren.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:23 schreef jerney het volgende:
[..]
Voor mij is dat gewoon dagelijkse kost
Waar gedde ge heenquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Naar m’n werktafelquote:Op donderdag 10 september 2020 14:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Waar gedde ge heen![]()
![]()
Een halfuur geleden ook al.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is mijn procesquote:Op donderdag 10 september 2020 14:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een halfuur geleden ook al.
Ik heb al een stukje gefilmd![]()
![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
BIJ WIE GA JE BOVENOP?quote:Op donderdag 10 september 2020 14:28 schreef jerney het volgende:
@:Maanvis weet je wat ook leuk zou zijn he, als ik eens bovenop magWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
My best friendquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maza.quote:
Oke tot straksquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 10-09-2020 14:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. FreshFruit / 566 / 2432
2. Jacquelinehasselbaink / 263 / 2926
3. mario390 / 234 / 1015
4. Dotteke / 209 / 2084
5. Ferrous / 205 / 747
6. Superbadeendje / 205 / 1479
7. kree / 198 / 897
8. Maanvis / 187 / 558
9. jerney / 171 / 1699
10. Mrsloveable / 165 / 1343
11. devzero / 162 / 653
12. ToT / 147 / 2296
13. aloa / 142 / 1778
14. DerRabbit / 121 / 422
15. Schakeltopia / 103 / 1750
16. Rob / 96 / 498
17. Jippie / 88 / 1132
18. Flory / 88 / 239
19. engine / 87 / 209
20. murp / 75 / 13SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Zijn die punten stukThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
40 heb je.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Van 't weekend mag jij es bovenop okquote:Op donderdag 10 september 2020 14:28 schreef jerney het volgende:
@:Maanvis weet je wat ook leuk zou zijn he, als ik eens bovenop mag
Een gedicht over Maanvis
Die vakantieveilingen is ook geen zak meer aan met al die halve zolen die meer bieden dan de normale prijs in de winkel.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Hoera!quote:Op donderdag 10 september 2020 14:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Van 't weekend mag jij es bovenop ok![]()
![]()
Ik zag ze eens op MP tegen elkaar bieden, in de winkel nieuw was het item goedkoper.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:31 schreef mazaru het volgende:
Die vakantieveilingen is ook geen zak meer aan met al die halve zolen die meer bieden dan de normale prijs in de winkel.
Ja al drie dagen ofzoquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vaker langskomen.quote:
Goedzo.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:35 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik ga nu ook keihard iedereen bolken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er moet meer gebolkt worden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoi lieffiesOp maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*![]()
Ik heb braaf gewacht nuquote:Op donderdag 10 september 2020 14:35 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik ga nu ook keihard iedereen bolken![]()
![]()
Jerney bolkt haarzelf wel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*![]()
Ja dat is constant. Ze verzieken het gewoon.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zag ze eens op MP tegen elkaar bieden, in de winkel nieuw was het item goedkoper.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ok voorbereiding en experimenteren/troubleshooten is achter de rug! Veel plezier met elkaar en lief spelen als ik weg ben he!![]()
![]()
Kan je geen TR zetten?quote:Op donderdag 10 september 2020 14:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja dat is constant. Ze verzieken het gewoon.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik kijk er wel eens voor modelbouw en daar valt het gelukkig wel mee.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja dat is constant. Ze verzieken het gewoon.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Dat laat ik wel aan anderen over, die hebben meer ervaringquote:
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ja ja.quote:
Ik probeer zo'n Fletcher hotel overnachting te boeken. Maar hoger dan 20 euro ga ik echt niet.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kijk er wel eens voor modelbouw en daar valt het gelukkig wel mee.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Hou ik even in de gaten voor je.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik probeer zo'n Fletcher hotel overnachting te boeken. Maar hoger dan 20 euro ga ik echt niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 14:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hou ik even in de gaten voor je.
Ik heb geen idee.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Moeten we ons zorgen gaan maken?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ferrous/Otto in the house.quote:![]()
![]()
Zorgen moet je doen en niet maken.
Dat zei mijn moeder altijd.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Dat is een hele mooie uitspraak SBE
Beterquote:Op donderdag 10 september 2020 14:52 schreef Mrsloveable het volgende:
Haags heeft geen zin meer om te werken en wil naar huis denk ik![]()
Volgens mij werkt hij thuis.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:
De mama van SBEActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik pas hem even aan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Ik drink nooit thee.
Hey skeetje, ik hou het bij koffie als je het niet erg vindtquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nee hoor mop koffie af en toe ikquote:Op donderdag 10 september 2020 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey skeetje, ik hou het bij koffie als je het niet erg vindt![]()
quote:
Daar is ze alweer.quote:![]()
![]()
Ieder houdt weer wat van wat anders hequote:Op donderdag 10 september 2020 14:57 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Nee hoor mop koffie af en toe ik
Als ik twee keer in een jaar thee drink is het veelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb ik met koffiequote:Op donderdag 10 september 2020 15:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ieder houdt weer wat van wat anders he
Als ik twee keer in een jaar thee drink is het veel![]()
Heb je geen droogzwierder?quote:Op donderdag 10 september 2020 15:02 schreef jerney het volgende:
Of 2 minuten pauzepintos van op mijn vensterbank“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je zou denken dat ze de smaak te pakken heeftquote:
IIk ben redelijk verslavingsgevoelig jaquote:Op donderdag 10 september 2020 15:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou denken dat ze de smaak te pakken heeft![]()
![]()
Echt hoor.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou denken dat ze de smaak te pakken heeft
Nou valt tegen hier. Had net een gesprek bij mensen in de tuin, heb bijna 1,5 uur buiten gezeten. Had geen jas aan maar bbrrr momentjes genoeg gehad ( dacht gelijk weer aan @Schakeltopia )quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
30g wat?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O, dan zit je hier goedquote:Op donderdag 10 september 2020 15:03 schreef jerney het volgende:
I
[..]
Ik ben redelijk verslavingsgevoelig ja
Ohhhh hier is het fantastisch nu, met zomergeur in de luchtquote:Op donderdag 10 september 2020 15:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou valt tegen hier. Had net een gesprek bij mensen in de tuin, heb bijna 1,5 uur buiten gezeten. Had geen jas aan maar bbrrr momentjes genoeg gehad ( dacht gelijk weer aan @:Schakeltopia )![]()
![]()
quote:
Laagmanquote:Op donderdag 10 september 2020 15:06 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja had al het gevoel dat ik op mijn plek was hier
Ok verder nu
Zonder wrijving geen glans![]()
De geur is wel lekker, maar echt toch fris. 18 graden en geen zon was het NIet echt lekker om lang buiten te zitten zonder vast of jasquote:Op donderdag 10 september 2020 15:05 schreef jerney het volgende:
[..]
Ohhhh hier is het fantastisch nu, met zomergeur in de luchtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kwartiertje schat ik.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 15:06 schreef Ferrous het volgende:
[..]
30 graden ook begint zondag al, heerlijk 3 dagen heet
O ja klopt, ze spreken zelfs over een plaatselijke hittegolf. Nou liever niet hierquote:Op donderdag 10 september 2020 15:06 schreef Ferrous het volgende:
[..]
30 graden ook begint zondag al, heerlijk 3 dagen heet
Waar zat je eerder dan altijd?quote:Op donderdag 10 september 2020 15:06 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja had al het gevoel dat ik op mijn plek was hier
Ok verder nu![]()
tot zo
Het zal wel warm zijn, maar toch is het een ander soort warmte dan wanneer het in augustus 30 graden isquote:Op donderdag 10 september 2020 15:06 schreef Ferrous het volgende:
[..]
30 graden ook begint zondag al, heerlijk 3 dagen heetIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik zet in op 10 minquote:
Hey Mazquote:Op donderdag 10 september 2020 15:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zal wel warm zijn, maar toch is het een ander soort warmte dan wanneer het in augustus 30 graden is
Ja denk lagere luchtvochtigheid. Aangenamerquote:Op donderdag 10 september 2020 15:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zal wel warm zijn, maar toch is het een ander soort warmte dan wanneer het in augustus 30 graden is![]()
Vind ik ook.quote:
Komt een nieuw ministerie aan
De minister van gelijkwaardigheid![]()
Eng mens.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:09 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Sowieso strandweerquote:Op donderdag 10 september 2020 15:08 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja denk lagere luchtvochtigheid. Aangenamer
En dat wil die voormalige TMF presentatrice vervullen?quote:Op donderdag 10 september 2020 15:09 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Schaap verlost van 20 (!) kilo wol
Daar kan je wel een truitje van breien
De wereld zit vol met idiotenquote:Op donderdag 10 september 2020 15:09 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Heb helemaal niks met dat mensquote:Op donderdag 10 september 2020 15:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dat wil die voormalige TMF presentatrice vervullen?![]()
Dat mens spoort niet, ik zap haar altijd gelijk weg als ik haar in een of ander programma ziet.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dat wil die voormalige TMF presentatrice vervullen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je mag zelfs al niet meer zeggen als je een taal niet verstaat. Is ook al racismequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou, ik ook hoor. Vreselijk mensquote:Op donderdag 10 september 2020 15:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat mens spoort niet, ik zap haar altijd gelijk weg als ik haar in een of ander programma ziet.![]()
Valt nog wel mee, het record staat op 40 kilo meen ik.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:11 schreef Dotteke het volgende:
Schaap verlost van 20 (!) kilo wol
Daar kan je wel een truitje van breien
Dit gezeik zorgt er alleen maar voor dat er meer racisme komt.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je mag zelfs al niet meer zeggen als je een taal niet verstaat. Is ook al racismeIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Best veelquote:Op donderdag 10 september 2020 15:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Valt nog wel mee, het record staat op 40 kilo meen ik.![]()
Jimmy uit Utopia is haar beveiliger.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat mens spoort niet, ik zap haar altijd gelijk weg als ik haar in een of ander programma ziet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ZO dat is veel zegquote:Op donderdag 10 september 2020 15:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Valt nog wel mee, het record staat op 40 kilo meen ik.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja is ook zo. Het wordt wel erg overtrokken allemaalquote:Op donderdag 10 september 2020 15:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit gezeik zorgt er alleen maar voor dat er meer racisme komt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
2 truien.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 15:18 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Groene heb ik niet. Is die ziek of zo
Nee hahaquote:Op donderdag 10 september 2020 15:18 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Groene heb ik niet. Is die ziek of zoZonder wrijving geen glans![]()
Gewoon *G *quote:Op donderdag 10 september 2020 15:20 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Wel meer van die dingen niet. Waar staan die?Zonder wrijving geen glans![]()
http://www.forumsmileys.nl/smileys_diverse.phpquote:Op donderdag 10 september 2020 15:20 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Wel meer van die dingen niet. Waar staan die?
https://www.berkery.nl/fok/00smile/“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Onder mijn steenquote:Op donderdag 10 september 2020 15:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar zat je eerder dan altijd?tot zo
(En weer door)
![]()
http://www.forumsmileys.nl/smileys_huillach.phpquote:Op donderdag 10 september 2020 15:20 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Wel meer van die dingen niet. Waar staan die?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Binnen een kwartier.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:22 schreef jerney het volgende:
[..]
Onder mijn steen
(En weer door)
JIj hebt gewonnenquote:![]()
![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: