Ja denk lagere luchtvochtigheid. Aangenamerquote:Op donderdag 10 september 2020 15:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zal wel warm zijn, maar toch is het een ander soort warmte dan wanneer het in augustus 30 graden is
Vind ik ook.quote:
Eng mens.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:09 schreef Dotteke het volgende:
Komt een nieuw ministerie aan
De minister van gelijkwaardigheid![]()
[ afbeelding ]
Sowieso strandweerquote:Op donderdag 10 september 2020 15:08 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja denk lagere luchtvochtigheid. Aangenamer
En dat wil die voormalige TMF presentatrice vervullen?quote:Op donderdag 10 september 2020 15:09 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
De wereld zit vol met idiotenquote:Op donderdag 10 september 2020 15:09 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Heb helemaal niks met dat mensquote:Op donderdag 10 september 2020 15:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dat wil die voormalige TMF presentatrice vervullen?
Dat mens spoort niet, ik zap haar altijd gelijk weg als ik haar in een of ander programma ziet.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dat wil die voormalige TMF presentatrice vervullen?
Je mag zelfs al niet meer zeggen als je een taal niet verstaat. Is ook al racismequote:
Nou, ik ook hoor. Vreselijk mensquote:Op donderdag 10 september 2020 15:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat mens spoort niet, ik zap haar altijd gelijk weg als ik haar in een of ander programma ziet.
Valt nog wel mee, het record staat op 40 kilo meen ik.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:11 schreef Dotteke het volgende:
Schaap verlost van 20 (!) kilo wol
Daar kan je wel een truitje van breien
Dit gezeik zorgt er alleen maar voor dat er meer racisme komt.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je mag zelfs al niet meer zeggen als je een taal niet verstaat. Is ook al racisme
Best veelquote:Op donderdag 10 september 2020 15:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Valt nog wel mee, het record staat op 40 kilo meen ik.
Jimmy uit Utopia is haar beveiliger.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat mens spoort niet, ik zap haar altijd gelijk weg als ik haar in een of ander programma ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |